Alkogallup

Yleinen lätinä jä kitinä

Alkoholiannosten keskimääräinen viikkokulutus

Mies: 1 - 12 annosta
16
21%
Mies: 13 - 18 annosta
3
4%
Mies: 19 - 24 annosta
5
7%
Mies: 25 tai enemmän viikossa
7
9%
Nainen: 1 - 8 annosta
21
28%
Nainen: 9 - 13 annosta
2
3%
Nainen: 13 - 16 annosta
1
1%
Nainen: 16 tai enemmän viikossa
3
4%
Olen absolutisti
3
4%
Olen hottis ja juon ehkä yhden kuukaudessa
15
20%
 
Ääniä yhteensä: 76

Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Mida »

En kerro. Tiiätte jo.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Niba »

Se on sillä rajalla viime viikonloppuna rajat rutisi ryssissä!
normaalisti kohtuukäyttäjä, tällä viikolla 6 annosta tähän mennessä.
Pyyhin Netikettiin..
Aito_Johanna

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tix kirjoitti: Enkä muista ulkoa entisten tyttöystävieni painoindeksiä vaan pituuden ja painon.
Oletkos Tixuliini pyöreäpyllyisiä hoitsuja tavannut viime aikoina?
ninnithequeen

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Clay kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Clay kirjoitti:Tällä viikolla on jo kevyesti 20 rikki, ja viikonloppu häämöttää edessä!
My Darling :h:
Sullaki 20 puhki?
Ei, mä luotan siihen että sä hoidat sen puolen. Siinä suhun voi aina luottaa.
Vihtahousu

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eilen meni varmaan yksistään 20 rikki.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja brona »

Pallotin 1-8 annosta per vko. Baarissa voi mennä useampi tai sitten oon selvinpäin. Baarissa ei kyllä käydä joka viikko paitsi ehkä kesällä.
...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kansainvälinen syöväntutkimuskeskus määritteli alkoholin juuri karsinogeeniksi, myös kohtuuannoksin. Ainakin itselleni tieto oli uutta. http://media.keskisuomalainen.fi/sunnun ... 5363.shtml

Haitat hillittömillä määrillä eivät varmasti enää ole kellekään yllätys mutta pientenkään kulaustuksien terveysvaikutuksilla ei enää kannata hehkutella.

Omassa tupakanpolton lopettamisessa oli aikanaan suurena vaikuttimena lopettamisen merkitys terveydelle. Tuntui typerältä jatkaa tapaa jonka tiesi kiistatta haitalliseksi. Nautinto oli kieltämättä suuri mutta ajan kanssa sitä alkoivat nakertaa ajatukset kohonneista syöpä- ja sydän- ja verisuonitautien riskeistä.

Olen varmaan aikaisin keski-ikäistynyt mutta ellen olisi alkoholinkäyttöä jo lopettanut, harkitsisin sitä nyt vakavasti samoin perustein. Johonkinhan sitä on kuoltava mutta josko nyt vaikuttaisi niihin tekijöihin joihin pystyy.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja cardic »

ei sita enaa jaksa. pari kaljaa sohvalla ja sit nukkumaan. semmonen on perheellisen ryyppyilta.

siis 1-12 annosta
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
MarthaFocker
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 03.05.2007 0:01

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Olen hottis ja juon ihan vitusti.
Ehkä sitten vanhana vois siemailla vähemmän.
Marthalle on turha selittää, kun ei se kuitenkaan tajua.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Nyt on tosiaan lopetettava tää juominen, tää parisuhdepaska sen kun pahenee juopotellessa.
Oon kyllä tästä terveydestänikin ihan oikeesti huolissani, paino sen kun putoo vaikka yritän lihottaa itteeni, nyt jo vähän liikaa alle 50kg...
Jos oon yhden päivän selvinpäin niin seuraavana päivänä pärähdän yhdestä bissestä ihan jurriin.
Lauantaina tuli pitkästä aikaa laskettua paljonko oon juonu ku ei oltu baarissa, pokerin ohessa join mäyriksen ja vähän kossua, sit baarissa kaks A-olutta ja vitutti vaan ku kapakat meni kiinni enkä ollu tarpeeks kännissä.
Eilen taisin juoda kymmenisen tuoppia.
Pakko kai hakee se antabuskuuri, luulin tos hetki sitten että oon vähentäny juomista kun ei oo tullu ihan älyttömiä jurreja vedettyä mut tulihan ne eilen sit sieltä.
Mut mitäs jos sit tulee tiukka paikka ja olis ihan PAKKO saada yks bisse??
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hellu, olen keksinyt ratkaisun ongelmaasi. Tarttet jonkun muun riippuuvuuden tuon alkojutskan tilalle. Aloita sauvakävely, se pitää sut kaidalla tiellä.. sauvat pakottaa siihen.
Näin saamme sinusta ennen pitkää potran ja ulkoilmaraikkaan henkilön.

