Neitsyyden poisto

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
StanaPrkl
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 31.10.2006 13:59
Paikkakunta: Vantaa

Neitsyyden poisto

Viesti Kirjoittaja StanaPrkl »

On vain kohtuullista, että aloitan tällä otsikolla ensimmäisen keskusteluni täällä, meneehän tässä minun Kitinä-neitsyyteni.

Mitä neitsyyksiä sinulla on vielä poistamatta?

Itse en myöskään ole ollut koskaan lentokoneessa, sen neitsyyden voisin vuoden sisällä itseltäni riistää.
slam

Re: Neitsyyden poisto

Viesti Kirjoittaja slam »

hissikapulan sijoittaminen paljaaseen alapäähäni. Eli alasti laskeminen on jäänyt suorittamatta.
elco

Re: Neitsyyden poisto

Viesti Kirjoittaja elco »

No dildoa ei (vielä) ole tullut perseeseen (tietääkseni). Ja mitä kauemmin täällä hengaan niin sitä heikompi on ennuste.

En ole myöskään käynyt avaruudessa, edennyt ääntä nopeammin, perustanut uskontoa, käynyt sotaa, masturboinut pölynimurilla, saanut palaavaa (tai palavaa) bumerangia ilmasta kiinni, esiintynyt kikkelisilläni työpaikalla virka-aikaan, hallinnut valtakuntaa tai ampunut elävää olentoa ritsaa tykimmällä vehkeellä.

Vielä on siis tehtävää. Kun olen tehnyt kaikki yllämainitut samanaikaisesti voin vasta sanoa Eläneeni.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Neitsyyden poisto

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

elco kirjoitti:saanut palaavaa (tai palavaa) bumerangia ilmasta kiinni.
Kyseisen taidon omaavana voin kertoa: kannattaa opetella.Erittäin mukava harrastus tuo bumerangi,suorastaan zenmäistä toimintaa.

En ole; liikkunut oikeasti kovia nopeuksia (yli 300km/h) muulla kuin lentokoneella,hypännyt laskuvarjolla,sukeltanut kirkkaassa vedessä,lentänyt liitovarjolla enkä todellakaan ole matkustanut tarpeeksi.

Siinä muutama akuutti mitä tuli nopeasti mieleen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Aito_Johanna

Re: Neitsyyden poisto

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Neitsyyden poisto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ilon pilaaja, tottakai tämä keskuseskelu on jo käyty, vahtihurtta!
Pyyhin Netikettiin..
Mulli75

Re: Neitsyyden poisto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

StanaPrkl kirjoitti: Itse en myöskään ole ollut koskaan lentokoneessa, sen neitsyyden voisin vuoden sisällä itseltäni riistää.
Samalla kertaa voisit liittyä kymppikerhoon, kaksi kärpästä samalla iskulla.
Avatar
StanaPrkl
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 31.10.2006 13:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Neitsyyden poisto

Viesti Kirjoittaja StanaPrkl »

Mulli75 kirjoitti:
StanaPrkl kirjoitti: Itse en myöskään ole ollut koskaan lentokoneessa, sen neitsyyden voisin vuoden sisällä itseltäni riistää.
Samalla kertaa voisit liittyä kymppikerhoon, kaksi kärpästä samalla iskulla.
Tämä asia ei toteutunutkaan vuoden sisällä, pitänee siirtää tavoitetta vuodella eteenpäin vielä.
Vastaa Viestiin