Mitä lehtiä sinulle tulee?

Yleinen lätinä jä kitinä
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä lehtiä sinulle tulee?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Talous tulvii lehtiä. Olen välillä miettinyt voisiko osan korvata netin hyödyntämisellä, mutta ruudulta lukeminen ei vain ole sama asia. Lyhyitä uutisia nippa nappa voin lukea näytöltä mutta artikkelit jäävät väliin, samoin mainokset joita muuten tapitan mielenkiinnolla.

Rakkaimpia julkaisuja ovat Rumba, Soundi, Rytmi, Inferno, Miasma, Sue (alkoi tulla jonkun mainostuksen jälkeen kotiin), Image, Tiede ja Tutkiva hoitotyö. Omat ammattilehdet ja Turun Sanomat luen aina, samoin Hyvä Terveys-lehden jonka puhelinmyyjä jallitti tilaamaan soittamalla kesken unien.

Selailutasoa itselle edustavat Riffi, Hifimaailma, miehen ammattilehdet, etukorttien lehdet ja tietokonelehdet joiden nimiäkään en muista (Mikrobitti? PC?).

Paperinrakastaminen on mennyt niin pitkälle, että lehdet myös säilötään. Valheellisesti molemmat uskottelevat palaavansa valittuihin artikkeleihin myöhemmin, todellisuudessa lehtiä ei enää löydä kotoa eikä tietotulvan edessä myöhemmin muista mikä pari viikkoa sitten päätä kutkutti. Olen käytännöllisesti suunnitellut lehtien niputtamista vuosikerroittain ja nippujen käyttämistä äänieristeenä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä lehtiä sinulle tulee?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hesari, Taloussanomat ja Trendi. Hesari ja Trendi tulevat vakkaristi, mutta Taloussanomat tilasin pariksi kuukaudeksi, kun tarjosivat halvalla. Ihme lehti tuo jälkimmäinen, aika paljon kirjoitusvirheitä ja jutut tuntuvat tosi kiireellä kasatuilta.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mitä lehtiä sinulle tulee?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Hesari, Talouselämä, Kauppalehti, Presso tulee. Kirjastossa luen sitten ulkolaisia ja muita ammattilehtiä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
bedlam

Re: Mitä lehtiä sinulle tulee?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

MikroBitti, Rumba, Inferno, Apu (kun ilmaiseksi sain) ja Pelaaja (vaikka en käytännössä pelaa ikinä, perversioni on lueskella pelaamiseen liittyviä lehtiä).
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mitä lehtiä sinulle tulee?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

bedlam kirjoitti:(vaikka en käytännössä pelaa ikinä, perversioni on lueskella pelaamiseen liittyviä lehtiä).
Hei, tää on jännittävä ilmiö.
Mäkin tykkään sairaasti katella kokkiohjelmia ja lueskella reseptejä, mut en kuiteskaan ikinä kokkaa yhtään mitään. Perversio mikä perversio.
Offtopic, sori.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Mitä lehtiä sinulle tulee?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nyt just tulee mulle vaan Urheilulehti. Miehelle Soundi ja Rumba ja jotain kemiankakkaa, muuten hyödynnetäänkin työpaikkojen lehtitarjontaa. Hesari ei IFK-mieliselle voi tulla, mutta toisinaan käyn pikalainaamassa sen naapurin mummolta (jos äiti soittaa et kannattaa tsekata joku tietty juttu).

Lopetin lehtien tilaamisen aikalailla sillon ku muksu oppi konttaamaan. :]
Rouva Pupu

Re: Mitä lehtiä sinulle tulee?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Suomen Cosmopolitan tulee nuoruusjäänteenä edelleen ja miehelle joitakin liiton lehtiä. Ilmaisjakeluista haluaisin luopua, mutta tuo ei suostu. Kamalasti paperiroskaa, jota saa kokoajan olla rahtaamassa.

Irtopainoksia ostan aika paljon, työetuna sekin jäänee kun saa mitä haluaa koska haluaa. Tiedettä kehiin siis.
BettyB.

Re: Mitä lehtiä sinulle tulee?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Aku Ankka, Image, Sport ja viikonloppuisin Hesari. Laiskasti tulee luettua, Image ainoa jonka luen aina kokonaisuudessaan..
Kid

Re: Mitä lehtiä sinulle tulee?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Misterille tulee pari jotain tietokonenörttilehteä ja yhteiseksi on tarkotettu Hesari ja Tieteen kuvalehti. Aikasemmin mulle tuli Hyvä Terveys.
Postiluukusta kolahtaa tasasin väliajoin Yhteishyvä ja Pirkka, mut niitä ei kai lasketa.

Kovasti haaveilen sisustuslehdistä kuten Avotakka ja Koti & Keittiö.
On niitä muitakin, en vaan muista nimiä..
ninnithequeen

Re: Mitä lehtiä sinulle tulee?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:On niitä muitakin, en vaan muista nimiä..
Kotivinkki on mun suosikki, ostan irtona aina.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mitä lehtiä sinulle tulee?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kotivinkki ja Hippos. Töiden kautta M&M, National Geographic ja Tekniikan Maailma. Perjantaisin ostan aina hesarin ihan vaan Nyt-liitteen vuoksi. Ennen hesari tuli kotiin, mutta ne jäi lähes aina lukematta.
Mulli75

Re: Mitä lehtiä sinulle tulee?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Melnais kirjoitti: Paperinrakastaminen on mennyt niin pitkälle, että lehdet myös säilötään. Valheellisesti molemmat uskottelevat palaavansa valittuihin artikkeleihin myöhemmin, todellisuudessa lehtiä ei enää löydä kotoa eikä tietotulvan edessä myöhemmin muista mikä pari viikkoa sitten päätä kutkutti. Olen käytännöllisesti suunnitellut lehtien niputtamista vuosikerroittain ja nippujen käyttämistä äänieristeenä.
AARGHH ! Tuon jälkeen minulla henki vinkuisi kuin astmaisella sialla joka mieluiten odottaisi pääsyä joulupöytään kuin kärsisi paperin ja painomusteen tuomasta pölystä.
SikaMika

Re: Mitä lehtiä sinulle tulee?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hevospöpiä ja Reginaa tilaan kotimaisista, lisäksi mulle tulee belgiankielinen Arse Bandits -niminen taidejulkaisu.

Oikeasti en tilaa mitään lehtiä. Hesarin maksaa kämppis, Kauppalehti tulee luukusta koska entinen kämppis ei ole tyhmyyksissään tajunnut ilmoittaa lähettäjälle uutta osoitettaan ja minulla ei ole mitään intressiä asiasta hänelle huomauttaa. Tekniikka&Talous ja Tietoviikko tulevat koulun puolesta ja lisäksi ostan laiskasti irtopainoksina keski-euroopankielisiä sanomalehtiä parantaakseni unohtuneita/uupuvia kielitaitojani.
Vastaa Viestiin