Lävistykset ja tatuoinnit

Yleinen lätinä jä kitinä
Herra Manala

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

[quote="ElanorRaven"][/quote]
Sun tekstiäsi lukiessa mulle tulee väistämättä fiilis, että sä et oikeasti halua lävistyksiä ja tatuointeja, vaan haet niillä hyväksyntää ja tietynlaista mainetta.
Dumari

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Herra Manala kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Sun tekstiäsi lukiessa mulle tulee väistämättä fiilis, että sä et oikeasti halua lävistyksiä ja tatuointeja, vaan haet niillä hyväksyntää ja tietynlaista mainetta.
Mulle tuli mieleen että toi on normaalia naisten "mä haluun"-juttuja. Ei mitään sen vakavampaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Herra Manala kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Sun tekstiäsi lukiessa mulle tulee väistämättä fiilis, että sä et oikeasti halua lävistyksiä ja tatuointeja, vaan haet niillä hyväksyntää ja tietynlaista mainetta.
Ai vainko hän?
Exsat

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kertokaas joku kokeneempi, että miten usein tuollaista kuvaa pitäisi kohennella? Mulla on selässä 2000 tehty tatuointi, joka on alkanut hiljalleen halaistua ja kummasti vihertyä (on siis mustavalkoinen), ja ajattelin, että olisikohan jo aika käydä vähän virkistyttämässä sitä?
Kittys

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Exsat kirjoitti:Kertokaas joku kokeneempi, että miten usein tuollaista kuvaa pitäisi kohennella? Mulla on selässä 2000 tehty tatuointi, joka on alkanut hiljalleen halaistua ja kummasti vihertyä (on siis mustavalkoinen), ja ajattelin, että olisikohan jo aika käydä vähän virkistyttämässä sitä?
Mulla on tainnu toi oma olla jo 8.5 vuotta. Kertaakaan en oo käyny värityttämässä, ihan kivasti on toi haalistunu. Toi saa korkeintaan uuden kuvan päälleen, jos jotain..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Kertokaas joku kokeneempi, että miten usein tuollaista kuvaa pitäisi kohennella? Mulla on selässä 2000 tehty tatuointi, joka on alkanut hiljalleen halaistua ja kummasti vihertyä (on siis mustavalkoinen), ja ajattelin, että olisikohan jo aika käydä vähän virkistyttämässä sitä?
Kyllä varmaan sitten voi mennä kun se omaan silmään pistää.. Mulla on uudempi otettu kai -01, vanhempi joskus 10v sitten :? ja kyllä kans aika vihreitä ovat nuo. Ei varmaan maksaiskaan kovinkaan paljon. Tuohon pienempään luvattiin joskus 100 mk:lla uus väri.
slam

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja slam »

En aio ottaa mitään koristeita edelleenkään. Ei edes kaulaketjua, rannekoru nyt helisis kokoajan. :jouden: Tappelisin vastaan, niin raivolla, että saisi kolme miestä olla pitelemässä minua kiinni ruuvipenkissä. Semmosta.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Exsat kirjoitti:Kertokaas joku kokeneempi, että miten usein tuollaista kuvaa pitäisi kohennella? Mulla on selässä 2000 tehty tatuointi, joka on alkanut hiljalleen halaistua ja kummasti vihertyä (on siis mustavalkoinen), ja ajattelin, että olisikohan jo aika käydä vähän virkistyttämässä sitä?

Tatskat "reagoi" jokaisella ihmisellä erilailla. Johtuen ihosta ja väristä mitä tatska sisältää (esim valkoinen haalistuu nopeasti). Värityttää kannattaa silloin kun se haittaa sua. Ei siinä värittämisesä ole mitään sääntöä tai säännöllistä väliä. Käy kyselemässä hintoja uudelleen värittämisestä ja sitten kun sulla on siihen rahaa, aikaa ja kiinnostusta väritä se uudelleen.
Truth fears no trial
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minulla on tuo avattaren sulkakäärme ollut 8 vuotta, ja onhan se toki haalistuneempi kun nuo uudemmat, mutta ei se minua haittaa, se saakin näytää siltä, että sillä on ikää.

Eli kuten todettu, väritytä sitten, kun siltä tuntuu.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Exsat

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ok. Kiitos vastauksista. Ajattelin, että jos en ajoissa sitä kirkasta, niin meneekö sitten kokonaan pilalle. Salilla joskus näkee sellaisia vanhoja, rumia kulahtaneita sinisiä ruusuja ihmisten selässä, toimivat varoittavana esimerkkinä. :wink:
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja tuike »

Mulla on napakoru ja merihevonen sisäreidessä. Tatskan värit on haalistunut, on ollut mielessä käydä sitä jossain vaiheessa ehostamassa. Napakoru ottaa päähän: Kammottavaa, kun lähes kolmekymppinen nainen kulkee bikineissä biitsillä ja hätäsektioarven yläpuolella navassa killuu joku sininen kivi, ARGH! Otin sen poiskin, mutta se pelkkä jumalattoman kokoinen reikä vasta ruma onkin, eikä suostunut menemään ollenkaan umpeen. Kaikkea sitä tuleekin tehtyä! (Olihan se ihan sexy juttu silloin...) Muistan, että jossain vaiheessa olisin halunnut enemmänkin läväreitä sinne ja tänne, mutta luojan kiitos olin liian laiska koskaan niitä hankkimaan.

Tatuoinnin tai pari voin ottaa lisää sitten, kun kolahtaa. Mun mielestäni tatskat kertovat kantajastaan erittäin paljon, eikä mulle riitä pelkkä "sievä koriste", vaan siinä pitää olla joku oma juttu takana.
Viimeksi muokannut tuike, 06.01.2006 19:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

tuike kirjoitti:Napakoru ottaa päähän: Kammottavaa, kun lähes kolmakymppinen nainen kulkee bikineissä biitsillä ja hätäsektioarven yläpuolella navassa killuu joku sininen kivi, ARGH!
:lol: Onneks joillakin vähän y l i kolmekymppisillä arvettomilla yksilöillä se näyttää ihan hyvältä.
ninnithequeen

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:Ok. Kiitos vastauksista. Ajattelin, että jos en ajoissa sitä kirkasta, niin meneekö sitten kokonaan pilalle. Salilla joskus näkee sellaisia vanhoja, rumia kulahtaneita sinisiä ruusuja ihmisten selässä, toimivat varoittavana esimerkkinä. :wink:
Onneksi mun tatuoinnit ei juuri näy, koska haalistuneita ovat. Olkapään tatuointi on edelleen kesken, mutta kun ei saa aikaiseksi...No näkyyhän tuo minimaalinen sydän vasemmassa kämmenselässä, ja onhan se viidessätoista vuodessa tosiaan haalistunut...
MarthaFocker

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Dumari kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Sun tekstiäsi lukiessa mulle tulee väistämättä fiilis, että sä et oikeasti halua lävistyksiä ja tatuointeja, vaan haet niillä hyväksyntää ja tietynlaista mainetta.
Mulle tuli mieleen että toi on normaalia naisten "mä haluun"-juttuja. Ei mitään sen vakavampaa.
Hei...viisauden on turha kieltää nuoruuden hullua mieltä!
Jokaisella 14-19 -vuotiaalla on toi vaihe.

Niin aiheesta: ei ole tatskoja eikä tule. Iho on liian kaunis pilattavaksi kuvalla, johon todennäköisesti vittuunnun.

Teininä otetuista läväreistä on naama reikäinen, muttei haittaa ollenkaan.
Kiittelen vain onnea etten teininä mitään tribaaleja alaselkään ehtinyt ottaa. Nyt vituttaisi. Navassa on 15-vuotiaana hankittu koru edelleen, mutta siitä jotenkin tykkään. Se toimii mun stressileluna. Päivittäin yllätän itseni räpeltämästä sitä.
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Jenah »

LillyMunster kirjoitti:Mielipiteitä? Onko sinulla, ja jos ei ole, ottaisitko? Mitä mieltä olet kun näet niitä muilla?
Lävistykset ja tatuoinnit on jees, kun ne on hyvällä maulla otettu, eikä liikaa.
On pari, molempia.
Kyllä niitä muillakin saa olla, ei kuulu mulle.
Missä kulkee sinun rajasi lävistyksin ja tatuoinnein itsensä koristelussa?
Ei naamaan, eikä liikaa, kumpiakaan.
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
safi

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja safi »

On tästä pakollisesta neljän seinän sisällä olosta jotain hyötyä ollut. Netissä häröillessäni löysin sattumalta sivuston, jossa oli tuhansittain ihmisten piirtämiä ehdotelmia tatuoinneiksi. Osa jo kuvattuna valmiina iholla ja osa vasta suunnitelmana paprulla.
No näistä tuhansista löysin yhden ainokaisen, jonka aijon käydä nakuttamassa ensitilassa käsivarteeni. Tuskin kuitenkaan siellä messuilla.

