Alkogallup

Yleinen lätinä jä kitinä

Alkoholiannosten keskimääräinen viikkokulutus

Mies: 1 - 12 annosta
16
21%
Mies: 13 - 18 annosta
3
4%
Mies: 19 - 24 annosta
5
7%
Mies: 25 tai enemmän viikossa
7
9%
Nainen: 1 - 8 annosta
21
28%
Nainen: 9 - 13 annosta
2
3%
Nainen: 13 - 16 annosta
1
1%
Nainen: 16 tai enemmän viikossa
3
4%
Olen absolutisti
3
4%
Olen hottis ja juon ehkä yhden kuukaudessa
15
20%
 
Ääniä yhteensä: 76

Rahkapussi

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Olen hottis. Melkein absolutisti.

Siitä huolimatta olen joskus onnistunut vetämään vahingossa sellaiset överipissiskännit, jolloin olen viljellyt mahan sisältöäni ympäri julkisien tilojen lattiatasoja. Kerran yritin käyttäytyä kuin aito Leidi ja tähtäsin roskikseen. Onnistuin.

Tälläistä tapahtuu yleensä vain niille vähän käyttäville.

BTW mä en muuten edes ymmärtänyt kaikkia tuon paihdelinkin testin kysymyksiä, sillä mä oksennan aina jos juon enemmän kuin 2 siideriä, joten miten niin RANKAN juomisen jälkeen? Ja harhanäkyijen näkemiseen ei tarvita muuta kuin hyvä mielikuvitus: sitä näkee mitä haluaa :-D
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vastasin että olen hottis, mikä nyt on ihan vale kun en ole hottis ja keskimääräinen kulutus taitaisi kuitenkin mennä lähemmäksi tuota 1 viikossa. SADD arvoni oli 3.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Crowbar kirjoitti: Huvittavinta on ehkä se, että kolmelta lääkäriltä olen yrittänyt hakea antabuskuuria ja jokainen on kieltäytynyt antamasta. Syy "sähän olet niin nätti ja reipas nuori mies että!" Iloista puhetta kuin vettä!
On kyl ihme ettei noi terveyskeskuslääkärit ota vakavissaan.
Ite kävin Hakiksessa pyytää sitä kuuria kun olin saanu jonkun ihme paniikkihäiriökohtauksen, se muija oli ihan ulalla eikä meinannu ymmärtää yhtään mistä mä puhun.
Kun sanoin ettei oikein tuu syötyä ja paino putoo, niin se kysy että kuinkas kauan sä nyt oot sitten paastonnu.
Sit kun kysyin että minkälaisia haittavaikutuksia antabuksella on, niin se pläräili sitä kirjaansa siinä ja sai selville että alkoholia ei saa missään nimessä nauttia.
Kun kerroin paljonko juon, niin se repes nauruun.
Määräs maksakokeisiin kun sano ettei antabusreseptiä voi antaa ennen ku tiedetään onko arvot kohallaan, ja anto sen reseptin sit samalla mukaan.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Clay »

Hellu kirjoitti: Kun kerroin paljonko juon..
Älä pidä meitä jännityksessä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Clay kirjoitti:
Hellu kirjoitti: Kun kerroin paljonko juon..
Älä pidä meitä jännityksessä.
Mä oon kuule nykyään jo melkein kuivilla. Viikko juomatta, kerran vaan ratkennu (+eilen muutama mut ei kännejä.)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Clay »

Hellu kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Hellu kirjoitti: Kun kerroin paljonko juon..
Älä pidä meitä jännityksessä.
Mä oon kuule nykyään jo melkein kuivilla. Viikko juomatta, kerran vaan ratkennu (+eilen muutama mut ei kännejä.)
Lozer.
Nyt penikseni on fantastinen!
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Clay kirjoitti:
Lozer.
No sanos muuta! Onneks nyt taas pelti kiinni täällä duunissa..
Eikä tarvinnu juoda ku 3 x A-tuoppi + 4 x III Tuoppi!
Välipäivät kunniaan!
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Hellu kiihottaa mua ihan perkeleesti.

OnTopic: mun pitäis dokata vähemmän.
Loppuiko data & argumentit?
NuoriDaavid

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Crowbar kirjoitti:Hassua että näin ei ole käynyt aikaisemmin.
Kävin eilen verkkopankissa ihmettelemässä ja leuka loksahti auki.

---
Huvittavinta on ehkä se, että kolmelta lääkäriltä olen yrittänyt hakea antabuskuuria ja jokainen on kieltäytynyt antamasta. Syy "sähän olet niin nätti ja reipas nuori mies että!" Iloista puhetta kuin vettä!
Miten sä näet tiliotteesta mitä olet juonut?

Tuo antabus-juttu ihmetyttää. En minä ainakaan koskaan ole kieltäytynyt kenellekään halukkaalle antabusta kirjoittamasta, enkä edes ymmärrä miksi kukaan lääkäri niin tekisi. Ei sitä antabusta voi väärinkäyttää, ja en usko, että sitä kukaan huvikseen syö.
ninnithequeen

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei sitä antabusta voi väärin käyttää, ja en usko, että sitä kukaan huvikseen syö.
Mie oon kerran nähny erään herran, joka joi yhden tuopin vaikka oli antabuksella. Helahti meinaan poika aika punaseksi :D
NuoriDaavid

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ei sitä antabusta voi väärin käyttää, ja en usko, että sitä kukaan huvikseen syö.
Mie oon kerran nähny erään herran, joka joi yhden tuopin vaikka oli antabuksella. Helahti meinaan poika aika punaseksi :D
jåå, mutta eihän tuo ole antabuksen väärinkäyttöä, vaan sehän se idis on, että tulee paha olo, jos dokaa. Eikä siihen kuole.
Geetzu

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Mut viinaan kuolee. Paha viina paha! Appiukko delas perjantaina, tosin sydänhän se oli kun lopulta petti. Älkää juoko viinaa hei liikaa, en mäkään tienny et appiukol ees on sydän. Vaihtakaa nyt ekaks vaikka ND lekuriksenne.
NuoriDaavid

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:^ Mut viinaan kuolee. Paha viina paha! Appiukko delas perjantaina, tosin sydänhän se oli kun lopulta petti.
Ikävä kuulla.

Viina on tosiaan tehokas tappaja:
http://www.stat.fi/til/ksyyt/2003/ksyyt ... e_001.html

Todellisuus voi olla tuotakin karumpi. Esim. voi olla, että appiukkosi tapauksessa hänen alkoholinkäyttönsä ei näy tässä tilastossa.
Geetzu

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Ikävä kuulla.
Ja oma täti snadisti sitä ennen. Tästähän tämä meidän perheen lähes täydellinen brenkkuvastaisuus, taustalla liikaa juoppoja. Hyi kylmät väreet ku mietin et Crowbar ja Hellu alkkiksia nuoria, äkkiä kuntoon ku aivotkin noin toiminnassa (!!!).
William Munny

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Geetzu kirjoitti:Ja oma täti snadisti sitä ennen.
Faija meni viinan viemänä mullan alle noin vuosi sitten. Odotettua, mutta kyllä se snadisti kirpaisi. Lisää satoa siitä sisaruskunnasta on odotettavissa tulevaisuudessakin - jotkut ne ei vaan opi. Ehkä sitten pojasta polvi paranee.
Geetzu

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Munny kirjoitti:Ehkä sitten pojasta polvi paranee.
Paranee. Pakolla vaikka!
William Munny

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Geetzu kirjoitti:Paranee. Pakolla vaikka!
Hei, mä juon nykyään sivistyneesti pikkurilli pystyssä niin sanotusti etelä-eurooppalaisesti. Hyvinkin hillitysti, mutta absolutistiksi en ala, sillä jotkut juomat ovat erittäin hyviä ja soveltuvat eri tilanteisiin kuin juusto leivän päälle. Mutta parempi mä olen kuin isäni tässä suhteessa, paljon. Voittajafiilis!
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Geetzu kirjoitti: Hyi kylmät väreet ku mietin et Crowbar ja Hellu alkkiksia nuoria, äkkiä kuntoon ku aivotkin noin toiminnassa (!!!).
Mähän en juo viinaa vaan kaljaa. Hakaniemen torilla oli joskus joku AA:n teltta jossa kävin juttelemassa, ja ne sano että keskikaljalla ei saa maksaansa paskaks ihan noin vaan..
Jotain se sit haimasta selitti mut en viittiny jäädä kuuntelee kun olis tullu huonot fiilikset.
Ja mähän oon ryhdistäytyny, retkahdukset kuuluu asiaan tiellä parantumiseen!
Nyt on vaan niin ihanat kelit että pakko pysytellä baarin pimeimmässä nurkassa.
Geetzu

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tekis mieli vetää perseet. Vuoden päästä saatan jo vetää. 8)
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Sleazoid kirjoitti:Hellu kiihottaa mua ihan perkeleesti.
Uuh, kohteliaisuus! Miten mä tän missasin?
Taidat vaan kiihottua mun juomatavoista etkä musta itseni vuoksi. Niinku miehet aina... Kiitos kuitenkin.
Pyry-Matias

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Hellu kirjoitti:Ja mähän oon ryhdistäytyny, retkahdukset kuuluu asiaan tiellä parantumiseen!
Nyt on vaan niin ihanat kelit että pakko pysytellä baarin pimeimmässä nurkassa.
Puheittesi perusteella vasta tapailet ensi metrejäsi. Onko sulla oikeasti niin sisällötön elämä, että sinun tarvitsee turruttaa itsesi jossain lähiöräkälän perukoilla? Ryhdistäydy, hyvä ihminen! Kyllä elämässä on muitakin iloja!
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Pyry-Matias kirjoitti:Puheittesi perusteella vasta tapailet ensi metrejäsi. Onko sulla oikeasti niin sisällötön elämä, että sinun tarvitsee turruttaa itsesi jossain lähiöräkälän perukoilla? Ryhdistäydy, hyvä ihminen! Kyllä elämässä on muitakin iloja!
Mutku mä tykkään mun lähiöräkälästä! Siellä mä oon aina kaunein nainen, siellä ei kukaan kato vinoon vaikka olisinkin vähä kännissä, siellä musta tykätään, siellä myydään OLUTTA!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Clay »

Otin tänään töissä wiskiä. Se tuntui hyvältä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Pyry-Matias

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Clay kirjoitti:Otin tänään töissä wiskiä. Se tuntui hyvältä.
Noita löytyy munkin työpaikalta. Surullista. Nakertaa pahasti sisältäpäin työyhteisöä.
SaintJohnPerse

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Hellu kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Puheittesi perusteella vasta tapailet ensi metrejäsi. Onko sulla oikeasti niin sisällötön elämä, että sinun tarvitsee turruttaa itsesi jossain lähiöräkälän perukoilla? Ryhdistäydy, hyvä ihminen! Kyllä elämässä on muitakin iloja!
Mutku mä tykkään mun lähiöräkälästä! Siellä mä oon aina kaunein nainen, siellä ei kukaan kato vinoon vaikka olisinkin vähä kännissä, siellä musta tykätään, siellä myydään OLUTTA!
Pubiruusu :)

Kuulostat vähän mun ex-hoidolta. Et kai ole Larusta?
Vastaa Viestiin