Australialainen Ystävä...

Yleinen lätinä jä kitinä
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ehdotan, että viette miehen Con Hombresin saunaan.
Mistä helvetistä sä tiedät että tunnen sen omistajan? :shock:
:D En mistään.
No siel on tullu käytyä, Kotihomon kanssa. Mukava paikka. Omistaja pyys mua töihinkin sinne. No juu ei, en menny. Itseasiassa ukkokulta kielsi nää baarihommat taas.
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ratsastamaan on tarkoitus viedäkin, kun on tuo hevonen ihan omasta takaa.
Mikäs hevonen se muuten oon? Tätä oon mielessäni jo hetken aikaa mietiskelly.... ihka omako vaiko lainaheppa jostain vai missä sie käyt ratsastelemassa?
Hän on Vilmori, ihan aito oikea suomenhevonen 14 vee, asuu Nurmijärvellä ja on huikeat 150 cm säkäkorkeudeltaan. Jykevä mutta pieni. Olemme kuin luodut toisillemme siis :]

Ja hän on ihan vaan vuokralla minulla.
CandyMan

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Käykää Virossa, se on hänelle varmasti aika eksoottinen kokemus.
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

CandyMan kirjoitti:Käykää Virossa, se on hänelle varmasti aika eksoottinen kokemus.
Itse asiassa sinnekin ollaan menossa.
Ja minäkin ihan ensimmäistä kertaa :oops: pääsen siis muualle kuin Ruotsiin. Aika helmee.

Jotain vielä pitäis keksiä. Lätkämatsi, Viro, poro, sauna, ja voi luoja kun vaan olis sitä LUNTA!

Viimeks käytiin Lintsillä. En ikuna unohda kun jonotettiin uudestaan siihen vuoristojunaan mikä menee veteen, ku Matthew sanoi: "I think we are the only ones with pubic hair in this line" :lol:
Sheetlord

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Con Hombresin saunaan.
Mitä enempi Daven postauksia lukee, sitä varmempi olen että nimimerkin takana on bi-utelias tai kaapi-gay keski-ikää lähestyvä mies, joka haluaa vielä kerran päästää pirun irti.
NuoriDaavid

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Con Hombresin saunaan.
Mitä enempi Daven postauksia lukee, sitä varmempi olen että nimimerkin takana on bi-utelias tai kaapi-gay keski-ikää lähestyvä mies, joka haluaa vielä kerran päästää pirun irti.
:) Kyllä homostelussa on jotain kiinnostavaa. Oikein harmittaa, että olen niin streitti.
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Con Hombresin saunaan.
Mitä enempi Daven postauksia lukee, sitä varmempi olen että nimimerkin takana on bi-utelias tai kaapi-gay keski-ikää lähestyvä mies, joka haluaa vielä kerran päästää pirun irti.
:) Kyllä homostelussa on jotain kiinnostavaa. Oikein harmittaa, että olen niin streitti.
Homot ovat loistavia.
Niitten kans on aina lystiä, eikä tarvii pelätä että joku yrittää iskeä.

Pitääkin soittaa nyt Kotihomolle. Tuli oikeen ikävä.
elco

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Ehdotan, että viette miehen Con Hombresin saunaan.
Saunassa ninnin austraalialainen ja suomalainen (wanha perwo) nettituttava voivat hieroa lähempää tuttavuutta?
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ehdotan, että viette miehen Con Hombresin saunaan.
Saunassa ninnin austraalialainen ja suomalainen (wanha perwo) nettituttava voivat hieroa lähempää tuttavuutta?
Matthew on kyllä ihan naimisissa. Naisen kanssa. Japanilaisen naisen kanssa.

Ja hän on muuten opettaja ammatiltaan.
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ninnithequeen kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ratsastamaan on tarkoitus viedäkin, kun on tuo hevonen ihan omasta takaa.
Mikäs hevonen se muuten oon? Tätä oon mielessäni jo hetken aikaa mietiskelly.... ihka omako vaiko lainaheppa jostain vai missä sie käyt ratsastelemassa?
Hän on Vilmori, ihan aito oikea suomenhevonen 14 vee, asuu Nurmijärvellä ja on huikeat 150 cm säkäkorkeudeltaan. Jykevä mutta pieni. Olemme kuin luodut toisillemme siis :]

Ja hän on ihan vaan vuokralla minulla.
Tässä mamman kulta: http://sukuposti.fi/fakta.php?Numero=29398
NuoriDaavid

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ehdotan, että viette miehen Con Hombresin saunaan.
Saunassa ninnin austraalialainen ja suomalainen (wanha perwo) nettituttava voivat hieroa lähempää tuttavuutta?
Matthew on kyllä ihan naimisissa. Naisen kanssa. Japanilaisen naisen kanssa.

Ja hän on muuten opettaja ammatiltaan.
Eikö vaimo tykkää huonoa, kun mies lähtee suomeen tapaamaan nettituttuaan, joka on nainen :o

Ei "ehkä" menisi meillä läpi, vaikka aikeet olisivat kuinka viattomat tahansa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mullakin on Ausseissa tuttu perhe. Eivät oo Suomeen tullunna.
MUT ne tykkäs sydämellisestä seurustelusta. Barbeque-puutarha-illallisista ja ihmisten tapaamisesta. Ja sitten kyl PIKNIKEISTÄ ja matkustuksesta ja tosiaan paikkojen katsomisesta ja... hemmetin mukavia ihmisiä siellä yleensä. Stadinarskankin oli lisättävä matkallaan hassua puoltaan hivenen ja se on toki arveluttavaa kuten kai jo arvaattekin! :)
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:Eikö vaimo tykkää huonoa, kun mies lähtee suomeen tapaamaan nettituttuaan, joka on nainen :o
Ei "ehkä" menisi meillä läpi, vaikka aikeet olisivat kuinka viattomat tahansa.
Tätä mäkin mietin. Mutta ei vissiin, mä olen tuntenut Matthewn jo 10 vuotta, vaimoke vain 4. Ihmettelin kyllä ettei hän vaimoaan ota mukaan. Vaimo olisi tottakai tervetullut myös. Onhan tuo vuodesohva kuitenkin.
Ehkäpä Matthewn vaimo Mie nimeltään (:D) on saanut valistuksen siitä, että meillä on perhe, lapsi, mennään naimisiin poks, ettei hänen tarvitse olla huolissaan. Ja että hän on ollut luonamme aiemminkin.
Sheetlord

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

ninnithequeen kirjoitti:Homot ovat loistavia. Niitten kans on aina lystiä
No tuon takia minä olisin melkein valmis kokeilemaan Nim. Ei-Niin-Mainio-Seuramies :D
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Homot ovat loistavia. Niitten kans on aina lystiä
No tuon takia minä olisin melkein valmis kokeilemaan Nim. Ei-Niin-Mainio-Seuramies :D
Höpönlöpön.

Mä oon sut tavannu ja ihan hyvä tyyppi oot, ilman homojakin.
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nostan ny tätä josko jollain olis hyviä ideoita?
imbesiili

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

ninnithequeen kirjoitti:Ihmettelin kyllä ettei hän vaimoaan ota mukaan. Vaimo olisi tottakai tervetullut myös.
Vaimo voi tutustua Suomeen juutuubin kautta.

http://www.youtube.com/watch?v=jNuKimIv7XI
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihminen kirjoitti:Jos Gattaca ei ole eksotiikkaa niin ei mikään.
Gattacan tavanneena voin sanoa, että ei se nyt niin eksoottinen ole.

Luistelu-idea oli kyllä loistava.
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Laitetaan nyt tännekin tämä linkki:

http://www.travelblogger.net/members/vp ... iewProfile&
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No niin, ensimmäinen päivä takana, ja mitä tekivätkään he? Ensin kotona makaroonilaatikkoa ja ruisleipää, tykkäsi, sitten hianoon olutravintolaan, josta Itikseen Sipsiä, Elppaa ja Hunista tapaamaan. Ja karaokeen. Hyvin herra viihtyi ja lauloi, ja tais lipsahtaa vähän humalan puolelle itse kullakin.

Tänään mennään viemään muksu anoppilaan, jossa ilmeisesti myös syömme, ja sitten ukkokulta mukana lätkämatsiin ja sieltä kai taas johonkin baariin. Suositelkaa jotain eksoottista? Mä en kyl jaksais. Kauhia olo...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:No niin, ensimmäinen päivä takana, ja mitä tekivätkään he? Ensin kotona makaroonilaatikkoa ja ruisleipää, tykkäsi, sitten hianoon olutravintolaan, josta Itikseen Sipsiä, Elppaa ja Hunista tapaamaan. Ja karaokeen. Hyvin herra viihtyi ja lauloi, ja tais lipsahtaa vähän humalan puolelle itse kullakin.

