Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Yleinen lätinä jä kitinä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Xiberia kirjoitti:Aika moni selvästi laittaa tukkaansakin aika paljon, mikä on mulle ihan vierasta - yleensä baariin lähtiessäkin vaan laitan tukan ponnarille, tai jonkun nätin soljen että olisi edes vähän "juhlavampi" look. Muotovaahtoa/hiuslakkaa käytän ehkä kerran puolessa vuodessa. Sinäänsä sääli, että oon niin laiska laittamaan tukkaani, koska jollain kivalla kampauksella saa koko ulkonäön muuttumaan hurjasti! Kun ei vaan ole energiaa eikä taitoa, varsinkaan sitä taitoa.
No, samassa seurassa painitaan. Mun mielestä on mukavaa, kun mun ei tähän hiustyyliin tarvitse panna mitään aineita. Tukka näyttää nopeammin likaiselta ja tuntuu tietenkin pikkasen erilaiselta, vaikka ihan pikkiriikkisen laittaisi. Mun motto hiusten laitossa on se, että tukan pitää näyttää siltä, että sinne sekaan haluaisi tunkea sormet. Välillä mulla on ollut sellaisia kampauksia, että on pikkusuihkaisu lakkaa on tehnyt terää, mutta tähän Kleopatra-malliin ei nyt tarvitse sitäkään.
Kikkelis kokkelis.
Tix

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Tix »

Keikaus kirjoitti: Mun motto hiusten laitossa on se, että tukan pitää näyttää siltä, että sinne sekaan haluaisi tunkea sormet.
Onks sulla sama motto säärikarvojen laitossa? :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tix kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Mun motto hiusten laitossa on se, että tukan pitää näyttää siltä, että sinne sekaan haluaisi tunkea sormet.
Onks sulla sama motto säärikarvojen laitossa? :D
Hmmm. Taidan ruveta markkinoida niitä noin. :wink: Mutta mutta. Toivoin jo joululahjaksi epilaattoria, joten saapa nähdä...
Kikkelis kokkelis.
Louhi

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Louhi »

En yleensä jaksa laittaa muuta kuin meikkipuuteria. Mulla on hyvät omat värit, ja usein on luultu, että mulla olisi huulipunaa, ripsiväriä ja jotain ruskehtavaa luomiväriä, vaikkei ole muuta kuin tuo puuteri. Puuteria enemmän meikkaan ehkä kerran vuodessa. Voisi ehkä pikkaisen edes yrittää, mutkun ei jaksa, ja tykkään luonnollisemmanpuoleisesta lookista enemmän.

Onko jollain muuten vinkkejä jostain hyvistä, näkymättömistä meikeistä, jotka saa silti ihmeitä aikaan? Onko valokynäkin nykyään so yesterday, vai pitäisikö sellainen hankkia ja mitä sillä tekee?

Hiuksia laitan iltamenoihin pää alaspäin sotkuiseksi föönaten, arkena saavat kuivua nukkuessa miten lystäävät. Joskus heittäytyvätkin sitten aika lystikkäiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Töihin en yleensä laita mitään; joskus, jos silmät näyttää aamulla punaisilta palloilta, niin rajauskynällä vähän väriä yläluomiin ja puuteria että tyynynpainaumat saa piilotettua ;)

Uloslähtiessa tai muuten vaan kun haluaa vähän korostaa ulkonäköä käytän puuteria, luomiväriä, ripsiväriä ja kajaalia. Huuliin huulirasva tai kevyt kiilto; ovat meinaan sen verran "uhkeat", että jos rajaan ja maalaan, näyttää pamela anderssoneilta. Tämä ei tietenkään ole huono juttu, mutta jos loppukroppa ei vastaa huulia, niin ei siinä ole enää mitään järkeä!

Poskipunaa en ole oikein koskaan oppinut käyttämään. Nythän lehdet osaa sanoa että kunnon poskipuna (rosa-, vaaleanpunainen tai tummanpunainen väri) on muotia, ei enää suomalaisten suosima aurinkopuuteri. Hmm.. pitänee opetella. Naama on tosin sen verran pyöreä, että poskipunan kanssa näytän omasta mielestäni naurettavalta, vaikken sitä paljon laittaisikaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
feliformia

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Meikkaan duunia varten joka aamu, mutta ei mulla ole mitään estoja lähteä ihmisten ilmoille meikkaamattomanakaan. Viikonloppuisin ei aina jaksa. Käytän melko tummaa silmämeikkiä, koska olen tällainen säälittävä ylikasvanut teinigootti. Arkimeikissä yleensä kestää noin 2-3 minuuttia, iltamenoihin meikkaan huolellisemmin.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Asettelen kasvoilleni kemikaaleja suunnilleen kahtena päivänä viikossa. Vartalon iholle taas sivelen aina toisinaan Rexonaa. En kylläkään ole varma, kumpi haisee pahemmalta: itse Rexona vaiko hiki, jota yritän sillä peittää. Meikkaamisen sijaan voisinkin yrittää käydä useammin suihkussa. En kestä tätä löyhkää.

En muista harjata hiuksiakaan kauhean usein ja kuljen enimmäkseen rikkinäisissä ja haisevissa verkkareissa. Pimppi- ja kainalokarvat sentään ajelen ja joskus jos on aikaa, myös säärikarvat. Mielestäni olen ihan nätti, vaikka välillä vähän haisenkin.
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Mullekaan ei sitä luonnonkauneutta ole liiemmin kauhalla jaettu, joten kyllä sitä ennen töihin tai kauppaan lähtöä on jotain peilin edessä tuherrettava.

Kulmakarvat ovat onneksi luonnostaan kivan tummat ja muotoiset, joten niistä voi muutaman hajakarvan toisinaan nipsaista. Viivoja en niistä nypi, pidän ne luonnollisen tuuheina, joka tällä hetkellä muotia.

Naama pitää paklata puuterilla ja ripset taivuttaa käheriksi.

Tukka onkin luku erikseen. Tukka on kuin hevosenjouhta ja piikkisuora, joten sitä saa joka aamu asetella, jotta se näyttäisi suht inhimmilliselle. Inkkariletit, ponnari tms. laitettava, koska töissä en halua pitää tukkaani auki.

Panostan myös hyviin hajuvesiin.

Jos olen menossa baariin tms. niin tällöin otetaan koko meikkiarsenaali käyttöön ja peilin edessä voi mennä helposti parikin tuntia.
hermine

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja hermine »

Nainen_x kirjoitti:Mullekaan ei sitä luonnonkauneutta ole liiemmin kauhalla jaettu, joten kyllä sitä ennen töihin tai kauppaan lähtöä on jotain peilin edessä tuherrettava.
Oon keksinyt tähän yksinkertaisemman ratkaisun, jätän vaan katsomasta peiliin niin kyllä se siitä. Aika harvoin kuitenkaan tuntemattomat ihmiset kadulla suoraan huutelevat vaikka näyttäisikin rumalta. Poissa silmistä, poissa mielestä...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Nainen_x kirjoitti:Mullekaan ei sitä luonnonkauneutta ole liiemmin kauhalla jaettu, joten kyllä sitä ennen töihin tai kauppaan lähtöä on jotain peilin edessä tuherrettava.
Höpö höpö. Ihan varmasti olet luonnonkaunis niin kuin me kaikki muutkin. Luonnonkaunis on sisäistä kauneutta, itsensä hyväksymistä ja sitä, että lakkaa yrittämästä esittää jotain mediasta reväistyä. Jälkimmäinen ei tosin ole mikään maailman suurin synti.
Kikkelis kokkelis.
Dr.Diarrhea

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Keikaus kirjoitti:Jälkimmäinen ei tosin ole mikään maailman suurin synti.
Aika suuri kuitenkin? Mä en laita aamulla itseäni laisin. Laitan lippiksen päähän ja todennäköisesti samat vaatteet kuin edellisena päivänä. ...tai okei, kyl mä puristan aamulla finnit, jos täksättäviä löydän. Olen sisäisesti kaunis?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Jälkimmäinen ei tosin ole mikään maailman suurin synti.
Aika suuri kuitenkin? Mä en laita aamulla itseäni laisin. Laitan lippiksen päähän ja todennäköisesti samat vaatteet kuin edellisena päivänä. ...tai okei, kyl mä puristan aamulla finnit, jos täksättäviä löydän. Olen sisäisesti kaunis?
Kukin tyylillään, maalaten tai ilman. Mä en vaan voi sille mitään, että kapean kokemukseni mukaan jotkut paljon meikkaavat naiset ovat jollain tavalla epävarmoja ja inhoavat itseään ilman niitä pakkeleitaan. Se ei ole kaunista.
Kikkelis kokkelis.
Dr.Diarrhea

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Keikaus kirjoitti: Mä en vaan voi sille mitään, että kapean kokemukseni mukaan jotkut paljon meikkaavat naiset ovat jollain tavalla epävarmoja ja inhoavat itseään ilman niitä pakkeleitaan. Se ei ole kaunista.
Hienoa, keikku. Kompoti, kompoti, komps, komps! Nainen on parhaimmillaan korkeintaan kevyessä meikissä. Luulenkin, että monet naiset meikkaavat vain siksi, koska vertailevat itseään muihin naisiin. Miehet eivät meikistä juuri perusta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Mä en vaan voi sille mitään, että kapean kokemukseni mukaan jotkut paljon meikkaavat naiset ovat jollain tavalla epävarmoja ja inhoavat itseään ilman niitä pakkeleitaan. Se ei ole kaunista.
Hienoa, keikku. Kompoti, kompoti, komps, komps! Nainen on parhaimmillaan korkeintaan kevyessä meikissä. Luulenkin, että monet naiset meikkaavat vain siksi, koska vertailevat itseään muihin naisiin. Miehet eivät meikistä juuri perusta.
Ostetaan Finnartist ja myllätään missikisat! Sinä ja minä tuomaristoon.
Kikkelis kokkelis.
Dr.Diarrhea

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Keikaus kirjoitti:Ostetaan Finnartist ja myllätään missikisat! Sinä ja minä tuomaristoon.
Minä Makunen, sinä Jane :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinänaisten ja -metroseksuaalinen meikkauspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ostetaan Finnartist ja myllätään missikisat! Sinä ja minä tuomaristoon.
Minä Makunen, sinä Jane :D
:rofl: No onneksi ei toisinpäin.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin