Hätänumero 112

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Geetzu kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Mä puhun useinkin huumorin varjolla omista traumaattisista tai ikävistä kokemuksistani. Pitäiskö mennä terapiaan?
Ei kande. Maksoin päätädille aika paljon neuvosta "jatka noin".
HA! Mut lähetettiin kutsunnoista päätädille. Kolme kertaa oli pakko käydä ennen kuin se pystyi lain mukaan kirjoittamaan vapautuksen. Tokalla kerralla se itki.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Geetzu

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Crowbar kirjoitti:HA! Mut lähetettiin kutsunnoista päätädille. Kolme kertaa oli pakko käydä ennen kuin se pystyi lain mukaan kirjoittamaan vapautuksen. Tokalla kerralla se itki.
Mun itki jo ekalla kerralla, HA! Pistin huonon hygieniani piikkiin.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Geetzulle bannia... Tarttee käydä herkkää mieltä rääkkäämään tuollaisilla "mul on isompi!" -jutuilla. Ei taas mitään häpyä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Geetzu

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Crowbar kirjoitti:Geetzulle bannia... Tarttee käydä herkkää mieltä rääkkäämään tuollaisilla "mul on isompi!" -jutuilla. Ei taas mitään häpyä.
Älä viitti, sori... Emmä enää!

Mutta siis niin, veikkailen ite et se psyke halus vaan tehdä itestään inhimillisemmän mun vaikeasti avautuvan persoonani edessä. Onnistui kyl, kävin sen luona aika kauan. Kerran muuten meinasin kännissä jutella sille tuhmia puhelimessa, ei jatketakaan tästä...
Chubs

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Chubs »

nowaysis kirjoitti:
No jos aina vakavia asioita käsitellessä pitää turvautua huumoriin, olisi varmaan hyvä pohdiskella miksei niitä voi kohdata oikeasti vakavalla naamalla. Tottakai huumori on tehokas keino lievittää asian tuomaa ahdistusta ja siten vähätellä sen vakavuutta, mutta se ei kuitenkaan tarjoa varsinaista ratkaisua itse ongelmaan ja sen käsittelyyn.
Huumorilla suhtaudun asioihin, jotka on jo vakavan kautta käsitelty. Ja tarkoitan nyt nimenomaan hlökohtaisia asioitani. Toimii mulle, mutta saattaa hämmentää kuulijaa. Saattaa olla liian mustaa huumoria useimpien makuun. Akuuteista asioista en edes puhu kuin parille ihmisille, ja eivät ne silloin naurata. Vielä. :)

Muiden traumoihin tai huoliin yritän tietenkin suhtautua asian vaatimalla vakavuudella.
Viimeksi muokannut Chubs, 21.03.2007 13:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geetzu kirjoitti: ei jatketakaan tästä...
Eiku jos jatkettaiski? Jatka sä ni mä käyn hakeen sen pitsan täs välissä.
Prepare for the worstest.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Meetsä taksilla töihin?
Ei näillä liksoilla millään takseilla ajeta.. Mihinkään. Varsinkaan töihin, minne pääsee kipittämällä kanankoivilla noin seitsemässä ja puolessa minuutissa.
Mä tilasin sen cabin asiakkaalle. (Joitakin edes seksi vie ja taksi tuo. :wink: )
Hahaa! Vi**u, mikä Nylon-päivä. Taas.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: ei jatketakaan tästä...
Eiku jos jatkettaiski? Jatka sä ni mä käyn hakeen sen pitsan täs välissä.
No se narttu tais pelästyy, vaik väittikin kyllä muuta sitten kasvotusten. Enkä mä nyt oikeesti kovin tuhmia ees miettiny, olipahan vaan kallis kaunis nainen ja sen kerroin ekana. :p

Lopetin muuten psyken luona käynnin kun päädyttiin yhdessä ajatukseen, että olen ihan ok. Ensin hän toki kolusi sekä kitinän että blogini, emme hirvittävästi keskittyneet nettiminääni sitten kuitenkaan, hyvä niin...
Tix

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kiitti vaan, nyt mun tekee mieli pizzaa ja kauniita kalliita naisia. Samanaikaisesti. Pitäisköhän mun mennä päätohtorille?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä luulen muuten että mun on pakko alkaa psykologiks. Psykiatri ois vielä siistimpää, mut tätä persettä ei tulla kuluttaa lääkiksen penkeillä, tai siis sen pääsykokeisiin lukiessa. Sorba, maailma, your loss. Näillä mennään.
Prepare for the worstest.
Chubs

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Geetzu kirjoitti:kallis kaunis nainen
Paljonko ne muuten laskuttaa "pahimmillaan"? Oon tyytyväinen, että tuli hoidettua opiskeluaikoina pääkoppaa(kin), maksoi muistaakseni 3,50e/h. Edullista sielunhoitoa. Pitää toivoa ettei tule uutta tarvetta ennen kuin olen rikkaissa naimisissa :)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No nyt meen hakeen sen pitsan. Mulla on takkiin mätsäävä viininpunanen rannelompakko, how gay is that :shock:

Laita tixulille ja geetsulillekin yhdet pitsat ni tervehdytte sitten nopeemmin, niin terveiksi kun nyt voitte tullakaan ;)[mielipuolista naurua]
Prepare for the worstest.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Clay »

Mulli75 kirjoitti:
Clay kirjoitti:Miks ne paarit on tehty niin epämukaviks nukkua?
Et vaan ole ollut tarpeeksi kipee tai kännis jos olet tuntenut paarit epämukaviksi.

Tosin yhden abulanssin paarit oli sen verran lyhyet mulle etten mahtunut niihin makaamaan ruoto ja sorkat suorana joten paarien selkänoja nostettiin pystyyn kuljetuksen ajaksi.
Puhalsin yhden promillen. Verikokeessa ei näkynyt mitään. Ihmettelin vaan miten ne ambulanssimiehet ei saanu mua hereille, ku heräsin itekseni niiltä paareilta 3 - 4 tunnin unien jälkeen. Minua jututtanut lääkäriksi naamioitunut syöttöpossukin oli sen näkönen, että oikean hädän tullen toinen peukalo olisi mennyt suuhun ja toinen omaan perseeseen.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Clay »

nowaysis kirjoitti:No nyt meen hakeen sen pitsan.
Mullakin on tänään pizzapäivä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Chubs kirjoitti: 3,50e/h. Edullista suuhoitoa. Pitää toivoa ettei tule uutta tarvetta ennen kuin olen rikkaissa naimisissa :)
Toivotaan toivotaan. Jos et muuten tiennyt, niin täällä toimii ihan virallinen parittajakin. Yksityisyrittäjiä ei katsella hyvällä. Mutta töihin ottavat mieluusti, voit tiedustella lisää Igorilta. Igor? Vladimir?
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Clay kirjoitti: toinen peukalo olisi mennyt suuhun ja toinen omaan perseeseen.
Onneksi tuossa järjestyksessä.
Prepare for the worstest.
Chubs

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Chubs »

nowaysis kirjoitti:
Chubs kirjoitti: 3,50e/h. Edullista suuhoitoa. Pitää toivoa ettei tule uutta tarvetta ennen kuin olen rikkaissa naimisissa :)
Toivotaan toivotaan. Jos et muuten tiennyt, niin täällä toimii ihan virallinen parittajakin. Yksityisyrittäjiä ei katsella hyvällä. Mutta töihin ottavat mieluusti, voit tiedustella lisää Igorilta. Igor? Vladimir?
Ymmärsit väärin, mä olen asiakas. Pitäis ehkä kilpailuttaa tarjoajat, 3,50e kuitenkin hintakattona.
Tix

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chubs kirjoitti:Ymmärsit väärin, mä olen asiakas. Pitäis ehkä kilpailuttaa tarjoajat, 3,50e kuitenkin hintakattona.
Luulen että saat suuhoitoa ihan ilmaiseksikin.
Geetzu

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Chubs kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:kallis kaunis nainen
Paljonko ne muuten laskuttaa "pahimmillaan"?
Tuskin valehtelen paljoa jos heitän muistillani, että vajaalle tunnille tuli hintaa hippasen alle satkun. Kai siitä olis korvauksiakin saanut, en jaksanut selvittää. Tyydytin himoani maksaa kauniille naiselle... 8)

Oon kyllä kuullu kalliimmistakin. Ja halvemmista.
Geetzu

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:Laita tixulille ja geetsulillekin yhdet pitsat ni tervehdytte sitten nopeemmin, niin terveiksi kun nyt voitte tullakaan ;)[mielipuolista naurua]
Meillä syödään purkkihernekeittoa, tästä tuli just muksun lempparia... :shock:
CandyMan

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Tix kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Ymmärsit väärin, mä olen asiakas. Pitäis ehkä kilpailuttaa tarjoajat, 3,50e kuitenkin hintakattona.
Luulen että saat suuhoitoa ihan ilmaiseksikin.
Jaaha kilpailu meni samantien epäterveeksi. Kas kun et samantien tarjonnut rahaa että saat antaa Chubsille kielikylpyä. Minä en tuollaiseen lähde mukaan, kuulun ammattiliittoon.
sanctus

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Tix kirjoitti:Luulen että saat suuhoitoa ihan ilmaiseksikin.
Mieshän iskee kuin kobra.
Dr.Diarrhea

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

sanctus kirjoitti:
Tix kirjoitti:Luulen että saat suuhoitoa ihan ilmaiseksikin.
Mieshän iskee kuin kobra.
Tulee mieleen case Saz. Olenkohan ainoa? Ensin pari viestiä ketjuun, joihin ei aiemmin mitään asiaa juuri sopivasti Chubin perään. Ei kuitenkaan lainausta, jottei olisi liian tunkeilevaa. Sitten kun koukkuun tartutaan, niin tikusta asiaa-linjalla mahdollisimman monta vastausta ja lainausta.
Tix

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Tix »

sanctus kirjoitti:
Tix kirjoitti:Luulen että saat suuhoitoa ihan ilmaiseksikin.
Mieshän iskee kuin kobra.
En minä omia palveluksiani tarjonnut, toteamus oli yleisluontoinen.
Geetzu

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Tulee mieleen case Saz.
Tix nyt vaan vetää näitä kissoja tänne meidän muidenkin nautittavaksi... ;)
Vastaa Viestiin