Lävistykset ja tatuoinnit

Yleinen lätinä jä kitinä
Starflare

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Geetzu kirjoitti:Smurffi selässä on sentäs uniikkia! :D
Totta tosiaan, ja siitä onkin lyhyt matka siihen että tatuoi pellemaskin naamaansa, uniikkia nääs :D .
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Ann »

Siellä mitään smurffia ole.. Luomi ja arpi.

Kuvista tulee semmonen lasten tatskapurkka fiilis. En edelleenkään syty esittävästä lihataiteesta.

Ja kyllähän sitä selittämällä saa vaikka jääkaappipakastimen kuvaamaan omaa sielunelämäänsä. Joten vittuun se toisten ylenkatsominen. Ihan sama mikä mikkihiiri siellä on, kunhan on nätisti tehty.
Rotan aivot valtasivat pääni.
safi

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja safi »

Geetzu kirjoitti:
Bigmama kirjoitti:Voiko muuten olla vittuilevampaa asennetta? Vittu mikä mesta.
Se on tuo safi sellanen mimmi, joka vittuilee ihan lämpimikseen täällä. En muista häneltä yhtään kirjoitusta, josta puuttuisi vittuilu, provosointi tai provoutuminen.
Jos näin joulun kunniaksi ja kaikilla hyvä tahto...plaa plaa plaa.
Mee hoitoon Geetsu. Mä mitään kettuile, muuta kuin typeryksille ja sitten vielä typerimpiä mielipiteitä asioista esittäville tyypeille.
Itsehän mä olen aina niin saatanan fiksu, että oikein pahaa tekee.

Sitten asiaan. Mua aina vaan jaksaa naurattaa tyypit, jotka arvostelee toisten laittamia kuvia perusteinaan se, että niillä kuvilla ei ole mitään elämänmakuista stooria esittää just sille kuvalle.
Paskat ainakaan minä jaksaisi miettiä mitään tarinoita, jokaiselle kuvalle jonka kroppaani annan naputella.
Minulle riittää hyvin syyksi se, että kuva on suunniteltu omaa silmää miellyttäväksi ja on siististi tehty. Tatskat on minulle ja luultavasti suurimmalle osalle niitä laittavista tyypeistä ihan koruihin verrattavia härpäkkeitä. Ei elämää suurempi juttu, niin kuin se joillekin aina tuntuu olevan.
Bigmama

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

ja koska sulla on tälläinen mielipide niin mulla ei voi olla toisenlaista...
Geetzu

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

safi kirjoitti:Mee hoitoon Geetsu.
Thanks, hyvä ajatus. Tai jospa olisinkin vain hiljaa tästä lähin mitä tulee huomioihini muiden palstakäyttäytymisestä.

Oon kyllä kanssas (ja Ann:n ja monen muun) samaa mieltä siitä, että tatuoinnit ovat ennen muuta koristeita. Itselleni ei oikein tulisi mieleenkään edes kysyä joltain kuvansa tarinaa, sattumoisin läheisteni kuvien taustalla olevat tarinat tiedän kun itse ovat halunneet kertoa, oman tulevan kuvan ajatuksia en näe tarpeelliseksi jakaa yhtään kenenkään kanssa. Tarkoitus oli vihdoin nakututtaa se oma mustapunainen iholle ekan lapsen synnyttyä, mutta nyt pienin lisäyksin haluan sen vasta toisen jälkeen. Jos silloinkaan, sen näkee sitten.

Lävistyksistä olen tykännyt aina, korvien lisäksi vain kielessä ja navassa ollut. Nyt otin pois molemmat, niin kuin otti mieskin huulesta, kielestä ja kulmasta aiemmin. Nännissä sillä vielä, sen poistoon en anna lupaa, muistuttaa hyvin herraa eräästä rajusta kännistä. ;)
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

safi kirjoitti:

Mä mitään kettuile, muuta kuin typeryksille ja sitten vielä typerimpiä mielipiteitä asioista esittäville tyypeille.
Itsehän mä olen aina niin saatanan fiksu, että oikein pahaa tekee.
Niinhæn se on.. ei niin pientæ pilaa ettei..
Btw, aina kun luen tekstejæsi, muistan miksi en pææasiallisesti pidæ naisista... =)
Bigmama

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Joo, ämmät on pääsääntöisesti vain susia toisilleen
SnapaHead

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Koskaan ei ole vastaan tullut tyyppiä kenelle sopisi joku roju naamaan. Vielä kun lärvinlävistäjät ovat yleensä rumia ja likaisia kuin nistin hoitamaton lapsi, ja jos eivät ole niin muuttuvat sellaisiksi kun niittaavat jonkun roskan naamaansa.
Ei se välttämättä ihan paskalta näytä kaikilla, mutta jokainen näyttäisi paremmalta ilman ruuvia suun seudulla. Vitunmoinen herpes kun on ensireaktio. Kulmissa se taas näyttää finniltä ja nenässä vajaamieliseltä.
Perseessä se on yllätys.
Na

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Na »

Tutkailin tuossa Bigmaman kotisivuja. Pitää sanoa, että vaikka en yleensä lävistyksistä pidäkään niin tämä näyttää kyllä kivalta!

http://www.bigmamaz.net/galleria/file/P ... %20004.jpg
Bigmama

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Se on miun.. :D
SnapaHead

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Siitä herpeksestä... Jos tuollaisen laittaa niin luulisi olevan munaa laittaa siihen joku muovinen muodoton ruskeakeltainen köntti. Meinaan se olisi ensinnäkin hyvä läppä ja toiseksi muuta ei tarvita.
Herra Manala

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Haluisin kertoo teille vähän tarinaa mun kuvista. Ensinnäkin mun vasemmassa pakarassa oleva 1984 vuosimallin Toyota Corolla DX muistuttaa mua juuristani Keravalta, ja on niinku basis mun koko seksielämän startille.

Sit mul on leopardi nivusessa, se liittyy tohon ekaan teemaan, kun menetin poikuuden sen DeeäXän takapenkillä, joka oli leopardinnahkaverhoiltu.

Oikeassa käsivarressa mulla lukee Biltema. Sieltä hommasin koristekapselit joilla oli varmasti vaikutusta saantiin. Sit sen leopardinnahan kans.

Niskaan mulla on tatuoitu numero 0 amerikaks. Se muistuttaa mua pankkitilin saldosta, johon on syynä Kostin elatusmaksut (se vahinkokakara joka siitä dexteripanosta pukkas). Kosti on tatuoitu vasempaan nilkkaan venäläisenä kiiltokuvana.

Oikeaan pohkeeseen mulla on tatuoitu "TRD" japaniks. Se tarkottaa Toyota Racing Divisionia. Mulla oli niiden takaspoileri. Sen avulla pääsin kyttiä karkuun Järvenpäässä.

Eka äijäpätkä minkä näin oli Deep Throat. Ziikattiin se mun suomenruotsalaisen frendin Letkun kanssa. Sain. Tatuoitu ruotsix vasempaan tissiin "Ganska knulla".

Sit seläs on tatuoituna goottikirjaimilla "Herpes Simplex Type II" latinax, siihen liittyy yx tarina jota en haluu kertoo. En myöskään kerro mitä se on suomex. Mut se on vähän vanha juttu jo. Oon ottamassa sinne peitekuvax tosi isoo Elvistä. Siihen liittyy yx tarina kun olin sellanen paita pääl kityjouluissa 2005 ja puristin kuulemma safin persettä.
Elukka

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Herra Manala kirjoitti:Haluisin kertoo teille vähän tarinaa mun kuvista. Ensinnäkin mun vasemmassa pakarassa oleva 1984 vuosimallin Toyota Corolla DX muistuttaa mua juuristani Keravalta, ja on niinku basis mun koko seksielämän startille.
etc.
*repeisd* :lol:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Less is more.





Okei, sitten kun olen purjehtinut Kap Hornin ympäri, saatan harkita merimiesaiheista tunnelmaa, mutta ensiksi ajattelin kyllä käyttää ihan vaan kanavaa toiselle puolelle päästäkseni, kiitos kysymästä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Ann »

Bigmama kirjoitti:Joo, ämmät on pääsääntöisesti vain susia toisilleen
Osaatko olla ottamatta itseesi? Et taida.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ann kirjoitti:
Bigmama kirjoitti:Joo, ämmät on pääsääntöisesti vain susia toisilleen
Osaatko olla ottamatta itseesi? Et taida.
Tämän puheaktin tarkoitus lienee saada kohde ottamaan itseensä.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Ei oo tatskoja eikä lävistyksiäkään (kuin korvissa). Tatskan voisin ottaakin, mutta en oo saanu aikaiseksi, koska mun näköisellä (pitkä tukka, parta, nahkaliivi, farkut, bootsit jne,..)ja kokoisella (187 cm, 105 kg) miehellä joku pieni piperrys näyttäisi lähinnä koomiselta. Kuva jota oon aatellu ois yläselässä ja ISO.

Mutta aika hassua se on, että täällä on kauheasti varaa arvostella muiden valintoja, eikö jokainen voi koristella itseään niin kuin itsestä hyvältä tuntuu? Ei kai niitä tatskoja ja lävistyksiä (ainakaan ensisijaisesti) oteta muita vaan itseään varten? Jos olo tuntuu niin kotoisammalta, niin eikö se ole jokaisen oma asia? Mitä vittua joku siihen alkaa lässytämään jostain "trendi-pelleistä" . Aika säälittävää pätemistä.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Bigmama

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Ja taas ei saa osoittaa mielipiteitään aiheesta?
Antaa kaikkien kulkea millaisissa kuvissa haluaa. Mä myyn tatskoja huvikseni, enkä koskaan dissaa kenenkään ideaa.
Mutta silti jos joku neuvoa kysyy niin ainahan se todellinen tarina auttaa kantamaan kuvaa ylpeydellä. Ei tartte vanhana katua sitä umpihumalassa tai teininä otettua jotain passiivista kuvaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Ann »

vadim kirjoitti: Tämän aktin tarkoitus lienee saada ottamaan eteen.
Ässä-arpa on heitetty.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Ann »

Bigmama kirjoitti: Mutta silti jos joku neuvoa kysyy niin ainahan se todellinen tarina auttaa kantamaan kuvaa ylpeydellä. Ei tartte vanhana katua sitä umpihumalassa tai teininä otettua jotain passiivista kuvaa.
Teininä otettu "Metallica" reiteenhän on just niitä juttuja, joita vanhana kyynel silmäkulmassa sitten muistellaan.

Tää mun ja Esan juttu kestää ikuisesti..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bigmama kirjoitti:Mutta silti jos joku neuvoa kysyy niin ainahan se todellinen tarina auttaa kantamaan kuvaa ylpeydellä. Ei tartte vanhana katua sitä umpihumalassa tai teininä otettua jotain passiivista kuvaa.
Pari kysymystä:
1. Minkälainen tarina on tarpeeksi todellinen?
2. Mikä on passiivinen kuva ja miten se eroaa sinun aktiivisista(?) kuvistasi?
3. Sisustatko asuntosi mieluummin tarinoilla kuin estetiikantajulla ja käytännöllisyydellä?

Joo emmäkään viinaa vetäis mut kun on hyvä syy kun on joulu, uusivuosi, pääsiäinen, viikonloppu, tilipäivä, hautajaiset, tai työttömyys. Oikeestaan aika vitun sama, kunhan ette arvostele viinanjuontiani.
ElanorRaven

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Haaveilen itse jonkinlaisesta tatuoinnista, mutta saa toistaiseksi odottaa, kun en ole vielä päätynyt minkäänlaiseen lopputulokseen kuvan suhteen. Egyptiläinen elämänpuu-symboli oli pitkän aikaa harkinnassa ja piirsin siitä oman tyylitellyn versioni, mutta kun sitä tarpeeksi tuijotti, niin alkoi mietityttämään, että jaksaako sitä sitten loppuelämäänsä tuijotella. Riippuu tietysti minne sen laittaa, harkitsin jossain vaiheessa niskaa. En haluaisi laittaa tatuointia mihinkään ihan tavalliseen paikkaan, kuten käsivarteen/alaselkään/lapaluuhun.

Lävistyksiä löytyy toistaiseksi ainoastaan korvista, 5 kappaletta. Lisää suunnitteilla. Pari kesää sitten työkaveri laittoi mulle korvaan rustoon lävistyksen, kun meillä oli töissä tylsää. Oli kyllä aika tuskainen toimenpide, kun liian vauhdilla ruvettiin laittamaan korua ja vasta siinä vaiheessa, kun neula oli korvasta läpi, tajuttiin, että koru oli liian paksu kulkemaan sen kanyylin läpi. Onneksi tunto lähti aika pian, mutta korva kyllä helotti ihan kiitettävästi kun kotiin lähdin.

Tällä hetkellä suunnittelen lävistystä alahuuleeni, en vaan osaa päättää, olisiko se parempi keskellä vai jommalla kummalla sivulla. Ja kyllähän siinäkin mietityttää, että miten jälki häviää, jos joskus päätän luopua lävistyksestäni.

EDIT: Lasketaanko muuten korvakorutkin lävistyksiin? Välillä toiset eivät tunnu hyväksyvän niitä varsinaisten lävärien joukkoon, vaan ovat "vaan korvakoruja".
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Voisitteko keksiä yhdenkin syyn, miksi lävistykset ja tatuoinnit ovat jollain tapaa kiinnostavia. Tämä ketju pitkästyttää mut kuoliaaksi.
safi

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja safi »

Bigmama kirjoitti: Ei tartte vanhana katua sitä umpihumalassa tai teininä otettua jotain passiivista kuvaa.
Oman käsitykseni mukaan ammattilaiset eivät edes lähde tekemään kuvaa humalassa tai kamoissa olevalle asiakkaalle. Sama homma myös alaikäisten kohdalla tai ainakin vanhempien suostumus tarvitaan käsittääkseni aina. Korjaa ihmeessä, jos olen mielestäsi väärässä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

safi kirjoitti:
Bigmama kirjoitti: Ei tartte vanhana katua sitä umpihumalassa tai teininä otettua jotain passiivista kuvaa.
Oman käsitykseni mukaan ammattilaiset eivät edes lähde tekemään kuvaa humalassa tai kamoissa olevalle asiakkaalle. Sama homma myös alaikäisten kohdalla tai ainakin vanhempien suostumus tarvitaan käsittääkseni aina. Korjaa ihmeessä, jos olen mielestäsi väärässä.
Niin no, ammattilaiset toivottavasti eivät teekkään... mutta saa sen tatuoinnin muualtakin kuin ammattilaiselta. Ammattilaiset on sitten ne, jotka näitä räpellyksiä korjailee...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin