Aloe vera

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Aloe vera

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Onko kityläisillä kokemuksia Aloe verasta? Itse koitin tuota voidetta ja hyvältä vaikutti, nyt kaveri yrittää suostutella juomaan myös litkuja mutta vähän huuhaalta tuntuu..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Aloe vera

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Auringonpolttamiin ainakin toimii, ja muutenkin ärtyneen ihon rauhoittamiseen. Sisäisesti en ole kokeillut.
Prepare for the worstest.
silsis

Re: Aloe vera

Viesti Kirjoittaja silsis »

nowaysis kirjoitti: Sisäisesti en ole kokeillut.
Etkö tiennyt, että sisäinen kauneus on tärkeintä?
Bliss

Re: Aloe vera

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Camilla kirjoitti:Onko kityläisillä kokemuksia Aloe verasta? Itse koitin tuota voidetta ja hyvältä vaikutti, nyt kaveri yrittää suostutella juomaan myös litkuja mutta vähän huuhaalta tuntuu..
Jos kyseessä on tämä Forever Living Products, ni en suosittele. Rahat pois hyväuskoisilta....

Eiku. On niiden lämpövoide ihan pätevää ennen treenejä.
Rouva Pupu

Re: Aloe vera

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Njaa, että tämmönen sopis niinQ allergisellekin?
Ois hakusessa jokin tuote, vanhat eivät näemmä enää käy.
slam

Re: Aloe vera

Viesti Kirjoittaja slam »

aloe mikä? aloe persus? hmm. intresting 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aloe vera

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aloe vera kasvia ei ainakaan ole olemassa, eli pelkistetty kau-pallinen ni-mike, lisää huonoa mainontaa a'la K-kauppa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Aloe vera

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Niba kirjoitti:Aloe vera kasvia ei ainakaan ole olemassa, eli pelkistetty kau-pallinen ni-mike, lisää huonoa mainontaa a'la K-kauppa?
No mikä tää http://fi.wikipedia.org/wiki/Aloe_vera sit on jos ei kasvi? Makkara?
Bliss

Re: Aloe vera

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Camilla kirjoitti:
Niba kirjoitti:Aloe vera kasvia ei ainakaan ole olemassa, eli pelkistetty kau-pallinen ni-mike, lisää huonoa mainontaa a'la K-kauppa?
No mikä tää http://fi.wikipedia.org/wiki/Aloe_vera sit on jos ei kasvi? Makkara?
Välillä tuntuu siltä, että Niba elelee ihan jossain toisessa ulottuvuudessa...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Aloe vera

Viesti Kirjoittaja brona »

Aloe veraa mä olen käyttänyt palaneen tai muuten ärtyneen ihon hoitoon. Puhdas aloe verageeli käy myös aromaterapiaöljyjen pohjaksi, kuten esim. manteliöljy (saa apteekista). Tällä hetkellä käytän tikkien kiristykseen ja kutinaan.
...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aloe vera

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
Niba kirjoitti:Aloe vera kasvia ei ainakaan ole olemassa, eli pelkistetty kau-pallinen ni-mike, lisää huonoa mainontaa a'la K-kauppa?
No mikä tää http://fi.wikipedia.org/wiki/Aloe_vera sit on jos ei kasvi? Makkara?
Välillä tuntuu siltä, että Niba elelee ihan jossain toisessa ulottuvuudessa...
Siinähän sen tieteellinen nimi olikin mukana, Aloa vera on joku yleisnimike, sitä paitsi wikipedia ei ole mikään täysin luotettava lähde tiedolle kuitenkaan.

Aloeta on olemassa yli 200 eri lajia, mutta vain muutamalla on lääketieteen kannalta hyödyllisiä ominaisuuksia. Näistä tehokkain on Aloe Barbadensis Miller, joka tunnetaan myös lääkeaaloena.


Kaikenlainen itselääkintä yms. on ihan omaa riskipeliään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Aloe vera

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Sarjassamme noloja tunnustuksia. Olen litkinyt aloe-juomaa nyt jo jonkin aikaa ja vaikutukset ovat olleet positiivisia. Tunnen itseni tosi pirteäksi ja olen saanut kommentteja ihan ulkopuolisiltakin.

Mainittakoon vielä, että sairastelin koko viime talven ja tämänkin syksyn aikana ehdin olla jo 3 kertaa nuhakuumeen takia poissa töistä. Aloe-kokeilun jälkeen en ole sairastellut.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Aloe vera

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Camilla kirjoitti:Sarjassamme noloja tunnustuksia. Olen litkinyt aloe-juomaa nyt jo jonkin aikaa ja vaikutukset ovat olleet positiivisia. Tunnen itseni tosi pirteäksi ja olen saanut kommentteja ihan ulkopuolisiltakin.

Mainittakoon vielä, että sairastelin koko viime talven ja tämänkin syksyn aikana ehdin olla jo 3 kertaa nuhakuumeen takia poissa töistä. Aloe-kokeilun jälkeen en ole sairastellut.
Kehotan olemaan sitten vain iloinen ja jatkamaan juopotteluasi.Arvelisin ett' se on parempaa kuin alkohooli.
Tsadin valkoinen Arska on pysyäkseen kauniina ja vaaleanpunaisena käyttänyt aloe vera voidetta käsiinsä. Ja ihan on vielä hyvät kädet. Ann manasi muutama päivä sitten sormeni murtuneiksi mutta taidankin imeyttää niihin Aloe Veraa. :D
Vastaa Viestiin