Meikkihelvetti EVE

Yleinen lätinä jä kitinä
Sannnu

Meikkihelvetti EVE

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Nyt on sitten avattu miesten Bilteman vastine naisille..tai no melkein Eve -kosmetiikan tukkumyymälä vantaalle jumbon viereen. nettisivujen mukaan meikkejä..laatutuotteitakin reilusti halvemmilla hinnoilla. Onko joko käynyt/menossa?

http://www.eve.fi/service.cntum?pageId=117343
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Meikkihelvetti EVE

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

En ole, koska ostan pääosan kosmetiikasta allekirjoituksessani näkyvästä osoitteesta ja olen niiden tuotteiden laatuun ja hintaan enemmän kuin tyytyväinen. Mutta kyllä mä voisin lähteä kulttuuriantropologiselle reissulle Eveen.
Kikkelis kokkelis.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Meikkihelvetti EVE

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Olin itse asiassa mukana Even mainoskampanjan suunnitteluvaiheessa. Mielenkiinnosta saattaisin jopa käydä, jos ei kyseinen pulju sijaitsisi kaupungissa, jonka nimeä en kehtaa mainita.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Meikkihelvetti EVE

Viesti Kirjoittaja Clay »

-Superior- kirjoitti:Olin itse asiassa mukana Even mainoskampanjan suunnitteluvaiheessa. Mielenkiinnosta saattaisin jopa käydä, jos ei kyseinen pulju sijaitsisi kaupungissa, jonka nimeä en kehtaa mainita.
Vantaa kuuluu Helsinkiin.
Nyt penikseni on fantastinen!
imbesiili

Re: Meikkihelvetti EVE

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Clay kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Olin itse asiassa mukana Even mainoskampanjan suunnitteluvaiheessa. Mielenkiinnosta saattaisin jopa käydä, jos ei kyseinen pulju sijaitsisi kaupungissa, jonka nimeä en kehtaa mainita.
Vantaa kuuluu Helsinkiin.
Nii justiinsa. Vantaan vanha nimi on Helsinginkylän maitolaituri.
Eline

Re: Meikkihelvetti EVE

Viesti Kirjoittaja Eline »

En mene! Ostan meikkini Anttilasta ja tsägällä Ruotsin laivalta, todellakaan lähde tarpomaan tuonne keskelle ei-mitään vain meikkiostoksille.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Meikkihelvetti EVE

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kiinnostaisi kyllä käydä katsomassa. Onkohan siellä kovinkin hyviä tarjouksia? Netistä kun ei hintoja juuri löydy. Samalla voisi katsastaa ne "pari" muutakin liikettä siinä lähettyvillä.
Vastaa Viestiin