Lainat ja luotot

Yleinen lätinä jä kitinä
Dumari

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:Poikkeuksena mainittakoon tuttavapariskuntani, joka osti talon toimeentulotuesta säästämillään rahoilla. Tosin he dyykkasivat ruokansa ja kävivät kirpparilla jne. Talo oli Itä-Euroopasta, mutta ei ilmeisesti ihan mikään ilmainen sekään.
Jåå, meinasin lisätä tekstini loppuun että poislukien ääritapaukset. Kyllä broidini kaverikin säästi intin päivärahansa ja lähti etelään nillä intin jälkeen.

Edit: sellaisia säästökeinoja vain en itse käyttäisi mitä hän teki.
Exsat

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Poikkeuksena mainittakoon tuttavapariskuntani, joka osti talon toimeentulotuesta säästämillään rahoilla. Tosin he dyykkasivat ruokansa ja kävivät kirpparilla jne. Talo oli Itä-Euroopasta, mutta ei ilmeisesti ihan mikään ilmainen sekään.
Jåå, meinasin lisätä tekstini loppuun että poislukien ääritapaukset. Kyllä broidini kaverikin säästi intin päivärahansa ja lähti etelään nillä intin jälkeen.
Kelan maksamat etuudet ovat taas asia erikseen. Vaikka ei niilläkään varmaan rikastuta. Nimenomaan sosiaalitoimen maksama toimeentulotuki on tarkoitettu väliaikaiseksi hätävaraksi tilanteessa, kun muilla tuloilla ei jostain syystä tule sillä hetkellä toimeen.
killkill

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:On ollut monta lehtijuttua, miten nykyään koetaan ihan asiallisena myydä pimpsaa vaikka opiskelun rahoittamiseen. En halveksi tai tuomitse. Sitä kummalista nykymaailmaa se
On ollut monta lehtijuttua kaikenlaisesta, juu-u. Taidankin seuraavaksi kehoittaa Wanhaa Perwoa harrastamaan seksiä lastensa kanssa. Ala-ikäisiin sekaantumisesta kirjoitellaan paljon.

Huomaatko asiayhteyden?

Se mikä sinun mielestäsi on ihan "perusteltua ja asiallista" läppää, saattaa olla vastaanottajasta loukkaavaa. Olisi varmaan liikaa toivottu sun tajuavan, että enin osa naisista kokee viittaukset ja kehoitukset prostituutioon loukkaavina.

Ai niin, sinullahan on universaali "saan sylkeä naisien päälle niin paljon kuin haluan, koska en saa seksiä" -kortti. Voi piru. Olen voimaton, kritiikkini täysin epäasiallista. Anteeksi kamalasti.
Dumari

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Exsat kirjoitti: Kelan maksamat etuudet ovat taas asia erikseen. Vaikka ei niilläkään varmaan rikastuta. Nimenomaan sosiaalitoimen maksama toimeentulotuki on tarkoitettu väliaikaiseksi hätävaraksi tilanteessa, kun muilla tuloilla ei jostain syystä tule sillä hetkellä toimeen.
Tiedetään että toinen taho antaa pölyt varusmiehille, mutta tekstini olikin vain esimerkki että kyllä sitä voi säästää, jossei halua ylläpitää yleistä suomalaista elintasoa. Broidini kaveri on 100% suomalainen. Itse olen kanssa joutunut luukulla käymään mutsillani asuessa, koska ei ollut varaa maksaa vuokraa. Ei-enää-ikinä!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

EDITOITU.
Viimeksi muokannut Gattaca, 21.09.2005 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Killkill: sä et ihan tiedä, keiltä minä voisin saada seksiä.
Mikä saa sut kuvittelemaan, että sinun saamisesi tai saamattomuutesi kiinnostaisi millään lailla?
Jos ylläolevan pointti meni ohi: opettele käyttäytymään ja ennenkaikkea siivoa suusi kun puhut naisille, törkyturpa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:Mikä saa sut kuvittelemaan, että sinun saamisesi tai saamattomuutesi kiinnostaisi millään lailla?
Jos ylläolevan pointti meni ohi: opettele käyttäytymään ja ennenkaikkea siivoa suusi kun puhut naisille, törkyturpa.
Pointtini oli onko minulla aihetta katkeruuteen, tai oliko. Edit: en ole pannut ginaa, enkä nyt saakaan.

Ja paraskin sanoja sinä, joka nykyään pitää "naiivina" kun nuorena huolehdit että kaverit samassa teltassa kuulee kun paneskelit juopuneita pissiksiä festareilla. Mulla on törkysuu, mutta sulla on törkytavat.
killkill

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Mulla on törkysuu, mutta sulla on törkytavat.
Tja. Vai niin.

Joku harhautunut mieli voisi pitää nuoren miehen juhannusjuhlilla suorittama iloittelua vastakkaisen sukupuolen kanssa jotensakin normaalina toimintana. Onneksi siellä savolaisessa peräkammarissa tiedetään paremmin

*takavasemmalle nauramaan tästä topikista*
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

KillKill:
Tapojen rappiota se on, ja vielä pahempi jos vanhoihin tapoihin perustuvaa silloista nolouttasi nyt naiivina pidät. Mutta puhu sä vaan herrasmiesmäisesti ja pane kuin elukka missä vaan. Sitä uusviktoriaanista sievistelyä se.
killkill

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Mutta puhu sä vaan herrasmiesmäisesti ja pane kuin elukka missä vaan. Sitä uusviktoriaanista sievistelyä se.
Jännä juttu sinänsä, mutta minusta aktiivinen seksuaalisuus ja käytöstavat eivät ole millään tavalla toisensa poissulkevia.
SnapaHead

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

killkill kirjoitti: Ai niin, sinullahan on universaali "saan sylkeä naisien päälle niin paljon kuin haluan, koska en saa seksiä" -kortti.
Noh noh. 99,99934% äijistä EI sylje kun eivät VIELÄ ole saaneet.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mutta puhu sä vaan herrasmiesmäisesti ja pane kuin elukka missä vaan. Sitä uusviktoriaanista sievistelyä se.
Jännä juttu sinänsä, mutta minusta aktiivinen seksuaalisuus ja käytöstavat eivät ole millään tavalla toisensa poissulkevia.
Jotenkin kummasti käytöstapoihin ennen kuului, että juopuneita pissiksiä ei panna julkisesti. Nyt sen saa tehdä, jos riisuu kengät ensin :D Kumpi on turhempi käytössääntö?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:
Jotenkin kummasti käytöstapoihin ennen kuului, että juopuneita pissiksiä ei panna julkisesti. Nyt sen saa tehdä, jos riisuu kengät ensin :D Kumpi on turhempi käytössääntö?
Eihän se ollut julkista jos akti tapahtui teltassa. Jos eukko (eukot?) oli vielä halukas ja ikää tarpeeksi, niin...mitään sen enempää juridisesti kuin sosiaalis-moraalisesti paheksuttavaa ei ole tapahtunut. :gee:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja mölli »

Kyllä vatuttaisi jos ei olis edes tonnia.

En kyllä muista milloin mulla oli alle kaskytä donaa euroina.

Jaksamisia.
killkill

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Jotenkin kummasti käytöstapoihin ennen kuului, että juopuneita pissiksiä ei panna julkisesti. Nyt sen saa tehdä, jos riisuu kengät ensin :D Kumpi on turhempi käytössääntö?
Mistä minä sen tietäisin, kun en ole koskaan pissikseen ryhtynyt.

"Ennen" oli kaikenlaisia muitakin hienoja tapoja. Jalkapuu, inkvisitio, giljotiini, Sokrates panemassa oppilaitaan perseeseen. Kaikki aikanaan yleisiä ja hyväksyttyjä. Toki jos haluaa viettää elämänsä mennyttä/olematonta haikaillen, siitä vaan. Ajat muuttuvat, ihmiset muuttuvat, tavat muuttuvat.

Jos ei itse pysy mukana, on tietysti pirun helppo syytellä muita. Silloin ei joudu kantamaan vastuuta mistään, ei kohtaamaan sitä seikkaa että entäs jos kuitenkin itsessäkin ja omissa tekemisissä voisi olla jotain korjattavaa.

Yksin kotona runkatessa aika menee rattoisasti. Tärkeintä on, että löytää just-sen-oman juttunsa!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Eikun case oli että killkilliä aiemmin nolotti että kaverit näkee tai kuulee panemiset teltassa, nyt killkill on herrasmiesmäistynyt ja sivistynyt nykytapoihin tai niiden puutteeseen ja pitää sellaista pohdintaa naiivina. Niin muistelen, vaikka edelleenkään EN ota ketjuja talteen.
Patz

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti: Jännä juttu sinänsä, mutta minusta aktiivinen seksuaalisuus ja käytöstavat eivät ole millään tavalla toisensa poissulkevia.
Panisin
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

joojoo,, riisukaa kenkänne eteisessä, pitäkää koirat aina kiinni, älkää tupakoiko sisällä ja sitten kannattakaa vihille menoa vaikka lampaan kanssa ja nussikaa julkisesti..

Uusi uljas maailma, jossa on edelleen sääntöjä, mutta kaiken tärkeysjärjestys päälaellaan, ja kaikki vanha on unohdettu.
killkill

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Eikun case oli ...
Jos sinulle on niin saatanan tärkeää, mitä minä tein 16-vuotiaana, niin keskustellaan nyt sitten. Oikein JUURTA jaksaen.

Homma meni oikeasti näin: minä suutuin "scoreeeee!" -mekastaville kavereille siksi, että ajattelin telttaan jääneen tytön pahastuvan.

Noin. Onko tätä asiaa NYT käsitelty tarpeeksi? Uskaltaako tällä typerällä palstalla sanoa enää MITÄÄN, ilman että joku ***** ********** jaksaa jankuttaa siitä seuraavat puoli vuotta ja tehdä itselleen ongelman siitä, mitä joku tuntematon omien sanojensa mukaan teki kaksikymmentä vuotta sitten?

KIESUS!!!!
gullible

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja gullible »

Gattaca kirjoitti: Uusi uljas maailma, jossa on edelleen sääntöjä, mutta kaiken tärkeysjärjestys päälaellaan, ja kaikki vanha on unohdettu.
No mitäs pahaa sitten minun minkkiturkissani olisi, jos minulla sellainen olisi? Ennenvanhaan minkkiturkki oli kovasti myönteinen statussymboli ja eläin tuotannontekijä.

Ennen vanhaan myös Miehet osoittivat sen verran miehekkyyttä, että elättivät itsensä, hommasivat naisen ja perustivat perheen. Nyt voi kitistä elämän epäoikeudenmukaisuudesta, kun ei enää muka voi elää kuin ennen vaan on suorastaan pakotettu yhtesikunnan paineesta elämään kotonaan runkaten. Kohteliaisuus oli ennen vanhaan arvossaan: ilman sitä ei lohjennut - vähänniinq nykyäänkin.

Konservatiivi, liberaali, kommari, oikeistolainen, luonnonsuojelija ja metsästäjä, työttömien ystävä ja perintöä odotellessa. Mikä vain omaan etuun parhaiten ynnää.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

On mennyt vähän off-topiciksi... :rofl: :rofl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Offtopiccina mainitsen, että alankin seurata omaa kulttuuríani. Tulen aina kengät jalassa sisään, röökin sytytän missä haluan ja koiraa pidän irti aina.

No siitä on teille haittaa..

Mutta mitä pahaa tai teille haittaa olisi siinä, että alkaisin runkkailemaan aina kun runkituttaa? Seuraavassa miitissä vaikka? Ihanaa ihanaa sooloseksiä, mitä pahaa siinä voisi olla?

Ja kyllä teille nauretaan 2100-luvulla, jos tuota nyt paheksutte! :lol:

ja nyt riittää offtopicointi mun osalta tässä ketjussa!!
Tiikeriankka

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

:hep: naisten puolesta :hep:
Gina

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti: Toimeentulotuki on tarkoitettu viimeiseksi hätävaraksi silloin, kun taloudellinen tilanne hetkellisesti romahtaa, jottaa pakollisimmat menot (asuminen ja ruoka) saataisiin hoidetuksi. Jos vanhemmat maksavat avustuksia niin se tulkitaan niin, että hätätilannetta ei ole tullut, koska rahaa on.
Okei... mä soitinkin vissiin sulle enkä sossuun.... Vanhemmat lainas rahaa, sitä ei silti ole. Paitsi kohta on kun sain samposta balanssiluottoa. Voi maksaa porukoille takasin.
Exsat

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Toimeentulotuki on tarkoitettu viimeiseksi hätävaraksi silloin, kun taloudellinen tilanne hetkellisesti romahtaa, jottaa pakollisimmat menot (asuminen ja ruoka) saataisiin hoidetuksi. Jos vanhemmat maksavat avustuksia niin se tulkitaan niin, että hätätilannetta ei ole tullut, koska rahaa on.
Okei... mä soitinkin vissiin sulle enkä sossuun....
Kyse ei ole minun mielipiteestäni, tiedän vain, miten homma käytännössä toimii. :wink:
Vastaa Viestiin