Lainat ja luotot

Yleinen lätinä jä kitinä
Gina

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gina »

Gattaca kirjoitti:Ja toistan, että just Ginaa kohtaan en koe mitään katkeruutta, ei syytä.
No voi vittu, sanotaan se nyt ääneen kun kerta noin mieli tekee. Mä oon mailannu joskus city aikoina Gattacan kanssa ja ihan huvikseni tainnu jonkun novellinkin kirjoittaa ja lähettää pikkutuhman kuvan. (<-------exhibitionisti. ;) vai miten vittu tuo nyt kirjoitetaan.)

Edit: kemiat ei synkannu, jumalat ei olleet suosiollisia, ikinä mitään ei tapahtunut koska koskaan emme tavanneet ja blaa blaa blaa.
Viimeksi muokannut Gina, 21.09.2005 19:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gina

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:On ollut monta lehtijuttua, miten nykyään koetaan ihan asiallisena myydä pimpsaa vaikka opiskelun rahoittamiseen. En halveksi tai tuomitse. Sitä kummalista nykymaailmaa se
On ollut monta lehtijuttua kaikenlaisesta, juu-u. Taidankin seuraavaksi kehoittaa Wanhaa Perwoa harrastamaan seksiä lastensa kanssa. Ala-ikäisiin sekaantumisesta kirjoitellaan paljon.

Huomaatko asiayhteyden?

Se mikä sinun mielestäsi on ihan "perusteltua ja asiallista" läppää, saattaa olla vastaanottajasta loukkaavaa. Olisi varmaan liikaa toivottu sun tajuavan, että enin osa naisista kokee viittaukset ja kehoitukset prostituutioon loukkaavina.

Ai niin, sinullahan on universaali "saan sylkeä naisien päälle niin paljon kuin haluan, koska en saa seksiä" -kortti. Voi piru. Olen voimaton, kritiikkini täysin epäasiallista. Anteeksi kamalasti.
Kiitos :h:
Juuri näin.
SingleMalt

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gina kirjoitti:vanhemmat lainas rahaa, sitä ei silti ole. Paitsi kohta on kun sain samposta balanssiluottoa. Voi maksaa porukoille takasin.
En tilannettasi tarkemmin tiedä, joten tämä ei ole vittuilua..
Oletkos tsekannut toimeentulotuen rajat? Itse meinaan olisin harjoitteluajan paskan palkan lisäksi aikoinaan ollut oikeutettu toimeentulotukeen, jos vain olisin älynnyt sitä hakea..

http://www.stm.fi/Resource.phx/vastt/so ... /index.htx
Gina

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gina »

SingleMalt kirjoitti: En tilannettasi tarkemmin tiedä, joten tämä ei ole vittuilua..
Oletkos tsekannut toimeentulotuen rajat? Itse meinaan olisin harjoitteluajan paskan palkan lisäksi aikoinaan ollut oikeutettu toimeentulotukeen, jos vain olisin älynnyt sitä hakea..

http://www.stm.fi/Resource.phx/vastt/so ... /index.htx
Hmm. Kiitos. Pitänee miettiä. Musta noiden hakeminen on vaan jotenkin niin nöyryyttävää. Sitä paitsi, kyllä mä ihan tyydyttävästi tienaan, on vaan hevosesta aika paljon kuluja. :? Silti en siitä luopuisi, mielummin muutan veneen alle tai tallin vintille. Syömisen, vaatteiden oston ja nyt myös juopottelun, olen jo lopettanut aikaa sitten.

Jospa tämä balanssiluotto nyt nostais pois tästä ojasta, pääsis ikäänkuin plussalle eikä olis koko ajan vinoa pinoa laskuja edessä. Sitä sitten pikkuhiljaa maksaa pois. Kolmannen työnkin aloitin viime viikolla.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

EDITOITU
Viimeksi muokannut Gattaca, 21.09.2005 19:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

EDITOITU.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Haa,

tämähän muodostuukin oikein mestarien päiväksi.

Ensin nuorempi ja massiivisempi aloitti eroottisilla persefinneillään ja nyt tämä hoikempi ja karhunkuluttama kunnostautuu tyylilleen uskollisilla turhanpäiväisillä kitinöillään&selityksillään ja tuntemattomien ja puolituttujen naisten herjaamisella.

Mitähän huominen tuo tullessaan.

Surprise Me Boys!
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Brian: en herjannut vaan tarkoittamatta ärsytin, nyt korjattu. Sinä Brian taas alat vähitellen ärsyttämään niin, että olen oppinut nauttimaan kärsimyksestäsi. Menisit nyt vaikka sheivaamaan munakarvojasi, jookos?

Sä haukut mua puhetavoista, omat livetapasi seksialalla lienee sellaiset että niistä sata vuotta sitten olisi pantu jalkapuuhun. Ja kannatan sen ajan tapoja. Jesh.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti: Sä haukut mua puhetavoista, omat livetapasi seksialalla lienee sellaiset että niistä sata vuotta sitten olisi pantu jalkapuuhun. Ja kannatan sen ajan tapoja. Jesh.
Sorry. Minuahan lähinnä huvittaa nämä jutut, vaikka onhan ne välillä aika surkuhupaisiakin, ja nyt vasta huvittaakin kun sain näin ärhäkän reaktion. Kyllä mun karvat on ihan siistissä kunnossa ei tarvii sitäkään surra. Periaatteeni on, että kun tykkään hyvinhoidetuista naisellisista naisista, niin reilun meiningin hengessä pitää itsekin olla siisti.

Enpä tiedä jalkapuusta. Kyllä nämä jutut on osattu aina. Jotkut ahdistuneet niitä sitten ovat tuominneet.

Mutta totta on, että olen elänyt erittäin nautinnollista ja sensuellia elämää.

Siksipä voin olla tyytyväinen ja koko ajan kitisemättä.

Voin jopa koittaa joskus neuvoa muitakin ystävällisyyden, suvaitsevaisuuden ja yritteliäisyyden poluille. Paremmin niin tässä maailmassa pärjää.

Siks toiseks miettisin sinuna ennen kuin ryhdyt svidduilemaan. Meikä on Keikän kanssa samassa telaketjujengissä ja kyllä me yksi karhupoika aina jyrätään vaikka huuomorilla jos tarve tulee.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
safi

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja safi »

Gina kirjoitti: Jospa tämä balanssiluotto nyt nostais pois tästä ojasta, pääsis ikäänkuin plussalle eikä olis koko ajan vinoa pinoa laskuja edessä. Sitä sitten pikkuhiljaa maksaa pois. Kolmannen työnkin aloitin viime viikolla.
Plussalle et pääse ikinä, jos rupeat maksamaan laskujasi luotollisen tilin avulla. Mikäli sinulla on jatkuvasti vinopino laskuja odottaassa, niin silloin minusta elät selkeästi yli varojesi ja tilannetta voi korjata ainoastaan kuluja pienentämällä, ei missään tapauksessa lisäämällä.
Miten monet nuoret ovatkaan menettäneet luottotietonsa, kun ovat ruvenneet tasoittamaan elämisen kustannuksia luottojen avulla.
Sanoit lainanneesi rahat vanhemmiltasi mikä on todella fiksua. Maksa enemmmin heille suoraan takaisin pikkuerissä ja ilman korkoa ja yritä viimeiseen asti olla käyttämättä sitä luottoa.

Olen aina ollut sitä mieltä, että hevostytöt menevät liian pitkälle hevosen omistamisen kanssa. Ei hevosen takia kannata tinkiä omasta syömisestään, asumisestaan tai vaatteista. Yritä saada sille halvempi tallipaikka, vuokraaja yms ja näin pienentään siitä aiheutuvia kuluja,jos haluat sen välttämättä kuitenkin pitää.
Mitä sitten teet, jos se sairastuu tai loukkaantuu. Mistä rahat sen hoitoon?
Hevosen omistaminen vaatii hiukan normaalia paksumpaa tilipussia, jos harrastuksestaan haluaa myös nautiskella täysin siemauksin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BRIAN
Sama se mulle muuten, mutta on minusta tosi kieroa ja tekopyhää moralisoida melkein kokematonta minua seksisävytteisistä törkypuheista, jos itse olet rypenyt riettailuissa mutta vaan puhut sovinnaisesti.

Eihän se puheen sievistely miehen asiallisuutta tee vaan teot.
Gina

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gina »

mä haluun että mun ketjussa pysytään aiheessa! tää on ihan valmis siirrettäväksi paskanjauhantaan perkele.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:BRIAN
Sama se mulle muuten, mutta on minusta tosi kieroa ja tekopyhää moralisoida melkein kokematonta minua seksisävytteisistä törkypuheista, jos itse olet rypenyt riettailuissa mutta vaan puhut sovinnaisesti.

Eihän se puheen sievistely miehen asiallisuutta tee vaan teot.
Ollaan taidettu joutua varsinaisen aiheen viereen mutta kun tämä on niin kiehtovaa, niin jatkan nyt ainakin hetken.

Olen ehdottomasti samaa mieltä. TEOT ratkaisee. Siirrypä sinäkin kerrankin puheista ja kirjoittelusta tekoihin pakkomielteesi ja ongelmasi ratkaistaksesi.

Tekopyhää on minusta syyttää yhteiskuntaa, tinttitukkia, lutkia, nussivaa maailmaa ja kaikkia muita kuin itseään jos ei saa mitään aikaiseksi ansainta- ja ihmissuhderintamalla.

Miksi minun pitäisi jotain törkyä kirjoitella jos minulla on ollut elämässäni välillä erittäin mukavaa ? Ei kuulu yleensä tyyliini.

Sinäkö kokemattomana olet joku yleisen moraalin määrittelijä? Onko se nyt niin paha ja rietasta jos olen mukavista naisista tykännyt ja heidän kanssaan rakastellut. Lähimmäisenrakkautta ja elämäniloahan siinä vaan on harrastettu. Ai ai, kade taidat vaan olla.

Oppimalla tuon rakkauden ja ihmisistä pitämisen ajatuksen saattaisit sinäkin pärjäillä paremmin nais- ja muussa maailmassa.

Lukaisin tässä välissä pienen kirjan "Kuka vei juustoni?" Sen oppi on tiivistettävissä yhteen kysymykseen: Mitä tekisit jos et pelkäisi ?

Kysypä sinä sitä itseltäsi ja ryhdy tekoihin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Offtopicin ontopicissa pysäkseni: joo.. minä rupean vaikka ottamaan tekokyrpää perseeseen lutkalesboilta, ja se on nykyään asiallista, kunhan ei KIRJOITA sanoja tekokyrpä, perse ja lutkalesbo. Sanoo vaikka, että "nauttii seksuaalisuuden eri rikastuttavista variaatioista".

Tuolla en tarkoita että sinä Brian just tuota lajia harrastaisit.

JA turpa kii ja neuvokaa Ginaa rahahuolissa!
Gina

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gina »

safi kirjoitti: Plussalle et pääse ikinä, jos rupeat maksamaan laskujasi luotollisen tilin avulla. Mikäli sinulla on jatkuvasti vinopino laskuja odottaassa, niin silloin minusta elät selkeästi yli varojesi ja tilannetta voi korjata ainoastaan kuluja pienentämällä, ei missään tapauksessa lisäämällä.
Luitko mun alkuperäistä postausta? mistä pitäis yhtäkkiä saada tuo 600 takuuvuokriin? Jos mä ostan ruokaa, bensaa ja maksan vuokrat ja vakuutukset niin mistä kohtaa ehdotat että mä pienennän?
safi kirjoitti:Miten monet nuoret ovatkaan menettäneet luottotietonsa, kun ovat ruvenneet tasoittamaan elämisen kustannuksia luottojen avulla.
Sanoit lainanneesi rahat vanhemmiltasi mikä on todella fiksua. Maksa enemmmin heille suoraan takaisin pikkuerissä ja ilman korkoa ja yritä viimeiseen asti olla käyttämättä sitä luottoa.
"Miten monet nuoret... " voisitko nyt vielä hieman asettua enemmän mun yläpuolelle? eikö sulla ole koskaan ollut elämäntilannetta jossa olet joutunut ottamaan lainaa? Mua ärsyttää tuo sun asenne jossa sä tiedät mun raha asioista ja niiden hoitamisesta ilmeisesti enemmän kuin minä.

safi kirjoitti:Olen aina ollut sitä mieltä, että hevostytöt menevät liian pitkälle hevosen omistamisen kanssa. Ei hevosen takia kannata tinkiä omasta syömisestään, asumisestaan tai vaatteista.
Se on mun työ. Ratsastuksenopettaja ei ole hevostyttö. Ja jos mä koen sen tärkeämmäksi kuin vaatteiden shoppailun niin kuka sä olet sanomaan että mun tulisi tehdä toisin?
safi kirjoitti:Yritä saada sille halvempi tallipaikka, vuokraaja yms ja näin pienentään siitä aiheutuvia kuluja,jos haluat sen välttämättä kuitenkin pitää.
No haluan pitää, on oman kehityksen kannalta ikäänkuin olennainen. Nuorta remonttia en lähde vuokraamaan, se ei edesauta hevosen kehitystä, eikä ole edes turvallista. Tallipaikkoihin olen jonkin verran (yllätysyllätys) panostanut, ja nykyinen on hinta-laatu suhteeltaan paras.
safi kirjoitti:Mitä sitten teet, jos se sairastuu tai loukkaantuu. Mistä rahat sen hoitoon?
No kolme hevosta on ollu. Toistaiseksi on selvitty ja onneksi sillä on vakuutus isoimpia kustannuksia ajatellen.
safi kirjoitti:Hevosen omistaminen vaatii hiukan normaalia paksumpaa tilipussia, jos harrastuksestaan haluaa myös nautiskella täysin siemauksin.
Kuten sanottua, täysin olennainen mulle ammattitaidon ylläpitämiseksi.
tuulenpuiska

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Gattaca kirjoitti:...Eihän se puheen sievistely miehen asiallisuutta tee vaan teot.
:off: Kuten itse olet tässä ketjussa näyttänyt?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

tuulenpuiska kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:...Eihän se puheen sievistely miehen asiallisuutta tee vaan teot.
:off: Kuten itse olet tässä ketjussa näyttänyt?
En mä pannut ketään, en lutkaillut tai pukitellut, suositin vaan asiallista ammattia ja sitten puolustauduin että suositukseni ei perustunut katkeruuteen. Vituttaa tuo viktoriaaninen sievistely niiltä jotka tekee vaikka mitä mutta leikkivät puheissa herrasmiestä. Kai ne niiillä puheilla pillua saavatkin ja kohta NUSSITAAN aina uuden ja uuden kanssa ja ihan missä vaan ... herrasmiehinä sitten kuin kauniisti PUHUTAAN. Mutta herrasmiehiä vain puheissa.. tai ehkä ne sanoo: "Neiti olisitteko niin ystävällinen että työntäisitte tekopeniksen anaaliaukkooni" :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eikös se ollut juuri Safi, joka kyseli hetken aikaa sitten majoitusta koirille ja hevosillensa? Offtopic, sorry.

Saatko sä Gina tallilta, missä olet töissä, alennusta tallivuokrasta? Luuletko että voisit ottaa hevosellesi "tasoisesi" vuokraajan, esim. maastopäiville tmv.? Tai vielä paremman ratsastajan kuin sinä itse?
Samassa "maailmassa" pyörineenä tiedän, että se hevosen ostaminen on helppoa, se ylläpito se vasta maksaakin. En tiedä miten itse selviäisin hevosen kanssa tällä normaalilla liksallani. Vuokrasin puolisen vuotta puolet (ylläpidossa minulla ja ystävälläni) nf-tammasta Espoossa. Maksoin tallivuoraa 200€ + kengitykset + rokotukset + varusteet (omistaja ei luovuttanut loimeakaan mukaan, riimukin saatiin just ja just, kunhan palautettiin) talven ja ratsastuksen varalle.
Yhtään ylimääräistä penniä ei tällöin ollut. Periaatteessa ihan hyvä sinänsä, säästyi maksa..
The great club outshines the individual, always and forever.
PerttiMakimaa

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

safi kirjoitti: Plussalle et pääse ikinä, jos rupeat maksamaan laskujasi luotollisen tilin avulla. Mikäli sinulla on jatkuvasti vinopino laskuja odottaassa, niin silloin minusta elät selkeästi yli varojesi ja tilannetta voi korjata ainoastaan kuluja pienentämällä, ei missään tapauksessa lisäämällä.
Tämä harvinaisen totta.

Mutta osa ihmisistä on päässyt kuiville jos on sopinut riittävällä maksuajalla ja inhimillisellä erällä olevan luoton, jolla on maksanut pois kaikki muut luotot.

Tämä yhdistelmäluotto toimii. Testatusti. Edellyttäen ettei tule uusia kiusauksia.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja mölli »

Järkevinä olisi jos sulla olis osakesalkku ja sitä kautta väliltäjältä ottaisi lainaa 3-6% vuosikorolla ja ainostaan tarvii maksaa korkoa niiltä päiviltä jolloin käyttää vipua, todennäköisesti olisi halvin, mutta tässä tapauksessa ei taida löytyä tarpeeksi isoa salkku...
tuulenpuiska

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Gattaca kirjoitti:blaablaa jaddajadda
Kuva
Gina

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja Gina »

PerttiMakimaa kirjoitti: Mutta osa ihmisistä on päässyt kuiville jos on sopinut riittävällä maksuajalla ja inhimillisellä erällä olevan luoton, jolla on maksanut pois kaikki muut luotot.

Tämä yhdistelmäluotto toimii. Testatusti. Edellyttäen ettei tule uusia kiusauksia.
50 euroa kuussa. 2 lyhennysvapaata kuuta vuodessa.

En usko että tulee ihan heti kiusausta maksaa uuttaa takuuvuokraa. Ja nythän nuo edelliset saa lähtiessään pois. Edellisessä asunnossa ja tallissa ei kyseistä käytäntöä ollut.
safi

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja safi »

Gina ymmärsit minut nyt aivan väärin. Tarkoitukseni ei ollut suinkaan asettua yläpuolellesi. Luin kyllä aijemmat postauksesi ja ymmärrän kyllä käsitteen "yllättävä meno". Jatkosta kuitenkin sain käsityksen, että sinulla on jatkuvasti enemmän laskuja, kuin mitkä pystyt ajoissa hoitamaan. Luottojen käyttö normaalien laskujen hoitoon on todella huono ja lyhytnäköinen ratkaisu. Omasta mielestäni lupaavan velkakierteen alku ja siinä leikissä palaa hyvin äkkiä luottotiedot, joka sitten taas vaikeuttaa myöhempää lainan saantia esim. asuntoa varten.

Raha-asiasi eivät minua sen enempää kiinnosta, mutta itse halusit mielipiteitä luotoista. Pienet tulot ja kulutusluotot ovat todella huono yhdistelmä ja se on vain oma mielipiteeni.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:...Eihän se puheen sievistely miehen asiallisuutta tee vaan teot.
:off: Kuten itse olet tässä ketjussa näyttänyt?
En mä pannut ketään, en lutkaillut tai pukitellut, suositin vaan asiallista ammattia ja sitten puolustauduin että suositukseni ei perustunut katkeruuteen. Vituttaa tuo viktoriaaninen sievistely niiltä jotka tekee vaikka mitä mutta leikkivät puheissa herrasmiestä. Kai ne niiillä puheilla pillua saavatkin ja kohta NUSSITAAN aina uuden ja uuden kanssa ja ihan missä vaan ... herrasmiehinä sitten kuin kauniisti PUHUTAAN. Mutta herrasmiehiä vain puheissa.. tai ehkä ne sanoo: "Neiti olisitteko niin ystävällinen että työntäisitte tekopeniksen anaaliaukkooni" :D
Enhän mä voi vastustaa.

Voiko ylläpito siirtää tämän Gattaca-osion omaksi ketjuksi ettei sotketa näitä talousjuttuja.

Minkälainen on herrasmies ? Sinäkö se sitten olet herrasmiehen malli ?

Mikä on sellaista tekemistä joka estää asiallisen kielenkäytön ja miksi?

Ja aienpaan palatakseni, määrittele riettailu ja perustele.

Oletko harkinnut paaviksi ryhtymistä? Voisit määritellä mikä on oikein ja väärin ja arvostella ja kieltää kaikkia kivoja juttuja kun ne ei sinulta suju.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
safi

Re: Lainat ja luotot

Viesti Kirjoittaja safi »

Elppis kirjoitti:Eikös se ollut juuri Safi, joka kyseli hetken aikaa sitten majoitusta koirille ja hevosillensa? Offtopic, sorry.
Jep minäpä juuri. Tallipaikat löytyi kaikille kopukoilleni ja itselleni+ koirille, vaikka pientä epäröintiä oli ilmassa sopivan huushollin löytymisessä.
Vastaa Viestiin