Veikkaa ja voita - Euroviisuylläri

Yleinen lätinä jä kitinä
Tix

Re: Veikkaa ja voita - Euroviisuylläri

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ann kirjoitti:
Tix kirjoitti:Oikea vastaus - ei mikään.
Kuulemma bändi katos. Itse en huomannut.
Taustanauha on aika pieni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Veikkaa ja voita - Euroviisuylläri

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tix kirjoitti:Oikea vastaus - ei mikään.
Elcolla oli ehkä mielenkiintoisin arvaus. Harmi ettei mitään tosiaan tapahtunut. Tai sitten mokattiin huolella.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SikaMika

Re: Veikkaa ja voita - Euroviisuylläri

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mikä muuten oli se Hannan tajunnanräjäyttävä ylläripylläri? Itse en huomannut mitään ihmeellistä.

Veikkasin Hannan sijoittuvan n. puoleen väliin finalisteista, eli sijoitus olisi ollut minun kristallipalloni mukaan 12. Mikä meni pieleen?

Miksi Serbia voitti (voittiko se edes, muistanko väärin)? Mitä väliä?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Veikkaa ja voita - Euroviisuylläri

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Melkein meinasi Turkki yllättää.. Se oli oikein monen maan suosikkilistoilla pisteitä annettaessa - pähkin syitä ja en keksinyt oikein muuta kuin sen että oli niin hupaisa esitys. Shake shakerum.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Veikkaa ja voita - Euroviisuylläri

Viesti Kirjoittaja cardic »

pliisut oli taas viisut. ruottalaasta pikkasen harmittaa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Geetzu

Re: Veikkaa ja voita - Euroviisuylläri

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:Mikä muuten oli se Hannan tajunnanräjäyttävä ylläripylläri? Itse en huomannut mitään ihmeellistä.
Ihan huge pettymys! Hävetti se esitys ja olin niin odottanu jotain päheetä... Hurrit laivalla nauro hemmetisti, kunnes näki Arkin. Laiva itki. Njoo, pliisut viisut, meni maku. Voittaja oli helmi, se läppädanssaporukka, joka sijottu tosi ylös oli niin törkeän surkea ja viisuja pilkkaava, että vähän meni maku Lordinkin voitosta.

(Taisin veikata Hannaa viiden joukkoon, oon surkea.)
PerttiMakimaa

Re: Veikkaa ja voita - Euroviisuylläri

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Tix kirjoitti:Oli se mikä vain, niin eiköhän se jollain tavalla isäntämaan nolaa.
Saapuu paikalle?
Mitä minä - VOITTAJA - saan oikeasta arvauksestani? :)

Tiesinhän millä hän nolaa isäntämaan.
sanctus

Re: Veikkaa ja voita - Euroviisuylläri

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Lähes tulikirjaimilla piirretty teksti "Tyhmä" -piirtyi kotona televisioruutuun nähtyäni Serbian vedon karsinnoissa. Syöksykierre syveni viimeistään Ukraina esityksen kohdalla täydelliseksi vapaapudotukseksi piikkimatolle. Euroviisuveikkaukseni oli tehty puhtaasti tunteella, ei tietoon eli biisien ennakkokuunteluun perustuen. Ja niinhän siinä kävi, että The Arkin vedolla ei ollut minkäänlaista saumaa.
Vastaa Viestiin