Helvetin naapurit osa 2

Yleinen lätinä jä kitinä
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Leila »

Onko sinulla jotain sellaista piirrettä, tapaa tai lemmikkiä, joka tekisi juuri sinusta helvetin naapurin oikeissa olosuhteissa?

Meidän perhe oli varmaan inhottava naapuri silloin kun esikoinen oli vauva. Hän oli todella itkuinen ja me vanhemmatkin sitten riideltiin kovaäänisesti kun oltiin väsyneitä. Minä huudatin stereoitakin.
Äiti ei tiedä
PerttiMakimaa

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Leila kirjoitti:Onko sinulla jotain sellaista piirrettä, tapaa tai lemmikkiä, joka tekisi juuri sinusta helvetin naapurin oikeissa olosuhteissa?
Vihaan kovaa bassonjytkettä. (kun minä en ole sitä tuottamassa).
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Tässä ihmissuhdekriisiä selvitellessä on tullut otettua kovaäänisesti yhteen, viime viikolla olin lähdössä himasta yöllä jurrissa ovet paukkuen, ja meillä on sellanen lukko joka ei aina meinaa mennä kiinni kun sulkee oven. Paiskoin siinä sitten kovaäänisesti sitä ovea kun seinänaapurin oven takaa kuuluu känninen naisen ääni: "Olkaa nyt saatana hiljaa!" mä huusin sille takas jotain että painu sinä vittuun ja se haistatteli sieltä takas jotain.. Ei avannu ovea kuitenkaan. Tällästä naapurirakkautta Kalliossa!
Meillä on ihan kivat naapurit, sillon kun muutettiin nykyiseen kämppään ja oltiin ekaa kertaa laittamassa ruokaa, huomattiin että juustoraastin on jääny vanhaan kämppään.
Mies meni naapurista kysymään juustoraastinta lainaks, ja se ihmetteli kun sillä hippimummolla kesti niin kauan tulla takas sieltä keittiöstään.
Se oli sit raastanu meille kulhollisen juustoo, oli kai ymmärtäny vähän väärin. Kivasti tehty!
Rouva Pupu

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Musiikin kuuntelu liian kovaa, ainakin humalassa. Kotipippalot tuottavat huomattavan molotuksen kieltämättä. Aika harvinaisia nuo loppupelissä, joten tuskin ainakaan jatkuva riesa siis.

Yhden kerran olen saanut ns. valitukset, jos ei oteta huomioon sitä kyylä naapuria, joka nyt valitti vaikka pierusta. Tämä valitus tuli kotipippaloista, jotka olivat aika laimeat, ilman viinaa, joten aika hissukkaa "meteliä". Valittajana toimi tämä 24/7 metelöivä suuri lapsiperhe. Vastamolotukseni oli sitä luokkaa, että lopputuloksena taisi koko naapurusto herätä.
Elukka

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Koiria vihaaville kesämökkeilijöille me olimme viime asuinpaikassa ne "helvetin naapurit".
Koirien haukahtelu ohikulkeville hirville tms. sai aikaan sen, että paikallinen eläinsuojeluviranomainen tuli hyvinkin tutuksi. Koirat kun kuulemma haukkuivat "jatkuvasti" koska "joutuivat olemaan aina ulkona".
Lisäksi toinen naapuri otti asiakseen valistaa meitä toistuvasti ainakin siitä, että roskiksen (sisälsi käytännössä pelkästään lasia ja muovia) tyhjentäminen yli kuukauden määräajoin houkuttelee kuulemma rottia.
Vauhkompi naapurin akka kävi kertaalleen valittamassa, että postilaatikko oli ihan kiusallaan sijoitettu hänen talonnumerokylttinsä alle, koska halusimme jostain syystä käyttää naapurin numeroa... :nuts:
Koirien satunnaisen haukahtelun lisäksi naapuruston "luonnonrauhaa" häiritsi ainakin toisen naapurin (välimatkaa ~500m, välissä metsää) yleettömän äänekäs radion kuuntelu. (Meitä se ei kyllä koskaan häirinnyt, vaikka asuimme siinä välissä... Mutta ehkä se ei vaan kuulunut koirien elämöinnin yli?)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tykkään porailla seiniin ja kattoon reikiä iskuporakoneella. Sirkkelilläkin jyllyytän kotioloissa estottomasti.