T: KikkaKolmonen.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Hellu »

HellBell kirjoitti:Hellu, olen keksinyt ratkaisun ongelmaasi. Tarttet jonkun muun riippuuvuuden tuon alkojutskan tilalle. Aloita sauvakävely, se pitää sut kaidalla tiellä.. sauvat pakottaa siihen.
Näin saamme sinusta ennen pitkää potran ja ulkoilmaraikkaan henkilön.

T: KikkaKolmonen.
Onneks kohta alkaa sellaset työkiireet etten ehi baarissa notkumaan.
Sauvakävely ei niin innosta mut pyöräily vois olla kivaa, meillä on miehen kaa tosi hienot yhteen sopivat verkkatakitkin ku kaveri piruuttaan osti. Kyl mä oon nyt tosissani päättäny et korkki menee kiinni kuukaudeks ainakin..
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hellu kirjoitti:.. meillä on miehen kaa tosi hienot yhteen sopivat verkkatakitkin ku kaveri piruuttaan osti. Kyl mä oon nyt tosissani päättäny et korkki menee kiinni kuukaudeks ainakin..
Nonniin! Siinähän sitä yhteistä hobbyakin! ;-)
:h:
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Clay »

HellBell kirjoitti:
Hellu kirjoitti:.. meillä on miehen kaa tosi hienot yhteen sopivat verkkatakitkin ku kaveri piruuttaan osti. Kyl mä oon nyt tosissani päättäny et korkki menee kiinni kuukaudeks ainakin..
Nonniin! Siinähän sitä yhteistä hobbyakin! ;-)
:h:
Niin, vieraissa hyppimisen lisäks.
Nyt penikseni on fantastinen!
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Clay kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Hellu kirjoitti:.. meillä on miehen kaa tosi hienot yhteen sopivat verkkatakitkin ku kaveri piruuttaan osti. Kyl mä oon nyt tosissani päättäny et korkki menee kiinni kuukaudeks ainakin..
Nonniin! Siinähän sitä yhteistä hobbyakin! ;-)
:h:
Niin, vieraissa hyppimisen lisäks.
No mut enhän mä missään vieraissa hypi eli se ei oo yhteinen harrastus. Ja jos hyppisin niin kyllä siinä aika kännissä pitäs olla, ja nyt etittiin siis sellasii harrastuksii jotka jeesais ton dokailun lopettamiseen.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Clay »

Hellu kirjoitti:
Clay kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Nonniin! Siinähän sitä yhteistä hobbyakin! ;-)
:h:
Niin, vieraissa hyppimisen lisäks.
No mut enhän mä missään vieraissa hypi eli se ei oo yhteinen harrastus. Ja jos hyppisin niin kyllä siinä aika kännissä pitäs olla, ja nyt etittiin siis sellasii harrastuksii jotka jeesais ton dokailun lopettamiseen.
Kyllä mulla vaan loppuis dokaus nopsaan, jos alkaisin heräilemään jostain baariHellujen vierestä..
Nyt penikseni on fantastinen!
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Clay kirjoitti:Kyllä mulla vaan loppuis dokaus nopsaan, jos alkaisin heräilemään jostain baariHellujen vierestä..
Haha! No, onneks niin ei pääse käymään niin kauan ku jatkat sitä ryyppäämistä neljän seinän sisällä.
Yksinäinen juoppo!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja cardic »

yksinaan juopottelu on paresta. tai oikeestaan yksinaan jupottelu ja netissa hengaus on paresta, tosin se ei ihan taysin oo yksinaan juopotteluu
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:
cardic kirjoitti:yksinaan juopottelu on paresta. tai oikeestaan yksinaan jupottelu ja netissa hengaus on paresta, tosin se ei ihan taysin oo yksinaan juopotteluu
Tätä komppaan tällä hetkellä melko vahvasti. Päätteen ääreltä, kovassa siiderinousussa.. mulle sanottiin chatissa että mulla on ongelma!!! Daa!!11! SADD- arvoni oli 5!!! :D Tosin se saattaa näin sairasloman aikana vähän nousta..
Kävin eilen yöllä manalassa syömässä omalla autolla otin tuopin olen siis alkoholisti?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Vadim »

MarthaFocker kirjoitti:Olen hottis ja juon ihan vitusti.
Ehkä sitten vanhana vois siemailla vähemmän.
Yleensä vanhana siemaillaan enemmän.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vadim kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Olen hottis ja juon ihan vitusti.
Ehkä sitten vanhana vois siemailla vähemmän.
Yleensä vanhana siemaillaan enemmän.
En mä nyt niin vanha ole! Vai viittasitko juontitekniikkaan?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mylwin kirjoitti:En mä nyt niin vanha ole! Vai viittasitko juontitekniikkaan?
Joo. Tosin sen lisäksi, että vanhana siemaillaan enemmän, vanhana myös ryypätään, ryystetään, dokataan, niistetään, vedetään, juodaan, juopotellaan, kännäillään, kiskotaan, tissutellaan ja napsitaan enemmän.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Hassua että näin ei ole käynyt aikaisemmin.
Kävin eilen verkkopankissa ihmettelemässä ja leuka loksahti auki. Kokonainen sivu kun oli listaa tiistain baari-illasta. Mielestäni en niinkään juonut vaikka keskiviikkona olinkin ihan vitun hapoilla. Ensimmäistä kertaa tuli katsottua mustaa valkoisella ja saldo oli 13 nelostuoppia ja 2 bacardikolaa. Itse olisin veikannut "pari" tuoppia. Istuin siis yksinäni kirjaa lukemassa.
Tiistaiaamuna olin aivan käsittämättömän paskassa kunnossa, kävely oli vaikeaa. Ihmettelin silloin, että eihän nyt vittu, enhän mä ottanut kuin pari. Meninpä siis tarkistamaan maanantainkin saldon... ja hitto 11 nelostuoppia ja 4 bacardicolaa. Siis vintti alkaa pimenemään täysin niin, että ilmeisesti juon neljä tuoppia hitaasti parin tunnin aikana ja sitten kaikki juoma muuttuu vedeksi, joka on kortilla. Tästä ei sitten jää muistijälkeä lainkaan.
Olen selkeästi arvioinut alakanttiin juomiseni. Luulenpa että alitajuisesti tahallaan. Lähdin skannaamaan taaksepäin...
Sunnuntai, lauantai ja perjantai menivät juomatta koska perjantaina kärsin elämäni toiseksi pahimman krapulan joka oli vielä voimissaan sunnuntaina. Torstain krapulakorjauksen saldo näyttää todisteiden perusteella olevan 10 tuoppia, 2 bacardikolaa ja 1 GT. Keskiviikon saldo on jossain 15 tuopin, viinilasin ja parin paukun kohdalla. Tiistaina 3 tuoppia kuten myös maanantaina. Kerta tuossa nyt on viikon saldo niin taidanpa vittu oikeasti lopettaa dokaamisen kokonaan. Taas. Ja uudestaan.
Viikossa siis 24 nelostuoppia, 31 kolmostuoppia, 8 bacardikolaa, 1 GT ja 1 lasi viiniä. Huvittavinta on ehkä se, että kolmelta lääkäriltä olen yrittänyt hakea antabuskuuria ja jokainen on kieltäytynyt antamasta. Syy "sähän olet niin nätti ja reipas nuori mies että!" Iloista puhetta kuin vettä!
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Geetzu

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Crowbar kirjoitti:Huvittavinta on ehkä se, että kolmelta lääkäriltä olen yrittänyt hakea antabuskuuria ja jokainen on kieltäytynyt antamasta. Syy "sähän olet niin nätti ja reipas nuori mies että!" Iloista puhetta kuin vettä!
Ai saatana. No jospa menisit noi listat kourassa seuraavalle?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Alkogallup

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="Crowbar"][/quote]

Mene A-klinikalle. Eiköhän sieltä löydy lekuri, joka reseptin kirjoittaa.

Ehkä auttaa. Olen vain seurannut viime vuosina paria tuttua, jotka Antabuksen avulla ovat alkoholismistaan pyrkineet eroon eikä se oikein lupaavalta näytä. Toiseen se ei vaikuta juurikaan, joten juo vaan ja toinen jättää pillerinsä ottamatta kun tekee mieli dokata.

Parhaiten tuntuu onnistuvan ne, jotka vaan lopettaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin