Lävistykset ja tatuoinnit

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Hebuli kirjoitti:Penisrengasläväri löytyy kyllä...
*RepsKops*
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Herra Manala

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mozart kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ai, olet femakko? Itse olen tähän saakka kuvitellut nimimerkkisi perusteella jotain muuta.
En luokittele itseäni mihinkään :D Mielipiteeni muodostuvat eri asiayhteyksissä ihan itsenäisesti ilman mitään aatetta tai -ismiä ;)

Mistäs tuo tupsahti mieleesi?
Äämm. Yritin sihdata tällä ainoastaan sukupuoltasi, en aatteitasi tai ismejäsi. Tarkoituksena ei myöskään ollut arvostella kirjoitustasi millään tavalla, aatteistasi riippuen tai riippumatta. Tarkoitukseni siis oli sanoa femakko as feminiini, ei feministi.
Hebuli

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Enthu kirjoitti:Sarkasmia toivottavasti :shock: :roll: :o
Sä alat olla aika hyvä tossa. Jatketaan harjoituksia.
safi

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja safi »

Hebuli kirjoitti:Penisrengasläväri
Päättelen tästä, että sitä juomaa on tullu litkittyä jo muutama tunti..
Hebuli

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Onko sulla jotain genitaaliläväreitä vastaan? Meille posessa olleille sellainen laitettiin defaulttina, rinkulat luovat yhteenkuuluvaisuudentunnetta porukassa.
Enthu

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Hebuli kirjoitti:Onko sulla jotain genitaaliläväreitä vastaan? Meille posessa olleille sellainen laitettiin defaulttina, rinkulat luovat yhteenkuuluvaisuudentunnetta porukassa.
:P
Hebuli

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

My man, good old cellmate!
safi

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja safi »

Hebuli kirjoitti:Onko sulla jotain genitaaliläväreitä vastaan?
Mitäh. Onko multa jäänyt kokonaan kertomatta tarina, jossa törmäsin kolliin jonka pipussa oli pieni kultainen renkula. No eipä tuo minua innostanut jatkotoimiin ja kolli sai lähtöpassit kotia kohden. Onnistuin näet saamaan päähäni ajatuksen, jossa lääkärisetä olisi joutunut ronkkimaan sisuksistani tuon pienen kultaisen renkulan. Hyväkään seksi ei ole tuollaisen vaivan arvoista..
tonttu8

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Hebuli kirjoitti:....
Naamaani en viitsi rautaa tunkea koska joudun työskentelemään valtavien magneettien läheisyydessä.
Ootsä sitten hurja!! :rofl:
Geetzu

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

"I think men who have a pierced ear are better prepared for marriage.
They've experienced pain... and bought jewelry. "

Rita Rudner
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja mozart »

Herra Manala kirjoitti:
mozart kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ai, olet femakko? Itse olen tähän saakka kuvitellut nimimerkkisi perusteella jotain muuta.
En luokittele itseäni mihinkään :D Mielipiteeni muodostuvat eri asiayhteyksissä ihan itsenäisesti ilman mitään aatetta tai -ismiä ;)

Mistäs tuo tupsahti mieleesi?
Äämm. Yritin sihdata tällä ainoastaan sukupuoltasi, en aatteitasi tai ismejäsi. Tarkoituksena ei myöskään ollut arvostella kirjoitustasi millään tavalla, aatteistasi riippuen tai riippumatta. Tarkoitukseni siis oli sanoa femakko as feminiini, ei feministi.
Ahaaaaah! No sitten :lol:
tonttu8

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Itse aiheeseen. Yksi lävistys löytyy, se on navassa. Tatskaa on tullut mietittyä aika pitkään, muttei tiedä minkälaisen kuvan ottaisi. Paikan sille kyllä tietäisin. Kuvan haluaisin olevan sellainen, jota ei olisi kellään muulla ja toki sen pitäisi kertoa jotain minusta. Kun ei osaa itsekään piirtää.
Toisaalta olen sen verran kipuherkkä ihminen (navan lävistys sattui juuh ihan perkeleesti), että tulisikohan siitä mitään. :roll:
Sekin arveluttaa että jos löytäisi nyt jonkin hienon kuvan ja hakkaisi sen ihoon, tykkäsinkö siitä vielä 20 vuoden päästä.
Joo, jospa mä vielä mietin muutaman vuoden lisää.
Tatskat ja lävärit on mielestäni kyllä hienoja, sikäli mikäli sopivat kantajalleen eikä niitten kanssa ole menty ns. liiallisuuksiin. Naama täynnä rautaa: :laatta:
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Kuvia on muutama, isohko tribaali oikeassa kädessä, suomileijona oikeassa tississä(EI, EN OLE NATSI), Vasen käsi tribaalin ja naispirun yhdistetty kokonaisuus lisäksi teksti "truth fears no trial", selässä isohko viikatemies(josta jatkoa seuraa koko selkään. Ei kaikkia jaksa selittää.

Lävistyksiäkin on pari, korvissa, kielessä, leuassa, nänneissä ja kaksi genitaalia.

Tatskat ja lävärit ei ikävä kyllä aina kaikille sovi ja joilleen ne sopii loistavasti. Jokainen kuitenkin tehköön itse valintansa ottaako vai ei. Omat silmäni lepää hienosti tehdyssä tatskassa ja lävärit on sitten oma juttunsa... :wink:
Truth fears no trial
Bigmama

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Ranteessa liekit
Oikeassa pikkurillissä tribaali
Oikeassa habassa orkideat
Selässä aurinko ja polvistunut Ikarus
Alaselässä piru ja enkeli
Navassa sydän ja tribaali
Vasemmassa reidessä iso lohikäärme
Vasemmassa habassa tribaalia ja lasten nimet hepreaksi

Nännilävistykset
Napalävistys
Kielilävistys
Avatar
Tiberia
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 03.11.2005 23:26

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Tiberia »

Napakoru ja yksi tatuointi löytyy. Molemmat ihan jees, tykkään. Ja tatskasta pakko tykätäkin, kun se ei siitä pesussa kuitenkaan lähde. En ehkä ottaisi kumpaakaan nyt, mutta silloin aiemmin oli pakko saada ja nyt ovat sitten. Mikäs siinä. Tatuointiin voisin joskus harkita jonkinlaista lisäystä, jos saisin aikaiseksi suunnitella.

No, tai sitten ei. Ihan mukavia ovat kuitenkin niin tatuoinnit kuin lävistyksetkin, kohtuudessa jos pysytellään. Ja ihmisestä riippuu, joillakin koristukset vaan näyttää paremmilta kuin toisilla.
...sanoi Kettu.
Yönmustaritari

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Näinhän se on, että arvet miehen ihoa pitää kaunistaa. Olen kertonut aiemminkin pitäväni tatuointeja ja lävistyksiä sotamuistoina ja/tai merkkeinä saavutuksia. Suurista saavutuksista, kuten satojen vihollisten päiden ripustamisesta keihään nokkaan eikä mistää vitun aliupseerikerhon shakkimestaruudesta vitun peelot.

Tähän asti ne ovat olleet kuvioita, kuten esim. maoreilla eikä todellakaan joku ankanpoika olkapäässä ihan tuo samaa kuvaa.

Yhtä lailla lävityksien kanssa on heimot pistäneet lautasen huuleen ja kasvattaneet sitä aika ajoin suuremmaksi ja suuremmaksi kunnes on joku 32" televisioruudun kokoinen leipäläpi. Samoin on naisilla pidennetty kaulaa metallirenkailla ym.

Ai hullua vai? Olla pitkäkaulainen, mustilla viivoilla täytetty tyyppi, jolla roikkuu keittön pöytä alahuulessa. No ehkä niin mutta käsittääkseni näillä koristeilla on joskus ollut jotain merkitystä. Nyttemmin ku niitä on jokaisella vastaatulevalla piipittäjällä niin ketä se liikuttaa. Sitten ne sanoo, että se nyt vaan on niiden juttu. Juu juu, antaa olla vaan mutta ne samat tyypit on kuitenkin netissä tiedustelemassa niiden soveliaisuutta sen jälkeen kun ovat jostain valmiista kirjasesta sen ankkansa valnnut tms.

Jos tautointi pitäisi ottaa niin olisi se teksti "ÄTI"* olkapäässä. (*toim. huom. takoituksellinen typo). Toisaalta myös koreaksi kirjoitettu, jokin esim. "soijakana 5 rahaa kilo" tai "sypäläinen kakkaa hiiriä" tekstit kiehtoisi.

Ei siis niinku nappaa kuvat eikä piikit niiku ei sitten yhtään.
Bigmama

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Joo, välillä näkee virityksiä jos jonkinlaisia. Trendinä on että otetaan vain koriste, harvalta puuttuu se oma sanoma sieltä sisältä.
Mä arvostan aina kuvaa enemmän jos kantajalla on kertoa siitä jokin tarina joka kantaa kauas asti.
safi

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja safi »

Bigmama kirjoitti:Joo, välillä näkee virityksiä jos jonkinlaisia. Trendinä on että otetaan vain koriste, harvalta puuttuu se oma sanoma sieltä sisältä.
Mä arvostan aina kuvaa enemmän jos kantajalla on kertoa siitä jokin tarina joka kantaa kauas asti.
Hmm.. sanoisinko, että jopa ihan mielenkiintoisia ajatuksia ihmiseltä, joka on kuvioinut oman kroppansa tribaaleilla, sydämmillä, lohikäärmeellä, niiq just sellasella trendi-pellen setillä.
Vai oisko sulla kertoa, joku ihq tarina niistä sun hässäköistä?
Bigmama

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

-Olen syntynyt lohikäärmeen vuonna
-Vatsassani on kasvanut kaksi elämäni suurinta rakkautta
-Lasteni nimet eivät olis yksinään kyenneet riittävän suurta pinta-alaa, ja heprea on lähin kirjallisuuden kielistä sydämessäni
-Pikkurillin tribaali on se ainoa kapina minkä annan näkyä muille ja vieläpä kättelykädessä
-Elämäni pimeimmät hetket ovat päättyneet auringon esiintuloon plus Ikaroksen tarina liittyy selkeästi aurinkoon
-Ja itsestään selvyytenä piru ja enkeli, kaksi puolta meissä kussakin. Tosin peitekuvana tulee kämmenen jäljet niiden päälle
-Kukat on peitekuva, ainoa selkeästi naisellisen piirre minkä olen antanut itseeni tatuoida

Pidemmät runot näiden takana
Bigmama

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Ja tuo mielipiteeni kantaa pitkälti siihen että näen joka päivä työssäni jos jonkinmoista tatuointia

Täytyy kyllä myöntää että joitakin kuvia olisin valinnut toisin, mutta onneksi on nyt mahdollisuus muokkailla niitä
Bigmama

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

safi kirjoitti:
Bigmama kirjoitti:Joo, välillä näkee virityksiä jos jonkinlaisia. Trendinä on että otetaan vain koriste, harvalta puuttuu se oma sanoma sieltä sisältä.
Mä arvostan aina kuvaa enemmän jos kantajalla on kertoa siitä jokin tarina joka kantaa kauas asti.
Hmm.. sanoisinko, että jopa ihan mielenkiintoisia ajatuksia ihmiseltä, joka on kuvioinut oman kroppansa tribaaleilla, sydämmillä, lohikäärmeellä, niiq just sellasella trendi-pellen setillä.
Vai oisko sulla kertoa, joku ihq tarina niistä sun hässäköistä?
Voiko muuten olla vittuilevampaa asennetta? Vittu mikä mesta.
Geetzu

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bigmama kirjoitti:Voiko muuten olla vittuilevampaa asennetta? Vittu mikä mesta.
Se on tuo safi sellanen mimmi, joka vittuilee ihan lämpimikseen täällä. En muista häneltä yhtään kirjoitusta, josta puuttuisi vittuilu, provosointi tai provoutuminen. Äläpä siis välitä. Opit myöhemmin noraamaan osan lannoittajista ihan käytöksenkin mukaan...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Ann »

Geetzu kirjoitti: Se on tuo safi sellanen mimmi, joka vittuilee ihan lämpimikseen täällä. En muista häneltä yhtään kirjoitusta, josta puuttuisi vittuilu, provosointi tai provoutuminen.
Yritä tässä nyt sitten vaalia ainutkertaisuutta..

Joo, mun selässä oleva smurffi kertoo siitä, et oon syntynyt happivajeisena.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Smurffi selässä on sentäs uniikkia! :D
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Kyllä näin on. Niitä ei ihan joka selässä näe.
Truth fears no trial
Vastaa Viestiin