Helvetin naapurit

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei tule yhtään isomman valituksen arvoista naapuria mieleen, vaikka kotia olen pitänyt ties missä loukoissa ympäri Suomen. Minusta kaikki vieraat ihmiset ovat lähtökohtaisesti hieman vastenmielisiä, eikä kenenkään pitäisi asua mun kanssa samassa rapussa. Se on sitten enää pientä, jos yläkerran mies huutaa kirosanoja kohtausluonteisesti. Naapurin vauvan kanssa huudetaan me sitten taas vuorotellen tämän makuuhuoneen seinän molemmin puolin :twisted:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriDaavid

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Minusta on ollut naapureille enemmän haittaa kuin naapureista minulle.

Opiskeluaikaan tuli stereoita huudatettua muulloinkin kuin valtion virastoissa säädettynä työaikana. Taisipa ryyppykaverini kiskaista metelistä valittamaan tullutta turpaankin.

Ainoan kerran, kun muistan varsinaisesti naapureista häiriintyneeni oli, kun asuin espoon keskustassa, ja alakerrassa oli monilapsinen vietnamilaisperhe, joka piti helvetillistä meteliä, kun yritin lukea tenttiin.

Laitoin sitten kajarit lattiaa vasten ja luukutin Peer Güntiä täysillä. Ei apua. Lopulta menin pyytämään että olisivat hiljempaa. Hyvin kohteliaan hämmästyneitä olivat. Meteli väheni.
nokkaelain

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

NuoriDaavid kirjoitti:espoon keskustassa
Mikä olisi oikea sana kuvaamaan tuota; oksymoroni?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nokkaelain kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:espoon keskustassa
Mikä olisi oikea sana kuvaamaan tuota; oksymoroni?
Mwahaha! Eiks se oo Espoon Keskus ?
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nokkaelain kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:espoon keskustassa
Mikä olisi oikea sana kuvaamaan tuota; oksymoroni?
tjeu: espoon keskus se on

http://kartat.espoo.fi/Web/

Ps. Saavuin heinähanko kädessä eteläpohjanmaalta tuonne ja ihmettelin kyllä, että missä se keskus nyt oikein on..
Aito_Johanna

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Perussettiä: alakerran naapurilla oli tapana pitää erittäin kovaäänisiä bileitä jopa arki-iltaisin. Kävin siellä pari kertaa aamulla kello neljä valittamassa, lupasivat nöyrästi laittaa stereoita hiljemmalle, mutta eivät kuitenkaan hiljentäneet riittävästi. Yksi naapuri sitten liimasi tulikivenkatkuisen, isännöitsijällä uhkailevan nootin käytävän seinään. Häirikkö vastasi siihen kauniilla anteeksipyynnöllä ja paransi tapansa. Tämä taisi lopulta olla aika helppo tapaus.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

"Piinaavat naapurit" toivat jälleen mieleen tämän palstan. Etenkin Wendy.. =D
SikaMika

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nokkaelain kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:espoon keskustassa
Mikä olisi oikea sana kuvaamaan tuota; oksymoroni?
Pelkkä moroni riittää!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja saira »

Yläkertaan muutti pari kuukautta sitten uudet naapurit. Koskaan aiemmin ei mistään kämpästä ole kuulunut mitään, meillä on aika vahvat seinät, mutta nyt kuuluu.

Tappelut ajoittuvat aina yleensä yhteen tai kahteen yöllä, eli taatusti kuuluu makkariimme. Viime yönäkin heräsin taisteluun, ja koska kiljuminen oli kovaa, menimme katsomaan josko tilannetta voisi rauhoittaa, mutta päästessämme oven taakse, nainen tuli ulos ja sanoi soittaneensa poliisit itse. Silmäkulma auki.

Yleensä päivällä sitten naivat. Ilmeisesti sänkynä toimii vanha hetekka, koska kitinä on niin kovaa, ja oppimielessä on pokeleffoja tuijoteltu, ainakin äänistä päätellen. Ei siinä mitään, mutta nykyään rukoilen yläkerran seksittömyyttä aina kun joku poikkeaa kahville, sen verran lujaa äänet kuuluvat koko kämpän läpi. Ja joskus ollut vaikeaa muksuakin nukuttaa. Jotenkin vaan vaikea ajatella menevänsä toisten oven taakse pyytämään, että hoitaisivat sänkypuuhansa hiljempaa, koska muksu olisi saatava päikkäreille...
Eline

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Eline »

Tän hetkinen yläkerran naapuri on tarpeeks paha. Eli se ravaa yöaikaan tuolla joillain puukengillä ympäri kämppää ja paiskoo ovia niin että herään aina kun oon just saamassa unen päästä kiinni. x( En kyllä enää ikinä muuta muualle kuin ylimpään kerrokseen, olen pyhästi päättänyt!!! :evil: (Okei vaikkakin tota tapahtuu melko harvoin, 1-2 viikon välein ainoastaan, mutta silti silloin kun tapahtuu niin vituttaa niin maan perkeleesti!)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Tääl on oikeesti hyvät naapurit meillä, eikä seinänaapurit enää pura koiravihaansakaan meiän narttuun.

Mutta rasittavaa on kuunnella sängynnatinaa, joka ei voi olla muuta kuin naimisesta johtuvaa. Nitkun natkun tömps töpms. Siitä sinkoaa päähän heti mielikuva tuosta varsin eroottisesta 6-kymppisestä naapurin parista. Häiritsee lievästi mun joka aamuisia suihkuja!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Georgina »

mustaenkeli kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Naapurin koira aloittaa konsertin aina kun emäntä poistuu asunnosta.. tämä käy hermoille varsinkin kun olen menossa aamuvuoroon ja pitäisi mennä unille kympin aikaan.. hurtan epävirallinen ennätys on 5,5h putkeen..
Oothan maininnu emännälle hauvan huuteluista?
Ja antanu vinkiksi hankkia sellanen sitruunapanta? ;)
Täällä sama ongelma ja olen molempia keinoja jo käyttänyt useampaan otteeseen. Isännöitsijän kanssa puhuttiin yhteen väliin hyvinkin aktiivisesti puhelimessa. Nyt koirat ovat sen verran hiljentyneet että yöllinen räkytys rajoittuu yleensä viikonloppuihin ja loppuu yhteen mennessä. Koko taloyhtiön koirapolitiikka käy hermoon ja ne saatanan kurittomat rakit myös. Kaikilla naapureilla koiria ja niistä vain yhden omistajalla tuntuu olevan jonkilainen käsitys minkälaista on hyvä eläimen pito.

Nooh, ensi vuoden alusta väittäisin että naapureista ei ole juurikaan haittaa 8)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Quarter

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Georgina kirjoitti:Nooh, ensi vuoden alusta väittäisin että naapureista ei ole juurikaan haittaa 8)
Aseenkantolupa menossa läpi vai?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja saira »

Viime yönä heräsin sit taas puoli neljältä yläkerran taisteluun. Kävin ovella pyytämässä josko "keskustelisivat" asioista päivällä. Jätkä vaan koitti selittää, et nukkumassa olivat ja heräsivät mun koputuksiin... Jep jep...

Ja pari viikkoa sitten jätkä lukitsi muijansa parvekkeelle taistelun tuoksinnassa. Muijapa tuosta hermostui ja alkoi hakkaamaan olohuoneen ikkunoita. Ääni oli sen mukainen, että vastapäisen talon asukkaat tulivat ihastelemaan konserttia parvekkeillensa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
PerttiMakimaa

Re: Helvetin naapurit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

saira kirjoitti:Viime yönä heräsin sit taas puoli neljältä yläkerran taisteluun. Kävin ovella pyytämässä josko "keskustelisivat" asioista päivällä. Jätkä vaan koitti selittää, et nukkumassa olivat ja heräsivät mun koputuksiin... Jep jep...

Ja pari viikkoa sitten jätkä lukitsi muijansa parvekkeelle taistelun tuoksinnassa. Muijapa tuosta hermostui ja alkoi hakkaamaan olohuoneen ikkunoita. Ääni oli sen mukainen, että vastapäisen talon asukkaat tulivat ihastelemaan konserttia parvekkeillensa...
Olisit kysynyt minulta kannattaako edelliseen asuntooni muuttaa. :)
Vastaa Viestiin