Sängyn jouset ihan finaalissa eli kauhea narina aina kun liikahdan. Ja meikäläinenhän vetää kuin kuivausrumpu kun unta ei tule.

Kömpelyyttäni tiputtelen esineitä useasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Inhimillistähän tuo on jos vauva huutaa. Ei ole vauvan vika, eikä aina vanhempienkaan. Itse eilen vai oliko lauantaina jakkaraa siirtäessäni voiman pakottaessa tempaisin sillä oikein kunnolla patteriin. Oops. No olenpahan sanonut kerran naapureilleni vitsillä että saa tulla soittamaan ovikelloa jos minä hiirenhiljaa ollessani alan tuottamaan häiriötä. Yhden perheen valitus ei riitä siihen että tulee kirjallinen valitus.

Poraan niin paljon kuin sielu, keho, korvat ja elementit kestää.
Joskus krapulassakin täytyy öristä pöntöllä joka kaikuu ja ääni kulkee ilmastointikanavan kautta naapuriin.

On mukava kun jotkut isoääniset kaverini käyvät kylässä. Kuulevat naapuritkin miten hauskaa oikeasti on ja uteliaisuuttaan ei tarvitse ovisilmästä katsella tai omasta postillukustaan kuunnella. Ennemminkin naapurini ovat kiitollisia että asun heidän naapurina.

Teininä asuessani vanhempieni luona lähin naapurin asuinrakennus oli kilometrin päässä. Silloin oli ihan sama vaikka olisi järjestänyt festarispektaakkelin kotitilalle.
SaintJohnPerse

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

No, olen käynyt suihkussa kohtalokkain seurauksin... :) Joskus olen kuulemma siirrellyt öisin huonekaluja ja laskenut vettä... Mutta siitä on aikaan..

Toisaalta asuessani vesivahingon aikaan eräässä taiteilijahuvilassa (olin siellä "keräämässä aineistoa yhteen proggikseen", niin seinän takana asuva tanssija-poika-Jouni valitteli minusta vuokraemännälleni, joka sattui olemaan vielä entinen tyttöystäväni. Minä kuulemma tulen aina "niin myöhään kotiin ja panen vaan muijii..." Olin Jounille todennäköisesti helvetin naapuri... mutta minä olinkin silloin taiteilija...
Mulli75

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

SaintJohnPerse kirjoitti:No, olen käynyt suihkussa kohtalokkain seurauksin... :) ja laskenut vettä...
Voi kauhea, mietitäänpä sitä että joillakin vuorotyläisillä on ihmeelliset työajat. En mäkään aikoinaan töistä tullessani alkanut ajattelemaan sitä että kehtaanko käydä suihkussa vai menenkö haisevana nukkumaan. Sama on vessassa käynnin suhteen, vetäisen pöntön. Inhimillistä ja normaalia elämää.

Pahempi häiriöhän on yöaikaan kadulla jyräävät aurausautot talvella, sekä postinjakaja joka ei osaa silleen äänettömästi liikkua porraskäytävässä tai laittaa sitä lehteä luukusta niin ettei koko kerros herää.
Dr.Diarrhea

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Koska mun luolassa ei nykyään nussita™, niin isoimmat mylyt syntyvät lähes jokailtaisista nettijornosessioistani. Futiksella potkin yleensä ennen nukkumaanmenoa seinäänkin, koska täytyy saada jalat herkiksi ja sit voi nähdä ronaldo-unia. Teknoa joskus myllytän täpöillä iltasella, mut ei toi ny paha ole.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Leila kirjoitti:Onko sinulla jotain sellaista piirrettä, tapaa tai lemmikkiä, joka tekisi juuri sinusta helvetin naapurin oikeissa olosuhteissa?
..
Mielestäni ei ja olen tässä aivan rehellinen entinen partiotyttö nimeltänsä Kakkapökäle (totta).

Ei ole hummaamista biletysporukassa täyshäirintämeiningein, ei koiraa joka haukkuisi yötä päivää (meksikolainen ei hauku koskaan, sillä on mahcomaista arvovaltaa kypsässä 7 vuoden herrasmiesiässä), ei kyttäämispiirrettä itsessäin, ei vaarapiirrettä itsessäin, ei hillittömiä seksisessioääniä näytöstyyliin (kuten muuten eräillä naapureillani jotka harrastivat näitä pidäkkeettömän teatraalisia ääninäytöksiään klo 1.20 öisin..), ei mitään häiritsevää oikeastaan..

Paitsi.. Se, että kosken ole käytännön ihmisiä (vaan kämmääjä), niin jäljiltäni saattaa jäädä pyykit vinksin vonksin pesutuvan koneeseen ja joudun siten vaivaamaan muita asukkaita tässä asiassa seurauksin että joku ihmisläheinen mummeli asettelee pikkuhousujani kuivausnarulle.. Ja se, että joudun soittamaan vasaran puutteessa jnk naapurin ovikelloa (tai pikemminkin useamman koska monista ovista ei vastata mitiä) että saisin jnk verhojutskan naulattua kiinni (muutenhan en tee mitään teknisiä kommervenkkejä, remontteja; kämmääjän pakko tunnustaa olevansa kämmääjä välttyäkseen lisäkämmeiltä) ja niin pois päin.
"Ryömimisjuttua" ei enää tarvitse pelätä tapahtuvan uusiksi, mutta kyllähän aikoinaan jouduin siinä asiassa sotkemaan (pakko) naapurin papan juttuun mukaan.

Muuten olen mitä ihanteellisin naapuri, lukuunottamatta siis kämmäämissektoria.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Ann »

No onhan meillä noi koirat. Nuorempi haukahtelee silloin tällöin jos rapusta kuuluu mekkalointia. Ulos lähdettäessä tulee kanssa joskus päästeltyä riemunkiljahduksia, siis koiran suusta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:.. Ulos lähdettäessä tulee kanssa joskus päästeltyä riemunkiljahduksia, siis koiran suusta.
Alkoi jotenkin naurattaa, kun kuvittelin teidät, Myltsin ja sut ja koirat, menossa ulos ja koko konkkaronkan siinä sitten kirmailevan riemuäänin päästessään luonnon helmaan. Vieläkin näen sen näyn..!
.. Teiän pitäisi oikeastaan ottaa kuva teitistä kirmaamamassa pihalle, olisi hauska. Vaivaatte vaan jtk naapuria että ottaisi teitistä kuvan "Ollaan kirmaavia, mut ei saada sitä ikuistettua kameralle joten olisko mitenkään mahdollista että auttaisitte näppäämällä tota kameranappulaa?"
Vihtahousu

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

HellBell kirjoitti:
Ann kirjoitti:.. Ulos lähdettäessä tulee kanssa joskus päästeltyä riemunkiljahduksia, siis koiran suusta.
Alkoi jotenkin naurattaa, kun näen sen näyn..!
Päätit jakaa sen sitten. Mun näyssä Mylwin se kiljahtelee kun Anna-täti päästää sen remmistä paariin remuamaan, kotiin se sit saapuu koiratarhasta on valot sammutettu.

np: Tuomio&Kone -Koiratarha radalla
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja par-sky »

helvetin naapureita oltaisiin varmaan jollekin ryyppyremmille sillä epäröimättä soitan poliisit kun alkaa vituttaa. suurimmat häiriöt meiltä aiheutuu varmaan kitaran rimpuutuksesta tai jotain peliä pelatessa huudosta "kuole! KUOLE!". Harvoin meillä on mitään öykkämöykkä juhlia ja silloinkin musiikin taso on sellainen ettei tarvitse huutamalla keskustella.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Geetzu

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä oon ihan unelmanaapuri ja kiva kun siitä jatkuvasti muistutellaankin. Mä sitten tykkään mun naapureista. <3

Siinä mielessä unelma, ettei musiikki tai tv pauhaa, meillä ei huudellen tapella ja muistan käyttää liesituuletinta ja ikkunaa kun päivästä toiseen teen surkeeta ruokaa. Noh, kyllä ne hajut jonkun verran rappuun kulkeutuvat, mutta tuskin häiritsevästi. Saavatpahan paskahajut lähimmän vanhuksen empatiat pintaan ja mummeli kantaa mulle uunituoretta pullaa. Luv it.

Muksustahan toki lähtee ääntä jonkun verran, aamut on meillä inhottavan aikaisia ja tiedän, että naapureita vituttaa herätä rääkymiseen. Mut tässäkin yritän olla TosiUnelma™ ja annan muksulle periksi kaikessa mahdollisessa välillä 6:00-7:30, jotta se pysyisi hiljaisena (ai vähäks tää kostautuu vielä kun asutaan omakotitalossa neidin teini-ikäaikaan, mut voi kai noita uudelleenkouluttaa).

Näytöstyyliin on kyllä pakko sekstailla aina silloin harvoin kun siihen on mahollisuus. Joskus vituttaa et naapurin pariskunta johtaa meit joku 102-10 täs jutskas, kirittävää siis riittää, ne on kyl lapsettomii ja toisel puolel kotiaan ei ihkumummoa.

Olikohan muuta viel, hmmh, no suihkuääniä en kyllä mieti. Jos veden äänet vituttaa niin sit pitää kyllä jo muuttaa yhteen tasoon, meil onneks yhtiös tää ihan sääntönäkin eli ei minkään näkösiä rajotuksia moisen suhteen. Onkohan ylipäätään missään omistuskämpissä? (siis hiljaisuus 22:30 mut perässä teksti, jossa viitataan muistaakseni sanatarkasti kovaääniseen puheeseen, musan pauhaus on aina kielletty ilman ilmoitusta)

Niin joo, parveketupakointi on aina ollu meidän pahe, nyt jo toista viikkoa ei sekään... :thumbsup:

edit: no en sit lukenu kysymystä ajatuksella. Whatever, oon siis se TosiUnelma™ just nyt vaan ja sehän riittää. En tosiaan sietäis bassoa, haukkuvia koiria, tupakanhajua, kovaäänistä kännäämistä, laulamista, pahan kuulosia naintiääniä... Toivottavasti nää naapurit ei kuole tai muuta ihan heti.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Vihtahousu kirjoitti:.. Mun näyssä Mylwin se kiljahtelee kun Anna-täti päästää sen remmistä paariin remuamaan, kotiin se sit saapuu koiratarhasta on valot sammutettu.
..
Toikin kyllä hihityttää. Siitä voisi olla vaikeampi ottaa kuvaa.. Elleivät koirat olisi sitten kärppinä kameran kanssa.
Kuva
"Paikoillanne tai tulee kova sana! Räyhkis."
Mulli75

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ann kirjoitti:No onhan meillä noi koirat. Nuorempi haukahtelee silloin tällöin jos rapusta kuuluu mekkalointia. Ulos lähdettäessä tulee kanssa joskus päästeltyä riemunkiljahduksia, siis koiran suusta.
Älä väitä ettet itse murise tai vikise.
PerttiMakimaa

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:...annan muksulle periksi kaikessa mahdollisessa välillä 6:00-7:30, jotta se pysyisi hiljaisena (ai vähäks tää kostautuu vielä kun asutaan omakotitalossa neidin teini-ikäaikaan, mut voi kai noita uudelleenkouluttaa).
Note to G: Ei voi.
Geetzu

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Note to G: Ei voi.
Myöhemmin herätköön puol kasin jälkeen niin voin huutaa rauhassa.
Ja voihan sen raipan käytön alottaa myöhemmällä iällä sit.
PerttiMakimaa

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Note to G: Ei voi.
Myöhemmin herätköön puol kasin jälkeen niin voin huutaa rauhassa.
Ja voihan sen raipan käytön alottaa myöhemmällä iällä sit.
Ei taida lapsille huutamisesta olla mitään hyötyä. Raippaakin hieman epäilen. :)

Mieluummin kertoo miksi tämän asian onnistuminen jouhevasti olisi tärkeää 'äiskälle' eikä sille inisijälle itselleen. Silloin on pienet toiveet, että hän osallistuu kansallistalkoisiin.
ninnithequeen

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:Mun näyssä Mylwin se kiljahtelee kun Anna-täti päästää sen remmistä paariin remuamaan, kotiin se sit saapuu koiratarhasta on valot sammutettu.
Siis eihän tuo ole mikään näky tai visio, tuohan on ihan arkipäivää heillä!
Geetzu

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Älä oo Pertti nyt noin aikuinen kun mulla ei oo sellanen fiiwis!!!11 :wink:
PerttiMakimaa

Re: Helvetin naapurit osa 2

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:^ Älä oo Pertti nyt noin aikuinen kun mulla ei oo sellanen fiiwis!!!11 :wink:
Juu juu, tähtään mielihyvään... :)
Vastaa Viestiin