Seksuaalinen häirintä.

Yleinen lätinä jä kitinä
safi

Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja safi »

Eilen illalla duunissa sain sitten kokea tämänkin "ihanuuden".
Puolituttu vanhempi n.60v mies päätti sitten ilahduttaa minua kourimalla perseestä ja tisseistä oikein kunnolla. Lieventävänä asianhaarana kerrottakoon, että hän usean promillen humalassa.
Aluksi yritin selvitä tilanteesta huumorin keinoin, mutta eipä loppunut touhu. Tuli ehdotuksia yhteisestä mökkeilystä ja tarkempia yksityiskohtia miten hän rakastelisi kanssani. Huh, huh.
Tunnin verran tätä liehittelya kesti ja, kun kädet eivät pysyneet paikoillaan. Niin mulla paloi pinna ja annoin ukon tunteille jäähdytystä painepesurilla. Se kun sattui olemaan sopivasti siinä lähettyvillä ja olin jo useaan kertaan varoittanut sen tekeväni, jos ei häivy.
Helvetti mikä idiootti, mutta nautintoni on suuri. Taitaa ukkoa meinää hävettää tänä aamuna herättyään ihan kunnolla. Selvinpäin, kun on käyttäytynyt aina todella asiallisesti.

Miten yleistä tämä mahtaa olla ja löytyykö muilta häirintään liittyviä kokemuksia töistä tai vapaalta?
MarthaFocker

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Voi ei. Anteeksi, mutta en voinut olla nauramatta.
Ei ole onneksi omalle kohdalle sattunut.
Entinen pomo ei ahdistellut sillai, se oli enemmänkin seksuaalista vittuilua.
Silloin harmitti, kun en saanut koskaan lohkaistua mitään näppärää vittumaista kommenttia tarpeeksi nopeasti. Pitää varmaan mennä jauhamaan asiakkaana nyt myöhemmin jotain miekkosen suorituskykyyn liittyvää läpyslää.
Mutta hyvä Safi. Juuri noin pitääkin toimia. Mahtaa miestö hävettää. Kerro myöhemmin miten mies käyttäytyi.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Et valittaisi yhtään, jos parikymppinen tinttitukka olisi käyttäytynyt noin. Niinhän nainen nykyään baarissakin isketään. Olet vain ikärasisti, ehkä 60-vuotiaan mielestäsi pitäisi olla seksuaalisesti kuoleutunut tai mieluummin kokonaan kuollut?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Haa, mahtavaa, että pesit ukon! Noin sitä pitää.

Eriasteista seksuaalista häirintäähän sitä kai melkein jokainen nainen saa kokea ja useinkin vielä, koska kai joku rivojenkin huutelu kadulla on sitä. Nykyään tuollaisesta lievemmmästä ahdistelusta ei välttämättä ota niin pultteja, koska tässä iässä ja tällä kokemuksella sitä yleensä osaa joko vastata takaisin tai mulkaista inhottavasti tai jotain sellaista. Hirveämpää ahdistelu oli nuorena ja herkkänä, sitä oli ihan paineessa, jos joku puhui vähän tuhmia.

Mutta tuollaisissa tosi törkeissä tapauksissa voi helpottaa se, että yleensä tuollainen ahdistelija on niin urpo ja luuseri, että ylenkatsominen sujuu luonnostaan. Tosin usein ahdistelijat kyllä tajuavat, kuka on sellainen ihminen, joka ei nosta asiasta metakkaa, vaan kärsii hiljaa, ja valitsevat tällaisen ihmisen uhrikseen.
Viimeksi muokannut Keikaus, 14.12.2006 23:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti:Et valittaisi yhtään, jos parikymppinen tinttitukka olisi käyttäytynyt noin. Niinhän nainen nykyään baarissakin isketään. Olet vain ikärasisti, ehkä 60-vuotiaan mielestäsi pitäisi olla seksuaalisesti kuoleutunut tai mieluummin kokonaan kuollut?
Höpö höpö ja läiskis.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti:Et valittaisi yhtään, jos parikymppinen tinttitukka olisi käyttäytynyt noin. Niinhän nainen nykyään baarissakin isketään. Olet vain ikärasisti, ehkä 60-vuotiaan mielestäsi pitäisi olla seksuaalisesti kuoleutunut tai mieluummin kokonaan kuollut?
Tähän kohtaan on pakko todeta, että haista sinä jätkä pitkä p**ka!

Luulin jo, että tällä palstalla ei empatian puutetta voisi enää mitenkään viedä pitemmälle. Onneksi sinä tulit pelastamaan tilanteen.
SingleMalt

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Et valittaisi yhtään, jos parikymppinen tinttitukka olisi käyttäytynyt noin.
Tähän kohtaan on pakko todeta, että haista sinä jätkä pitkä p**ka!
.
Saattaa olla, että poikuus onnistuu nyt erittäin hyvin provossaan ja minäkin lankean siihen, mutta on pakko todeta tämä:

Kuinka saatanan tyhmä ihminen voi olla? Liikkuuko siellä karhun marinoimassa läskipäässä yhtään ainutta järkevää ajatusta, vai onko kaikki tämä suoltamasi sonta katkeran peräkammarirunkkarin itkua??
Halolla päähän saaatana.
MarthaFocker

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Et valittaisi yhtään, jos parikymppinen tinttitukka olisi käyttäytynyt noin. Niinhän nainen nykyään baarissakin isketään.
Olenko havaitsevinani pienehköä katkeruuden sointua kirjoituksessasi?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gattaca kirjoitti:Et valittaisi yhtään, jos parikymppinen tinttitukka olisi käyttäytynyt noin.
Herrajumala,loppuuko tämä katkeruus koskaan?

Tungeppa nyt sinne karhun sumentamaan koppaasi seuraava tietoisku,jonka uskon jokaisen naisen täällä allekirjoittavan:

Kenenkään kutsumattoman lähentely ei ole kivaa,oli se 20 vee tai 65 vee.

Ei toi nyt mielestäni ole niin vaikea ymmärtää.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
SnapaHead

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Et valittaisi yhtään, jos parikymppinen tinttitukka olisi käyttäytynyt noin. Niinhän nainen nykyään baarissakin isketään. Olet vain ikärasisti, ehkä 60-vuotiaan mielestäsi pitäisi olla seksuaalisesti kuoleutunut tai mieluummin kokonaan kuollut?
Tähän kohtaan on pakko todeta, että haista sinä jätkä pitkä p**ka!

Luulin jo, että tällä palstalla ei empatian puutetta voisi enää mitenkään viedä pitemmälle. Onneksi sinä tulit pelastamaan tilanteen.
Mutta tottahan tuo on. Ja samalla tavalla ne naisetkin pokailee baarissa. Kourimalla.

Minä olen joutunut nipisteltäväksi ämmien taholta töissä pariinkin kertaan. Ja kerran puoliksi heitin yhden naimisissa olevan lehmän niin näppärästi tieltäni, että iso pöytä kaatui ja monen monen pamppupukuäijän juomat lensivät. Paljon lasinsiruja sun muuta. Olin sanonut sille, että jos ei kohta lopeta niin heitän sen portaista alas. Ei se nyt sinne asti kuitenkaan lentänyt. Tuli vielä vessaan perässä, kiljuen "Miksi? Miksi ei käy? Miksi ei käy?" Pois lähtiessäni latasi vielä minua nyrkillä rintaan.
Nussin mä sitä sitten myöhemmin duunipaikan vessassa.
Toinen nipistelijä oli Ruotsista tullut vierailija. Vaalin maiden välisiä suhteita ja vain vaihdoin paikkaa tyynesti. Silmät kosteina olevia keski-ikäisiä ämmiä sitä enemmänkin nolaamassa itseään pikkukännisellä kuolauksellaan. Ei muuten eroa sukupuolet tuossa toisistaan mitenkään. Juntti on juntti.
Feiz

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Feiz »

safi kirjoitti:Eilen illalla duunissa sain sitten kokea tämänkin "ihanuuden".
Puolituttu vanhempi n.60v mies päätti sitten ilahduttaa minua kourimalla perseestä ja tisseistä oikein kunnolla. Lieventävänä asianhaarana kerrottakoon, että hän usean promillen humalassa.
Aluksi yritin selvitä tilanteesta huumorin keinoin, mutta eipä loppunut touhu. Tuli ehdotuksia yhteisestä mökkeilystä ja tarkempia yksityiskohtia miten hän rakastelisi kanssani. Huh, huh.
Tunnin verran tätä liehittelya kesti ja, kun kädet eivät pysyneet paikoillaan. Niin mulla paloi pinna ja annoin ukon tunteille jäähdytystä painepesurilla. Se kun sattui olemaan sopivasti siinä lähettyvillä ja olin jo useaan kertaan varoittanut sen tekeväni, jos ei häivy.
Helvetti mikä idiootti, mutta nautintoni on suuri. Taitaa ukkoa meinää hävettää tänä aamuna herättyään ihan kunnolla. Selvinpäin, kun on käyttäytynyt aina todella asiallisesti.

Miten yleistä tämä mahtaa olla ja löytyykö muilta häirintään liittyviä kokemuksia töistä tai vapaalta?
Järkkää sen puh.numero ja lähetä Keikaukselle.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Feiz kirjoitti:
safi kirjoitti:Eilen illalla duunissa sain sitten kokea tämänkin "ihanuuden".
Puolituttu vanhempi n.60v mies päätti sitten ilahduttaa minua kourimalla perseestä ja tisseistä oikein kunnolla. Lieventävänä asianhaarana kerrottakoon, että hän usean promillen humalassa.
Aluksi yritin selvitä tilanteesta huumorin keinoin, mutta eipä loppunut touhu. Tuli ehdotuksia yhteisestä mökkeilystä ja tarkempia yksityiskohtia miten hän rakastelisi kanssani. Huh, huh.
Tunnin verran tätä liehittelya kesti ja, kun kädet eivät pysyneet paikoillaan. Niin mulla paloi pinna ja annoin ukon tunteille jäähdytystä painepesurilla. Se kun sattui olemaan sopivasti siinä lähettyvillä ja olin jo useaan kertaan varoittanut sen tekeväni, jos ei häivy.
Helvetti mikä idiootti, mutta nautintoni on suuri. Taitaa ukkoa meinää hävettää tänä aamuna herättyään ihan kunnolla. Selvinpäin, kun on käyttäytynyt aina todella asiallisesti.

Miten yleistä tämä mahtaa olla ja löytyykö muilta häirintään liittyviä kokemuksia töistä tai vapaalta?
Järkkää sen puh.numero ja lähetä Keikaukselle.
Hei, äläs nyt. Minä tykkään vähän passiivisemmista miehistä, iästä riippumatta.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei meikäläistä vain häiritä seksuaalisesti työpaikalla. Ja parasta onkin ettei noin tapahdu kun ei tässä puljussa naisia ole töissä.

Asiakaskäynneillä kuulee joskus sentäs kommentteja kökkiessäni pöytien alla tai katosta apinamaisesti roikkuen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mun pitää skarpata miten paremmin havainnollistaa provoiluni ja asiamietteeni tyhmille... vähän noinkin ajattelen kuin viestissäni, mutta sen sanominen oli totta witunkkeliisa provoilua...
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja mölli »

Töissä kerran juttelin työasioita toiselle naiselle kun naisen työkaveri joka oli nainen sano kyllä se nönnönöö sulle antaa virne naamalla ahdisteltiinkö mua? :shock:
killkill

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Yksin työskentelyssä on se huono puoli, ettei ole ketään jolle flirttailla..
Edith

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Edith »

killkill kirjoitti:Yksin työskentelyssä on se huono puoli, ettei ole ketään jolle flirttailla..
Nii-iin. Tulevaisuudessa aion työskennellä yksin ja nyt opiskelen tyttökoulussa. Ikävöin kaiholla viime kesää ja insinöörejä. Vaikka niillä olikin ne kahvihuoneen rasvaset jutut ja katseet vain toisen osaston lukiolaiskesätytöissä ja vaikka ne töiden jälkeen kauppakeskuksesta vaimon ja pikku pellavapäiden seurasta salaa bongattuina näyttikin alistetuilta kesylampailta.
killkill

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Edith kirjoitti: vaikka ne töiden jälkeen kauppakeskuksesta vaimon ja pikku pellavapäiden seurasta salaa bongattuina näyttikin alistetuilta kesylampailta.
Sivusta seuranneena en ole voinut välttyä fiilikseltä, että nuo törkyturvat ja ehdottelijat ovat hyvin epävarmoja ihmisiä. Turhalla itsetehostuksella yritetään kompensoida mahdollisia pelkoja omasta riittämättömyydestä tms.

Flirttailun voi tehdä siististikin.. käsiksi käyminen on anteeksiantamatonta. Joskus duunissa oli lähellä etten läpännyt kännistä keski-ikäistä rouvaa, joka kävi puristelemaan persettäni kun kannoin täyttä prikkaa pöytään. En pidä itseäni mitenkään neitimäisenä tyyppinä, mutta totta mooseksessa työrauha pitää olla. Ja suhtautuminen olisi ollut sama, vaikka puristelija olisi ollut Kuukauden Keskiaukeamajumalatar.

Merkitsepä Gattaca tämäkin tarina sinne pieneen sinikantiseen vihkoosi, jotta voit parin vuoden päästä ruveta vääntämään tästä postauksen jos toisenkin aiheesta "Maailma On Epäoikeudenmukainen, MINULLE"
kyyppo

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

safi kirjoitti: Puolituttu vanhempi n.60v mies...usean promillen humalassa...painepesurilla...sopivasti siinä lähettyvillä
Missä sä olet töissä? Mä haluan sinne kanssa. Työpaikka, jossa voi kiduttaa jurrisia vanhuksia painepesurilla kuulostaa unelmaduunilta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Rautavittu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Et valittaisi yhtään, jos parikymppinen tinttitukka olisi käyttäytynyt noin. Niinhän nainen nykyään baarissakin isketään.
Olenko havaitsevinani pienehköä katkeruuden sointua kirjoituksessasi?
Mulle oli muuten vierailuni jälkeen shokki tajuta että sähän Rautavittu olet vain PUOLET mun iästä!!! :D Silti katseeni viivähti varatussa söpöpepussasi aina kun käännyit! Perverssiä kun olen näin Wanha!!!
Geetzu

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:Mulle oli muuten vierailuni jälkeen shokki tajuta että sähän Rautavittu olet vain PUOLET mun iästä!!! :D Silti katseeni viivähti varatussa söpöpepussasi aina kun käännyit! Perverssiä kun olen näin Wanha!!!
No nyt on menty sen rajan yli kun en itse enää koe mitään sääliäkään (/myötätuntoa) sua kohtaan. Tästä eteenpäin suhtaudun pelkästään sillä huvittuneisuudella mihin provoillasi pyritkin. Pidän sua kovin fiksuna ja arvostan jollain tavalla tuota tapaa, millä tahallisesti upotat itseäs yhä syvemmälle ja syvemmälle tässä so called yhteisössä... :thambz ap: *g*
PerttiMakimaa

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti:Mulle oli muuten vierailuni jälkeen shokki tajuta että sähän Rautavittu olet vain PUOLET mun iästä!!! :D Silti katseeni viivähti varatussa söpöpepussasi aina kun käännyit! Perverssiä kun olen näin Wanha!!!
Siis tämän ketjun tarkoitus oli keskustella siitä onko sinua ahdisteltu seksuaalisesti.

EI ahdistella muita seksuaalisesti.
ninnithequeen

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No kaikenlaisia ehdotuksiahan sitä on töissä kuullut. Yleensä ei ihan ahdistelun merkkejä täyttävää, sellaista normaalia "mitä shä theet duunin jälkeen" enemmänkin. Mutta kyllä on saakeli perseelle ja jopa tisseille käyty. Sitten tietyt vakiasiakkaat hauskuuttavat toisiaan toteamalla suureen ääneen että "Ompas sulla Ninni tissit kasvanut" tai "Viittitkös näyttää sitä pulloa sieltä alahyllyltä, mutta kumarru niin että pyllistät tänne päin" :roll:
Mä haluun kans painepesurin siihen tiskille perkele!

Naapuriravintolassamme kiinalainen omistaja kävi työntekijänsä tisseille ja perseelle työaikana, asiakkaitten edessä. Tyttö lähti äkkiä kävelemään koko paikasta. Käsittämätöntä käytöstä työnantajalta :shock:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

???????? Havainnollistin vain iän tuomaa rasitetta siinä mikä on pervoa ja mikä ei! Enhän minä heruta Rautavittua ja hän varmasti on tietoinen, että kaikki heteroseksuaaliset miehet arvostavat hänen takamustaan! Enkä edes tuijotellut, minä vain näin!!
killkill

Re: Seksuaalinen häirintä.

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Mä haluun kans painepesurin siihen tiskille perkele!
Eikö teillä muka ole ns. limupistoolia? Siitä saa vettä hyvällä paineella kun pitää sormea osittain reiän päällä ja antaa soittaa :D
Vastaa Viestiin