Tänään mennään viemään muksu anoppilaan, jossa ilmeisesti myös syömme, ja sitten ukkokulta mukana lätkämatsiin ja sieltä kai taas johonkin baariin. Suositelkaa jotain eksoottista? Mä en kyl jaksais. Kauhia olo...
Joo, ovat iloisia. Mullakin on Aussituttuja ja ovat hauskan välittömiä. Sitten niillä kuitenkin on vielä suomalaisten hyvätkin puolet kuten luotettavuus, siisteys ja rehellisyys, ainakin tuntemillani. Ja vielä ovat lämpimiä.

Minä, vaikka onneton (käyn vain "jos joku pyytää" tai työjutsku) baarissakävijä olenkin, mutta toki on tullut aina jossain työ- yms. seurassa oltua. Mä tykkään Vltava-baarista. Ja tietenkin jos suomalaista eksotiikkaa haluaa niin ZETOR on ihan must! Siellä on helppo seurustella kun loossit. Ja pikku kokemukseni mukaan siellä maaseutuhenkisenä paikkana on tervesieluisempaa ihmistä. Muualla tuppaa olemaan tuollaista turhantärkeää rajoittunutta ruttuturpaa ja tosikkoa muutoin hiukan liikaakin?
Itse menisin mieluimmin baariravintola Loisteeseen (10th Floor, Sokos), näköalojen ja tyylikkyydenvuoksi.
Mutta kyllähän sun on se kaveri kierrätettävä Hotelli Tornin ateljeebarissa, jossa Suomen hienoin vessanäköala!!

Ja jos haluat suomalaista eksotiikkaa puukkoineen, huumeveikkoineen ja extreme-asioineen suosittelen Vilhon Pubia Sörkassa tai Pirjon Krouvia Pakilassa. Sieltä saa "ystäviä".
Kerron nyt ikäänkuin olisin näissä paljonkin. En, mutta kahdessa viimeisessä minuutin kierros riittää!!
Arskaqueen! :)
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään olis tarkoitus uida ihan meressä, Niban opastuksella. No se on ainakin eksotiikkaa se! Ukkokulta lupautui myös, joten kai se on mammankin pakko polskia. Matthewsta nyt puhumattakaan...
Siel ei vaan ole saunaa, ziisus.
ninnithequeen

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stadinarska kirjoitti:Ja tietenkin jos suomalaista eksotiikkaa haluaa niin ZETOR on ihan must!
Me oltiin siellä jo 5 vuotta sitten. Mieheni broidi (arska nimeltään) oli sillon töissä siellä.
safi

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja safi »

Stadinarska kirjoitti: Ja tietenkin jos suomalaista eksotiikkaa haluaa niin ZETOR on ihan must! Siellä on helppo seurustella kun loossit. Ja pikku kokemukseni mukaan siellä maaseutuhenkisenä paikkana on tervesieluisempaa ihmistä.
Suomalaista eksotiikkaa..huh todellako? Paikka on täynnä peräkammarin poikia ja tyttöjä, jotka vielä pukeutuvat luokattoman huonosti ja juovat aivan liikaa kyetäkseen pitämään hauskaa kaatuilematta. Paikka on aivan luokattoman epäsiisti ja jalat jäävät kiinni lattialla lainehtivaan nesteeseen ja pöydillä ei ilkeä pitää edes tuoppia. Minä en veisi kyseiseen paikkaan edes pahinta vihamiestäni, mukavista vieraista puhumattakaan...ja vielä tervesieluisia, ei, ei ja vielä kerran ei.
Elukka

Re: Australialainen Ystävä...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

safi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Ja tietenkin jos suomalaista eksotiikkaa haluaa niin ZETOR on ihan must! Siellä on helppo seurustella kun loossit. Ja pikku kokemukseni mukaan siellä maaseutuhenkisenä paikkana on tervesieluisempaa ihmistä.
Suomalaista eksotiikkaa..huh todellako? Paikka on täynnä peräkammarin poikia ja tyttöjä, jotka vielä pukeutuvat luokattoman huonosti ja juovat aivan liikaa kyetäkseen pitämään hauskaa kaatuilematta. Paikka on aivan luokattoman epäsiisti ja jalat jäävät kiinni lattialla lainehtivaan nesteeseen ja pöydillä ei ilkeä pitää edes tuoppia.
Ditto. Sehän juuri on sitä suomalaista eksotiikkaa.
Vastaa Viestiin