Messias koodi - The Code of The Messiah

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

http://koti.phnet.fi/petripaavola/Messiaankoodi.html

Elämme aikaa, jossa paljastellaan "salaisia" koodeja. Jumala paljasti minulle "Messias koodin" ja sen sanoman, joka paljastaa sen kuka on Messias. Heprean kielen kirjaimissa on monta ulottuvuutta. Ne ilmaisevat kirjaimen nimen, lukuarvon sekä kirjaimellisen ja symbolisen arvoituksen. Kun tutkimme heprean kielen sanoja Jeshua/Jehoshua (Jeesus) ja Messias (Mashiach), niin huomaamme, että molempien sanojen kirjaimista saamme mielenkiintoisen sanoman, eli koodin.
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

PetriFB kirjoitti:. Jumala paljasti minulle .
Tuo on ilmeinen valhe, että itse Jumala paljasti sinulle tuon.

En nyt ehdi etsimään löytyisikö netistä hebrean kirjoitusmerkkien hieroglyfimäistä kuvamerkitystä.

Mutta MINUN ensimmäinen nimeni on profeetan mukaan, toinen nimeni sen ensimmäisen marttyyrin mukaan ja kolmas nimeni tarkoitti venäläisessä alkumuodossaan orjaa.

Olenko siis orjien ( =nykyköyhien ja työttömien ja alistettujen) joukosta nouseva profeetta, joka kokee marttyyrikuoleman? :D

Edit; eräs treffaamani misu katsoi minulle tarotkorteista. että varsinainen duunini on olla ihmiskunnan merkittävä henkinen tai hengellinen johtaja. Hänen luulisi tietävän, nainenhan oli ufojen kontaktihenkilö! :D

Lisäksi Numerologiassa nimestäni saadaan toiseksi paras Mestariluku, jolla on taipumus latistua tavalliseksi arkiluvuksi jos en skarppaa. :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja Ann »

No nyt se sitten vittu sekos lopullisesti..

Älkää kysykö kumpi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ann kirjoitti:No nyt se sitten vittu sekos lopullisesti..

Älkää kysykö kumpi.
Anna anna pilluu.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti:Mestariluku, jolla on taipumus latistua tavalliseksi arkiluvuksi jos en skarppaa. :D
Vähän niinku joudeninx kyRpä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gattaca kirjoitti: Anna anna pilluu.
Kortit sanoo ei.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ann kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Anna anna pilluu.
Kortit sanoo ei.
Hei mut kun siis mä sain siltäkin naiselta meilissä pakit.. niin yritin viimeisessä meilissäni taktisesti vedota että eikös tällasen ihmiskunnan suuren henkisen johtajan kanssa kantsis olla enemmän (tarkoitin siis "sillai") tekemisissä, niin tuo vastasi että minun täytyisi keskittyä siihen hengelliseen tehtävääni eikä maallisiin himoihini. (Tositarina) Mun mielestä siis niiQu väärin.

Ketuilla on "Kolonsa" ja linnuilla on "Pesänsä", mutta Ihmisen Pojalla ei ole mihin Kyrpänsä killistäisi :cry:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
Ann kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Anna anna pilluu.
Kortit sanoo ei.
Hei mut kun siis mä sain siltäkin naiselta meilissä pakit.. niin yritin viimeisessä meilissäni taktisesti vedota että eikös tällasen ihmiskunnan suuren henkisen johtajan kanssa kantsis olla enemmän (tarkoitin siis "sillai") tekemisissä, niin tuo vastasi että minun täytyisi keskittyä siihen hengelliseen tehtävääni eikä maallisiin himoihini. (Tositarina) Mun mielestä siis niiQu väärin.

Ketuilla on "Kolonsa" ja linnuilla on "Pesänsä", mutta Ihmisen Pojalla ei ole mihin Kyrpänsä killistäisi :cry:
Heh, tässä on asennetta. Tulen tuon viimeisen lauseen laittamaan ehdottomasti parhaitten mietalauseitten kokoelmaani.

Voin jo nähdä silmissäni Kaurismäkiläisen elokuvakohtauksen, jossa katkeroitunut sankari sanoo nuot sanat.

Gattaca jatka vaan sitkeästi, kyllä jostain heruu. Mielestäni noin uljas taistelu Petrin kanssa ansaitsee palkkionsa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja HellBell »

No, päästä nyt meidät jänskätyksestä, Petri FB, ja kerro ratkaisu tähän koodijutskaan.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:No, päästä nyt meidät jänskätyksestä, Petri FB, ja kerro ratkaisu tähän koodijutskaan.
Jeesus=Messias

Odotin enempi jotain Petri=Messias tyyppistä sensaatiota, mutta ei..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Tix

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja Tix »

Jos joku tuossa petrissä tökkii, niin se, että kaverilla on oikeasti otsaa kuvitella, että jumala puhuu HÄNELLE. Jos se iso kaiffa on olemassa ja vaivautuisi jollekin puhumaan, niin miks vituss' viiksekkäälle latvalaholle sen sijaan että puhuisi vaikka Bushille tai Jack Nickholsonille? Narsistis-egoistisista deluusioista kärsivän luulisi pääsevän pakkohoitoon.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

HellBell kirjoitti:No, päästä nyt meidät jänskätyksestä, Petri FB, ja kerro ratkaisu tähän koodijutskaan.
Jeesus = Messias
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Tix kirjoitti:Jos joku tuossa petrissä tökkii, niin se, että kaverilla on oikeasti otsaa kuvitella, että jumala puhuu HÄNELLE. Jos se iso kaiffa on olemassa ja vaivautuisi jollekin puhumaan, niin miks vituss' viiksekkäälle latvalaholle sen sijaan että puhuisi vaikka Bushille tai Jack Nickholsonille? Narsistis-egoistisista deluusioista kärsivän luulisi pääsevän pakkohoitoon.
Jumala puhuu jokaiselle lapselleen ........eli Jeesuksen opetuslapsille ... . .
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja Ann »

PetriFB kirjoitti: Jeesus = Messias
Kaikuuko täällä..
Ann kirjoitti:Jeesus=Messias
Ei millään pahalla, mutta eikös tuo ole jo wanha juttu?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Ann kirjoitti:
PetriFB kirjoitti: Jeesus = Messias
Kaikuuko täällä..
Ann kirjoitti:Jeesus=Messias
Ei millään pahalla, mutta eikös tuo ole jo wanha juttu?
Onhan se, mutta suurin osa ei sitä kuitenkaan usko ....


Jumala kuitenkin monella tavalla todistaa totuudesta ....
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti:No, päästä nyt meidät jänskätyksestä, Petri FB, ja kerro ratkaisu tähän koodijutskaan.
Jeesus=Messias
Odotin enempi jotain Petri=Messias tyyppistä sensaatiota, mutta ei..
Kyllä mäkin odotin vähintään jtk etu- ja sukunimi-infoa.
PetriFB kirjoitti: Jeesus = Messias
Koodin pitäisi olla jotain salaista.. Hoosiannat ja Messiaat tiedossa yleisesti.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

HellBell kirjoitti:
Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti:No, päästä nyt meidät jänskätyksestä, Petri FB, ja kerro ratkaisu tähän koodijutskaan.
Jeesus=Messias
Odotin enempi jotain Petri=Messias tyyppistä sensaatiota, mutta ei..
Kyllä mäkin odotin vähintään jtk etu- ja sukunimi-infoa.
PetriFB kirjoitti: Jeesus = Messias
Koodin pitäisi olla jotain salaista.. Hoosiannat ja Messiaat tiedossa yleisesti.
Word of God had many dimensions. First is open message, then there are parables, figures and symbolical meanings ...Jewish letters has literal and symbolical meanings and when we example research letters from words Messiah and Yeshua their literal meanings and symbolic meanings point out words, which are identical there how the Bible present the Messiah .. His mission ....so I believe that it is no coincidence, but God proves His word and message many levels and this is not secret code things, but word of God with many dimensions ...God didn't choose Hebrew coincidence to be language of Scriptures ...
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Alkoiko puheet tulla enkuksi kun Jack Nicholson mainittiin vai mitä tämä selitys on ?

Et vain ole selittänyt, eikä mikään tai kukaan lainaamasi, että mistä voit olla varma että juuri jumala sulle viestii?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

BrianW kirjoitti:Alkoiko puheet tulla enkuksi kun Jack Nicholson mainittiin vai mitä tämä selitys on ?

Et vain ole selittänyt, eikä mikään tai kukaan lainaamasi, että mistä voit olla varma että juuri jumala sulle viestii?
Jumala ei puhu vain minulle, vaan jokaiselle uudestisyntyneelle uskovalle ..

Eli Jumala puhuu jokaiselle lapselleen ....
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja Ann »

PetriFB kirjoitti: Jumala ei puhu vain minulle, vaan jokaiselle uudestisyntyneelle uskovalle ..

Eli Jumala puhuu jokaiselle lapselleen ....
Niin puhuu sanojesi mukaan Saatanakin. Miten viestien lähettäjät erottaa toisistaan, jos kerran Perkeleellä on pääsy omatuntoonkin?

Ei ole helppoa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Suvinen kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Alkoiko puheet tulla enkuksi kun Jack Nicholson mainittiin vai mitä tämä selitys on ?

Et vain ole selittänyt, eikä mikään tai kukaan lainaamasi, että mistä voit olla varma että juuri jumala sulle viestii?
Jumala ei puhu vain minulle, vaan jokaiselle uudestisyntyneelle uskovalle ..

Eli Jumala puhuu jokaiselle lapselleen ....
Etkö sä Petri koskaan väsy vääntämään rautalangasta epäileville?
Musta ei tulis kovinkaan hyvää uskovaista. Jos mua ei heti uskottaisi, alkaisin kiukutella, uhota ja heitellä tavaroita. Ehkä siksi tämä jumala ei ole katsonut mua parhaaksi mahdolliseksi sanansaattajakseen, eikä siksi juttele mulle.
Jumala antaa armostansa Pyhän Hengen uskoville...

Pyhä Henki vaikuttaa monella tavoin uskovassa mm. näin:

Kaikissa eri elämän tilanteissa ja vaiheissa uskovien tulee osoittautua Jumalan palvelijoiksi. Kärsivällisyys on Hengen hedelmää, jos annamme Jumalan vaikuttaa meissä kärsivällisyyttä niin silloin me osoittaudumme Jumalan palvelijoiksi vaivoissa ja hädissä sekä ahdistuksissa.



Kärsivällisyys on hypomonee= kestävyys, kärsivällisyys. Hypomonee merkitsee myös jäädä taakan tai kärsimyksen alle. Jumalan Henki vaikuttaa uskovassa kestävyyttä ja kärsivällisyyttä, ja vaikka uskova olisi kuinka taakoitettu tai suuressa kärsimyksessä, niin hän on silti Jumalan palvelija. Tällainen kärsiminen tarkoittaa vanhurskauden tähden kärsimistä eikä synnin tähden, koska silloin emme osoittaudu Jumalan palvelijoiksi, vaan synnin palvelijoiksi. Suostu siis myös kärsimään vanhurskauden tähden, koska silloin sinä osoittaudut Jumalan palvelijaksi.

Pitkämielisyydessä on makrothymia= pitkämielisyys ja kärsivällsyys. Makrothymia tarkoittaa sellaista pitkää ja kärsivällistä mieltä, joka pysyy kauan aikaa ja pitkään voimakkaana ja säilyttää itsehillinnän. Jumalan palvelijassa Jumala vaikuttaa edellä olevan kaltaista mielenlaatua.

http://koti.phnet.fi/petripaavola/Kaike ... velijoiksi
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Voi olla, että sinulla on pyhä henki ja armo ja vaikka mitä. Niin ainakin kuvittelet.

MUTTA. Eipä se tunnu antavan kykyä vastata selkeästi, mistä SINÄ VARMAST TIEDÄT, että se on juuri jumala, joka kauttasi huhuilee.

Kaikenlaista lainauksen jollotusta tulee pilvin pimein, mutta omat ajatukset puuttuu.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Ann kirjoitti:
PetriFB kirjoitti: Jumala ei puhu vain minulle, vaan jokaiselle uudestisyntyneelle uskovalle ..

Eli Jumala puhuu jokaiselle lapselleen ....
Niin puhuu sanojesi mukaan Saatanakin. Miten viestien lähettäjät erottaa toisistaan, jos kerran Perkeleellä on pääsy omatuntoonkin?

Ei ole helppoa.
Hedelmästä sen erottaa, mihin sanoman seuraaminen johtaa ...
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

BrianW kirjoitti:Voi olla, että sinulla on pyhä henki ja armo ja vaikka mitä. Niin ainakin kuvittelet.

MUTTA. Eipä se tunnu antavan kykyä vastata selkeästi, mistä SINÄ VARMAST TIEDÄT, että se on juuri jumala, joka kauttasi huhuilee.

Kaikenlaista lainauksen jollotusta tulee pilvin pimein, mutta omat ajatukset puuttuu.
Ihminen, joka ei usko, ei usein halua kuulla selkeitä vastauksia, vaan haluaa saada korvasyyhynsä mukaisia vastauksia ..

Kun on kysymyksessä uskon asiat, niin niiden syvyys ja vastaukset löytyvät Raamatusta, ei minun omasta päästäni ..
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Messias koodi - The Code of The Messiah

Viesti Kirjoittaja BrianW »

PetriFB kirjoitti: Ihminen, joka ei usko, ei usein halua kuulla selkeitä vastauksia, vaan haluaa saada korvasyyhynsä mukaisia vastauksia ..

Kun on kysymyksessä uskon asiat, niin niiden syvyys ja vastaukset löytyvät Raamatusta, ei minun omasta päästäni ..
Okei, luovutan, tiesinhän minä sen alun alkaen, ettei sulta selkeää vastausta saa.

Uskon kun uskon.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin