Hamemiehet

Yleinen lätinä jä kitinä

Mielipiteeni hamemiehistä.

Olen nainen ja mielestäni hamemiehet rokkaa.
13
43%
Olen nainen ja hamemiehet on ihan håmåja.
6
20%
Olen mies ja omistan hameen/hameita.
1
3%
Olen mies ja voisin kuvitella pukeutuvani hameeseen.
2
7%
130%!!!!1111!
5
17%
Puulentuiska.
3
10%
 
Ääniä yhteensä: 30

feliformia

Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Mun mielestäni mies hameessa/kiltissä on aika hottis. Tai riippuu tietenkin miehestä - ja hameesta. En pistäisi lainkaan pahakseni jos puolisoni tahtoisi pukeutua esimerkiksi tuohon ensimmäisen kuvan hameeseen :h:

Miesten hameisiin keskittyvän sivuston mukaan anatomisesti hame olisi miehelle parempi ratkaisu kuin housut, koska siinä on parempi tuuletus. Ei tarvisi koko ajan olla raapimassa nivusiaan. "Jatkuva 'hautominen' voi aiheuttaa siemennesteen laadun heikkenemistä, sienikasvustoa ja/tai ihottumaa".

Todettakoon vielä, että pelkkä hame ei tietenkään tee miehestä hottista - kyseinen ilmaisu ei todellakaan kuvaa jokaista allaolevissa kuvissa esiintyvää herraa.

Kuva
silsis

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja silsis »

Aika hermanni-osastoahan nuo kuvienkin miehet ovat, joten en alustuksesta huolimatta syty lainkaan omaan tai sukupuoleni toisen edustajan hameeseen.

Ainiin, äänestysvaihtoehdoista ei mikään tuntunut omalta. Ei se välttis nyt mitenkään homoa ole, vaan jotenkin väkisinväännetyn oloista touhua.
Bliss

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pakko sanoa, että minä en kyllä julkisella paikalla näyttäytyis hametta käyttävän miehen kanssa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Suhtautumiseni on neutraali miesten hameiden suhteen. Ei nuo kuvat kohottaneet kulmia ja ihan tavallisen-normaaleilta nuo hameheput vaikuttivat. Silmä on tottunut, vaikkei paljoa ole nähnytkään.

Riippuu miehestä ja hameesta. Feliformian miehelle osaan kuvitella hameen ja miten hyvin se sopii, mutta esim. omalleni en sitten millään. Ei sille sopis.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Lilo »

En noista kuvista niin innostunut, mutta kyllä hame voi olla miehellä erittäin hyvänkin näköinen sopiessaan kantajansa tyyliin. Tunnen miehen joka pukeutui kesäisin kilttiin. Hänelle se myös sopi kuin nakutettu.

Useimmilla miehillä tosin ei rohkeus hameeseen riitä, on heti niinQ 130% koetuksella. 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Think »

Toiseksi alimman rivin oikeanpuoleinen kuva sai pyrskähdyksen (yläpäässä...perwot) aikaan. Onneksi en ollut juomassa mitään. Ihan hetkeen en ole nähnyt mitään yhtä hämmentävää ja naurettavaa samaan aikaan.

Noin yleisesti ottaen mulle on ihan sama pitääkö joku mies hametta vai ei. Itse en pitäisi, mutta pitäköön joku muu jos haluaa...tai no jos se on sellainen perinteinen kukkamekko, niin sitten edellä oleva ei päde.
Ovela kuin orgasmi
feliformia

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Tuo mun valikoimani kuva oli kyllä ehkä vähän huono, koska siinä on vain tuo eka mua itseänikään säväyttävä ilmestys.

Mutta entäs nämä? Uuuh.

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Joku perinteinen kilttimeininki ok. Muu håmåilua.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kesäkuumalla reiveissä paras mahdollinen vaatekombo on lyhyet shortsit ja pitkä kietaisuhame.Aika harvoin tulee käytettyä,mutta kyllä vieläkin joskus.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
sanctus

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Hameita en saronkia lukuunottamatta ole käyttänyt. Enkä sitäkään ilman festareita.

Kiltteihin en ole koskaan hurahtanut, mutta täytyy myöntää, että esim. Herra Ylpön Rautaneito -levyn aikainen visuaalista ilmettä ja Maynard James Keenanin loikkimista isoperuukkisena transvestiittina Aenima -kiertueella olen kiittänyt monin saatesanoin.
Dumari

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Dumari »

TP. Kiltti on ainoa jota pystyy tajuamaan, muut eivät iske.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Bliss kirjoitti:Pakko sanoa, että minä en kyllä julkisella paikalla näyttäytyis hametta käyttävän miehen kanssa.
Sama pätee nahkabyysiin.

Ei kastu, ei.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Rouva Pupu

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kyllä sinne Vin Dieselin nahkahameen ja kiltin alle on joskus mieli tehnyt kurkata. Mutta se onkin håt missä vuon. Mutta, en mä yleisesti ottaen lämpeä hamemiehille.
silsis

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja silsis »

Rouva Pupu kirjoitti:Kyllä sinne Vin Dieselin nahkahameen ja kiltin alle on joskus mieli tehnyt kurkata. Mutta se onkin håt missä vuon. Mutta, en mä yleisesti ottaen lämpeä hamemiehille.
Ehdinkin jo hymyillä itsekseni useasti, koska saavut aterialle Vinin hamekuvan nähtyäni :wink:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mies sarongissa on... hot! Ja kyllä ne muutkin hamoset käy. Ei hame miestä pahenna, jos ei mies hamosta.
Kikkelis kokkelis.
Rouva Pupu

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

silsis kirjoitti: Ehdinkin jo hymyillä itsekseni useasti, koska saavut aterialle Vinin hamekuvan nähtyäni :wink:
Pirulauta. Jotkut Rouva Pupun liikkeet ovat näemmä ennakoitavissa. *pus pus*
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Ann »

Saa käyttää hametta jos on 130% skotti, muut on piripäitä tai muuten vaan homoja. Vin Diesel näyttää ja kuulostaa keharilta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Unohdin palauttaa ompelukoneen, joten voi ottaa projektiksi ensi kesän tuskaa varten ommella kasaan yksi kappale pallienjäähdyttimiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kyllä kiltti on aika hottis Ewan McGregorin päällä. Muita en kommentoi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bluntly kirjoitti:Unohdin palauttaa ompelukoneen, joten voi ottaa projektiksi ensi kesän tuskaa varten ommella kasaan yksi kappale pallienjäähdyttimiä.
Asiallista!
Kikkelis kokkelis.
CandyMan

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Hähää pillu näkyy!

Luin otsikon ensin "Homomiehet". Freud pyörisi haudassaan jos eläisi.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja cardic »

kiltti on jees

edit: olen mies, en omista hametta, olen pukeutunut hameeseen
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Hamemiehet

Viesti Kirjoittaja par-sky »

hame voi olla ihan hyvännäköinen joittenkin päällä, mutta tirolilaishousut ei kenenkään aikuisen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin