Top ten reasons why I can’t sleep at night

Yleinen lätinä jä kitinä
William Munny

Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Popa Chubbyllä on messevä biisi aiheeseen liittyen – siitä tämä tuli nyt mieleen, kun tässä tähän aikaan hereillä keikun. Anna kymmenen syytä miksi et pysty yöllä nukkumaan. Tuntuuko siltä että maailma kaatuu päälle, taivas putoaa niskaan? Nussitaanko naapurissa niin äänekkäästi joka yö ettei uni tule silmään. Vaivaako Korkeasaaren paviaanien kohtalo sinua? Pettääkö puolisosi? Onko sinulla pirullisen pieni seurapiirirakko ja siksi ravaat kusella koko yön? No anna edes yksi syy!

Popan sanoitukset biisissä menivät suurin piirtein tähän malliin:

One: Some stupid with a gun will try to kill me or my family
Two: There ain’t nothing I can do to free all the animals locked up in the zoo.
Three: My wife could be cheating on me - running around with a man who’s just 23
Four: Down at the grocery store - the prices getting higher and I don’t make more
Five: All that political jive - Enron and Worldcom and India with the big bomb
Six: All them republican tricks – running around while they’re getting their fix
Seven: Some fool that thinks that heaven is waiting in the arms of a suicide bomb
Eight: The hamburger that I ate last year in France will do a mad cow dance
Nine: I drank to damned much wine to try to kill the pain that’s been driving me insane
Ten: You know it just ain’t right
chevilyn

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

1. Liikaa rästitöitä
2. Yliväsymys
3. Yskittää
4. En malta lopettaa kirjaa kesken
5. Ajatukset kieppuvat häiritsevästi
6. Salin jälkeen liikaa adrenaliinia veressä.


En keksinyt kun 6 syytä eli ei paha. Toivoa on vielä :P
Geetzu

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

1. Patjan alla on jossain herne, en löydä sitä
2. Tyynyssä on möykky, vaihdettuani vaivalloisesti tyynyä nukkuvan miehen kanssa huomaan, että siinäkin on möykky
3. Ihan sama käynkö jääkaapilla minuutin vai tunnin välein, nälkä vaan on ja pysyy
4. Klitoris on jo tunnoton runkkauksesta mutta en malta lopettaa
5. Klitoris on kipeytynyt jatkamisestani, eikä kipu anna nukahtaa
6. Muksu huutaa "älä tapa!"
Viimeksi muokannut Geetzu, 31.07.2007 14:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Elukka »

for(int i = 0; i < 10; i++){
System.out.println("Ahistaa!");
}
Tix

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Tix »

1. Nukuin torkut päivällä.
2. Liian hyvä kirja kesken, ei malta.
3. Mietin jotain työasiaa.
4. Liian valoisaa.
5. Liian kuumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:1. Nukuin torkut päivällä.
2. Liian hyvä kirja kesken, ei malta.
3. Mietin jotain työasiaa.
4. Liian valoisaa.
5. Liian kuumaa.
Siis lukeeko PIIP kirjaa? En usko. Miksi lukisi? Miksei katso samalla kuvia? Minä olen oppinut jo myös liikkuvan kuvan. Ja värillisen kuvan! Tix vielä kehitysasteella musta teksti. (Kommenttikostoani erääseen aikaisempaan SA-loukkaukseen Tixin kätösistä)

Jos mä en saa unta, se johtuu tietyn ihmisrodun aiheuttamista vastuksista.
Miettikääpä sitä.

SA :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

1. en saa unta määrittelemättömästä syystä
2. johonkin kohtaan sattuu
3. on liian kuuma
4. olen pelaamassa wowia
5. yksinäisyys hakkaa lekalla päähän
6. olen liian humalassa nukkuakseni
7. naapurit nussii niin äänekkäästi, etten saa unta
8. sade tai tuuli hakka ikkunoita
9. luen opusta
10. katson töllöä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

1. Kipu pitää hereillä.
2. Adrenaliini pitää hereillä.
3. On liian kuuma/kylmä.
4. Huonosti tuuletettu kämppä tai ikkuna on kiinni.
5. Nukuin päiväunet.
6. Liian hauskat jutut pyörii päässä.
7. Agressiiviset tai surulliset ajatukset pyörii päässä.
8. Naapurit häiritsee.
9. Liikenteen ääni häiritsee.
10. Työajatukset pyörii päässä.
Bliss

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1. Luen
2. Muksu on kipeä
3. Muksu näkee painajaisia
4. Kissat juoksevat kilpaa pitkin seiniä


Ei ole kuin neljä syytä. Jos mikään noista ei toteudu, nukun kuin karhu talviunilla :P
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja aasi »

1.

...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

1. Teen työtä 24h/vrk.
2. Olen valvonut työnteon vuoksi epäinhimillisen pitkään ja mennyt siksi nukkumaan ensimmäisenä mahdollisena hetkenä päivällä. Seuraavana yönä ei välttämättä heti tule uni silmään.
3. Jos olen nukkunut vasta hetken, ja kumppani alkaa kekkuloida kämpässä edes takaisin, käy suihkussa ja tulee sitten sänkyyn könyämään, herään enkä saa heti uudelleen unta.
4. Tärkeä ja monimutkainen parisuhdekeskustelu, jossa ollaan niin syvällä että sitä ei voi jättää kesken, koska liian moni asia pyyhkiytyisi työmuistista yön aikana.

Ei muita syitä.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Leila »

1. Vauva haluaa syödä
2. Mies kuorsaa
3. Lapset kuorsaa
4. Koira kuorsaa

... nuku ny sittäs...
Äiti ei tiedä
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Melnais »

1. Yövuorot ovat sekoittaneet rytmin enkä saa ollenkaan unta tai herään muutaman tunnin unen jälkeen.
2. Mies tai kissat tuusaavat jotain johon herään heti uneen vaivuttuani. Kun tämä käy kolmasti peräkkäin, en saa enää nukahdettua.
3. Avoin parisuhdekeskustelu ilman loppuratkaisua pitää aina hereillä, mutta niin pitää miehenkin kunnes jonkinlainen molempia tyydyttävä kompromissi saadaan aikaan.
4. Nukkumaanmenoa on edeltänyt kova fyysinen rasitus tai sitä on joutunut odottamaan pitkään esim. roudauksen venyessä pikkutunneille.
5. Stressi, herään keskellä yötä aivot täydessä valmiudessa miettimään ratkaisua asioihin.
6. Kuumuus.

Fyysisiin nukkumisvaikeuksiin käytän aina samaa ratkaisua; korvatulpat, silmälaput ja akustolevyillä vaimennettu huone. Psyykkisiin ei auta kuin ongelman ratkeaminen tai ainakin työstö eteenpäin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Mida »

1. Poika herää ja sille pitää saada tissiä suuhun. Usein lähemmäs 10x per yö.
2. Ajatukset pyörivät valveillaoloajan asioissa enkä saa niitä käännettyä uniajan absurdiaan, joka vie höyhensaarille.
3. Liian kuuma, ihan liian kuuma.
4. Päätä särkee, ei jaksaisi kuitenkaan nousta hakemaan nappia, joten odotan josko uni kuitenkin tulisi.

Yleensä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Georgina »

1.1 ressaa. Nään rauhattomia unia, yleensä töistä tai oppilaista.
1.2. ressaa. Murehdin mitä teen hevosen polviongelman kanssa?
1.3. ressaa. Mietin miten saan rahat riittämään.
2. nukuin edellisenä yönä liian vähän, olen yliväsynyt
3. on kuuma.
4. otin peiton pois, palelee.
5. Ne saatanan vitun naapurin rakit haukkuu taas.
6. rakit on hiljaa mutta olen raivoissani ja mietin miten listin nelijalkaiset ja eritoten niiden omistajan.
7.Janottaa
8. kusettaa
9. söin iltapalaksi jotain mättöä, vatsaan sattuu.
10. Selkä on paskana, siihen sattuu.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Georgina kirjoitti:1.1 ressaa. Nään rauhattomia unia, yleensä töistä tai oppilaista.
....5. Ne saatanan vitun naapurin rakit haukkuu taas.
6. rakit on hiljaa mutta olen raivoissani ja mietin miten listin nelijalkaiset ja eritoten niiden omistajan.
8. kusettaa

10. Selkä on paskana, siihen sattuu.

ONKO TÄMÄ tapaus jotenkin Opettaja?

Jos on, niin elämänuskoni alkaa olla todella lujilla... VOI voi ja voi voi
Miksei kukaan välitä mistään oikeista asioista....kuten tärkeistä asioista.
Sanokaa hyvät ihmiset että tuo oppilasjuttu olisi huono vitsi
Minäkin oon ajatellut saada lapsia. Enhän yksinkertaisesti VOISI päästää heitä minnekään jos opettajiinkaan ei voisi luottaa?

Nuo lainaukset ja kokemani aito kiusaamiskateellisuus viestin aloituksessa taannoin (tai ainakin superlapsellinen kiusaaminen) ovat täydellinen todiste. Ne nyt vaan ovat. Piste.Odotan anteeksipyyntöä.
Ja mikäli hiukankin tunnen ihmisiä tähän ikään mennessä niin turhaan.

SA
Sheetlord

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

1. Tekemättömät työt tulee ajatuksiin
2. Mietin muuttoa, remppaa ja kaikkea siihen liittyvää
3. Kai tulevaisuuskin hieman pelottaa, kun on luopumassa omasta linnakkeestaan ja ottaa riskin ison taloudellisen riskin toisen kanssa. Kai jossain takaraivossa kummittelee vielä, minkälainen vitun paskasaavi yhteiselon purkaminen ja tavaran jakaminen exän kanssa oli.
4. Liian vähän liikuntaa ja liikaa alkoholia tänä kesänä
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Stadinarska kirjoitti:
Georgina kirjoitti:1.1 ressaa. Nään rauhattomia unia, yleensä töistä tai oppilaista.
....5. Ne saatanan vitun naapurin rakit haukkuu taas.
6. rakit on hiljaa mutta olen raivoissani ja mietin miten listin nelijalkaiset ja eritoten niiden omistajan.
8. kusettaa

10. Selkä on paskana, siihen sattuu.

ONKO TÄMÄ tapaus jotenkin Opettaja?

Jos on, niin elämänuskoni alkaa olla todella lujilla... VOI voi ja voi voi
Miksei kukaan välitä mistään oikeista asioista....kuten tärkeistä asioista.
Sanokaa hyvät ihmiset että tuo oppilasjuttu olisi huono vitsi
Minäkin oon ajatellut saada lapsia. Enhän yksinkertaisesti VOISI päästää heitä minnekään jos opettajiinkaan ei voisi luottaa?

Nuo lainaukset ja kokemani aito kiusaamiskateellisuus viestin aloituksessa taannoin (tai ainakin superlapsellinen kiusaaminen) ovat täydellinen todiste. Ne nyt vaan ovat. Piste.Odotan anteeksipyyntöä.
Ja mikäli hiukankin tunnen ihmisiä tähän ikään mennessä niin turhaan.

SA
Arskaseni.
Uteliaisuuttani avasin sinun viestisi, joskus teen niin. Muutoin olet norattuna (firefoxin toiminnolla) koska kirjoitat palstalle niin hirvittävät määrät täysin tyhjäpäistä tekstiä joka on vaikealukuista ja toistaa itseään. Minusta lukuisat peräkkäiset viestisi tekevät ketjuista vaikeasti luettavia.

Kiusaamisella ilmeisesti tarkoitat taannoin avaamani viikonpäivä ketjua jonka avasin sinun ketjusi kilpailijaksi. Tarkoitukseni ei ollut loukata sinua enkä uskonut siihen edes kykeneväni koska en ole pitänyt sinua "oikeana" henkilönä vaan jonkun vakiopalstalaisen alter egona. Mikäli siis kuitenkin olet ihan ihka aito ja oikea persoona, pyydän anteeksi sinulle aiheuttamaani mielipahaa.

Mitä tulee sinun minuun kohdistamaani syytöksiin tartun niihin tähän yksi kerrallaan.

Kyllä, olen opettaja. Tosin en koulussa siinä mielessä kuin sinä sitä ajattelet. Ja kyllä, nään unta töistä, meillä on kesällä kovasti kiirettä. Murehdin kotonakin oppilaiden erinäisiä ongelmia ja sitä olenko osannut heitä hyvin opettaa. Koetko sinä tämän pahana asiana oppilaiden kannalta? Minun kannaltani se on huono juttu koska menetän yöuneni vaikka en kotoa käsin voi niitä oppilaiden tai muutoin opetukseen liittyviä ongelmia murehtimalla muuttaa.

Ja vaikka olen opettaja, niin minua ärsyttää ne saatanan naapurin räksyttävät rakit! Ja sen yöllä ilmenevän raivontunteen ulkopuolella säälittää koska se räksytyshän ei johdu mistään muusta kuin huonosta eläintenpidosta.

Kusettaa. Ajatella! Opettajillakin on aineenvaihdunta! Niilläkin jotka opettavat peruskoulussa, ei vain minulla.

Tällä hetkellä selkäni ei ole paskana mutta aika säännöllisin väliajoin sinne tulee sellaisia hassuja fasettilukkoja jotka ovat aika kivuliaita. Ei liity opettamiseeni juuri mitenkään, tosin ehkä olen hieman tavallista lyhythermoisempi jos en ole nukkunut yöllä.

Sinunkin lapsesi varmaan pitäsi opetuksestani, olen aika pidetty työssäni! Tämä on varsin mukavaa, tosin haluaisin kehittyä vielä paremmaksi. Toivottavasti lähitulevaisuudessa tulee mahdollisuus jatkokoulutukseen.

Pahoittelen superlapsellista kiusaamistani.


Georgina
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Georgina kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Georgina kirjoitti:1.1 ressaa. Nään rauhattomia unia, yleensä töistä tai oppilaista.
....5. Ne saatanan vitun naapurin rakit haukkuu taas.
6. rakit on hiljaa mutta olen raivoissani ja mietin miten listin nelijalkaiset ja eritoten niiden omistajan.
8. kusettaa

10. Selkä on paskana, siihen sattuu.

ONKO TÄMÄ tapaus jotenkin Opettaja?

Jos on, niin elämänuskoni alkaa olla todella lujilla... VOI voi ja voi voi
Miksei kukaan välitä mistään oikeista asioista....kuten tärkeistä asioista.
Sanokaa hyvät ihmiset että tuo oppilasjuttu olisi huono vitsi
Minäkin oon ajatellut saada lapsia. Enhän yksinkertaisesti VOISI päästää heitä minnekään jos opettajiinkaan ei voisi luottaa?

Nuo lainaukset ja kokemani aito kiusaamiskateellisuus viestin aloituksessa taannoin (tai ainakin superlapsellinen kiusaaminen) ovat täydellinen todiste. Ne nyt vaan ovat. Piste.Odotan anteeksipyyntöä.
Ja mikäli hiukankin tunnen ihmisiä tähän ikään mennessä niin turhaan.

SA
Arskaseni.
Uteliaisuuttani avasin sinun viestisi, joskus teen niin. Muutoin olet norattuna (firefoxin toiminnolla) koska kirjoitat palstalle niin hirvittävät määrät täysin tyhjäpäistä tekstiä joka on vaikealukuista ja toistaa itseään. Minusta lukuisat peräkkäiset viestisi tekevät ketjuista vaikeasti luettavia.

LUULEN ETTET YMMÄRRÄ NIITÄ ETKÄ SIIS JAKSA LUKEA. NOH, SEN OIKEASTAAN YMMÄRRÄN. EN MINÄ ITSEKÄÄN JAKSA LUKEA MONENKAAN TEKSTEJÄ KOSKA EN USEINKAAN YMMÄRRÄ NIITÄ. OVAT JOKO SISÄPIIRIÄ TAI MUUTA, MINUN MIELESTÄNI SUPERTYLSÄÄ USEIN, HEHHEH, MUT EI MUN NIITÄ NORATA TARVI, MIKSI TARVITSISI?

Kiusaamisella ilmeisesti tarkoitat taannoin avaamani viikonpäivä ketjua jonka avasin sinun ketjusi kilpailijaksi. Tarkoitukseni ei ollut loukata sinua enkä uskonut siihen edes kykeneväni koska en ole pitänyt sinua "oikeana" henkilönä vaan jonkun vakiopalstalaisen alter egona. Mikäli siis kuitenkin olet ihan ihka aito ja oikea persoona, pyydän anteeksi sinulle aiheuttamaani mielipahaa.

MINÄ KUULES OLEN AIVAN TAVALLINEN IHMINEN, MIES. MUTTA NÄMÄ ALTER EGOT KYLLÄ OVAT HARMITTAVAISIA. OLEN ITSE MIETTINYT KETKÄ NIITÄ VOISIVAT OLLA. JOS MUUTEN ET TIEDÄ, ETTÄ OLEN AITO PERSOONA, ET KYLLÄ OLLENKAAN OLE LUKENUT JUTTUJANI. MUT EN MINÄ SITÄ VADIKAAN. EN MINÄKÄÄN SINUSTA MITÄÄN OLE TIETÄNYT.

NO, SAAT ANTEEKSI.

Mitä tulee sinun minuun kohdistamaani syytöksiin tartun niihin tähän yksi kerrallaan.

Kyllä, olen opettaja. Tosin en koulussa siinä mielessä kuin sinä sitä ajattelet.

NO MIKSI PANTTAAT TIETOA? MITÄ TARKOITAT?

Ja kyllä, nään unta töistä, meillä on kesällä kovasti kiirettä. Murehdin kotonakin oppilaiden erinäisiä ongelmia ja sitä olenko osannut heitä hyvin opettaa. Koetko sinä tämän pahana asiana oppilaiden kannalta?

EN TIETENKÄÄN. NÄINHÄN VASTUUNSA TULISI OTTAKIN. MINÄHÄN OLEN OLLUT USEINKIN VARSINKIN OPISKELUAIKANANI MATIKAN JA FYSSAN SIJAISAINEENOPE JA KYLLÄHÄN TULI KEKSIÄ AINA JOTAIN JOKA INNOSTAA...

Minun kannaltani se on huono juttu koska menetän yöuneni vaikka en kotoa käsin voi niitä oppilaiden tai muutoin opetukseen liittyviä ongelmia murehtimalla muuttaa.

OK

Ja vaikka olen opettaja, niin minua ärsyttää ne saatanan naapurin räksyttävät rakit! Ja sen yöllä ilmenevän raivontunteen ulkopuolella säälittää koska se räksytyshän ei johdu mistään muusta kuin huonosta eläintenpidosta.

NO OK. ITSE EN KÄYTÄ ALATYYLIÄ EDES VAHINGOSSA. VAIKKA ÄRSYTTÄÄKIN TOISTEN YLIMIELISYYS JA TOISISTA VÄLITTÄMÄTTÖMYYS.

Kusettaa. Ajatella! Opettajillakin on aineenvaihdunta! Niilläkin jotka opettavat peruskoulussa, ei vain minulla.

MUT ÄLÄ IKINÄ SANO TUOTA SANAA LAPSILLE! AINAKAAN MINUN MAHDOLLISILLE TENAVILLE.
IHMETTELIN ITSE TOISELLA LUOKALLA, JOSSA OLI IHANA NAISOPE, ETTÄ MIKSI KUMMASSA SE MENI VESSAAN. KYLLÄ NYT SUON SEN JO.

Tällä hetkellä selkäni ei ole paskana mutta aika säännöllisin väliajoin sinne tulee sellaisia hassuja fasettilukkoja jotka ovat aika kivuliaita. Ei liity opettamiseeni juuri mitenkään, tosin ehkä olen hieman tavallista lyhythermoisempi jos en ole nukkunut yöllä.

EIHÄN TUOLLE MITÄÄN VOI. ITSE OLEN ONNELLISTEN TÄHTIEN ALLA ELÄNYT KROPPANI KANSSA, MUTTA EHKÄ KIROILISIN SISÄÄNPÄIN...NOH, SE AIKA TULEE KUN MINÄKIN OLEN RAIHNAINEN, IHAN VARMASTI JUU, VOIH

Sinunkin lapsesi varmaan pitäsi opetuksestani, olen aika pidetty työssäni! Tämä on varsin mukavaa, tosin haluaisin kehittyä vielä paremmaksi. Toivottavasti lähitulevaisuudessa tulee mahdollisuus jatkokoulutukseen.

NO SOVITAAN NIIN, ETTÄ PITÄISI. ON IHAN HIENOT PERUSTELUT.
MINULLA VAAN VALITETTAVASTI EI OLE OMIA LAPSIA. SE ON ALKANUT MINUA SURETTAA NYT AIKA.AJOIN, MUTTA VIELÄ EHTII.

Pahoittelen superlapsellista kiusaamistani.

OOKOO. JA LUE JOSKUS JUTTUJANI. KYL NIITÄ IHAN "SALLITAAN" JA ON SALLITTU USEISSA PIKKU FOORUMEISSA, HEHHEH.

MUTTA SE TOSIASIA, ETTÄ MINUN PITÄISI KIRJOITTAA LYHYEMMIN TÄLLAISELLE PALSTALLE ON TAIVAHAN TOSI TOSIASIA. TÄMÄ KITINÄPALSTA OIKEASTAAN PERUSTUU NOPEAAN KOMMUNIKOINTIIN JA AIKAA EIKÄ HALUA EI VOIKAAN OLLA TUNTEMATTOMAN TEKSTEJÄ LUKEA, VAIKKA NIISSÄ KYLLÄ HAUSKAA IHAN OIKEASTI LÖYTYYKIN.

KOSKA VASTASIT NOIN HIENOSTI, SAAT SUUREN KIITOKSEN MINULTA :h: ja tietenkin pahoittelen myös omia kovahkoja sanojani!

sa


Georgina
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Top ten reasons why I can’t sleep at night

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Stadinarska kirjoitti: NO OK. ITSE EN KÄYTÄ ALATYYLIÄ EDES VAHINGOSSA. VAIKKA ÄRSYTTÄÄKIN TOISTEN YLIMIELISYYS JA TOISISTA VÄLITTÄMÄTTÖMYYS.
Myönnän sortuvani tähän, tosin työminäni ei koskaan. Eri persoonia nääs ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin