Terveyspalveluita

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Terveyspalveluita

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Tähän ketjuun voi suositella hyvää, edullista, seksikästä jne. terveyspalvelua, jossa on käynyt tai tiedustella kokemuksia ym. tuubaa.

Voi tietysti kertoa myös kauhukokemuksia, koska tiedän, että kuitenkin haluatte.

Itse tiedustelisin Helsingissä hammaspuljua, jossa ei kauheasti kärsisi minä eikä kukkaro.

Huonoista on kokemusta. Ostopalveluna lähetettiin sellaiseen pieneen paikkaan, jonka nimeä en muista, koska kerran juurihoidettu hammas oli hieman aran tuntuinen. Minuutin tutkiskelun jälkeen äijä sanoi, että "otetaan pois, ei vaivaa enää koskaan". Minä sanoin "katellaan". Sain uuden lähetteen siihen lähelle Kallion kirkkoa, jossa hammas hoidettiin asiallisesti.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
CandyMan

Re: Terveyspalveluita

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ihminen kirjoitti:Huonoista on kokemusta. Ostopalveluna lähetettiin sellaiseen pieneen paikkaan, jonka nimeä en muista
Teistä ei kuulkaas ole nyt kovin paljoa hyötyä.

Jokin aika sitten käväisin Haikon Kartanossa ekaa kertaa elämässäni hieronnassa (25 min satsi). Kai se ihan rentouttavaa oli ja vääntöäkin naishierojasta tuntui lähtevän ihan tarpeeksi että tuntui, mutta odotin kai maatajärisyttävämpää kokemusta. Olo hieronnan jälkeen ei merkittävästi eronnut olosta ennen sitä. En osaa sanoa oliko hyvä vain huono hieroja koska oli eka kertani, kai se ihan ok oli. Muisti jopa kysellä välillä oliko hieronta voimakkuudeltaan sopivaa (en osannut sanoa koska en tiennyt mikä olisi oikea voimakkuus; pitää kuulemma tuntua mutta ei tuntua ilkeältä).

Harmittaa että unohdin kysyä happy endiä.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Terveyspalveluita

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

CandyMan kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Huonoista on kokemusta. Ostopalveluna lähetettiin sellaiseen pieneen paikkaan, jonka nimeä en muista
Teistä ei kuulkaas ole nyt kovin paljoa hyötyä.
Joo huono muisti on. Mut muistaakseni paikka oli Fredalla.

Täällä on vissiin erittäin tervettä jengiä, kun ei enempää juttuja tule.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Terveyspalveluita

Viesti Kirjoittaja Camilla »

En uskalla enää käydä terveyskeskuksessa. Onneksi on työterveyshuolto ja sairasvakuutus. Suosin Diacoria, Mehiläistä ja Femedaa. Tosin hammashuolto tulee pirun kalliiksi Mehiläisen kautta.

Opiskeluaikoina kävin Espoon keskuksessa yksityisellä hammaslääkärillä (nimeä en muista, olisko ollut City-hammaslääkärit?). Hinnat halvat ja lekuri letkeä intialaismies.
Eline

Re: Terveyspalveluita

Viesti Kirjoittaja Eline »

Ööö okei - kunnallinen on ihan superperseestä ja potilaat kärsii aika julmetusti siitä touhusta ainakin Helsingissä. Ite oon töissä yksityisellä ja siellä tosiaan näkee ostopalvelun kautta kaupungin potilaita ja pistää todella vihaks se miten niitä potilaita hyppyytetään ja millasta hoitoa "annetaan".

Mut eihän tää ollut aihe. No joo, en oo ite käynyt kuin kunnallisissa hoitoloissa eikä niistä oikein voi saada kuin paskaa palvelua. Viimeks kun mursin jalkani siinä tehtiin tietenkin hoitovirhe heti alkuun kun luokiteltiin se pelkästään nivelsiteiden revähdykseksi...potilasvahinkopäätöstä odotellessa...
Edith

Re: Terveyspalveluita

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä sain kyllä viime kesänä ihosairauteni kanssa yksityiseltäkin vajaata palvelua. Eka yksityinen lääkäri oli yleislääkäri, joten sen ei kai kaikkea pidä tietääkään ja ihan välttämättä epätyypillistä psoriarista tunnistaakaan (luuli sitä sieni-infektioksi ja varoitti sheivaamasta kainaloita), mutta ihme juttu oli se toinen, ihotautilääkäri ja emeritusprofessori, joka määräsi mulle kortisonitabletteja, vaikka kai jokaisen lääkärin tulisi tietää, ettei todellakaan olisi kannattanut. Kolmas yksityislääkäri olikin sitten ihan hyvä. Terveyskeskuksissa oon käynyt viimeks aika kauan sitten, kun oon tuota viime kesän seikkailua lukuun ottamatta käyttänyt opiskelijaterveydenhuoltoa. Se on kohtuu-ok, kuten myös vanhat terveyskeskusmuistoni. Tämän opettavaisen tarinan oli siis tarkoitus kertoa, että yksityisiäkään palveluita ei kannata aina nostaa jalustalle.
Vastaa Viestiin