Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Yleinen lätinä jä kitinä
gullible

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja gullible »

HellBell kirjoitti: Tuota se jos mikä on neliskanttista että näkee asioissa aina vain sen oman näkökulmansa, sen jota pitää totuutena päällä maan ja alla taivaan ja jota vasten ei edes itse uskalla muita kantoja suhteuttaa tai edes koittaa ymmärtää niitä toisenlaisia (omista) näkemyksiä.
Tämä nyt ei minulle kuulu, mutta millä muotoa tuo lainamaani teksti ei kuvaa täsmällisesti sinua?
HellBell

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

gullible kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Tuota se jos mikä on neliskanttista että näkee asioissa aina vain sen oman näkökulmansa, sen jota pitää totuutena päällä maan ja alla taivaan ja jota vasten ei edes itse uskalla muita kantoja suhteuttaa tai edes koittaa ymmärtää niitä toisenlaisia (omista) näkemyksiä.
Tämä nyt ei minulle kuulu, mutta millä muotoa tuo lainamaani teksti ei kuvaa täsmällisesti sinua?
Siten että minä pyrin ottamaan huomioon myös muiden näkökulmat asioihin ja käsitän ettei oma kantani ole totta mooses sen kaiken ylin totuus - koitan säilyttää ehkä-termin sanavarastossani.

Sen sijaan sinuun tuo kohta kaikkinensa taitaa päteä liiankin hyvin.
Ehkä.
Viimeksi muokannut HellBell, 16.08.2005 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

HellBell kirjoitti: (vinkki: kirjoitin sen on purpose p e a c e of cake:ksi)
No kun mä en vittu lue kirjoja! Uskokaa nyt intel-lektuellit. Menen tänään kirjastoon ja lainaan hyllyllisen hertta-sarjaa, pelataan sitten sitä saatanan shakkia.

edit: lainasin väärän rivin. En onnistu näemmä sotkemaan muita kuin itseni vain.
Viimeksi muokannut bedlam, 16.08.2005 13:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
gullible

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja gullible »

HellBell kirjoitti: Siten että minä pyrin ottamaan huomioon myös muiden näkökulmat asioihin ja käsitän ettei oma kantani ole totta mooses sen kaiken ylin totuus - koitan säilyttää ehkä-termin sanavarastossani.
Melkein nauratti. Saanko pistää tämän virkkeen signatureeni? Vai pannaanko se suoraan roskiin?
HellBell

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

bedlam kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Ja sinusta näkee mitä hönöys tekee ihmiselle.
No kun mä en vittu lue kirjoja! Uskokaa nyt intel-lektuellit. Menen tänään kirjastoon ja lainaan hyllyllisen hertta-sarjaa, pelataan sitten sitä saatanan shakkia.
Mitä sitä shakin parissa tuhertamaan, katsotaan mieluummin vaikka intellektuelleista intellektuelleinta koomikkoa Anders Wickströmiä ja otetaan tömssyt konjakkia joka kerran kun meitä ei naurata.
(eli koko ohjelman ajan). Sen ohjelman _jälkeen kyllä naurettaisiin - tunnelma voisi olla otollista hertta-sarjoihin syventymisiin.
(anything goes as long as it's fun)
HellBell

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

gullible kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Siten että minä pyrin ottamaan huomioon myös muiden näkökulmat asioihin ja käsitän ettei oma kantani ole totta mooses sen kaiken ylin totuus - koitan säilyttää ehkä-termin sanavarastossani.
Melkein nauratti. Saanko pistää tämän virkkeen signatureeni? Vai pannaanko se suoraan roskiin?
Pane se roskikseesi muiden hassutuksiesi iloiseen joukkohon.
Exsat

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:
HellBell kirjoitti: (vinkki: kirjoitin sen on purpose p e a c e of cake:ksi)
No kun mä en vittu lue kirjoja! Uskokaa nyt intel-lektuellit. Menen tänään kirjastoon ja lainaan hyllyllisen hertta-sarjaa, pelataan sitten sitä saatanan shakkia.

edit: lainasin väärän rivin. En onnistu näemmä sotkemaan muita kuin itseni vain.
Miten tämä nyt sinuun liittyi?

edit. editoit juuri oikealla hetkellä, kurja!
SnapaHead

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

HellBell kirjoitti: koittaa ymmärtää niitä toisenlaisia (omista) näkemyksiä.
Sokeutta? Kyllä. Röyhkeyttä? Kyllä.
Being square gets us all in the round rooms .
Paitsi että ymmärrän lähes aina mitä ihmiset sanovat. Kyllä minä olen aina ymmärtänyt mitä sinäkin tolkutat, mutta ongelmahan on siinä että sinä et itse taida ymmärtää. Tämähän on yleisempää kuin siittiöt spermassa, se että porukalla ei ole hajuakaan mitä omat jutut oikeasti tarkoittavat.

Kivaa taas tää "oonksmä kusipää vai enksmä oo" -keskustelu.
bedlam

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

HellBell kirjoitti: Mitä sitä shakin parissa tuhertamaan, katsotaan mieluummin vaikka intellektuelleista intellektuelleinta koomikkoa Anders Wickströmiä ja otetaan tömssyt konjakkia joka kerran kun meitä ei naurata.
(eli koko ohjelman ajan). Sen ohjelman _jälkeen kyllä naurettaisiin - tunnelma voisi olla otollista hertta-sarjoihin syventymisiin.
(anything goes as long as it's fun)
En saa pikkurilliä tarpeeksi pystyyn konjakkiin, kun punaviinikin tuottaa jo ongelmia. Jos käytän sitä uloketta napanöyhtän kaiveluun ja saan tilalle olutta sekä Bud Spencerin ja Terence Hillin intellektuellia huumoria, niin saatan suostua. Sen jälkeen hertta kyllä maistuu, ja laitetaan amisviikset heilumaan.
HellBell

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SnapaHead kirjoitti:
HellBell kirjoitti: koittaa ymmärtää niitä toisenlaisia (omista) näkemyksiä.
Sokeutta? Kyllä. Röyhkeyttä? Kyllä.
Being square gets us all in the round rooms .
Paitsi että ymmärrän lähes aina mitä ihmiset sanovat. Kyllä minä olen aina ymmärtänyt mitä sinäkin tolkutat, mutta ongelmahan on siinä että sinä et itse taida ymmärtää. Tämähän on yleisempää kuin siittiöt spermassa, se että porukalla ei ole hajuakaan mitä omat jutut oikeasti tarkoittavat.

Kivaa taas tää "oonksmä kusipää vai enksmä oo" -keskustelu.
Fiksua että tiedät puolestani, mitä _minä_ ymmärrän ja mitä en.
Käsitän varsin hyvin mitä omat kirjoitukseni tarkoittavat aivan kuten sinäkin käsität omasi - turha aliarvioida toisen tietoisuuden tasoa itsestään ja ymmärtämyksiä asioista.
Sinä ymmärrät, minä ymmärrän - ok.

Ja sinä nimenomaan aloitit tämän asiattoman linjauksen tässä ketjussa ivaamalla mainitsemiasi keskustelijoita.. En pitänyt sitä hauskana.
SnapaHead

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

HellBell kirjoitti:
En minä pysty tässä aliarvioimaan. Ja onhan se varmasti ikävää että tiedän mitä tajuat ja mitä et.
Palaako taas pinna?
Ja minä en ole mitään aloittanut. Et vaan tajunnut. Tapanani ei ole solvata ketään tai mitään. Mielestäni kaikkien kukkien pitää kukkia ja jos eivät saatana halua kukkia tai vittu kuki vaa muuten vaan niin ne on assholeja.
HellBell

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SnapaHead kirjoitti:
En minä pysty tässä aliarvioimaan. Ja onhan se varmasti ikävää että tiedän mitä tajuat ja mitä et.
Palaako taas pinna?
Joo, minäkin tiedän mitä sinä tajuat ja mitä et - oistko arvannut/tietänyt tätä asianlaitaa? Sekin voi olla mahdollista että vaikka sitä luulisi tajuavansa toista, sitä ei sittenkään tajua. Pitäisi tuntea toinen jotta voisi parhaiten ymmärtää toista - ja tähän nettihommaan usein tuntemattomien (okei täällä palstalla moni tuntee jo toisensa oikeastikin) ihmisten sulauttaminen merkitsee haastetta ymmärtämyksille.
Silivatiseilaa..
.. Mielestäni kaikkien kukkien pitää kukkia ja jos eivät saatana halua kukkia tai vittu kuki vaa muuten vaan niin ne on assholeja.
Ok, mutta otitko huomioon että kukat voivat omasta halustaan kukkia omilla tavoillaan eikä niitä tee epäkukiksi jonkin muun kukan näkemys siitä miten pitää kukkia..
Vapaus kukille!
MarthaFocker

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Kaikki kerralla, kun ei kiinnosta lainailla.
En halua mainostaa tuttavilleni palstaa. Cityssä ikävää oli nimenomaan se, että kaverini tiesivät, mihin mennä. Nytpä eivät tiedä paskiaiset, pikku kana-aivot.
Chatissa voin mainita, ei tuota ongelmaa.

Ja tästä kynnyksestä. Sitä ei todellakaan pidä madaltaa. Kun joku tänne eksyy, niin jos se ei menoa kestä, niin so long sitten mun puolestani.

Verrattavissa luonnonvalintaan, paitsi että on Kityn valinta: vahvimmat selviävät. Minä en ainakaan kaipaa yhtään sievistelevää pikkusielua lisää hernenenineen valittamaan "voi voi kun te vittuilette toisillenne, hyi hiy".

Pah.

Ja tästä jeesustelusta, että asiat keskustelevat, eivät ihmiset. No sehän nyt on ihan potaskaa. Palstan viihtellisyys perustuu juurikin henkilökohtaisuuksiin, solvauksiin ja vittuiluu.

Jos täällä pitää alkaa keskustella asiallisesti, niin okei...voin mä lähtee....
SnapaHead

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

HellBell kirjoitti: Vapaus kukille!
No nyt en taas elukka tajunnut mitään tuosta.
Mä tunnen pari palstalaista jotka haluais nussia sua. Tiedätkö,
pistää sua ku maksalaatikkoa. Enpäs kerro ketkä. Toinen on melkein keski-ikäinen ja toinen ninja.
HellBell

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SnapaHead kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Vapaus kukille!
No nyt en taas elukka tajunnut mitään tuosta.
Mä tunnen pari palstalaista jotka haluais nussia sua. Tiedätkö,
pistää sua ku maksalaatikkoa. Enpäs kerro ketkä. Toinen on melkein keski-ikäinen ja toinen ninja.
Vastustan!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tix kirjoitti:Joku tässä taannoin esitti, että Kityilyn keskeinen ydin ja olemus olisi sitä, että 50 ihmistä vittuilee toisillee.
Liian vähän todellisia vittuilijoita suhteessa nupoihin. Taisteluväsymys.
Rotan aivot valtasivat pääni.
slam

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja slam »

Ann kirjoitti:
Tix kirjoitti:Joku tässä taannoin esitti, että Kityilyn keskeinen ydin ja olemus olisi sitä, että 50 ihmistä vittuilee toisillee.
Liian vähän todellisia vittuilijoita suhteessa nupoihin. Taisteluväsymys.
Liian hempee fiilis... :roll:
pertzi

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Kas niin, nyt on suomi24:ssa uusi mainos. Olen tehnyt osuuteni. :)

p.
HellBell

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti:Joku tässä taannoin esitti, että Kityilyn keskeinen ydin ja olemus olisi sitä, että 50 ihmistä vittuilee toisillee.
En kannata vittuilua, sillä asioista voidaan keskustella sitä taitolajia ilmankin. Periaate on silti se että ' mikäli vittuilu alkaa muualta, niin sittenhän se jatkuu toisaalla',
Marthan oivaa aiempaa allekirjoitusta tähän lainaten:
I've never fucked anybody over who hadn't had it coming..
Juurikin niin.

Edit: krijotushärä
Enthu

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ei mulla ole kityn ulkopuolista elämää,voin lykkää jippiin keskustelupalstalle mainoksen,kun suomi24 on jo useampia :P
SnapaHead

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

HellBell kirjoitti: Marthan oivaa aiempaa allekirjoitusta tähän lainaten:
I've never fucked anybody over who hadn't had it coming..
Juurikin niin.

Edit: krijotushärä
Mikäs jurrihärö toi on...? Ko. allekirjoitus on minun ja Scarface-läppä.


Mokaaja.
MarthaFocker

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

SnapaHead kirjoitti:
Mikäs jurrihärö toi on...? Ko. allekirjoitus on minun ja Scarface-läppä.


Mokaaja.
Vitut ole sinun, paskanaama. Jos se on jonkun, niin se on Al Pacinon. Mutta minun allekirjoitus se on saletisti.
Ja oon saletisti hot.
Ja mitäs tähän aikaan valvot?
Onkos eukkos pistänyt sut pihalle?
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja alja »

rekrytointia on tapahtunut puistossa aika lailla, en tiedä moniko sieltä sitten tuli oikeesti tänne asumaan. mutta livetutuille nou thänks.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Uuden Kityn syvimmän olemuksen löytämiseksi ei tarvita kuin pikainen yleiskatsaus muutaman aktiivikeskustelijan kommenttihistoriaan. Pienen tarkastelun jälkeen toteankin, että foorumimme yleishengen kiteyttävät puhtaimmillaan ominaispiirteiltään seuraavankaltaiset chitchattailijät:


1) Seura-lehden Lukijat-palstalta omaksumiinsa ironiamalleihin luottava nokkeluuden Kevin Costner.
2) Räväkkyyteen väkisin pyrkivä, harmikseen tytöksi syntynyt teennäinen käytöstapafundamentalisti.
3) Ihan fiksu, maailmaa asiantuntevasti omasta näkökulmastaan havainnoiva sovinistielostelija.
4) Mielipiteisiinsä suurella vakavamielisyydellä suhtautuva tosikko (sekä voimakkaita tahattomia sisäänhengitysrefleksejä aiheuttava miehensä).


Valitettava konkluusio on, etten tarkemmin ajatellen oikein taida kehdata kirjoittaa tänne enää itsekään. Mutta naapurille voin toki mainostaa.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 25.08.2005 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
MarthaFocker

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

[quote="Lucky Luciano"][/quote]

Hei, me ollaan vihdoin saatu oma Dr. Phill!!!
Kity nimittäin kärsii identiteettikriisitä, niin on ihan hirveen kiva hei, et joku viittii kertoo, et millasii ollaa. Hei puzznuzz, jooko?
Vastaa Viestiin