Alkogallup

Yleinen lätinä jä kitinä

Alkoholiannosten keskimääräinen viikkokulutus

Mies: 1 - 12 annosta
16
21%
Mies: 13 - 18 annosta
3
4%
Mies: 19 - 24 annosta
5
7%
Mies: 25 tai enemmän viikossa
7
9%
Nainen: 1 - 8 annosta
21
28%
Nainen: 9 - 13 annosta
2
3%
Nainen: 13 - 16 annosta
1
1%
Nainen: 16 tai enemmän viikossa
3
4%
Olen absolutisti
3
4%
Olen hottis ja juon ehkä yhden kuukaudessa
15
20%
 
Ääniä yhteensä: 76

ninnithequeen

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hellu kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Puheittesi perusteella vasta tapailet ensi metrejäsi. Onko sulla oikeasti niin sisällötön elämä, että sinun tarvitsee turruttaa itsesi jossain lähiöräkälän perukoilla? Ryhdistäydy, hyvä ihminen! Kyllä elämässä on muitakin iloja!
Mutku mä tykkään mun lähiöräkälästä! Siellä mä oon aina kaunein nainen, siellä ei kukaan kato vinoon vaikka olisinkin vähä kännissä, siellä musta tykätään, siellä myydään OLUTTA!
My sister :h:

(tosin puhun vaan niistä lähiöräkälöistä joissa itse olen ollut töissä)

Onhan se nyt oikeesti kiva mennä paikkaan missä taatusti huudetaan moi ja mitä kuuluu ja halitaan ja sanotaan et kiva nähdä pitkästä aikaa mitä mamma? Aina. Ja jos on hätä ni jeesataan eikä haittaa kettään vaik olis joskus huppelissa. Valitettavasti pidän sitä porukkaa kavereinani. Aina tulee hyvä mieli kun heitä näkee tai jos he soittaa. Tänään viimeks tuli puhelu sieltä päin jotta onks kaikki ok? Ihkut idiootit. Iät 18-60.

Vai?
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Hellu »

En oo Larusta, meitä pubiruusuja löytyy kyllä ihan joka puolelta!

Mun kantis on sellanen paikka jossa käy porukka joka on saanu porttikiellon seudun muihin kapakoihin, ei niiden kanssa viitti hirveesti seurustella.. Pikkusen ärsyttää kun on käyny siellä niin pitkään että ne hahmot on alkanu vähän liian tuttavallisiks, käy siellä toisaalta ihan hyviäkin tyyppejä. Meidän kaverit ei yleensä suostu sinne tulemaan, ymmärrän kyllä ihan hyvin.
Onneks nyt kun on hyvät kelit ne pahimmat murhenäytelmät istuu puistossa ja baarissa saa olla suht rauhassa...
Lähiökuppilat on vaan kiinnostavia paikkoja, samassa seurueessa istuu tuomari, huumekauppias, professori ja entinen seksikapakan pitäjä.
Tosin ne on niin hapettuneita kaikki ettei jutut ei oo läheskään niin kiinnostavia kun vois olettaa.
Pubiruusut saa onneks välillä säpinää aikaseks!
ninnithequeen

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hellu kirjoitti: Lähiökuppilat on vaan kiinnostavia paikkoja, samassa seurueessa istuu tuomari, huumekauppias, professori ja entinen seksikapakan pitäjä.
Sä oot niin oikeessa tässä että oikeen huvittaa :D

Mein baarissa istuu lakimies, painaja, tietokoneinsinööri ja totaalinen rappioalkkis sulassa sovussa samassa pöydässä ja juttua riittää heillä keskenään aina :lol:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:
Hellu kirjoitti: Lähiökuppilat on vaan kiinnostavia paikkoja, samassa seurueessa istuu tuomari, huumekauppias, professori ja entinen seksikapakan pitäjä.
Sä oot niin oikeessa tässä että oikeen huvittaa :D

Mein baarissa istuu lakimies, painaja, tietokoneinsinööri ja totaalinen rappioalkkis sulassa sovussa samassa pöydässä ja juttua riittää heillä keskenään aina :lol:
Tai ehkä siellä istuu vaan neljä juoppoa samassa pöydässä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="Hellu"][/quote]

Mietin välillä, että oletko oikeasti olemassa. On niin täydellinen rappioromantiikan kuvaus.

Jokainenhan itse tiensä valitsee ja päättää mutta ihmetyttää, että miksi tuhoat aivoasi ja fysiikkaasi dokaamalla. Rahaakin ko harrastus vie aikalailla.

Kokemuksesta tiedän kyllä, ettei järkipuheet ja neuvot mitään auta.
Pari kaveriani on viina vienyt hautaan viime vuosina. Jännä ilmiö, että varsinkin nuorella ihmisellä on sellainen kuvitelma, että minä kestän kaiken eikä minulle mitään satu vaikka tekisin mitä älytöntä. Aika usein kuitenkin sattuu.

Katselin perjantai iltana keskustassa kieppuvia kaljapussiteinejä eikä se suoraan sanottuna mikään kaunis näky ole. Sotkevat kaikki puistot ym itsensä lisäksi vielä roskillaan. Vanhemmat sitten vetää omalla tyylilläään ja paikoissaan.

Kulttuurimme on aika kummaa kun tuntuu siltä, että hauskaa voi pitää vain turruttamalla itsensä hirveään koomaan.


Itse en ole lajia aikoihin harrastanut ja Nancy Astor on aika hyvin määritellyt miksi kantsii:

Yksi juomattomuuteni syy on se, että haluan tietää, milloin minulla on hauskaa. - Lady Astor
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Pyry-Matias

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Clay kirjoitti: Tai ehkä siellä istuu vaan neljä juoppoa samassa pöydässä.
Älä pilaa kaikkee 8) Ne on kaikkein lämpimpiä ihmisiä, kun ne aina tervehtivät ja kysyvät: "Mitsch schulle kuu...hik luu?" Ja se, että ne puristelevat kännissä persettä ja spyttaavat kengille - sehän on vaan osoitus siitä, että ne todella välittävät. Voi jeesus teidän kanssa.

Nyt on kuitenkin kyse nuorista ihmisistä, enkä todellakaan toivo kenellekään palstaikätoverilleni tämänlaista elämää ja ennustetta. Ihan vitun turha romantisoida jotain räkäläelämää. Onhan juopot ihmisiä kuten mei kaikki ja niin pois päin, mutta herätkää nyt todellisuuteen!
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Pyry-Matias kirjoitti: Nyt on kuitenkin kyse nuorista ihmisistä, enkä todellakaan toivo kenellekään palstaikätoverilleni tämänlaista elämää ja ennustetta. Ihan vitun turha romantisoida jotain räkäläelämää. Onhan juopot ihmisiä kuten mei kaikki ja niin pois päin, mutta herätkää nyt todellisuuteen!
Saattaahan siinä niin käydä että sinne jämähtää mut sit se on ment to be! Nyt kun vielä on pää kasassa ja duuni, niin en ota turhia paineita siitä missä mä ryyppään.
Huomattavsti lepposampaa ottaa kuppia räkälässä ku jossain vitun trendibaarissa tai klubihelvetissä. En koe mitenkään siihen kaljaremmiin kuuluvani, mutta oon oppinu ne tuntemaan ja kyl se aina kirpasee kun niitä putoilee.
Noissa paikoissa ei kukaan kuitenkaan haluu kuulla mitään moralisointia vaan vetää perseet, joten turha sitä on alkaa mitään lässyttämään vaikka huolissaan oliskin.
Se vituttaa kun näkee parikymppisiä nuoria jotka dokaa siellä vanhempiensa kanssa, alkkisvanhemmat on alhaisin eliömuoto.
Siks varmaan jääkin ne mukulat pyöräyttämättä, en voi kuvitellakaan 9kk ilman kaljaa ja röökii, saatikka sit pariikyt vuotta!!! Hyi kamala!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Clay »

Lasillinen kuoharia ja puolen litran Saku kahden Panacodin kera. En kyllä ymmärrä miksi Panacod on reseptilääke. Tänään ajattelin olla ihan tipatta.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Mä ymmärrän edelleen. Ja sehän riittää jos tipauttaa edes tällasia ku minä. Korjausliikkeitä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:^ Mä ymmärrän edelleen. Ja sehän riittää jos tipauttaa edes tällasia ku minä. Korjausliikkeitä.
No eipä ne minuun ainakaan mitenkään huomattavasti vaikuttaneet. Ehkä pitäis siirtyä suoraan morfiiniin. Mitä sä olet tipauttanut?
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:Ehkä pitäis siirtyä suoraan morfiiniin.
Yäk! Mut miten sitä saa? :p
Mä en enää tipauttele tai tipahtele, kesynä pallona selviää panadolilla ja jäävedellä hemmetin hyvin. Toivottavasti jatkossakin pysyvät migreenit poissa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Clay »

Clay kirjoitti:Tänään ajattelin olla ihan tipatta.
No menihän sitä giniä vähän ku päähän sattu ja elämä ahdisti.
Nyt penikseni on fantastinen!
Zeb

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ruksasin 9-13. Ehkä tuli liioiteltua, kun ei ole ihan jokaviikkoinen annos kuitenkaan tuo. Pitäisi varmaan pitää kirjaa niin näkisi miten paha juoppo sitä oikeastaan onkaan.
Vastaa Viestiin