G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Yleinen lätinä jä kitinä

G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

vähintään 2 nappia päivässä tai enemmän
1
2%
noin 1 nappi päivässä
1
2%
noin 1 nappi kerran kahdessa päivässä
5
10%
noin 1 nappi viikossa
4
8%
aina pieneen kipuun ja pieneen lämpöön
4
8%
kovaan kipuun ja kuumeeseen
17
34%
vain todelliseen tuskaan ja korkeaan kuumeeseen
14
28%
olen allerginen lähes kaikille lääkkeille
0
Ei ääniä
enemmin kuolisin
0
Ei ääniä
tuulenpuiska
4
8%
 
Ääniä yhteensä: 50

didi

Re: G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Viesti Kirjoittaja didi »

Nyt tekisin kovasti mieli buranaa tms. Valo sattuu silmiin... silmien liikuttaminen sattuu ja muutenkin on yleispaha olo.. Mussa tais mennä synttärin kunniaksi päiväys umpeen.
Son House

Re: G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Viesti Kirjoittaja Son House »

didi kirjoitti:Nyt tekisin kovasti mieli buranaa tms. Valo sattuu silmiin... silmien liikuttaminen sattuu ja muutenkin on yleispaha olo.. Mussa tais mennä synttärin kunniaksi päiväys umpeen.
Pimennysverhot ikkunaan ja menet sänkyysi peiton alle lepäämään. Saat nukkuakin jos haluat. Mahtaako se burana edes auttaa niihin valonarkoihin silmiin?
didi

Re: G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Viesti Kirjoittaja didi »

Son House kirjoitti:Pimennysverhot ikkunaan ja menet sänkyysi peiton alle lepäämään. Saat nukkuakin jos haluat. Mahtaako se burana edes auttaa niihin valonarkoihin silmiin?
Toimistolla ei ole valitettavasti pimennysverhoja.. veivät myös juuri huoneestani ilmapatjan pois. Täytyy yrittää sinnitellä vielä muutama tunti. Niin voi olla, että tämä on migreeniä, joten buranasta ei tulisi kuin vain vihaiseksi.
Son House

Re: G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Viesti Kirjoittaja Son House »

didi kirjoitti:Toimistolla ei ole valitettavasti pimennysverhoja.. veivät myös juuri huoneestani ilmapatjan pois. Täytyy yrittää sinnitellä vielä muutama tunti. Niin voi olla, että tämä on migreeniä, joten buranasta ei tulisi kuin vain vihaiseksi.
Suosittelen esimiehelle avautumista, sekä kotiin siirtymistä, kärvistelyn sijaan. Työhuoneessa ilmapatja?! Ensiapuharjoituksiako varten?
Geetzu

Re: G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Son House kirjoitti:Työhuoneessa ilmapatja?! Ensiapuharjoituksiako varten?
Joskus pimppa tarttee ensitilassa apua!
(Meil sohvat, natisevat vielä perkele)
didi

Re: G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Viesti Kirjoittaja didi »

Son House kirjoitti:Suosittelen esimiehelle avautumista, sekä kotiin siirtymistä, kärvistelyn sijaan. Työhuoneessa ilmapatja?! Ensiapuharjoituksiako varten?
Niin, kyllä sitä varmasti tulisi siirryttyä kotiin jos olisi töiden puolesta mahdollista. Sain valot pois täältä toimistolta, joten pystyy nyt jo olla. Ikkunan aukaiseminen auttoi myös asiaa.

Pomon äiti halusi kokeilla löytämäänsä Restform-patjaa mun huoneessa. Olen saanyt kyllä kuulla "aaa, sulla on täällä vastaanotto :jouden:"
Son House

Re: G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Viesti Kirjoittaja Son House »

Geetzu kirjoitti:Joskus pimppa tarttee ensitilassa apua!
(Meil sohvat, natisevat vielä perkele)
Amatöörit! Toimistoillahan on noin yleensä vaikka mitä rekvisiittaa missä maata, roikkua, könytä, istua, tai vaikka seisoa, kun pimpalle annetaan ensiapua! Sohvat ja patjat ovat merkki mielikuvituksen puutteesta. Mä luulin susta Geetzu paljon, paljon, paljon enemmän. Onko huono päivä kun ei oikeen irtoa?
Geetzu

Re: G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Son House kirjoitti:Mä luulin susta Geetzu paljon, paljon, paljon enemmän. Onko huono päivä kun ei oikeen irtoa?
Viddu. Teen töitä eli raiskaan itseäni kotoani. Oikeissa töissäni mulla ei oo ees omaa huonetta, kaikki me mimmit joudutaan hinkkailee klitoriksiamme kankaiden läpi pöytien suojissa.

Valheistani ei oo mihkään! :D
Son House

Re: G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Viesti Kirjoittaja Son House »

Geetzu kirjoitti:Valheistani ei oo mihkään! :D
Älä nyt masennu. Mä olin pohjimmiltani vaan huolissani sun tilasta, kun normaalisti sun postaus olisi ollut niin guumaa gevät giimaa täynnä, että palstalla notkumisen sijaan olisi pitänyt siirtyä…. hhmmm… mielikuva harjoitteisiin. Saat kokeilla uudestaan – nyt paremmalla asenteella.
Geetzu

Re: G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Son House kirjoitti:Saat kokeilla uudestaan – nyt paremmalla asenteella.
Hei hei hei, mä vaan bloggaan giimojani. Oon sillä tavalla sivee tälleen rouvana. :wink:
Son House

Re: G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Viesti Kirjoittaja Son House »

Geetzu kirjoitti:Hei hei hei, mä vaan bloggaan giimojani. Oon sillä tavalla sivee tälleen rouvana. :wink:
Tässä se nyt nähdään. Parisuhde tekee ihmisestä tylsän ;)
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Harvoin tulee vedettyä, kun ei ole niin kovia kipuja. Päänsärkyyn joutuu toisinaan ottamaan, sitä on harvemmin.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: G: Kuinka usein kätesi käy särkylääkepurkilla?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nyt on kyllä menny monena iltana Dolania nassuun. Tänään kävin sitten saamassa ultraääni- sekä sähköimpulssihoitoa, josko tuo hartiajumi siitä aukenisi..
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin