Kamerakännyt ja videot

Yleinen lätinä jä kitinä
Sannnu

Kamerakännyt ja videot

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Yksi asia taas alkaa ottaa päähän oikein huolella, nimittäin se, että niillä saatanan kamerakännyillä ja videoilla pitää olla tallentamassa koko ajan jotain. Se on ehkä junteinta ever!

Mä en pidä siitä, että mun tekemisiä tallennetaan, kenenkään kännyköihin ja jotenkin tää on nyt menemässä tää maailma ihan sairaaksi näiden puhelimien kanssa touhuiluiden suhteen.Vaikka sanoo nätisti, että ei halua tulla kuvatuksi, niin sitten kuvataan vaan ja haukutaan tylsäksi tyypiksi.

Onneksi joissakin baareissa on yhä edelleen kielto siitä, ettei saa kuvata. Eikä siinä ole taustalla mitään sellaista, että en haluaisi, että mua kuvataan, koska teen jotain kiellettyä tms. vaan ihan periaatteessa jokaisen ihmisen yksityisyyttä pitäisi kunnioittaa sen verran, että jätettäisiin rauhaan jos pyydetään.

Tämän kimpaantumisen aiheutti se, että omissa juhlissani joillakin ihmisisllä ei tuntunut olevan taas muutakaan tekemistä kuin ottaa jotain vitun videopätkiä, kun ihmiset pitää hauskaa ja sitten vittuillaan ja naurekellaan jälkikäteen.

Mä todella odotan sitä ennakkotapausta, kun joku ihminen saa syytteen kamerakännykällä kuvatun materiaalin väärästä käytöstä.

Okei, onhan kameroita ollut ennenkin, mutta jotenkin se pysyi aisoissa paremmin.
Rouva Pupu

Re: Kamerakännyt ja videot

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Harvoin itse olen törmännyt ihmisiin, jotka kuvaavat normaalia enemmän kun on se kännykkäkamera. Kamerat räpsii siinä määrin, mitä ne ilman sitä kännykkääkin tekisi.

Onhan jossain ulkomailla joitakin juttuja näistä tullut. Kännykkää kun käytetty naisten kuvaamisiin. Huomaamattomasti voi näpsiä kuvia haaroväleistä ja paidankauluksista. Kaikki kun olettavat, että txt tai teet jotain muuta. Osa ei pidä tätä touhua edes tuomittavana, mutta uhrien tunteet ovat olleet samanlaisia kuin missä tahansa muussa seksuaalisen oman oikeuden riistossa.
Vastaa Viestiin