Lävistykset ja tatuoinnit

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ikävöin nännilävistyksiäni, kohta on varmaankin aika ottaa ne uudelleen. Siis, sohlailin itse niiden kanssa niin, että oli paras päästää kasvamaan umpeen :( Ens kerralla panostan vähän enemmän.

Kielilävistyksestä tykkäsin, se oli kivuton laittaa ja aivan ihqu! Itkua piti vääntää puolen vuoden jälkeen, kun hampaitten takia luovuin siitäkin. Ei onnistunut kerrasta, ensimmäisellä kerralla maltoin olla ilman korua puolisen tuntia, vasta myöhemmin jätin korun pois kokonaan. Nyt on niin keski-ikäinen olo ilman mitään koristuksia.

Osaisiko joku suositella hyvää ja mukavaa lävistäjää, jolle voisin nämä rusinani käydä esittelemässä lävistysmielessä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
milli

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja milli »

Mulla on käynyt kyllä tosi hyvä tuuri sitten tuon mun kielilävärin kanssa, sillä se ei osu lainkaan hampaisiin, eikä olen kasvanut ulos tai mitään. Eikä se missään vaiheessa ole ollut millään tavalla ongelminen, sattunut tms. Mieletön tuuri kyl käynyt.

Navan kävin joskus öh.. olisko se ollut Harness tms, siellähän oli oli joskus se Yatzka (tms) hääräämässä. Mun mielestä se oli oikein kiva paikka. ONkohan sitä enää?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Harness on edelleen olemassa. Mä otin siellä aikanaan kielilävärin enkä tykännyt siitä Yazkasta ollenkaan. Vaikutti tosi mulkulta tyypiltä. En menis uudestaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Minä lävistytin simpukkani Harnessissa, en kylläkään Yazkan toimesta, ja olin enemmän kuin tyytyväinen. Nythän olen jo niin vanha lutka että lävistys on saanut kasvaa umpeen. Hetken harkitsin uusien tissieni koristamista lävistyksin, mutta taidan kuitenkin olla liian mummo siihenkin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin