Nakki esinahkalla vai ilman?

Yleinen lätinä jä kitinä
WanhaPervo

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Olen näitä kuorettomia nähnyt muutamankin tässä rikkaan elämäni varrella ja törmännyt muutamaan ongelmaan. Ensiksikin, kikkelinpää menettää herkkyyttään ja minusta ainakin on tyhmää, kun joutuu käyttämään raakaa voimaa kaikissa esileikeissä, että tuntuisi edes joltain.
Tuliko tämä ongelma vastaan kaikkien kuorettomien kanssa, vai törmäsitkö vain yhteen pahaan tapaukseen? Kyseessä saattoi olla huonosta leikkauksesta johtuva arpeutuminen joka heikentää tuntoherkkyyttä.
Kyllä ymmärtääkseni ympärileikkaus aina heikentää herkyyttä. Normaalistihan terska on varsin arka kapistus. Ilman esinahan suojaa sen pinta paksuuntuu.
AarneAnkka

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

WanhaPervo kirjoitti:Kyllä ymmärtääkseni ympärileikkaus aina heikentää herkyyttä. Normaalistihan terska on varsin arka kapistus. Ilman esinahan suojaa sen pinta paksuuntuu.
Joo mutta Keikaus puhui aiemmin siitä että piti kaksin käsin vatkata että toinen tunsi yhtään mitään. Ei kai se normaalisti ympärileikattunakaan sentään noin tunnoton ole?
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja alja »

huppuasiat ovat täysin kulttuurisidonnaisia, esimerkiksi jenkkilässä kuorellinen on "ruma, harvinainen ja outo" siellä ympärileikataaan yhä miehiä uskontokunnasta riippumatta valtavasti - ja hupullisia miehiä pidetään monesti rumana. netistäkin löytyi joku saitti jossa esiteltiin ympärileikkauksen haittoja ja pyrittiin tuon silpomistavan lopettamiseen, en muista osoitetta.

suomessa todellakin suurin osa on hupullisia, ja hyvä niin. olen yhden leikatun kanssa pannut, ja se kesti noin kolme sekuntia. ei hyvä ollut muutenkaan, mutta enivei. hupullinen on kauniimpi mielestäni, sekä mukavampi käsitellä.

yksi hyvä ystäväni on joutunu esinahan poistoon aikuisiällä ja kertoi että ainakin runkkauksesta meni suuri osa ideaa tuon operaation myötä, täytyy joskus pyytää vielä lisätietoa miten seksuaalisen kanssakäymisen nautinto on muuttunut sen jälkeen.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
AarneAnkka

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

alja kirjoitti:olen yhden leikatun kanssa pannut, ja se kesti noin kolme sekuntia. ei hyvä ollut muutenkaan, mutta enivei.
Tuskin se huputtomuudesta johtui, taisi äijä muuten vaan olla ylikiihottunut. :)
yksi hyvä ystäväni on joutunu esinahan poistoon aikuisiällä ja kertoi että ainakin runkkauksesta meni suuri osa ideaa tuon operaation myötä
Jos hän joutui esinahan poistoon sen ahtauden vuoksi, pystyikö hän runkkaamaan "perinteisesti" sen poistoa ennenkään? Vai oliko esinahka ahtautunut myöhemmällä iällä? Vai poistettiinko se muusta syystä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Olen näitä kuorettomia nähnyt muutamankin tässä rikkaan elämäni varrella ja törmännyt muutamaan ongelmaan. Ensiksikin, kikkelinpää menettää herkkyyttään ja minusta ainakin on tyhmää, kun joutuu käyttämään raakaa voimaa kaikissa esileikeissä, että tuntuisi edes joltain.
Tuliko tämä ongelma vastaan kaikkien kuorettomien kanssa, vai törmäsitkö vain yhteen pahaan tapaukseen? Kyseessä saattoi olla huonosta leikkauksesta johtuva arpeutuminen joka heikentää tuntoherkkyyttä.
Hyvä kysymys. Lähinnä tuli mieleen eräs poikaystäväni, jota sai puristella aika kovaa kikkelistä, että tuntui. Tosin en nyt ihan kahdella kädellä ehkä. Kun olin tämän miehen kanssa, mietin, että onko mahdollista, että hän olettaa naisen tykkäävän yhtä kovakouraisesta ja suorasta käsittelystä, mitä hän vaati omalle munalleen. Tämä siksi, että hän joskus länttäsi kätensä suoraan haaroihini ikäänkuin esileikkiä merkkaamaan. Kauheata. Ei mitään herkkiä nyansseja ja sensellaista. Tosin hän oli brasilialainen ja heistä moni on aika villi sängyssä sellaisella tavalla, josta en pidä. Ei mitään henkistä kiusoittelua ja pitkittelyä ja kutkuttelua, vaan nollasta sataan kahdessa sekunnissa. Mielestäni aika tylsää.
Kikkelis kokkelis.
Angita

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Ex-exäni, jonka kanssa olin kaksi vuotta oli lapsena ympärileikattu. En huomannut minkäänlaista vaikutusta tuntoherkkyyteen. Olen kuullut semmoisia huhuja, että osalla ympärileikkaus lisää tuntoherkkyyttä ja osalla heikentää, osalla ei taas vaikuta mitenkään. Yksilökohtaista siis. Seksuaalisuuteen, siis päänsisäiseen, se ei kyllä uskoakseni vaikuta millään lailla. Ja vielä esteettisestä puolesta, molemmat ovat jees, mutta pidän itse ympärileikattua ehkä hitusen kauniimpana.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja alja »

AarneAnkka kirjoitti: Jos hän joutui esinahan poistoon sen ahtauden vuoksi, pystyikö hän runkkaamaan "perinteisesti" sen poistoa ennenkään? Vai oliko esinahka ahtautunut myöhemmällä iällä? Vai poistettiinko se muusta syystä?
poistettiin muusta syystä, eli hänellä oli kokemusta asiasta ennen ja jälkeen.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Herra Manala

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Katsoin äsken housuihini ja oih, mikä komea kuorellinen uunilenkki minulla siellä onkaan piilotettuna! Vielä kun sen luonnonsuoleen saisi!

Tuntoherkkyys saattaa kasvaa niillä, joilla on ennen ollut vakavia esinahan ahtautumia, niin että terska on ollut pysyvästi piilossa esinahan alla. Normaalisti leikkaus kuitenkin käsittääkseni vie tuntoherkkyyttä. Jos minut ympärileikattaisiin, en laukeaisi varmaan ikinä, ja pippelini ei näyttäisi enää upealta. Tämä ei tietenkään ole hyvä asia ottaen huomioon tämän hetkisen täydellisyyteni varustukseni osalta.
WanhaPervo

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Herra Manala kirjoitti:Katsoin äsken housuihini ja oih, mikä komea kuorellinen uunilenkki minulla siellä onkaan piilotettuna! Vielä kun sen luonnonsuoleen saisi!
.
Onko tämä tahallista vai tahatonta?
SingleMalt

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Herra Manala kirjoitti:Normaalisti leikkaus kuitenkin käsittääkseni vie tuntoherkkyyttä.
Näin ainakin kertoo kaverini, jolle kyseinen operaatio on liian ahtaan esinahan vuoksi on tehty.

Helppohan se on kokeilla itsekin. Vetää vasurilla nahan jureen ja yrittää oikealla sitten runkkia. Hankalaahan se on ilman rasvaa..
Vasenkätiset tehkööt homman toisinpäin.

Toisin eihän se nahka liiku juurikaan spärdärin kanssa kuksiessakaan, joten vaikea sanoa, mitä vaikuttaa.
Minä kuitenkin pidän nahkani, enkä halua testata.
KGrilli

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

molempia nakkeja on tullut syötyä, kuorellisia ja kuorettomia. molemmat ihan yhtä hyviä, mutta kuoreton on kyllä nätimpi. eikä sillä nakilla itsessään niin ole väliä, kunhan on hyvät mausteet.
Runkkis

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

KGrilli kirjoitti:molempia nakkeja on tullut syötyä, kuorellisia ja kuorettomia. molemmat ihan yhtä hyviä, mutta kuoreton on kyllä nätimpi. eikä sillä nakilla itsessään niin ole väliä, kunhan on hyvät mausteet.
Majoneesia?
KGrilli

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Runkkis kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:molempia nakkeja on tullut syötyä, kuorellisia ja kuorettomia. molemmat ihan yhtä hyviä, mutta kuoreton on kyllä nätimpi. eikä sillä nakilla itsessään niin ole väliä, kunhan on hyvät mausteet.
Majoneesia?

tuomas-grilliltä saa "herkkumössöä". valkoista, ihanaa, suolaista tahnaa.
Runkkis

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

KGrilli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:molempia nakkeja on tullut syötyä, kuorellisia ja kuorettomia. molemmat ihan yhtä hyviä, mutta kuoreton on kyllä nätimpi. eikä sillä nakilla itsessään niin ole väliä, kunhan on hyvät mausteet.
Majoneesia?

tuomas-grilliltä saa "herkkumössöä". valkoista, ihanaa, suolaista tahnaa.
Vieläkö se on pystyssä? En ole hetkeen hengaillut sielläpäin...

No, herra antaa voimia yrittämiseen...
PerttiMakimaa

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

WanhaPervo kirjoitti:Kyllä ymmärtääkseni ympärileikkaus aina heikentää herkyyttä. Normaalistihan terska on varsin arka kapistus. Ilman esinahan suojaa sen pinta paksuuntuu.
Itsellä wörkkii ihan hyvin. Herkkyys ja herkkyys. Itsestäni (ja hämmästyttävää kyllä kumppaneistani tähän asti) on ollut melko mukavaa, että rakastelu kanssani ei ole kolme-sekuntia-veltosta-velttoon.

Jos Teillä rakkaat runkkaritoverinaiset on ollut ympärileikattu mies, jolla on tosi huono herkkyys veikkaan syynä olevan ylimitoitettu itsetyydytys ennen seksiä kanssanne... Valitan...

Ok, jos on lyhyellä aikavälillä erittäin aktiivinen herkkyys kärsii, mutta minusta tässä klipsaisussa on muita hyviä puolia.

Kuten, hygieenisyys. Mikä lienee alunperin ajatuksena tässä operaatiossa aikoinaan.

Tämä on nyt vain oma ajatukseni, mutta eikös naisen kannalta oraalinen gratifikaatio muodostune hieman esteettisemmäksi ja miellyttävämmäksi kokemukseksi ympärileikatun kanssa.
WanhaPervo

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

PerttiMakimaa kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Kyllä ymmärtääkseni ympärileikkaus aina heikentää herkyyttä. Normaalistihan terska on varsin arka kapistus. Ilman esinahan suojaa sen pinta paksuuntuu.
Itsellä wörkkii ihan hyvin. Herkkyys ja herkkyys. Itsestäni (ja hämmästyttävää kyllä kumppaneistani tähän asti) on ollut melko mukavaa, että rakastelu kanssani ei ole kolme-sekuntia-veltosta-velttoon.
H.V.

En suinkaan tarkoittanut, että "herkkyyden heikkeneminen" olisi välttämättä huono asia.

Yleisestihän miehen ns. kestävyys on positiivinen ominaisuus. Toki tässäkin vanha viisaus "kohtuus kaikessa" on kuitenkin edelleen ajankohtainen.
PerttiMakimaa

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

WanhaPervo kirjoitti: H.V.
Kommenttini ei kyllä suoranaisesti sisältänyt piikkiä sinun suuntaasi.

Mutta kun kerran käsketään, niin kernaasti... *Sniff*
SingleMalt

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

PerttiMakimaa kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti: H.V.
*Sniff*
Ajoitko samaan miinaan kuin minäkin taannoin.. HV = hyvä veli?
PerttiMakimaa

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SingleMalt kirjoitti:Ajoitko samaan miinaan kuin minäkin taannoin.. HV = hyvä veli?
No luulisi hra lisensiaatin käyttävän sellaisia termejä, jotka eivät synnytä epämääräisiä tulkintoja. Ei tuo lyhenne ainakaan minulla mitään rintaperillistä ole tarkoittanut.

Jälleen kerran, sarjassamme turhat sivujuonteet...
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja martza »

Mun EU standardin mittainen kaluni on varustettu sopivalla esinahalla. Itse olen tyytyväinen nykyiseen varustukseeni esinahalla ja mitä tuohon hygeniaan tulee, sehän on itsestään selvää, että omistajan vastuulla on sen joka päiväinen puhtaus. Sitähän ei koskaan tiedä, missä se milloinkin saattaa olla. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
AarneAnkka

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

kesseli kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
kuinka sä jaksat noin joka toisessa ketjussa kehua itseäsi?
Itsevarmat miehet saa pillua.

<badam-pamp-tsihh>
Geetzu

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihan tosissaan tuo Manala kyrpäänsä kehuu. Aina. Mitä sitä faktoja peittelemään? Voi vielä jäädä huomaamatta joltain jos liikaa hiljenee. Höhlät!
Yönmustaritari

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

AarneAnkka kirjoitti:Itsevarmat miehet saa pillua.

<badam-pamp-tsihh>
Vitut saa.
kyyppo

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Yönmustaritari kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Itsevarmat miehet saa pillua.

<badam-pamp-tsihh>
Vitut saa.
Sama asia, pilluja ne on vitutkin.
WanhaPervo

Re: Nakki esinahkalla vai ilman?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

PerttiMakimaa kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti: H.V.
Kommenttini ei kyllä suoranaisesti sisältänyt piikkiä sinun suuntaasi.

Mutta kun kerran käsketään, niin kernaasti... *Sniff*
Kyllä H.V. tarkoittaa minun sanastossani Hyvä veli.
Vastaa Viestiin