Maailman paras keksintö

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Tuli!

Aito ja alkuperäinen väline lämmön tuottamiseen, safkan valmistamiseen, veden puhdistamiseen ja ylipäänsä selviytymiseen.


Eikä tämä hymiökään huono innovaatio ole :yo:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
WanhaPervo

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Herra Manala kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Eihän viinirypäleiden "kivistä", pienistä siemenistä, ole mitään harmia tai vaivaa.
Kyllä vain on. Mikään ei ole niin inhottavaa kuin aluksi makea viinirypäle suussa, ja sitten rouskaista hapan ja puinen, pahanmakuinen kivi rikki. Yhtä ällöttävää niitä on alkaa syljeksimään ulos.
Viinirypäleet pitää syödä varovasti, jotta kivi ei mene rikki. Itse nielelaisen kivet, se on helpoin tapa päästä niistä eroon.
Storytuuli

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

M-ojo kirjoitti:Tuli!
Näihin kuviin ja tunnelmiin...
Hebuli

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

nypari kirjoitti:Mites ravut suhteutuu tässä asiassa? Eli siis sakseton ja kuoreton rapu mulle, ciitos!
Olen jo pitkän aikaa miettinyt että jonkun pitäisi jalostaa ruodoton lohi (ja muut kalat). Ei tarvitsisi erotella ruotoja ruokaa valmistaessa tai syödessä, ja olishan ne helpompi pyydystääkin kun vaan lilluisivat paikallaan ruodottomina siellä meren/altaan pohjalla.
Geetzu

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

WanhaPervo kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Eihän viinirypäleiden "kivistä", pienistä siemenistä, ole mitään harmia tai vaivaa.
Kyllä vain on. Mikään ei ole niin inhottavaa kuin aluksi makea viinirypäle suussa, ja sitten rouskaista hapan ja puinen, pahanmakuinen kivi rikki. Yhtä ällöttävää niitä on alkaa syljeksimään ulos.
Viinirypäleet pitää syödä varovasti, jotta kivi ei mene rikki. Itse nielelaisen kivet, se on helpoin tapa päästä niistä eroon.
Tätä täytyy kyllä kompata.
Viinirypäleet kuuluu syödä niin, että niitä pyöritellään suussa, imeskellään, jos purraan niin helvetin hellästi ja varoen... Toki kaikki siemenet niellään. Tai sylkäistään siististi nenäliinaan.
Nowaysis

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Vaikka yleensä en Manalaan yhdykään niin tässä teen poikkeuksen. Pienenä jo sekä kuorin että kivetöin(aka poistin siemenet) ja samalla siis tietysti halkaisin jok'ikisen syömäni rypäleen. Aikaa arvatenkin kului. Omenat leikkaan neljään palaan ja poistan siemenkodat. Sitrushedelmien siemenet ällöttää myös. Ja se valkoinen möhnä, täytyy nekin suikaleet poistaa tunnontarkasti ennen syömistä. Kyllä elämä on rankkaa. Kotioloissa ei aiheuta juurikaan ongelmia mutta kutsuilla tms.(no niin, kuvittele joku virallinen brunssi jossa tyyppi yrittää puolisalaa töpeksiä viinirypäleen siemeniä lautasliinaan;) hieman ällöten nielen siemenet ja kiroilen mielessäni.

Paras keksintö on mielestäni kuitenkin penisilliini, tai ainakin yksi parhaista.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Nowaysis kirjoitti: Paras keksintö on mielestäni kuitenkin penisilliini, tai ainakin yksi parhaista.
Paskaa. Olen allerginen.

Lääkkeistä paras keksintö on alkoholi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Nowaysis

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mylwin kirjoitti: Paskaa. Olen allerginen.
Minäkin olin mutta I got over it. Pyri samaan.
killkill

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja killkill »

Geetzu kirjoitti:Mutta pienenä tyttönä jalkojeni välistä huolestuttavan läheltä pimpsaa ui haukilapsi.
Rakas Gee,
Minua ei koskaan lakkaa ihailuttamasta ja ihmetyttämästä ylivertainen kykysi johtaa viattominki keskustelu seksiin ja erotiikkaan. Huomattavan Hämmästyttävää :)

Mitä saat irti seuraavista?
- dieselmoottori
- relaatiotietokanta
- vadelmakiisseli

:ontopic:

Parhaita keksintöjä mielestäni:
- penisilliini
- sähkö
- pastörointi
- nykyaikainen scuba-unit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

killkill kirjoitti: Mitä saat irti seuraavista?
- dieselmoottori = polttomoottoridildo kyltymättömille
- relaksaatiotietokanta = pidetään kirjaa kuinka velttona oli panon jälkeen
- vadelmakiisseli = sitä voi laittaa pippeliin tai pimppiin ja syödä sieltä pois
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

killkill kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mutta pienenä tyttönä jalkojeni välistä huolestuttavan läheltä pimpsaa ui haukilapsi.
Rakas Gee,
Minua ei koskaan lakkaa ihailuttamasta ja ihmetyttämästä ylivertainen kykysi johtaa viattominki keskustelu seksiin ja erotiikkaan. Huomattavan Hämmästyttävää :)
Uskoisitko jos sanoisin, että jouduin tällä kertaa näkemään vallan huomattavaa vaivaa viedäkseni ajatukset hauesta pimpsaani? Vaikka oli yöaika ja hipelöin juuri pimpsaani tuolla hetkellä. Usko vaan. :]

Joskus teinixinä oltiin telttailemassa mukavalla pienellä kaveriporukalla tässä kodin lähellä. Yö oli jo liian kylmä teltassa nukkumiseen tämmöselle pissikselle ja kaivoin kaverin taskusta vanhan luotettavan Sierran avaimet. Auto käyntiin ja koska tiesin auton dieseliksi ajattelin, että pidän sitä vähän pidempään aina käynnissä kerrallaan. Mielestäni tuolloin dieselin ja bensiinin hintaero oli aika tuntuva... Anyway, sain sitten seuraakin sinne ja dieselsierran ihanassa hurinassa nussuttelimme semmosissa vartin pätkissä koko sen yön. Puoleksi tunniksi aina pois tyhjäkäynniltä ja unimista, sitten kun vilu iski niin auto käyntiin ja narttu kans. Dieselistä on ihan kivat muistot.

Relaatiotietokannasta tulee välittömästi mieleen hallinta. Vois soittaa miehelle samantien, että ehtisköhän se vielä ennen reissuun lähtöä tulla vähän hallitsemaan mua. Nuolemaan vadelmakiisseleitä pimpsalta ja sellasta, mmh.

Nää off topicit alkaa olla mun alaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geetzu kirjoitti:Relaatiotietokannasta tulee välittömästi mieleen hallinta. Vois soittaa miehelle samantien, että ehtisköhän se vielä ennen reissuun lähtöä tulla vähän hallitsemaan mua.
Ihan oikeansuuntainen mielleyhtymä, onhan relaatiotietokantoja käsittelevän alkeiskurssin nimikin paikallisessa korkeakoulussa johdatus tiedonhallintaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

aasi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Relaatiotietokannasta tulee välittömästi mieleen hallinta. Vois soittaa miehelle samantien, että ehtisköhän se vielä ennen reissuun lähtöä tulla vähän hallitsemaan mua.
Ihan oikeansuuntainen mielleyhtymä, onhan relaatiotietokantoja käsittelevän alkeiskurssin nimikin paikallisessa korkeakoulussa johdatus tiedonhallintaan.
Okei. Valitettavasti mies ei nyt lämmennyt mun johdattelutoiveille. Taidan karata mökille vadelmakiisselipurnukoin isin diesel-merzulla hurnutellen...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23463
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nippuside.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja killkill »

Geetzu kirjoitti:...
Suoritus hyväksytty kunniamaininnoin. Valitettavasti nyt joudun päästämään sinut läpi tästä kokeesta läpi pääsemättä klassiseen "no niin neiti Nieminen, mitä tarkoitittekaan kun totesitte että 'mun on ihan pakko päästä läpi, mä olen valmis tekemään mitä vaan, herra akateemikkoprofessori'" -skenaarioon.

Nyyh ;)
pajazzo

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Kuolisin, jos mun kraanasta ei tulisi vettä. Vesi=ykkösjuttu! :suihku:
Tuohipää

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

Haemaeraemies kirjoitti: Pakko sanoa; en todellakaan tajunnut enkä tajua vieläkään mikä hienous oli repiä aleksi tuhannen pillun päreiksi ja laittaa lämmitykset sinne?

Niin tai siis onhan se selvää,pitäähän stockamummojen päässä ostoksille aleksilleen kuivin jaloin.How stupid is that?
Lämmin jalkakäytävä muuttaa talven kesäksi vähän samaan tyyliin kuin coco pops muuttaa maidon kaakaomaidoksi. Eli hyvä juttu. Omankin taloyhtiöni pihalla on jyrkkä mäki jonka takia vuosittain sadat tuhannet vanhukset katkoivat reisiluunsa ennen kuin lämmitys asennettin ja jäätymisen aiheuttama liukkaus poistettiin. Puhumattakaan lukemattomista Rode-Reijoista, jotka kuolivat ja halvaantuivat samanaikaisesti liukastuttuaan kuljettaessaan roska-astioita.
Mulli75

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Mylwin kirjoitti:
killkill kirjoitti: Mitä saat irti seuraavista?
- dieselmoottori = polttomoottoridildo kyltymättömille
Mylwin kyllä sulla jäi tuotteen kehittely ja ajatustyö puolitiehen.

Nykyäänhän on liike-energiasta voimaa saavia kelloja, joten tätä tekniikkaa voisi soveltaa poistamalla polttomoottorin ja lisäämällä tuon automaatiotekniikan. Silloin dildo olisi mainio matkakumppani naiselle koska ei tarvitse ajatella onko sähköä saatavilla akkujen latausta varten ja onko jännite oikea laturia käytettäessä.

Samaa tekniikkaa voitaisiin soveltaa myös tekopimperoihin.
Siinä olisi mielissään armeijan kapiaiset ja muut jotka työskentelevät vaatimattomissa olosuhteissa ilman sähköä eivätkä näe naistaan moneen viikkoon. Armeijassa tai sodassa ei saa paikalleen jäädä joten aina olisi vehkeet valmiina käyttöön. Ai niin onhan naisiakin nykyään armeijan leivissä :)

Luulisi näilläkin innovaatioilla työtyytyväisyyden nousevan.
Mulli75

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Asiallisimmat keksinnöt todelliseen tarpeeseen löytyvät lääketieteen saralta.

Kehittyneet apuvälineet invalidien ja omaishoitajien elämää helpottamaan. Tuotevalikoima on laaja ja arvokas mutta silti hintansa väärti.
SingleMalt

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

3 litran pahvinen viinipönttö.

Olen nääs avannut tuon helena-törpön 6 viikkoa sitten ja viini on vieläkin täysin tuoretta. Kyllä ihminen on ollut viisas mies keksityään moisen säilöntätavan.
Mulli75

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

SingleMalt kirjoitti:3 litran pahvinen viinipönttö.

Olen nääs avannut tuon helena-törpön 6 viikkoa sitten ja viini on vieläkin täysin tuoretta. Kyllä ihminen on ollut viisas mies keksityään moisen säilöntätavan.
Kaiken lisäksi hyvä kantokahva joka todettu hyväksi retkeilyn yhteydessä, tosin se kulmikas pahvilaatikko hankaloittaa hiukan jos reppuun yrittää tunkea ko. leiliä. Parempi vaihtoehto olisi vain pussiin pakattu viini.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mulli75 kirjoitti:Parempi vaihtoehto olisi vain pussiin pakattu viini.
Mutta sen pussinhan saa sieltä pois. Vai miten työ tikistätte sieltä paketista ne viimeiset desit muka?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

SingleMalt kirjoitti:3 litran pahvinen viinipönttö.
Joo, ja eri merkkiset viinit antavat lisämaustetta tähän; viinipöntöstä saa näppäränmallisen käsilaukunkorvikkeen, ei tarvitse survoa viinipulloa laukkuun :D
Ja värivalikoima on laaja, löytyy varmasti sopiva joka makuun.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja Impi »

WanhaPervo kirjoitti:Viinirypäleet pitää syödä varovasti, jotta kivi ei mene rikki. Itse nielelaisen kivet, se on helpoin tapa päästä niistä eroon.
Isältäni jouduttiin poistamaan umpisuoli, kun se joskus nuorena oli vetänyt viinirypäleitä kivinensä, ja kiviä oli lipsahtanut sinne suolenpätkään.

Eikös siemenet myös kerää itseensä kaikki ympäristösaasteet? En minä niitä ainakaan söisi.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
slam

Re: Maailman paras keksintö

Viesti Kirjoittaja slam »

hermine kirjoitti:Kiittelen mielessäni varmaan joka päivä polkupyörän keksijää.
samma här.

Käteenvetolaite, onko semmoinen markkinoilla?
Vastaa Viestiin