Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Yleinen lätinä jä kitinä
NuoriDaavid

Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tuolla Björkqvist-ketjussa ilmeni tilaus tällaiselle.

Olen hyvä ihminen, koska
-Olen rakastava perheenisä
-Kova tekemään töitä
-Ystävällinen ihmisille

Olen huono ihminen koska
-Olen joskus itsekäs
-Rakastan itseäni
-Olen rahanahne
-En tee työtäni niin hyvin kuin pystyisin

Ps. Määritelmän kysyminen on merkki huonosta ihmisestä.
PerttiMakimaa

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Ei uskalla vastata. Ehkä tämä ketju toimisi paremmin sellaisena yhdistettynä vi**uilu/puZZnuZZ ketjuna paskanjauhannassa?

Tyyliin "Mitä hyvää ja mitä huonoa minussa on?"

Pitäisikö aloittaa?
NuoriDaavid

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Älä Pertti huolehdi, kyllä tämä vittuiluksi muuttuu kuitenkin.

Rohkeasti vastaamaan. Meillä kaikilla kityläisillä on vaitiolovelvollisuus, junous.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Olen hyvis koska haluan pelastaa nalkkiin jääneitä pörriäisiä vapauteen.

Olen pahis koska olen välistä myös tuhma. Känkkäränkkä aamulla, suvaitsematon ja tarpeen vaatiessa jekkuileva bussissa ja/tai junassa, hienoisesti harhaluuloinen ukkeleita kohtaan ja.. Olishan näitä.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:Olen hyvis koska haluan pelastaa nalkkiin jääneitä pörriäisiä vapauteen..
Samis, punakarva! Jos otökän voi pelastaa vapauteen, miksi tappaa sitä?
Vaikein äksöni oli kun säikäytin jalkakäytävän viereisestä pusikosta jonkun pienen myyrän pakoon. No se juoksi suoraan kadulle asti ja just siinä liikennevaloissa seisseen rekan pyörän alle piiloon! Aika hankala paikka kädellä hätistää se siitä kuolemanpaikasta pois ja vielä takaisin pusikon suojaan.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Aito_Johanna

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Hyvis:
- ystävällinen ja kohtelias kaikille (siis livenä, kitinävittuiluketjuja ei lasketa)
- joustava ja sovinnonhaluinen luonne
- kierrätän parhaani mukaan, maksan Unicefille kuukausittain muutaman euron ja laitan kolikoita joulupatakeräykseen

Pahis:
- puhun ihmisistä aika paljon pahaa selän takana, tykkään nauraa muiden kustannuksella
Dr.Diarrhea

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

En ole kovin nöyrä. En vaan osaa olla. Joskus ärsyttää, kun pitäis olla niin vitun sovinnainen hymistelijä, olla vaan hiljaa, peesata ja mielistellä. Nöyryys on ujouden serkku. En vaan osaa kumpaakaan. Olen pelkkää omahyväistä pahuutta - huonosti peitetty ansa.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Nöyryys on ujouden serkku.
Nöyrä pitää olla jo ihan kato karmankin takia, mä pidän nöyryyttä yhtenä ihmisen parhaista ominaisuuksista. Nöyryys on mun mielestä lähempänä kiitollisuutta ku ujoutta, ja aina pitää muistaa olla kiitollinen!
Ei se sitä tarkota että pitäis itteensä nöyryyttää tai antaa kävellä ylitseen, kyllä samaan pakettiin mahtuu nöyryyttä ja ylpeyttä.

Mä oon hyvä koska oon nöyrä, otan muut huomioon, yritän olla hyvä vaimo, oon ymmärtäväinen, lämmin ja intohimoinen rrrrakastaja! Ja yritän aina nähdä asioiden hyvät puolet.

Mä oon huono koska joskus oon vähän laiska kotitöiden sun muiden suhteen, (yritän aina vaihtaa ne johkii seksipalveluksiin joka taas syö vähän sitä suhteen romantiikkaa eli oon myös romantiikan tappaja siivouspäivänä), oon temperamenttinen, (mua vituttaa naiset jotka on ylpeitä temperamenttisuudestaan, "mä oon tällänen tulisieluinen" eikä tajua että siitä piirteestä pitäis pyrkiä pääsemään eroon tai edes vähä hävetä), vaadin joskus ihmisiltä liikaa niinku iteltänikin, oon huono myöntämään virheitäni.
Miks aina noita huonoja puolia keksii enemmän?
Kumosin ton intohimoisuudenkin tolla siivousjutulla.
Paska.
Dr.Diarrhea

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Hellu kirjoitti:Nöyryys on mun mielestä lähempänä kiitollisuutta ku ujoutta...
Tai kiltteyden serkku. Mun lähin esimies on joskus ärsyttävän kiltti ja nöyrä. Eihän sitä voi olla vertaamatta itseäni häneen, kun kaksin usein työskennellään.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Hellu kirjoitti:Nöyryys on mun mielestä lähempänä kiitollisuutta ku ujoutta...
Tai kiltteyden serkku. Mun lähin esimies on joskus ärsyttävän kiltti ja nöyrä. Eihän sitä voi olla vertaamatta itseäni häneen, kun kaksin usein työskennellään.
No joo, nöyristely on kyllä ärsyttävää.
Mut sellasta tervettä nöyryyttä joka estää kusta nousemaan päähän, tarvitsee jokainen.
CandyMan

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:Olen hyvä ihminen, koska...
...
Olen huono ihminen koska...
...
Ps. Määritelmän kysyminen on merkki huonosta ihmisestä.
Olen huono ihminen koska kysyn: eikö tarkoitus ollut kysyä ihmisten pahuudesta, ei heidän huonoudestaan? Gallup sai alkunsa vaimontappajakeskustelusta, ja nyt ihmiset kertovat kuinka ovat laiskoja siivoamaan jne.


Todisteita että sisälläni asuu myös hyvä ihminen:

- Maailmassa on ihmisiä joita kohtaan väitän tuntevani pyyteetöntä rakkautta.

- Olen joskus kykeneväinen kokemaan voimakkaita empaattisia tunteita.

- (Kiltit) eläimet ja pienet lapset hellyyttävät minua, johtuen mahdollisesti heidän viattomuudestaan ja suorasukaisuudestaan.


Pimeä puoleni:

- Tarpeeksi ärsyyntyneenä olen osannut olla henkisesti varsin julma.

- Tuntemattomia ihmisiä kohtaan, joita en koskaan näe, en yleensä koe juurikaan suoraa empatiaa. Vaikutus on aivan eri jos kerrotaan että Bagdadin pommi-iskussa on haavoittunut kymmenen ihmistä, tai näytetäänkö kyseisten ihmisten sairaalakuvia. Kannatan kehitysapua lähinnä velvollisuudentunteesta, en sen takia että oikeasti miettisin kehitysmaiden asukkaiden surkeita elinoloja ja kuinka meidän on yritettävä pelastaa heistä mahdollisimman moni.

- Pikkulapsena pudottelin kerran sulaa steariinia muurahaisten päälle, ikäänkuin en olisi tajunnut että ne kärsivät siitä. Samanikäisenä mietin myös miten kuulia olisi sytyttää joku muurahaispesä tuleen. Nykyään saisin raivohepulit jos näkisin jonkun tekevän tai edes aikovan samaa.
NuoriDaavid

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Olen hyvä ihminen, koska...
...
Olen huono ihminen koska...
...
Ps. Määritelmän kysyminen on merkki huonosta ihmisestä.
Olen huono ihminen koska kysyn: eikö tarkoitus ollut kysyä ihmisten pahuudesta, ei heidän huonoudestaan? Gallup sai alkunsa vaimontappajakeskustelusta, ja nyt ihmiset kertovat kuinka ovat laiskoja siivoamaan jne.
.
Suattaapi hyvinnii olla, mutta tämä nyt on tällainen light-versio. Toki saa kertoa senkin, jos on tappanut miehensä tai vaimonsa.
CandyMan

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

No sitten:

Olen hyvä ihminen koska en ole tappanut vaimoani enkä miestäni.
Dr.Diarrhea

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

CandyMan kirjoitti:No sitten:

Olen hyvä ihminen koska en ole tappanut vaimoani enkä miestäni.
Olet hyvä, koska olet analyyttinen, tarkka havainnoija. Menestyisit myös mukanokkeluuden MM-kisoissa 8) Muista, että ilman ensiksi mainittuja ei ole jälkimmäistä.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hellu kirjoitti:..
Mä oon huono koska joskus oon vähän laiska kotitöiden sun muiden suhteen, (yritän aina vaihtaa ne johkii seksipalveluksiin joka taas syö vähän sitä suhteen romantiikkaa eli oon myös romantiikan tappaja siivouspäivänä)..
Paska.
Intuitio sanoo, että olet liian kiltti. Toivottavasti et yksin tee niitä kotitöitä vaan jaatte ne..? Eihän nyt hyvänen aika voi vaatia että olisit sekä siivousluuttu että loveboxsexmachine ja vielä samana päivänä.. samaan aikaan kun ukkeli ottaa relax..

Penää oikeuksiasi, nainen.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

HellBell kirjoitti: Intuitio sanoo, että olet liian kiltti. Toivottavasti et yksin tee niitä kotitöitä vaan jaatte ne..? Eihän nyt hyvänen aika voi vaatia että olisit sekä siivousluuttu että loveboxsexmachine ja vielä samana päivänä.. samaan aikaan kun ukkeli ottaa relax..

Penää oikeuksiasi, nainen.
Tässä tapauksessa intuitio menee kyllä metsään, oikein naurattaa..
Niinku sanoin mä oon laiska kotitöiden suhteen joten jonkunhan ne on tehtävä, mieskään ei kyllä hirveesti välitä miltä kämppä näyttää mut enempi ku mä kuitenkin.
Odottelen siis vaan että sitä alkaa ärsyttää se sotku ja se alkaa siivoomaan, joskus tulee vähän riitaa aiheesta tietty.
(Koska mua ärsyttää ku se pyörii siinä telkkarin edessä...)
Tiskaaminen yleensä tehään kyl vuorotellen jos en onnistu luistamaan siitä jotenkin, tai vaihtaan sitä johonki toiseen miellyttävämpään hommaan,mut aion ostaa piakkoin tiskikoneen ku se on niin vittumaista puuhaa.
Sit kun miehellä on sekä Magic Bullet että tiskikone niin ei luulis marisevan mistään vähään aikaan!!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Okkei, joskaan en myönnä olevani väärässä sen intuitiivisen pointin suhteen, ettet olisi liian kiltti vaikka siitä johdinkin väärän veikkauksen siivouksiin päin. (pointsi tästä "olen huono ihminen"-listaan)

Siis eihän näin pitäisi sanoa ja voit ohittaa taikuuteni nopsaan. Munkin pitäisi varmaan ohittaa, mutta välillä intoudun noituuksiin. Hehheh. (pointsi huono ihmis-listaan tästäkin)

Parasta kun olisin hiljaa, tätä menoa kerrytän itselleni oikein kunnon huono ihmis-listan.
:stfu:
A man's gotta do what a man's gotta do.
Tix

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tänään en ole missään asiassa lainkaan hyvä ihminen. Johtuu ehkä maanantaista.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti:Tänään en ole missään asiassa lainkaan hyvä ihminen. Johtuu ehkä maanantaista.
Olet liian kriittinen itseäis kohtaan, pölö. :]
A man's gotta do what a man's gotta do.
Mulli75

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

NuoriDaavid kirjoitti: Olen hyvä ihminen, koska
-Kova tekemään töitä
Jos on kova tekemään töitä niin tästä voi päätellä että tekee pitkiä työpäiviä joka on taas siitä yhteisestä vapaa-ajasta pois.

Onko kova tekemään töitä tehokkaasti niin ettei tarvitse tehdä pitkää päivää ja aikaa jää enemmän yhteiselle vapaa-ajalle.

Onko työteho yhtä kova työpaikalla kuin kotona.
Joskus leipätyö imee ihmisestä voimat joka näkyy kotona tehottomuutena.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Vaola kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Tix kirjoitti:Tänään en ole missään asiassa lainkaan hyvä ihminen. Johtuu ehkä maanantaista.
Olet liian kriittinen itseäis kohtaan, pölö. :]
Ehkä itsensä kritisointi tekee paremmaksi ihmiseksi? :D
Niin, no sitten meillä on täällä pian Kuva KerubiTwixi!
(onpas suloisen näköinen muuten tuo kerubikasvo, kikkurat ja kaikki..)
Viimeksi muokannut HellBell, 07.05.2007 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Olen hyvä koska olen avoimesti paha.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Plussat:
- olen empaattinen (pelastan kimalaisia ja pieniä sammakoita pois pinteestä, tunnen maailmantuskaa)
- olen antelias

Miinukset:
- osaan lyödä ihmisten heikoimpiin kohtiin enkä kadu tätä jälkeenpäin
- rähjään lapsille ja väsyn heihin helposti
- viihdyn paremmin yksin kuin ihmisten kanssa
- appivanhemmat ärsyttävät minua suunnattomasti
- juoruilen

Jaa, ei tähän nyt oikein julkisesti voikaan niitä pahuuttaa julki kirjoittaa. Em. pahuudet ovat vielä viehättävän persoonani keveimmästä päästä. Ihmistä en ole kuitenkaan tappanut.
Äiti ei tiedä
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Miksi olet ja miksi et ole hyvä ihminen?

Viesti Kirjoittaja mdm »

+ luovutan verta (kuulun harvinaiseen ryhmään)
+ kehun muita pyyteettömästi
+ olen reilu kumppani miehelleni
+ olen rehellinen
+ olen hyvä tyyppi (uskokaa tai älkää...)
+ olen kiinnostunut muiden asioista

- olen laiska
- tuhlaaminen on yksi harrastuksistani
- en ehdi viettää tarpeeksi aikaa läheisteni kanssa, koska teen paljon töitä
- en pidä siivoamisesta, kuitenkin siistissä kodissa olisi mukavampi asua
- olen silloin tällöin lapsellinen ja vittumainen akka
- olen kiinnostunut muiden asioista
fuck me I'm fabulous
Vastaa Viestiin