Tulevaisuusbarometri

Yleinen lätinä jä kitinä
PerttiMakimaa

Tulevaisuusbarometri

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Miltä tulevaisuudennäkymänne näyttävät? Missä näet itsesi vuoden päästä? Viiden vuoden?

Uhkakuvia?


Ketjun aloittaja kuvittelee itsensä hieman nykyistä suureNpilukuisen perheen päänä (tämän voi halutessaan lukea myös "miespuoleisena aikuisena" jos meinaa herneet mennä nessuun).

Uhkakuvia näen henkilökohtaisen talouden dramaattisessa heikkenemisessä ja ehkä äkillisissä tapaturmissa.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Tulevaisuusbarometri

Viesti Kirjoittaja Leila »

Vuoden päästä olen vielä äitiyslomalla, toivon ainakin kovasti niin. Olen myös vaihtanut työpaikkaa, siirryn miehen firmaan töihin. Viisi vuotta taas tuntuu tässä vaiheessa niin pitkälle ajalle, että sinne asti en edes ajattele.
Uhkakuvina tulevaisuuden suhteen näen oman terveydentilan epävarmuuden ja läheisten sairastumisen. Rahasta en enää jaksa hirveästi stressata.
Äiti ei tiedä
elco

Re: Tulevaisuusbarometri

Viesti Kirjoittaja elco »

Vuoden päästä: Totuttelen vasemmanpuoleiseen liikenteeseen Australiassa Nissan 350Z:lla tai jollain muulla 250hp+ japsikikottimella. Valmistaudun alkavaan marraskuuhun putsaamalla uima-altaani.

Uhkakuvista tai viisivuotissuunnitelmista ei ole mitään hajua.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tulevaisuusbarometri

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vuoden päästä: länsirannikolla sinkkuna miettien minne seuraavaksi, edelleen rakastaen ilman vastarakkautta samaa naista kuin nyt. Kaipa tuota uhkakuvaksi voisi sanoa, koska mitään muutosta nykyiseen tilanteeseen en näe. En uskalla edes ajatella, mitä viiden vuoden kuluttua. Tuskin kuitenkaan matkaa Arizonaan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tulevaisuusbarometri

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Toiveissa tulevaisuudessa olisi opiskelu tai tiineys, joiden turvaksi olen vakituisessa duunissa tai vaihdan nykyisen hermoromuttamon kokonaan toiseen.

Uhkakuvia ei toinna ajatella, voihan sitä kohta kolmatta kahvimukillista hakiessa astua portaissa nilkkansa päälle, kieriä alas ja halvaantua. Voi myös olla että miehen bändin ottaessa tuulta siipien alle hoidan sitä perhettä totaalisen yksin.

Edit: Vuoden päästä siis opinnoissa, viiden vuoden päästä perheellinen maisteri. Tai halvaantunut bändäri.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tulevaisuusbarometri

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toivottavasti vuoden päästä on tullut muutama kilo painoa lisää tuossa vaiheessa. Ehkä olen saanut tehtyä uudet kukkalaudat, mahdollisesti saanut seinien maalausta.

Elämä, työ ja kaikkeus on voinut taas yllättää uusilla käänteilla, tai sitten ei.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin