Varo!1 Vaara!1(Ei oikeesti)

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Varo!1 Vaara!1(Ei oikeesti)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jos joku saa joltain urpolta ystävältään tällaisen (sori, en jaksa muokata)

">>>> Hei,>>tässä vakavampaa viestiä kesän kynnyksellä. Tullut Helsingin poliisilta.>>>>>>>> >Hei kaikki vanhemmat ja kaikki, jotka välittävät lapsista ja nuorista.>> >Poliisin ja sairaalan mukaan nainen kidnapattiin yökerhosta ja>> >raiskattiin useasti ja jätettiin sitten oman onnensa nojaan. Nainen ei>> >muista mitä tapahtui mutta yrittää edelleen paljastaa raiskaajia.>> >Raiskaushuumeen Rohypnolin lisäksi uhrin verestä löytyi jäämiä>> >Progesterex nimisestä sterilisaatiolääkkeestä. Lääkettä käyttävät nyt>> >raiskaajat juhlien yhteydessä, raiskatakseen ja steriloidakseen>> >uhrinsa.>> >>> >Progesterex-lääkettä saa eläinlääkäristä isojen eläimien>> >sterilisaatiota varten. Huhu kertoo että progesterex käytettynä>> >rohypnolin kanssa kutsutaan nimellä "date rape drug".>> >Sitä>> >laitetaan rohypnolin kera naisen juomaan.>> >Uhri on sitä juotuaan sellaisessa kunnossa että hän ei muista illasta>> >mitään. Progesterex liukenee juomaan nopeasti ja varmistaa sen ettei>> >uhri tule raiskauksen jälkeen raskaaksi. Näin ollen raiskaajan ei>> >tarvitse pelätä, että uhri tulee raskaaksi ja mahdollisista>> >dna-testeistä jälkikäteen.>>>>>> >Lääkkeen>> >vaikutus ei ole tilapäinen vaan ikuinen!!!>>>>>> >Progesterex on kehitetty hevosten sterilisaatioon. Nainen tai naaras,>> >joka saa lääkettä ei tule koskaan saamaan mahdollisuutta tulla>> >raskaaksi! Raiskaaja voi saada ainetta eläinlääkäriltä. Ainetta on>> >erittäin helppoa saada ja tämä lääke voi olla seuraava suosittu aine>> >yöelämässä. Löytyy jopa internet-sivuja missä neuvotaan miten ainetta>> >käytetään.>> >>> >Lähetä tämä kaikille tutuillesi - varsinkin naisille!>> >Ole varovainen kun olet ulkona -älä jätä juomaa vartioimatta vaan pidä>> >drinkkiä silmällä!>> >>> >Näe sen verran vaivaa että lähetät tämän eteenpäin. Ja miehet; kertokaa>> >asiasta naisille ketkä tunnette!>> >>> >>> >

TOMI TASKILA>> >vanhempi rikoskonstaapeli>> >Helsingin kihlakunnan poliisilaitos>> >Rikososasto, Talous- ja omaisuusrikosyksikkö Pasilanraitio 13, PL 11,>> >00241 Helsinki>> >Puh: 09 189 5543 GSM: +359 40 570 2894>> >Fax: 09 189 2863>> >e-mail: [email protected]>> >"

.. niin lukekaatte ensin http://www.unessa.net/legendat/progesterex/

ennen kuin uskotte. Onneksi en itse mennyt lankaan, vaan heti viksuna mimminä googletin tuon hevoslääkkeen kun kuulosti jo niin paksulta että, vaikka eipä noista maalaisista koskaan tiedäkään 8)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Varo!1 Vaara!1(Ei oikeesti)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Prepare for the worstest.
Pyry-Matias

Re: Varo!1 Vaara!1(Ei oikeesti)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

nowaysis kirjoitti:...ennen kuin uskotte. Onneksi en itse mennyt lankaan, vaan heti viksuna mimminä...
Etpä!...eiku etpä tietenkään. Se olisi ollut tosi noloa 8)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Varo!1 Vaara!1(Ei oikeesti)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Luotin siihen, ettei yksikään ammattikuntasi edustaja voi käyttää noin hutiloidusti huutomerkkejä!1 Jos sattuu olemaan se kirjoitustaitoinen, niin onhan siihen täytynyt panostaa sen verran, että oikeinkirjoitus sujuu!1

Pus!
Prepare for the worstest.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Varo!1 Vaara!1(Ei oikeesti)

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pylly-Matias on varmaan itse ollut soittelemassa eläinlääkäreille että tarvis tämmöstä lääkettä .. öö .. kissan sterilisointiin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Bliss

Re: Varo!1 Vaara!1(Ei oikeesti)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Toi samansisältöinen teksti on kiertänyt sähköpostissa ympäri maailmaa olikse vuodesta 2001 alkaen. Jotkut jaksaa...
NuoriDaavid

Re: Varo!1 Vaara!1(Ei oikeesti)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hauska yksityiskohta, että raiskauksista varoittaa Helsingin poliisin Talous- ja omaisuusrikosyksikkö.

Asiasta kukkaruukkuun: poliisi halusi lääkärinlausunnon pahoinpitelyvammoista ja oli etukäteen päättänyt, että se maksaa 16.25€. Varsin edullista!

Jos olisin halunnun olla v-mäinen niin olisin kieltäytynyt kirjoittamasta, koska kyseessä mitä ilmeisimmin ei ollut rikos, josta voi saada yli 6vuotta vankeutta, näin ollen minua ei voine velvoittaa todistamaan?

No eniveis, tein lausunnon kuuliaisesti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Varo!1 Vaara!1(Ei oikeesti)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti:Asiasta kukkaruukkuun: poliisi halusi lääkärinlausunnon pahoinpitelyvammoista ja oli etukäteen päättänyt, että se maksaa 16.25€. Varsin edullista!
Näinhän se on. Muistaakseni tuo halvempi hinta maksetaan, jos potilas on tullut lääkäriin omasta aloitteestaan. Jos potilas käy lääkärissä poliisin pyynnöstä, poliisi maksaa lausunnosta 22 euroa ja jotakin. Hinnat on ihan laissa mainittu, löytyy pykälät sieltä pyynnön viime sivulta. Lukuisia noita olen aikanani tilannut!
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Varo!1 Vaara!1(Ei oikeesti)

Viesti Kirjoittaja Leila »

nowaysis kirjoitti:Luotin siihen, ettei yksikään ammattikuntasi edustaja voi käyttää noin hutiloidusti huutomerkkejä!
Ja minä luotan siihen, että jostakin noin vaarallisesta asiasta ei oikeasti varoiteta vain kiertävän sähköpostiviestin avulla...

Siis oikeesti, mä alan jo väsyä näihin em viesteihin. Mulla on yks kaveri, joka ihan miettimättä laittaa näitä eteenpäin. Järjen käyttö on sallittua edelleen.
Äiti ei tiedä
ninnithequeen

Re: Varo!1 Vaara!1(Ei oikeesti)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mää muuten sain tuon meilin kans nuorelta serkkulikaltani.
chevilyn

Re: Varo!1 Vaara!1(Ei oikeesti)

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Tämä tipahti joskus vuonna pata ja kattila mailiini. Samantyylisiä häröviestejä on tullut kyllä sen jälkeenkin. Aina liikkuu joku vedätys jossakin päin maailmaa mailin kautta.
Vastaa Viestiin