Seksuaalinen häirintä.

Yleinen lätinä jä kitinä
MarthaFocker

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Nyt itkettää.
21-vuotiaana olin armeijassa, sinä vasta synnyit silloin. Sen jälkeen olet hankkinut kokonaisen aikuisen ihmisen elämänkokemuksen. Minun elämäni ei 21 vuoteen taas ole kehittynyt juuri mitenkään. Varsinkin viimeiset kymmenen vuotta ovat olleet totaalisen turhia ja merkityksettömiä. Pieni aika minulle 10 vuotta, sinä kasvoit pikkutytöstä kokeneeksi naiseksi niinä vuosina, joiden kulumista en ole edes huomannut!!

Missä se Slamin jojo on?
Höpölöpö. Ei minulla ole mitään elämänkokemusta. Kakara minä olen, mutta en yritä esittääkään muuta. Miten parikymppisenä voisi ollakaan elämänkokemusta, ja miksi sitä pitäisikään olla. Olen NYT nuori ja hölmö. Jos joku kokemustani arvostaa kun olen nelikymppinen, olen otettu, mutta nyt se on paskapuhetta.
Aito_Johanna

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Rautavittu kirjoitti:
Höpölöpö. Ei minulla ole mitään elämänkokemusta. Kakara minä olen, mutta en yritä esittääkään muuta. Miten parikymppisenä voisi ollakaan elämänkokemusta, ja miksi sitä pitäisikään olla. Olen NYT nuori ja hölmö. Jos joku kokemustani arvostaa kun olen nelikymppinen, olen otettu, mutta nyt se on paskapuhetta.
Gattaca tarkoittaa, että sinä olet ollut miehen kanssa sillai. Se on Gattacan mielestä elämänkokemusta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aito_Johanna kirjoitti:Gattaca tarkoittaa, että sinä olet ollut miehen kanssa sillai. Se on Gattacan mielestä elämänkokemusta.
Terävästi päätelty.
Rautavittua en laske Lutka-kategoriaan, mutta rohkenen epäillä, että nykyinen olisi ensimmäisensä ja lisäksi Rautavittu elää avoliittomaista aikuisen elämää, millaisesta minä voin vain haaveilla.
Kittys

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Duunissa saa asiakkailta joskus sillon tällöin kuulla jotain, jota ei välittäs kuunnella. Tuijotus :shock: on kans todella etovaa, vielä kun on ihan peilien ympäröimänä. Kukaan ei oo koskaan koskenu, mutta typerät puheet on ihan tarpeeks inhottavia. Ei mahu millään mun päähän, miten joillain ihmisillä voi oikeesti olla pokkaa puhua ihan mitä sattuu. Viimeaikoina on tuntunu, että kaikki on ollu enempi tai vähempi pervoja :nuts:

Mitäs siinä sitten teet? Isket saksilla päähän? Veitsellä kaulaan?
Myönnän, joskus tekis mieli.. :twisted:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kittys kirjoitti:Mitäs siinä sitten teet? Isket saksilla päähän? Veitsellä kaulaan? Myönnän, joskus tekis mieli.. :twisted:
Totta helvetissä mä sua tuijottaisin, ja kuolisin onnellisena, jos iskisit sakset mun kurkusta läpi!
Nyt penikseni on fantastinen!
Kittys

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Clay kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Mitäs siinä sitten teet? Isket saksilla päähän? Veitsellä kaulaan? Myönnän, joskus tekis mieli.. :twisted:
Totta helvetissä mä sua tuijottaisin, ja kuolisin onnellisena, jos iskisit sakset mun kurkusta läpi!
*läps* :p:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En ole koskaan kokenut "oikeaa" seksuaalista häirintää tai syrjintää, onneksi. Ja ihan pienistä en hätkähdä, vaan vain kuittaan jotain takaisin.
Hauskaa vain oli kun tiskin takana lähiöpubissa työskennellessäni vakiopapparaiset arvuutteli alushousujeni mallia ja väriä, ja kyselivät mahdollisuutta niiden näkemiseen, ehkäpä jopa vuoroni päätyttyä saatille pääsyä.
Luulen että ahdistuisin tai hätääntyisin vasta tilanteessa, joka olisi todellinen päällekarkaus tai raiskausyritys. Puheet tai eleet eivät minua vaivaa. Ja joo, painepesurilla voisi vähän kuumia tunteita lauhdutella, olen minä joskus heittänyt vesilasin jonkun yli-innokkaan naamalle :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

vadim kirjoitti:Hmm. Kun kukaan muu ei ymmärrä Gattacaa, niin ehkä mä sitten yritän.

Voin tietysti olla väärässäkin, mutta Gattacan perustavanlaatuisen epäoikeudenmukaisuuden kokemus perustuu ehkä siihen, että hän itse tuntee käyttäytyneensä naisia kohtaan säädyllisesti ja kokee jääneensä ilman, kun taas monet hänen havainnoimansa miehet ovat käyttäytyneet naisia kohtaan säädyttömästi ja heille on sitten irronnut.

Ei kai sen tarvitse tämän kummallisempaa olla, tämän logiikan?

No kuule jos kaikki takertuvat kaikkiin kokemiinsa vääryyksiin (mä en esim. koskaan voittanut ala-asteen missikisoissa), niin eihän tästä elämästä tulisi mitään muuta kuin yhtä Karhun juontia ja kityssä itkeskelyä.
Kikkelis kokkelis.
Faghag

Keski-ikäinen lehmä

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Olen keski-ikäinen lehmä, joka riisuu katseellaan jokaisen näkemänsä pårnån poitsun, joka täyttää 20+ kriteerit. Harrastan seksuaalista häirintää vihjaavien katseiden ja muka-tyttömäisten rasvaisten juttujen muodossa. En vihaa itseäni.

Ja tähän voin todeta, kuten taannoin työkavereilleni, kun työpisteeni ikkunan ohitse käveli tiukkakroppainen pantavan näköinen hunksteri: " Hei, ehkä mä seurustelen, mutta ei se musta sokeaa tehnyt!"

T: Tuhma-Täti vai Tyhmä-Täti
millivanilli

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

safi kirjoitti:Miten yleistä tämä mahtaa olla ja löytyykö muilta häirintään liittyviä kokemuksia töistä tai vapaalta?
Tuosta häirinnästä on kyllä kokemusta, ihan nykyisellä työpaikallani. Hyvin kauan kuuntelin erilaisia vihjailuja liittyen ulkonäkööni, vaatetukseeni tai seksielämääni. Jouduin myös kuuntelemaan toisen pomoni fantasioista jne. Kesti kauan ennen kuin uskalsin sanoa toimitusjohtajalle asiasta, ja sen jälkeen jouduin vielä pari kertaa huomauttamaan, ettei häirintää harrastavan miehen toiminta ollut loppunut huomautuksista huolimatta. Nykyään en joudu enää sietämään ko herran huonoja muka-vitsejä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Ann »

Aikoinaan tuli kestettyä hampaat irvessä kesätyöpaikalla limaisen työtoverin vihjailuja ja "saanko pussata sua"-tempauksia. En katsonut asiakseni ottaa asiaa huumorilla, työsuhteen lyhyen keston vuoksi, mutta en toisaalta ollut tarpeeksi motivoitunut "ilonpilaajaksi".
Rotan aivot valtasivat pääni.
definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja definitely »

Homeboy65 kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Helsingin Yliopiston historian laitoksella oli eräs proffa, josta huhuttiin että hän on yhtenään tarjoamassa "yksityistä tuutorointia" opiskelijaneitosille, kuulemma joku oli jäänyt kiinnikin kesken "suullisen kokeen" seminaarihuoneessa. Proffalla oli omien sanojensa mukaan "kylmä vaimo".

Äijä joutui lopulta dekaanin nuhteluun opiskelijoiden ahdistelusta ja asiasta puhuttiin lehdissä. Että proffan toimi jos mikä on vastuullinen, eikä saa käyttää hyväksi riippuvuussuhteeessa olevien opiskelijoiden kanssa. Joku tosin arveli, että saattavat jotkut opiskelijatytöt itsekin tietoisesti käyttää hyväkseen proffan heikkoutta arvosanoja korottaakseen.

Proffan nimeä en tässä sano.
Mutta olihan Ilta-Sanomissa kolumni "Professori älä kouri".
Ja TV:n Hyvissä Herroissa käytiin tämä sanailu:
"Nyt on selvinnyt, kuka niitä opiskelijatyttöjä kouri."
"Ai köyrikö se niitä?
"Ei kun kouri!"
Eräs puolituttuni, joka oli jonkin aikaa proffana kauppakorkeassa (kunnes lähti hyväpalkkaisempiin hommiin) kertoi, että joskus tytöt pyysivät audienssia ja kertoivat sitten, "mun on pakko päästä tästä tentistä läpi, mä olen valmis tekemään mitä vaan sen takia"
Eräässä miestenlehden lukijoiden omien seksitarinoiden osastolla (v o i v a t olla myös fiktiota) oli myös samanlainen tarina: opiskelija antoi toosaa proffalle ja proffa päästi tentistä läpi... :ohyeah: :jouden:
Proffien yleistä tasoa tarkkaillen ihmettelen, eikö olisi kuitenkin miellyttävämpää ja helpompaa vain LUKEA siihen tenttiin?
Vastaa Viestiin