Rippituoli kityyn!

Yleinen lätinä jä kitinä

Rippituoli

Äänestys päättyi 18.03.2007 14:00

Kyllä
10
38%
Ei
16
62%
 
Ääniä yhteensä: 26

mustanikki

Rippituoli kityyn!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Oltiin tossa vähän aikaan sitten parin kaverin kanssa baarissa. Mentiin mun luokse yöksi. Oon just hiljattain muuttanut ja sänky oli vielä kasaamatta joten nukuttiin kaikki kolme vierekkäin patjalla lattialla, mä nukuin keskellä. Kaverit kerto aamulla nähneensä jotain ihme panounia molemmat. Mä kerroin nähneeni sellasta unta että olin hiihtokisoissa. Olin johdossa ja sauvoin niin helvetisti ja just sata metriä ennen maalia sauvat jotenkin suli käteen. Katottiin kaikki toisiamme ja tajuttiin yhtä aikaa että olin tainnut unissani runkata pojilta pussit tyhjiksi. Vaikka vähän hävetti niin kyllä se aikamoisen naurunremakan sai aikaan. Tätä varmasti muistellaan pitkään.
Olisko jo aika rippituolin tulla kitinään?
MGandhi

Re: Rippituoli kityyn!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

mustanikki kirjoitti: Olisko jo aika rippituolin tulla kitinään?
Pallotin kyllä vaikka tuo vitsi olikin NIIN vanha, etten edes muista kuka oli presidenttinä kun tuon ensi kerran kuulin. Kekkonen vai Manu...?
eps

Re: Rippituoli kityyn!

Viesti Kirjoittaja eps »

MGandhi kirjoitti:
mustanikki kirjoitti: Olisko jo aika rippituolin tulla kitinään?
Pallotin kyllä vaikka tuo vitsi olikin NIIN vanha, etten edes muista kuka oli presidenttinä kun tuon ensi kerran kuulin. Kekkonen vai Manu...?
Taisi olla Ståhlberg.

e.
bedlam

Re: Rippituoli kityyn!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ja vitsin iästä päätellen kyselijä on HomeBoy!! Taidan haukata siitä hyvästä kakkua, sitä sokerileipurin tekemää. :perse:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Rippituoli kityyn!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Todellakin rippituoli Kitinään!!!!1111!1
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Rippituoli kityyn!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hä? Siis onks siinä joku idea, että porukka saa jakaa tähtiä nolotusasteen mukaan vai miten niin ku? Kyllähän me tännekin suolletaan kaikki paska, ihan pitkin poikin, osa vielä pokerina omalla naamalla.
bedlam

Re: Rippituoli kityyn!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Geetzu kirjoitti:Kyllähän me tännekin suolletaan kaikki paska, ihan pitkin poikin, osa vielä pokerina omalla naamalla.
No nii just!! Ja voipihan tuon tehdä jonkun mustanikki-ikiliikkujaketjun jos kerran haluaa. Kertakaikkiaan!
Rouva Pupu

Re: Rippituoli kityyn!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:Hä? Siis onks siinä joku idea, että porukka saa jakaa tähtiä nolotusasteen mukaan vai miten niin ku? Kyllähän me tännekin suolletaan kaikki paska, ihan pitkin poikin, osa vielä pokerina omalla naamalla.
Nyt kirjoitat mun näppiksellä. Samoja ajatuksia itsekin kelailin.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Rippituoli kityyn!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Saa aika paljon petrata jos meinaa ylittää ".. roikuin puolalasti hoitoaineklimppi tukassa oven raostain ja pyysin vieraan ukkelin sisään, jotta tämä voisi nähdä kaaressa kenkätelineen tuppiin heittämäni stringit.. paska- putki kirjaimellistui ja kakin housuuni.. esimiesseksimies haaveilee kakkipyllyni piiskaamisesta ja meksikolainen koittaa oppia kirjoittamaan näppiksellä.."-jutut.

Mutta.. Annetaan mahiksia ja eletään elämää ja ollaan vaan kuin ellun kanat. Siitä se taas suttaantuu. 8)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Rippituoli kityyn!

Viesti Kirjoittaja Clay »

En ole oikeasti Clay.

t. mustanikki
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin