Joko löysit "mustalistan miehistä"

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

http://dontdatehimgirl.com/home/

Tuolta ei vielä taida löytyä suomalaisia. :?
Exsat

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Hahaahaa! Aivan loistava! *lisää 50 nimeä ja tilaa t-paidan*
Hebuli

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Miksi tuo sivusto on vain naisille suunnattu? Voiko sinne laittaa myös niiden naisten tietoja jotka ovat pettäneet tai joita haluaa muuten vain mustamaalata, kun ei SäPiä irronnut tai joku nettideitti ei lähtenytkään deiteille? Sivuston väärinkäyttömahdollisuus on turhan helppo.
SingleMalt

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Hebuli kirjoitti:Miksi tuo sivusto on vain naisille suunnattu? Voiko sinne laittaa myös niiden naisten tietoja jotka ovat pettäneet tai joita haluaa muuten vain mustamaalata,
Kukaan palveluntarjoaja ei pysty takaamaan sellaista palvelua ja levytilaa, joka kestäisi naisten tekemät synnit.
Listaan ei miljoona teraa riitä, eikä mitää rauta edes kestäisi moista rasitusta.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kaikkea sitä keksitäänkin... Huoh.
Internäätti o sitte ihmeellinen juttu. Ja naiset.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Hebuli kirjoitti:Miksi tuo sivusto on vain naisille suunnattu? Voiko sinne laittaa myös niiden naisten tietoja jotka ovat pettäneet tai joita haluaa muuten vain mustamaalata, kun ei SäPiä irronnut tai joku nettideitti ei lähtenytkään deiteille? Sivuston väärinkäyttömahdollisuus on turhan helppo.
¨
Totta kaipa sivuston tuottaja kumminkin vaatii rekatun nikin valittajilta. (lähettäjä voidaan jäljittää). Eli jos joku noista miehistä on syytön, niin kaipa he voisivat vaatia korvausta kunnian loukkauksesta oikeusteitse. Muutoinhan sivuston ylläpitäjä itse kaatuisi oikeusjuttujen alla.

Taas uusi tapa käyttää väärin jonkun toisen mailiosoitetta. Pitäkää hyvä huoli salasanoistanne.
Hebuli

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Jyrki73 kirjoitti:Totta kaipa sivuston tuottaja kumminkin vaatii rekatun nikin valittajilta. (lähettäjä voidaan jäljittää). Eli jos joku noista miehistä on syytön, niin kaipa he voisivat vaatia korvausta kunnian loukkauksesta oikeusteitse. Muutoinhan sivuston ylläpitäjä itse kaatuisi oikeusjuttujen alla.
Miten tuo toimisi? Joku löytää itsestään mustamaalaavan ilmoituksen, nostaa oikeusjutun, jutun tuomari toteaa "Älkää kiusatko minua mitättömillä asioilla" ja hylkää jutun samantien, tai vaikka ihme tapahtuisikin ja homma etenee, paras mitä tapahtuu on että raportti katoaa kyseisiltä sivustoilta.

Jutun selvittäminen myös vaikeutunee oleellisesti tai muuttuu mahdottomaksi, jos raportin tekijä ja sp-osoitteen käyttäjä käyttää nimetöntä välityspalvelinta, jolloin hänen IP-osoitteensa ei jää kohdesivustojen tietoon.
Taas uusi tapa käyttää väärin jonkun toisen mailiosoitetta. Pitäkää hyvä huoli salasanoistanne.
En ymmärrä. Eikös sinne voi rekkautua ihan millä tahansa väliaikaisella Hotmail-sähköpostiosoitteella tms.?
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Hebuli kirjoitti:[
En ymmärrä. Eikös sinne voi rekkautua ihan millä tahansa väliaikaisella Hotmail-sähköpostiosoitteella tms.?
Tunnustan etten ole testannut.

Voisi kumminkin olettaa että jotkut miehet tosiaan ovat löytäneet itsensä niiltä sivuilta ellei muuten niin jonkun exän paidasta löytyvän nettiosoitteen perusteella.

Miten helposti sivuston tuottaja ottaa sen riskin että korvausvaatimuksia tosiaan alkaa tulla?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Hebuli kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:Totta kaipa sivuston tuottaja kumminkin vaatii rekatun nikin valittajilta. (lähettäjä voidaan jäljittää). Eli jos joku noista miehistä on syytön, niin kaipa he voisivat vaatia korvausta kunnian loukkauksesta oikeusteitse. Muutoinhan sivuston ylläpitäjä itse kaatuisi oikeusjuttujen alla.
Miten tuo toimisi? Joku löytää itsestään mustamaalaavan ilmoituksen, nostaa oikeusjutun, jutun tuomari toteaa "Älkää kiusatko minua mitättömillä asioilla" ja hylkää jutun samantien, tai vaikka ihme tapahtuisikin ja homma etenee, paras mitä tapahtuu on että raportti katoaa kyseisiltä sivustoilta.
Luulisi tuomaria kiinnostavan, koska tuollainen perätön julkinen väite täyttää kirkkaasti herjauksen tunnusmerkit. Tietojen poisto palvelimelta ei paljoa auta, jos joku luotettava taho (poliisi, notaari, tms) ottaa vuodatuksen talteen ennen poistamista.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Äh, en oikein päässyt tuolle saitille.
Viimeksi muokannut Keikaus, 14.12.2006 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ei toi niin kiinnostava ollutkaan. Vain 252 miestä toistaiseksi.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:Ei toi niin kiinnostava ollutkaan. Vain 252 miestä toistaiseksi.
Sinun täytyy olla jollakin listalla.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ei toi niin kiinnostava ollutkaan. Vain 252 miestä toistaiseksi.
Sinun täytyy olla jollakin listalla.
Tuskinpa. Enhän ole koskaan pettänyt ketään kumppaniani enkä ole edes mies.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti: Sinun täytyy olla jollakin listalla.
Tuskinpa. Enhän ole koskaan pettänyt ketään kumppaniani enkä ole edes mies.
Eikös sentään Ihanien Naisten (IN) listalla ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Sinun täytyy olla jollakin listalla.
Tuskinpa. Enhän ole koskaan pettänyt ketään kumppaniani enkä ole edes mies.
Eikös sentään Ihanien Naisten (IN) listalla ?
En mä kyllä taida haluta olla sielläkään, mua rupeaisi ahdistamaan, jos kaikki olisi kiinnostuneita musta. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Hebuli

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

sivustahuutaja kirjoitti:Luulisi tuomaria kiinnostavan, koska tuollainen perätön julkinen väite täyttää kirkkaasti herjauksen tunnusmerkit. Tietojen poisto palvelimelta ei paljoa auta, jos joku luotettava taho (poliisi, notaari, tms) ottaa vuodatuksen talteen ennen poistamista.
Jotenkin tuntuisi että asiaa aletaan tutkia melkein yhtä suurella tarmolla kuin jokakesäisiä pyörävarkauksia. Mutta toki maailma on ihmeitä täynnä.

Mielenkiinnosta katsoin tuolla sivustolla paria raporttia, ja aika normaalia jätetyn tyttöystävän angstia siellä tuntui olevan, maustettuna vihjauksilla kohteen sukupuolitaudeista jne. Vaikea sanoa kuinka paljon on totta ja kuinka paljon vihastuksissa kirjoitettuja ylilyöntejä.

Sitä en ymmärrä kun sivustolla on olevinaan linkki "Men tell their side of the story", mutta linkki ei toimi? Tai sitten palautetta ei vain ole tullut?

Pitäytyisivät vaan niissä Rysän Päällä-ohjelmissaan, siinä sentään tutkitaan ennen hutkimista, ja syytetty pääsee halutessaan puolustautumaan. Ai perhana sehän tulee nyt telkkarista...?
Hebuli

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

No ei sitten.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Äh, en oikein päässyt tuolle saitille. Saakohan tuonne ilmoittaa muuten vialliset tapaukset, kuten väkivaltaan taipuvaiset miehet? Tai nalkuttajat? Kontrollifriikit? Seksuaalisesti solmussa olevat?
Kaikki epämiellyttävät tyypit sinne vaan, ml. karvaiset naiset. :P
Mitäh? Mun karvat on ihanat ja mä oon itse suht kiva myös! Ja sä oot mun salarakas. Mä tunsin jo kerran tänään sellaisia lämpimiä tunteita sua kohtaan, että teki mieli kirjoittaa kulta ja muutenkin lässyttää.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:No ei sitten.

Kulta! Kyllä sä saat olla sitä mieltä, että mun karvat on inhottavat, jos sä haluat.
Kikkelis kokkelis.
Hebuli

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Lämpimiä aaltoja?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:Lämpimiä aaltoja?
No joitain sellaisia aina silloin tällöin. Mä pidän vähän sellaisia kärttyisistä ja vastaan vänkäävistä miehistä kuten sinusta. Tosin en sillä tavalla, koska et tuoksu siltä miltä mun miehen pitää tuoksua.. :wink:
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:koska et tuoksu siltä miltä mun miehen pitää tuoksua..
Hikiselle ja paskaiselle muulinajajalle?
Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

Keikaus kirjoitti:Äh, en oikein päässyt tuolle saitille. Saakohan tuonne ilmoittaa muuten vialliset tapaukset, kuten väkivaltaan taipuvaiset miehet? Tai nalkuttajat? Kontrollifriikit? Seksuaalisesti solmussa olevat?
..., Tai sitten muuten vain ärsyttävät :shock:
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

I.M.Weasel kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Äh, en oikein päässyt tuolle saitille. Saakohan tuonne ilmoittaa muuten vialliset tapaukset, kuten väkivaltaan taipuvaiset miehet? Tai nalkuttajat? Kontrollifriikit? Seksuaalisesti solmussa olevat?
..., Tai sitten muuten vain ärsyttävät :shock:
No miksei. Tosin nuo naiset, jotka ilmoittavat eksänsä tuollaiselle sivustolle, ovat kyllä ihan oma lukunsa...
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:koska et tuoksu siltä miltä mun miehen pitää tuoksua..
Hikiselle ja paskaiselle muulinajajalle?
Öh, mistäs se paska tuohon tuli? Olen kyllä yleensä tykännyt miekkosista, jotka huolehtivat hygieniastaan.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin