Hätänumero 112

Yleinen lätinä jä kitinä
Tix

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Tulee mieleen case Saz.
Tix nyt vaan vetää näitä kissoja tänne meidän muidenkin nautittavaksi... ;)
Heiiiii! En mä oo ketään vetänyt! Enkä vedä! Vaiks nyt tunnenki entuudestaan niin en oo edes palstaa markkinoinu. Hmpf.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Tulee mieleen case Saz.
Jota edelsi case Na ;)

Mutta sopu sijaa antaa :)
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herrasmies ei vetelyistä kerro, tiedän joo.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Äläs nyt muru, mehän ollaan selkeesti vaan mustixii. Mut ei sillain oikeesti, kun tiedetään et ollaan kummiski sun lempparisydänkäpysiä :h:
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:Äläs nyt muru, mehän ollaan selkeesti vaan mustixii. Mut ei sillain oikeesti, kun tiedetään et ollaan kummiski sun lempparisydänkäpysiä :h:
Mä en oo enää kyl varma täst! Ooksä? Ketkä kaikki on? Tixin tarttis perustaa ketju kullilleen!
Dr.Diarrhea

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

nowaysis kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti: Tulee mieleen case Saz.
Jota edelsi case Na ;)

Mutta sopu sijaa antaa :)
Hitto, toi äijä on eAuervaara!
Tix

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Mä en oo enää kyl varma täst! Ooksä? Ketkä kaikki on? Tixin tarttis perustaa ketju kullilleen!
Siit tulis liian iso. 8)
Geetzu

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mä en oo enää kyl varma täst! Ooksä? Ketkä kaikki on? Tixin tarttis perustaa ketju kullilleen!
Siit tulis liian iso. 8)
Hmph.
Tix

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Hmph.
Eka kerta ku sulta meni kaksmielisyys ohi. Ootko kipee?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geetzu kirjoitti:
Mä en oo enää kyl varma täst! Ooksä?
Joo joo, mä oon aina ollu hyvä jakamaan. Mä ja sä, baby, ei muita 8)

Näillä mennään.
Prepare for the worstest.
Chubs

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Ensin pari viestiä ketjuun, joihin ei aiemmin mitään asiaa juuri sopivasti Chubin perään. Ei kuitenkaan lainausta, jottei olisi liian tunkeilevaa. Sitten kun koukkuun tartutaan, niin tikusta asiaa-linjalla mahdollisimman monta vastausta ja lainausta.
Tunnen Tixin, ei tarvitse koukuttamista.
Geetzu kirjoitti:Tuskin valehtelen paljoa jos heitän muistillani, että vajaalle tunnille tuli hintaa hippasen alle satkun.
Paljon halvempaa kuin olisin kuvitellut. Ei talous kaadu vaikka sitä vielä hulluksi alkaisikin. :)
Geetzu

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Hmph.
Eka kerta ku sulta meni kaksmielisyys ohi. Ootko kipee?
No eihän menny. Välttelen nyt lisä-ajattelemasta kyrpääs aviomiehen kyyläämisen vuoks. 8)
sanctus

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Tix kirjoitti:En minä omia palveluksiani tarjonnut, toteamus oli yleisluontoinen.
Kommenttini ei ollut negatiivinen kannanotto. Mielestäni sinkkuna teillä on moraalinen velvollisuus olla sanoissanne sekä yleisluontoinen että kohteliaan lipevä kaikkia naisia kohtaan.
Geetzu

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Chubs kirjoitti:Paljon halvempaa kuin olisin kuvitellut. Ei talous kaadu vaikka sitä vielä hulluksi alkaisikin. :)
Ja mähän en tosiaan käyny viikottain, olis kyllä oma budjetti kaatunu melko pian (lääkkeet ei kyllä mitään kallista mulla). Tuolloin en vielä ollut rikkaissa naimisissa. 8)
Tix

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Tix »

sanctus kirjoitti:Kommenttini ei ollut negatiivinen kannanotto. Mielestäni sinkkuna teillä on moraalinen velvollisuus olla sanoissanne sekä yleisluontoinen että kohteliaan lipevä kaikkia naisia kohtaan.
Kaikkia? Kauheat paineet ja vastuu.
sanctus

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Tix kirjoitti:Kaikkia? Kauheat paineet ja vastuu.
No jos otetaan teorian lähtökohdaksi se, että puut eivät kaadu metsässä, ellei niiden kaatumista nähdä, "kaikki naiset" voidaan tässä sovita tarkoittamaan "kaikkia näkemiänne naisia". Helpottiko? No hyvä.
Dr.Diarrhea

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

sanctus kirjoitti:Mielestäni sinkkuna teillä on moraalinen velvollisuus olla sanoissanne sekä yleisluontoinen että kohteliaan lipevä kaikkia naisia kohtaan.
Varattujakin? Saanko heruttaa Nexietä? ...tai siis tietenkin saan, koska annoit luvan. Nyt iski kyllä sosiaalinen pelkotila. Kauheita vaatimuksia! Ei ole ihme jos nykymies masentuu vakavasti ja alkaa runkkaamaan. Sit kun oma käsi käykin liian tutuksi, niin kireäkään pimppi ei tunnu miltään. Tästä seuraa oravanpyörä, itseään toteuttava ja ruokkiva jatkumo. Onkin suoranainen ihme, että minäkin täytin 30 vuotta. Ei näillä korteilla olisi pitänyt.
sanctus

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Saanko heruttaa Nexietä?
Mitä sinä sitä nyt minulta kysyt?
Tix

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Tix »

sanctus kirjoitti:No jos otetaan teorian lähtökohdaksi se, että puut eivät kaadu metsässä, ellei niiden kaatumista nähdä, "kaikki naiset" voidaan tässä sovita tarkoittamaan "kaikkia näkemiänne naisia". Helpottiko? No hyvä.
Ei helpottanut. Yleinen velvoite miellyttää tuntemattomia ihmisiä tuntuu suorastaan vastenmieliseltä ja raskaalta taakalta. Hottiksien kohdalla toki kevyempi, mutta siinäkin vain joidenkin osalta.
CandyMan

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Olenkohan ainoa? Ensin pari viestiä ketjuun, joihin ei aiemmin mitään asiaa juuri sopivasti Chubin perään. Ei kuitenkaan lainausta, jottei olisi liian tunkeilevaa. Sitten kun koukkuun tartutaan, niin tikusta asiaa-linjalla mahdollisimman monta vastausta ja lainausta.
Onko meillä ongelma käsissämme? Soitanko kohta hätänumeroon?

Ei minulla tulisi mieleeni mennä baareissa huutelemaan toisiin pöytiin vieraille naisille "Varo! Tuo mies yrittää mahdollisesti iskeä sinua!". Tuollainen SDP:läinen holhousmentaliteetti sucks donkey's balls. Minä uskon yksittäisten ihmisten omaan alkoholilla alennettuun arvostelukykyyn lähestyjien suhteen.
Dr.Diarrhea

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

CandyMan kirjoitti:Tuollainen SDP:läinen holhousmentaliteetti sucks donkey's balls.
I'm not complaining, I'm observing. Still less taking care of.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

CandyMan kirjoitti:Ei minulla tulisi mieleeni mennä baareissa huutelemaan toisiin pöytiin vieraille naisille "Varo! Tuo mies yrittää mahdollisesti iskeä sinua!". Tuollainen SDP:läinen holhousmentaliteetti sucks donkey's balls. Minä uskon yksittäisten ihmisten omaan alkoholilla alennettuun arvostelukykyyn lähestyjien suhteen.
Urpo!

Tähän oli selvä peli.

Ripuli pelasi pelin auki jotta Tix voi mukavasti naureskella ja lähestyä, yhteisenä keskustelunaiheena vieläpä "kuinka joku voisi luulla yhtään mitään tällaisesta". Luontevasta läheisyydestä ja mukavasta ajanvietteestä lipsahdetaankin sitten sohvalle, kunnes kello onkin jo niin paljon ettei kotiinkaan enää kannata lähteä. Loppupeleissä Rhopynol tekee tehtävänsä ja Tix skorettaa.

Todennäköisesti Tix ottaa tapahtumasta valokuvia tai videota, jolla korvaa hyvän syötön Ripulille. Toinen mahdollisuus on että Ripuli odottaa pääsevänsä lohduttamaan rikosilmoitusta tekevää nuorta neitoa.

Kuka tietää.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
CandyMan

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

No niin ei ihmekään etten koskaan skoreta. Mulla on vielä paljon opittavaa.
Tix

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Tix »

CandyMan kirjoitti:No niin ei ihmekään etten koskaan skoreta. Mulla on vielä paljon opittavaa.
Näköjään mullakin :shock:
Dr.Diarrhea

Re: Hätänumero 112

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

SmartAss kirjoitti:
Urpo!

Tähän oli selvä peli.
Lukekaas te röyhistelevät alfat Neil Straussin Pelimies. Vai oletteko jo lukeneet?
Vastaa Viestiin