Saunominen vieraassa seurassa

Yleinen lätinä jä kitinä
silsis

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mua huvittaa suuresti ihmiset, jotka pontevasti uskottelevat, että eivät tuijota yhteissaunassa vastapuolen sukuelimiä tai sensellasia. Ihminen on utelias. Miehetkin aina kiistävät havainnoineensa yhtään kenenkään pipun lepopituutta, vaikka kysehän on homokammoisen häilyvästä hätävalheesta.

Ehdotan, että riisumme nyt heti kaikki vaatteemme pois, keräännymme rinkiin ja otamme toisiamme kädestä. Kenellekään ei tietenkään naureta, vaikka jollain olisi vatsanseudulla kahdeksantoista nänniä kahdessa sotilaallisen särmässä rivissä, kummassakin tasan yhdeksän nipukkaa. Näin vapautuisimme turhista ennakkoluuloista ja olisimme yhtä seesteisen autuasta palstaperhettä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rouva Pupu kirjoitti:Jaa, mä haluaisin tietää mikä kyseisestä naisesta tekee tyhmäksi heittäytyvän tai ärsyttävän.

a) menee miesten kanssa saunaan.
b) toteaa, että kutsuttiin miesten saunaan (kuvittelen tässä nyt eri äänensävyjä ja tapoja todeta asia).
c) daamilla on melkein jöNpsin aiheuttava vartalo.
d) sinua ärsyttää ihmiset, jotka kykenevät tekemään asioita, joita itse et. Vaikka salaa haluaisitkin. Et kyllä myönnä.
e) koet näin käyttäytyvän naisen uhkana. Uhan saat määritellä itse.
f) kaikki yllä.

Jos pitäisi valita mikä tässä ketjussa ärsyttää, ei se suinkaan ole kyseinen nainen. Daah.
Tervemenoa sekasaunaan rinnat pomppien! :wink:
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsis kirjoitti:Ehdotan, että riisumme nyt heti kaikki vaatteemme pois, keräännymme rinkiin ja otamme toisiamme kädestä. Kenellekään ei tietenkään naureta, vaikka jollain olisi vatsanseudulla kahdeksantoista nänniä kahdessa sotilaallisen särmässä rivissä, kummassakin tasan yhdeksän nipukkaa. Näin vapautuisimme turhista ennakkoluuloista ja olisimme yhtä seesteisen autuasta palstaperhettä.
Nuuh!

Nyt on sutkin kutsuttu sit Saunailtaan.
Sheetlord

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Rouva Pupu kirjoitti:c) daamilla on melkein jöNpsin aiheuttava vartalo
Onko siis parempi; että syntymäasussaan kekkaloivan naisen näkeminen ei aiheuta miehessä minkäänlaista reaktiota? Minä olen elänyt merkillisessä harhakäsityksessä; jonka mukaan naisesta on kiva olla kaunin vastakkaisen sukupuolen silmissä?
NuoriDaavid

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti: Minä olen elänyt merkillisessä harhakäsityksessä; jonka mukaan naisesta on kiva olla kaunin vastakkaisen sukupuolen silmissä?
Senkin esineellistävä sovinisti!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sheetlord kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:c) daamilla on melkein jöNpsin aiheuttava vartalo
Onko siis parempi; että syntymäasussaan kekkaloivan naisen näkeminen ei aiheuta miehessä minkäänlaista reaktiota? Minä olen elänyt merkillisessä harhakäsityksessä; jonka mukaan naisesta on kiva olla kaunin vastakkaisen sukupuolen silmissä?
Riippuu tilanteesta ja vastakkaisen sukupuolen edustajasta.
Kikkelis kokkelis.
CandyMan

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ann kirjoitti:Sitten oli semmonen keissi, jonka rakosesta oli pilkistänyt tamppooni.
Ei se ollut sitten oikeasti alasti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Katsokaan kun olen niin inhottava tapaus, että olen kuin kotonani juuri siinä kohdassa mihin persukseni pläsäytän riippumatta ulkoisista tekijöistä.

Tai siis tuo on optimitilanne, ei toimi aina, mutta saunassa pelittää. Se mukavuuslaitos on niin kivan mukava kokemus, ettei siinä jaksa keskittyä muihin ärsykkeisiin (eikä näe ilman laseja). Eikä tätä häiritse jos muut tiirailevat, masu peittää kummiskin kaiken näkyvyyden.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sheetlord

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Senkin esineellistävä sovinisti!
Kiitos kultaseni :) Kun kuvagalleriaani katson, niin sieltä(kin) kieltämättä saattaa moinen mielikuva välittyä...

Toisaalta tästä aiheesta on turha yrittääkään jatkaa. Olen jo tähän ikään mennessä luopunut tavoitteesta "oppia ymmärtämään naisia" - eiväthän he tunnu ymmärtävän aina itseäänkään.

Ehkä onkin parempi pitää naistaan hyvänä ja ottaa hänen "naisellisten luonteenpiirteidensä aiheuttamat hämmästyksen ja kummastuksen tunteet" samalla fatalismillä, mitä papualainen alkuasukas tuntee luonnonvoimien edessä. Niitä ei tarvitse ymmärtää, mutta niiden kanssa voi oppia elämään.
CandyMan

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

cardic kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti: Suihkussa ollessa ovi aukeaa ja sisään astuu täysin varoittamatta aivan saatanan hyvällä kropalla varustettu daami ilman rihman kiertämää, täydelliset rinnat pompahdellen samalla sirkuttaen iloisesti "hei, mut kutsuttiin tänne poikien saunaan".
sit sa herasit ja paastit kissan ulos
Saunaan ei kannata nukahtaa & mitä vittua se kissa siellä saunassa teki? Ellei sitten viitattu tuohon täydelliset rinnat omaavaan "kissaan", jota ei välttämättä haluttu päästää ulos.

Mitään ongelmia ei ole (vieraiden) sekasaunojen kanssa, panemisorgioihin ne kuitenkin aina päätyvät.
Viimeksi muokannut CandyMan, 18.12.2006 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ann kirjoitti:
mä pierasen
Arvasin!11 Täällä on koko päivän haissu aivan hirveeltä, kukapas muukaan.. :roll:

Mokoma pikku haisuli.
Prepare for the worstest.
Rouva Pupu

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sheetlord kirjoitti: Onko siis parempi; että syntymäasussaan kekkaloivan naisen näkeminen ei aiheuta miehessä minkäänlaista reaktiota? Minä olen elänyt merkillisessä harhakäsityksessä; jonka mukaan naisesta on kiva olla kaunin vastakkaisen sukupuolen silmissä?
Sehän ei ole mikään ongelma jos reaktion kokeva on oma rakas tai joku ihan yyber håt paNtava mies. Öklötys miehet ei saa reagoida, nih.

Ja onhan se pyöristyttävä ja ihan kauhia ajatus, että joku toinen nainen voisi saada omassa miehessä aikaan satavarman jöNpsykän (sun kuvailema daami on selkeästi miestennielijä ja hyvin huomionhakuinen). Siinä olisi suhde koetuksella. Pikkujoulu saunat yleensä päätyvät orgioihin, tosin se aktiooni tapahtuu vasta siellä sopivan viileässä paljussa.

DiipaDaapa. :wink:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oikeesti. Mä vähän kammoan vieraita pippeleitä. Ne voi näyttää aika hassuilta jotenkin, ja tietty ne jossain välissä saunomista killuttelevat muka viattomasti mun näkökenttään. Vieraat tissit kestän just ja just. Jos niillä vierailla pippeleillä on oma pimppikaveri mukana saunassa, niin sitten ne ei oo yhtä pelottavia, vaan ikään kuin kesytettyjä, ja silleen tiukasti valvovan silmän alla, joten no worries.
Prepare for the worstest.
CandyMan

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Sheetlord kirjoitti:Suihkussa ollessa ovi aukeaa ja sisään astuu täysin varoittamatta aivan saatanan hyvällä kropalla varustettu daami ilman rihman kiertämää, täydelliset rinnat pompahdellen
Niin tuosta tuli mieleeni eräältä naiselta kuultu tarina kuinka saunaan eksynyt 8-kymppinen vanha neito aiheutti hieman hämmennystä: vartalo oli muuten vanhuksen ryppyinen keho, mutta rinnat olivat silikonilla topatut, pystyt ja sileät. Tuo kontrasti oli kuulemma aivan liian kauheaa kestettäväksi, ja pari siellä kuulemma tekikin itsarin heittäytymällä kiukaan päälle.
CandyMan

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Suvinen kirjoitti:Miksi kukaan olisi kateellinen tyhmäksi heittäytyvälle naiselle? :think:
No jos sillä on Täydelliset Rinnat? Se on vähän sama jos sekasaunaan eksyisi täydellisellä häräntappovehkeellä varustettu adonitsi joka saisi saunan naiset pyörtyilemään. Varmaan meitä miehiäkin vituttaisi.
CandyMan

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

ninnithequeen kirjoitti:Ja Aarnehan aikoinaan kuuluisasti nimenomaan "savusti" mut ulos sieltä :D
Niin siis pieraisi saunassa?
silsis

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja silsis »

Sheetlord kirjoitti: Olen jo tähän ikään mennessä luopunut tavoitteesta "oppia ymmärtämään naisia" - eiväthän he tunnu ymmärtävän aina itseäänkään.
Hienoa! Muista myös, että parisuhderiidoista 70 prosenttia tulee olla ilman voittajaa. Älä siis hae ravihevosen tapaan varauksetonta palkintoa, vaan pikemminkin konfluensoi pillunkiilto silmissä :wink:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsis kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti: Olen jo tähän ikään mennessä luopunut tavoitteesta "oppia ymmärtämään naisia" - eiväthän he tunnu ymmärtävän aina itseäänkään.
Hienoa! Muista myös, että parisuhderiidoista 70 prosenttia tulee olla ilman voittajaa. Älä siis hae ravihevosen tapaan varauksetonta palkintoa, vaan pikemminkin konfluensoi pillunkiilto silmissä :wink:
Ja vielä mukavammin menee, pojat, jos ette hae koskaan voittajaa ja häviäjää riidoissa, vaan yritätte selvittää asioita niin että suhde paranee. :wink:
Kikkelis kokkelis.
silsis

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja silsis »

Keikaus kirjoitti: Ja vielä mukavammin menee, pojat, jos ette hae koskaan voittajaa ja häviäjää riidoissa, vaan yritätte selvittää asioita niin että suhde paranee. :wink:
Äh, ainahan voi vedota tohon 30. Ja tytöt kanssa :wink:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja Ann »

nowaysis kirjoitti: Arvasin!11 Täällä on koko päivän haissu aivan hirveeltä, kukapas muukaan..
Olin niin kateellinen, että kaasutin varmuuden vuoksi koko rakennuksen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

CandyMan kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja Aarnehan aikoinaan kuuluisasti nimenomaan "savusti" mut ulos sieltä :D
Niin siis pieraisi saunassa?
No ei sentään, mutta hitto mitkä löylyt se heitti, huh. Ei niin paljoo hei!
Bliss

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla on tämän aiheen kohdalla joku pysyvä lukihäiriö... Luen päivä päivän jälkeen tuon otsikon "Saunominen vieraassa saunassa"
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunominen vieraassa seurassa

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Bliss kirjoitti:Mulla on tämän aiheen kohdalla joku pysyvä lukihäiriö... Luen päivä päivän jälkeen tuon otsikon "Saunominen vieraassa saunassa"
Ai siis mitä siinä muka sitten lukee?
Vastaa Viestiin