Helvetin naapurit

Yleinen lätinä jä kitinä
Tix

Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Tix »

Katselen tässä juuri subilta tulevaa kokeellista naapuriohjelmaa. Henkilökohtaisesti en haluaisi ketään porukasta naapuriksi - meluava nuorten ryyppyporukka, villit kurittomat kersat + räyhäävä äiti, nipo kyttääjä, musiikkia täysillä luukuttava trash-perhe tai kennelliä asunnossaan pitävä vanhapiikatrio.

Minkälainen naapuri olisi/on sinulle kauhistus? Itse kaipaan vähiten entistä alakerran ukkoa, joka tuli oven taakse huutamaan joka kerta kun oli vieraita.
ninnithequeen

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No se entinen naapuri. Ei perkele, yötyöläiset pienen lapsen vanhemmat EIVÄT jaksa ottaa ketään vastaan kello 8 sunnuntaiaamuna kahvittelemaan. Eikä menny jakeluun. MUR.
Quarter

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Naapurin koira aloittaa konsertin aina kun emäntä poistuu asunnosta.. tämä käy hermoille varsinkin kun olen menossa aamuvuoroon ja pitäisi mennä unille kympin aikaan.. hurtan epävirallinen ennätys on 5,5h putkeen..

Mutta painajaismainen naapuri olisi joku kristillinen kyttääjäjuorumummo. Joka esim saarnaisi ja vinkuisi "paheellisista" elämäntavoistani jos tulen myöhään/kännissä/tytön kanssa kotiin. Saati jos se menisi siihen, että aina kun asunnostani kuuluu ääniä niin kuuluu koputtelua jne...

Mutta ylipäätänsä..
himobilettäjäpissis jonka pileissä huudetaan, itketään ja tapellaan joka toinen päivä.. Ongelmalapsiperhe... huumehörhöt jne... jos ihan normaaleita naapureita vaan sais
Geetzu

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Quarter kirjoitti:Naapurin koira aloittaa konsertin aina kun emäntä poistuu asunnosta.. tämä käy hermoille varsinkin kun olen menossa aamuvuoroon ja pitäisi mennä unille kympin aikaan.. hurtan epävirallinen ennätys on 5,5h putkeen..
Oothan maininnu emännälle hauvan huuteluista?
Dr.Diarrhea

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Huonoin mahdollinen olis tietty eläinrääkkääjäkleptomaanivandalistiöykkämöäkkääjäjuoppo.

Mut mulla on naapurissa varas, jolla on itsetuhoista käytöstä - sellainen nuori elämänsä purjehtija vailla köliä. Onneksi ei ole vielä pöllinyt mun kamoja. Ei taida uskaltaa, kun pidin sille kuitenkin tervehenkisen puhuttelun.

Kaikenlaisia naapureita on ollut niissä monissa keskustakämpissäni. Jos pitempään aikoo asua, niin pelkästään kulloisienkin naapureiden miellyttävyys ei riitä. Ainakin nämä nykynuoret tuppaavat muuttamaan vuodenaikojen mukaan. Ja missään taloyhtiössä et ole turvassa - ne ovat kuin kaasu 8)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetzu kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Naapurin koira aloittaa konsertin aina kun emäntä poistuu asunnosta.. tämä käy hermoille varsinkin kun olen menossa aamuvuoroon ja pitäisi mennä unille kympin aikaan.. hurtan epävirallinen ennätys on 5,5h putkeen..
Oothan maininnu emännälle hauvan huuteluista?
Ja antanu vinkiksi hankkia sellanen sitruunapanta? ;)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Geetzu

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustaenkeli kirjoitti:Ja antanu vinkiksi hankkia sellanen sitruunapanta? ;)
No riippuu rakista, mun tuntemat joutunu suoraan pippuriselle taipumaan, ehkä se sitruunainen hyvä ensin. ;)

Ei mut on se vissiin ihan yleistäkin, ettei omistaja edes ole täysin tietoinen lemmikkinsä meluhaitoista. Tai kuvittelee ne pienemmiksi. Ihan hyvin voi asiasta kysäistä, parhaimmillaan saadaan ehkä koiran stressitaso laskemaan.

Eiks vaa niin. Unille. :]
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Otin copypasten viime vuoden helmikuun päiväketjusta:

Huvittais jos ei väsyttäis niin paljon. Sain sitten uusia naapureita viikolla, ekana yönä kuuntelin ku melkein subsonista jumputusta kuulu läpi asunnon.. Niillä oli hieman kovalla bassot ku ne kuunteli musaa. Seuraavana päivänä oli vielä kovempaa, ku kuulin selkeästi - ilmoitin niille käytävässä että ihailen niitten kajareita, kuuluu tosi hyvin, vois vähän kääntää bassoa hiljemmalle. Ja asia hoidettu...

Mutta nehän piti tuparit heti perjantaina, tupakoineet käytävässä, ovi auki koko ajan, hirveä huuto ja meteli, ulko-oven paukahdusta varmaan 30 s välein. Puol yhdeltä mä aloin sanoa että jos veks siitä käytävästä, ja katosivat kolmen kerran jälkeen. Kahdeksi tunniksi - tai jotain.
Sen jälkeen armotonta tappelua, ja kämppäni haisee tupakansavulle ja käytävässä oli sellainen röökinkäry että ilma oli ihan harmaata.
Niin, tässä klo 4.50 palohälytin laukesi siitä röökinkärystä. Se lopetti tappelun käytävässä, mutta ei ramppaamista, sithän porukka alkoi valua ulos sieltä kämpästä. Kun lähdin koiran kanssa ulos, yks selitti toiselle kännyssä että "mut olis voitu tappaa siellä", ja siltä se tappelu kuulosti just ennen ku häly laukes. Et sinänsä ihan hyvä..
Palokunnan saapumiseen meni kaunis tunti.. Vittu mikä käpykylä tää on! Eikä ne oo vieläkään saaneet sitä hälyä pois päältä.
Sit yks niistä juhlivista teineistä tuli alas liukkaita portaita lyöden niskansa, tai sammuen? Niin joka tapauksessa että oli palolaitoksen väelle jotain tekemistä, vaikka tulta ei löytynykään muuta kuin käryävistä tupakannatsoista.

Vittu, eikä ne vieläkään oo saaneet tota huutavaa palohälytintä hiljaiseks!!!!
Kohta mä tapan jonkun!!!

(Palohälytin soi yli kolme tuntia putkeen... ennen ku se saatiin hiljennettyä. Eikä se tupakansavusta lauennut, vaan joku käytävässä tapelleista rikkoi lasin säästääksensä henkensä - siis tahallansa. Se selitti sit myöhemmin ulkona että "jeg kunde ha varit mördat der" - eli mut olis voitu tappaa siellä, ja siltä se niitten show oli kuullostanut. Mutta sitähän ne eivät kertoneet vapaapalokunnalle.. )



................



Seuraavana perjantaina ne biletti samalla tavalla.
(Paikalliset poliisit eivät suostuneet tulemaan paikalle vaikka soitin, siin vaiheessa mä aloin kirota etten osaa norjaa paremmin - koska olisin antanut niitten kuulla kunniansa)
Yritin epätoivoisesti nukkua, ja heräsin klo 4 aikaan yöllä siihen että joku löi tosi kovaa ulko-oveeni. Ne pirun teinit leikki puukkohippasia käytävässä.
Verta oli roiskunut pitkin seiniä, ja verinen kämmenenjälki ovessani näytti aamulla tosi hyvältä.


......................

Nyt olen ärsyttävä naapuri, joka soittaa poliisit tai huoltomiehet hiljentämään vittumaiset naapurit, jotka ei tajua että he eivät asu omakotitalossa vaikka heille ensin siitä kauniisti huomauttaakin.


Korjauksena muutamat tarkennukset, nyt kun tuli luettua sen aikaiset sähköpostit muistinkin mitä kaikkea oli tapahtunut myöhemmin.
Viimeksi muokannut NomenNescio, 25.04.2007 9:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä olen asunut niin monessa paikassa, että on tullut nähtyä monenlaisia naapureita... Ehdottomasti pahimmat oli Pakkalassa yötäpäivää bilettä nuoripari, jotka kävivät meluisimmat tappelunsa pihalla yöaikaan. Mielenkiintoista. Koskaan ei ollut ihan hiljaista :roll:
Toiseksi pahin oli klassinen kyttääjämummo, joka ei ihan oikeesti nukkunut ikinä. Mihin aikaan tahansa tulinkin kotiin, aina se oli verhojen raossa kyyläämässä. Huuteli myös ikkunasta "ohjeita" pihan ja parkkipaikan käyttäjille. Alkoi mielistellä vallan valtavasti, kun tulin valituksi taloyhtiön hallitukseen :D
Mulli75

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tix kirjoitti: Minkälainen naapuri olisi/on sinulle kauhistus? Itse kaipaan vähiten entistä alakerran ukkoa, joka tuli oven taakse huutamaan joka kerta kun oli vieraita.
Itse kaipaan vähiten alakerran akkaa jolle saatiin pidemmän prosessin kautta häätö joulukuussa. Nyt kämppä on tyhjä. Vituttaa miksi talonyhtiö on mennyt joskus myymään asuntoja säätiöille ja kaupungille. Voittaisin lotosta niin tekisin kaupungille tarjouksen kämpästä.

Mitenköhän kaupungin saisi suostumaan tuohon ehdotukseen ?
Rouva Pupu

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

TOP 3 oman kokemukseni mukaan:

1. Kyttäävä naapuri. Argh. Rasittava kerrassaan. Joka asiasta piti naputtaa ja jokaisesta asiasta luonnollisesti tiedettiin. Nauratti, koska oma poikansa piti aina ihan järkyttäviä pippaloita kun äitee oli pois.

2. Juoppo pariskunta. Känninen molotus on yyber ärsyttävää.

3. Suuri lapsiperhe. Järkyttävää kolinaa jokapuolelta. Patterit on vituimpia. Lasten ja vanhempien huudot. Argh.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tuossa on ylempänä aika hyvin lueteltu..

Kyttääjät, lapsiperhe-melskaajat-keittiökolistelijat, bileporukat, vaaralliset tyypit yms.

Lisäisin niihin vielä sisätiloissaan ketjussa röökaavan tapauksen, jonka röökaukset leviävät toisten naapurien ilmastokanavia pitkin heidän sisätiloihinsa ja aiheuttavat pahoinvointia. Kun on mahdollisuus mennä röökaamaan parvekkeelle.. Parikin naapuria laittoi ko.tupakoitsimisesta ilmot talomme hissiin ja suositteli himo-röökaajaa menemään parvekkeelle röökaamaan. Mitä teki? Sama meno jatkui. Yhtenäkin viikonloppuna olisin halunnut vain olla rauhassa kotona meksikolaisen kanssa ja lukea kirjaa ja katsoa elokuvaa ja silleen, mutta tämä himo-röökaaja poltti ikään kuin tuntikausia/ketjussa omassa asunnossaan siihen malliin että keittiön ja kylppärin kautta röökaus levisi Aivan järkkynä pommina luokseni, omaan kämppääni, ja vaikka avasin ikkunoita.. ei auttanut, olin pahoinvointinen ja oli pakko lähteä koiran kanssa ulos tuntikausiksi.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tix kirjoitti:
Minkälainen naapuri olisi/on sinulle kauhistus? Itse kaipaan vähiten entistä alakerran ukkoa, joka tuli oven taakse huutamaan joka kerta kun oli vieraita.
Sinä. :lol:

Kai ne molemmat ääripäät olisi kauhistuksia: toisaalta möykkäävät häiriköt ja toisaalta aivan mitättömistä niuhottavat tyypit. Nykyiset naapurit on OK.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Leila »

Ärsyttävin naapuri oli keski-ikäinen mielenterveysongelmista kärsivä peräkammarin poikamies, joka ajeli humalassa traktorilla. Pelotti, että se alkaa taas solkkaamaan jotain tai ajaa päälle sillä Valmetillaan.
Äiti ei tiedä
PerttiMakimaa

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tix kirjoitti:Minkälainen naapuri olisi/on sinulle kauhistus? Itse kaipaan vähiten entistä alakerran ukkoa, joka tuli oven taakse huutamaan joka kerta kun oli vieraita.
Itsellä oli viereisessä yksiössä päälle kuudenkymmenen oleva deekuvaari, jolla oli reilu kolmekymppinen deekumuija. Ja toki se toimi deekuparkkina koko loppulössillekin. Pari kertaa epäilin heidän ulko-ovensa irtoavan sijoiltaan ja se ko. ovi osui vapaasti päästettäessä (usein) suoraan omaan ulko-oveenikin. Lisäksi porukan rattoisaa deekurakkaustarinaa oli tosi "kiva" seurata paperiseinien läpi. "Muthkun mie rhakastan sinnuu". "SLAMMMMM!!!1!".

Ainut mikä tuosta jäi puuttumaan oli se klassinen poliisi + ambulanssi yhdistelmä jonkun juhlinnan jälkeen. Memories... :)

En tiedä kuoliko joku, mutta se rauhoittui jossakin vaiheessa. Jospa joku raitistui ja lähti työelämään. :lol: :lol:
PerttiMakimaa

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Leila kirjoitti:Ärsyttävin naapuri oli keski-ikäinen mielenterveysongelmista kärsivä peräkammarin poikamies, joka ajeli humalassa traktorilla. Pelotti, että se alkaa taas solkkaamaan jotain tai ajaa päälle sillä Valmetillaan.
Aikamoinen kuutamosonaatti flashback. :)
Tix

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Tix »

Naapuritaloyhtiössä teki kerran yksi kaiffari itsemurhan dynamiittipötköllä. Se kyllä onnistui, mutta paritalossa viereinen huoneisto meni aikamoiseen kuntoon ja viereisen paritalon päälle kaatui ulkoseinä. Oli kuulemma kovin hiljainen, kiltti ja mukava mies. Lama-ajan sattumuksia.
PerttiMakimaa

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tix kirjoitti: kovin hiljainen, kiltti ja mukava mies. Lama-ajan sattumuksia.
Hän kesti koettelemukset kiltisti pipo päässä komerossa kunnes ei sitten enää kestänytkään.

Toivottavasti naapureillani ei ole räjähteitä.
PerttiMakimaa

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

HellBell kirjoitti:Yhtenäkin viikonloppuna olisin halunnut vain olla rauhassa kotona meksikolaisen kanssa ja lukea kirjaa ja katsoa elokuvaa ja silleen, mutta tämä himo-röökaaja poltti ikään kuin tuntikausia/ketjussa omassa asunnossaan siihen malliin että keittiön ja kylppärin kautta röökaus levisi Aivan järkkynä pommina luokseni, omaan kämppääni, ja vaikka avasin ikkunoita.. ei auttanut, olin pahoinvointinen ja oli pakko lähteä koiran kanssa ulos tuntikausiksi.
Riippumatta syystä mikään ei ota niin paljon päähän kuin juuri se, että kun olet päättänyt vain levätä viikonlopun joudut omasta kodistasi karkumatkalle kun et kestä naapurien vajukkeja.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Tix kirjoitti: Minkälainen naapuri olisi/on sinulle kauhistus? Itse kaipaan vähiten entistä alakerran ukkoa, joka tuli oven taakse huutamaan joka kerta kun oli vieraita.
Naapuri nro1: Tyyppi oli häädetty kaupungilta jo kolme kertaa putkeen. Uutta kämppää koneeseen vaan. Kaikki alkoi kun ovikello soi. Avasin oven. Edessä seisoi 170cm paskakasa. Naama oli sellainen, että jannua olisi mahdotonta tunnistaa kasvonpiirteistä edes usean tapaamisen jälkeen.
- Hei, onks sul vittu vettä, hei, vittu, anna ny vittu!
- Hä?
- Tajuutsä vittu et tulee vittu huonekalut kohta ja mul ei oo mitää vittu! Hirvee jano vittu! Voinks mä tulla sisään!
Käsi tarttuu oveen. Nykäisen sen kiinni, täytän litran pullon vedellä ja käyn nakkaamassa oven raosta.
- Kiitti, hei, hei vittu kiitti.
Jannu vetää sen huikalla.
Seuraavan 1,5 vuoden aikana tyyppi yrittää tunkeutua seinänaapurinsa kämppään, naapuri oli yksinäinen nainen. Nainen onnistui potkaisemaan sitä ja saamaan oven kiinni. Tämän jälkeen herra paskansi oven eteen. Useammin kuin kerran tyyppi nyki munasiltaan pihalla. Kerran istui parkkipaikalla pää veressä, söi multaa ja kirku: "MAURII!!! MAURI!! AUTA NYT SAATANA!!! MAURI!!! AUTA!!! MA-MA-MA-MAURIIII!!!
Mauria huudettiin sitten yöstä toiseen klo 3 aamusta eteenpäin. Kerran se makas keskellä liikenneympyrää ja kiljui Maurilta apua.
Sitten se alkoi seurustella...
Ajoittain kun kundi yritti kiljua Mauria kuului kämpästä naisen ääni: "Pidä nyt vitun kehari se turpa kiinni!". Sitten herra alkoi toistuvasti hakata tätä naista. Maurin huuto sai kuoroon mukaan: "SE TAPPAA MUT!!! SOITTAKAA POLIISIT!!! SE TAPPAA MUT!! SE VITUN MULKKU!!" -- kolinaa -- turpaan vetoa -- ja -- MAURIIII!!! MAURIII!!! AUTA MUA!!! -- vaihto naiseen --- SOITTAKAA POLIISIT!!! SE LYÖ!!!! jne.
Välillä kun se patsasteli munasiltaan pihalla niin se hyökkäsi jokaista naista kohti: "Hei moi, moi hei! Hei moi! Hei... HUORA!!! SAATANAN HUORA!!! MAURI!!! AUTA!!! HUORA ANNA SAVUA!!!"
Ah... Lopulta kun se sai kenkää niin maalarit oli sen kämpässä pari viikkoa... Ja ikuisesti kaduttaa etten kirjoittanut sen oveen: MAURI WAS HERE. Poliisit eivät muuten suostuneet käymään kertaakaan. Vitut välittivät ettei jengi saa nukkua. Totesivat vain ettei hulluuteen ole kuin yksi lääke ja se ei ole heidän käyntinsä.

Nykyinen naapuri on kymmenen kertaa pahempi ja rikkoo kaikki asteikot. Siitä myöhemmin, nyt hoppu.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
CandyMan

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Olen tähän kai jo vastannut puolisen vuotta sitten?

Koivukylässä seinänaapurina asui työtön juoppopariskunta. Osasivat kyllä yleensä olla suht hiljaa eivätkä olleet pahansuopaisia, mutta aiheuttivat välillä häiriöitä tempauksillaan.

Edellinen asuinpaikkani oli rapun naapurustoltaan etnisesti varsin diversifitioitunutta. Eräästä kiinalaisperheestä kuului empatiamielessä välillä vähän liikaa lapsen ja naisen itkua (olisi kaiketi pitänyt ilmoittaa sosiaaliviranomaisille tai jotain, en ole varma), nuori venäläispariskunta oli yleisesti aika näkymätön ja hiljainen vaikka mies vaikuttikin normaalilta machoilijalta silloin kun häneen rappukäytävässä törmäsin, alakerran isosta, kolme sukupolvea käsittäneestä somaliperheestä ei ollut koskaan minkän sortin haittaa tai häiriötä, ja vieressä yksinään asuneesta sirpsakasta mutta hiljaisesta vietnamilaisopiskelijaneitosesta näin päiväunia. Oli siellä paljon suomalaisiakin, ei niistäkään muistaakseni ollut mitään haittaa. Eniten vituttivat jostain toisesta rapusta kotoisin olevat suomea puhuneet teinipojat, jotka eräänä uudenvuodenyönä räjäyttivät rappumme sisällä ilotulitusraketin vahingontekotarkoituksessa.

Nykyinen asuinrappuni oli puolestaan 100% suomalaissyntyistä, paitsi just pari viikkoa sitten törmäsin samaan kerrokseen jossain välissä muuttaneeseen pieneen tummaan mieheen, joka tervehti minua hymyillen rappukäytävässä. Näin hänet joskus kauniin blondin seurassa, asuneeko sitten hänen kanssaan. Hänen ilmestymisensä muuten niin umpisuomalaiseen onnelaani järkytti oitis perusturvallisuuden tunnettani. Olen huomannut luottavani nykyisin yhä vähemmän aikakauslehtiin, uutisiin, Helsingin pormestarin lupauksiin ja jopa toisiin valkoihoisiin suomalaisiin. Perusluottamus on kadonnut etnisen muukalaisen ilmestymisen myötä.

Nykyisessä rapussani ikävin kokemus lienee kuitenkin vanha mies joka tervehtiessäni häntä ilmaisi kyttääjän ja nillittäjän elkeitä valittamalla että olin muka turhaan laittanut rapun valot päälle siirtäessäni tavaroita autosta kämppääni, rapun keskikerrokset kun kuitenkin ovat suht hämäriä ikkunoiden puutteen takia. Minä sähköä ja hehkulamppuja turhaan kuluttava lurjus. Taisin vastata yrittäneeni minimoida kompastumisriskiä kantaessani tavaroita.
Rouva Pupu

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti: Perusluottamus on kadonnut muukalaisen ilmestymisen myötä.
Meidän naapuri on somalialainen yksinhuoltaja isä, joka ajaa perheautolla. Olin niinQ, et mitvit?1 Tai sitten en ollut.

"Etnotalossa" olen itse ennenkin asunut. Eipä sen enempää ongelmia, paitsi jostain syystä Somalia vs. Irak "sotaa" käytiin viikottain. Kumpikohan niistä osapuolista (joukoista) oli se rasisti. Oltiin siinä sitten välipuskurina suomalaisten, japsien ja venäläisten kanssa.
Bliss

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

CandyMan kirjoitti:just pari viikkoa sitten törmäsin samaan kerrokseen jossain välissä muuttaneeseen pieneen tummaan mieheen, joka tervehti minua hymyillen rappukäytävässä. Näin hänet joskus kauniin blondin seurassa
Asutko Keikun kanssa samassa talossa?? :D
CandyMan

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Bliss kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:just pari viikkoa sitten törmäsin samaan kerrokseen jossain välissä muuttaneeseen pieneen tummaan mieheen, joka tervehti minua hymyillen rappukäytävässä. Näin hänet joskus kauniin blondin seurassa
Asutko Keikun kanssa samassa talossa?? :D
No hei haloo! Ei Keikku ole maailman ainoa kaunis blondi. Tämä kyseinen blondi oli enemmän sellaista Pirkko Liinamaa - Isohookana-Asunmaa tyyppiä habitukseltaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meidän alakerran naapuri päätti hirvikiväärin voimin vajaat kaksi vuotta sitten päättää ensin vaimonsa päivät ja sitten omansa. Hyvässä marinaadissa kaksi viikkoa olleena haisi rappukäytävä vielä syksyllä :x

Naapurissa on tällä hetkellä perhe, jossa on kolme lasta; 12-v. pullea poika joka HYPPII alas portaita niin että koko rappu kaikuu. Toinen lapsi on 8-vuotias tyttö, joka on hiljainen ja ok. Viimeisimpänä 7kk ikäinen vauva, joka huutaa ko-ko-aj-an! En sitten tiedä onko koliikkivauva vaiko ei, mutta huh. Äiti ja isi taas ovat keksineet "suoraan-töistä-perseet" vuorotellen, eli huutavat toisilleen klo 23-24 aikoihin aina kun jompikumpi tulee jurrissa kotiin.. Onneksi tosin viimeaikoina vähemmän.

Ärsyttävin naapuri oli Pihlajamäessä vanhempi mummo, joka kyyläsi parvekkeelta koulun pihalle ja kanteli vanhemmille (ketä ei tod. kiinnostanut) kaikki mahdolliset asiat; seuraavaksi kun vanhempia ei kiinnostanut piti vanhemmille puheen siitä etteivät he osaa kasvattaa lapsiaan ja asiat tulisi tehdä näin ja näin... Tämän jälkeen mummo tuli aina meidän luokse ja halaili väkisin koska muka sääli meitä. Urpo! Argh. Onneksi samassa talossa asui ihana talonmies ja sen vaimo jotka teki aina pannaria. Ei, ei ollut pedofiili.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin