Heijastin olis aika kova juttu

Yleinen lätinä jä kitinä
CandyMan

Re: Heijastin olis aika kova juttu

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dumari kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:En käytä heijastimia, koska olen saanut palautetta että kummitusten näköiset värikkäät heijastimeni eivät anna minusta ollenkaan miehekästä kuvaa.
Voin tuoda sulle töistä turvaliivit joissa on nupin vetopöydän rasvaa, takuuvarmalla saatanan rumat ja miehekkäät.
Samanlaiset kuin Village Peoplen päällä? Ei kiitos. Jopa liian "miehekästä".
Dumari

Re: Heijastin olis aika kova juttu

Viesti Kirjoittaja Dumari »

CandyMan kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Voin tuoda sulle töistä turvaliivit joissa on nupin vetopöydän rasvaa, takuuvarmalla saatanan rumat ja miehekkäät.
Samanlaiset kuin Village Peoplen päällä? Ei kiitos. Jopa liian "miehekästä".
En kyy muista että millaset niil hinaajilla oli, mutta noi olis ihan basic-liivit extrarasvalla joka ei lähe melkein millään mistään irti? Monetko haluat?
CandyMan

Re: Heijastin olis aika kova juttu

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Laita koko vuoden varasto samantein.

Toisaalta tuli kyllä mieleeni, etteivät ninjatkaan käytä heijastimia liikkuessaan pimeydessä. Eivät kuitenkaan näytä pahemmin jäävän autojen alle, ellei jollain toisella ole vastakkaisia kokemuksia?

Geetzulle heijastimen sijoituspaikasta, olen itse miettinyt josko pipoon kiinnitetty heiluva irtoheijastin toimisi parhaiten? Ainakin se näkyy joka suuntaan riippumatta miten päin olet kääntynyt, mutta liekö se jo silloin liian korkealla?
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Heijastin olis aika kova juttu

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Dumari kirjoitti:En kyy muista että millaset niil hinaajilla oli, mutta noi olis ihan basic-liivit extrarasvalla joka ei lähe melkein millään mistään irti? Monetko haluat?
Kuinka moni seittemästä vai kahdeksasta vilarista oli hinaajia? Voin kertoo, että luku on pienempi kuin duunis hinaajat :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
imbesiili

Re: Heijastin olis aika kova juttu

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Merellä liikuttaessa kannattaa pukeutua tutkaheijastimeen.
hermine

Re: Heijastin olis aika kova juttu

Viesti Kirjoittaja hermine »

CandyMan kirjoitti: Geetzulle heijastimen sijoituspaikasta, olen itse miettinyt josko pipoon kiinnitetty heiluva irtoheijastin toimisi parhaiten? Ainakin se näkyy joka suuntaan riippumatta miten päin olet kääntynyt, mutta liekö se jo silloin liian korkealla?
Heijastimen ideaali sijoituspaikkahan on silleen että ajovalot osuvat siihen mahdollisimman hyvin. Eli aikuisenkokoisella ihmisellä just silleen epäkäytännöllisen matalalla ajatellen niitä kohtia vaatetuksessa, mihin sen saisi helposti kiinni. Mutta on toi pipoheijastinkin varmaan tyhjää parempi.

Mä sain ilmaisen heijastimen tänään kirppikseltä :)
Geetzu

Re: Heijastin olis aika kova juttu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

hermine kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Geetzulle heijastimen sijoituspaikasta, olen itse miettinyt josko pipoon kiinnitetty heiluva irtoheijastin toimisi parhaiten? Ainakin se näkyy joka suuntaan riippumatta miten päin olet kääntynyt, mutta liekö se jo silloin liian korkealla?
Heijastimen ideaali sijoituspaikkahan on silleen että ajovalot osuvat siihen mahdollisimman hyvin. Eli aikuisenkokoisella ihmisellä just silleen epäkäytännöllisen matalalla ajatellen niitä kohtia vaatetuksessa, mihin sen saisi helposti kiinni. Mutta on toi pipoheijastinkin varmaan tyhjää parempi.
Joo varmaan parempi ku ei mitään, mut tosiaan typerän alashan tuo tulisi laittaa. Kaveri uhkas tehdä hamepäiviäni varten säärystimet heijastimilla. En oo varma käytänkö mut kiitin etukäteen kun Ifk:n väritkin kuulema saan. :]

Roikotin eilen pientä sydänheijua laukustani kaupungilla asioidessa. Tarttui se välillä kiinni muihin ihmisiin mut ei niinq haitaks asti.
Kid

Re: Heijastin olis aika kova juttu

Viesti Kirjoittaja Kid »

Laukussa on roikkunut koko kesän..Ja nyt vihdoin sain lisättyä takkiinkin roikkumaan. Mulla yleensä on joka takissa omansa, ettei tartte sit vaihdella. Voitin muuten kesällä Lintsillä Aikuisten Oikeesti narunvedossa nalleheijastimia. Niitä oli siinä paketissa ainakin 5 ja ne on ihania :]
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Heijastin olis aika kova juttu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Joka takissa ja repussa on vähintään yks heijastin.
Eikä tuo koirakaan lähe kanssani ulos ilman heijastimia.
Isäntä onki sitte ihan pimee....
Aito_Johanna

Re: Heijastin olis aika kova juttu

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Pyöräillessä ja juoksulenkillä käytän keltaista heijastinliiviä, joka ehkä tyylin puolesta ei ole ihan kuuminta hottia, mutta näkyy varmasti.
Muuten heijastintilanne on juuri tällä hetkellä heikoilla, koska käsivarren ympärille laitettavat ei-roikkuvat heijastimeni ovat kaikki kadonneet, ja nahkatakkiin en halua tehdä roikkuvan heijastimen hakaneulalla reikää.
Pitäisi korjata asia.
Vastaa Viestiin