Harmi, etten edelleenkään osaa linkittää sitä sivustoa tähän. Vaiks kerran se jo kädestä pitäen minulle näytettiin :oops:
Avatar
tsirppis
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 13.02.2006 22:33
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja tsirppis »

safi kirjoitti:Harmi, etten edelleenkään osaa linkittää sitä sivustoa tähän. Vaiks kerran se jo kädestä pitäen minulle näytettiin :oops:
Täällä kovasti tahottais tuo linkki :shock:
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
isohaara

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Olipa mielenkiintoinen "tutkimus" myytinmurtajissa. Lävistetty naama vetää ehkä pikkaisen naturaalia naamaa enemmän salamaa puoleensa, mutta ihossa pitää roikkua lähemmäs puoli kiloa rautaa ennen kuin salama suorastaan tähtäisi lävistykseen. Ei muuta kuin nikkeliä nenään.

Niin, ja pari tatskaa löytyy; yin yang ja che. Korvassakin yksi melkein irtirevitty lävistys.
masa

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Uuu, ostaiskohan joku mun vasemman tissin? :o
Storia

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Storia »

masa kirjoitti:Mallia tramp stamp-tyypeille:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1580733
Kuka ostais mun selän?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on kolme tatuointia ja lähiaikoina on tulossa kaksi lisää. Myöhemmin varmaan enemmänkin. Kaikki tatskani saa vaatteilla peittoon tarvittaessa, kuten myös nuo tulevatkin.

Lävistyksiäkin löytyy muutama. Vasemmassa korvassa industrial ja oikeassa tragus ja molemmissa korvissa 4mm plugit. Lisäksi mulla on ollut lävistys nännissä, kielessä ja kaksi kulmassa. Korvalehdissä on ollut useita reikiä, jotka olen tehnyt itse. Kielilävärin voisin melkeinpä ottaa uudestaan, vaikka hammaslääkärin suosituksesta sen aikoinaan poistinkin. Pohdin myös, olenko liian vanha labretin, josta olen haaveillut jo pitkään.
Geep

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Geep »

tuike kirjoitti:Napakoru ottaa päähän: Kammottavaa, kun lähes kolmekymppinen nainen kulkee bikineissä biitsillä ja hätäsektioarven yläpuolella navassa killuu joku sininen kivi, ARGH!
Mä laitoin uudelleen just napaan ja ai että kun onkin ihku se pinkki kivi lähes kolmekymppisellä äiskällä. 8)
Oon oikeesti tykästyny.

Tatuointeihin todella hurahtaa mutta oon pitäny itteni kurissa ja seuraava tulee vasta kun oon se kolmekymppinen. Nyt on pari otettu, juuri niin kuin ketjussa näköjään vuosia sit aioin. Kumpikaan näkyy tuskin koskaan mutta itsekseen niitä ihailee päivittäin.
barbi

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja barbi »

Hienoja ovat tatskat, mut ei mun nahkaan niitä kiits! Läväreille oon myötämielisempi, mulla oli korvissa kauan vain yhdet korut mut nyt niitä on jo molemmissa kolmet. Huuliin, kulmiin tai nenään en halua. Napakoru on seuraava kohde.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lävistykset ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kaivelin vanhan ketjun esiin kertoakseni, että edellisestä viestistä poiketen olen ottanut vain yhden uuden tatuoinnin, mutta se on aika iso. Olkapäästä melkein kyynärpäähän. se on pöllö :h: Laitan kuvan jossain vaiheessa, niin saatte kauhistella. Lisääkin tulee heti kun on varaa sijoittaa eli käytännössä aikaisintaan syksyllä.

Labret-lävärin otin noin kuukausi tuon edellisen viestini jälkeen. Kieltä edelleen harkitsen.

Hassua muuten, että näin vanha ketju oli jo sivulla 4 - täällä tosiaan taidetaan jauhaa pelkkää paskaa :D
Vastaa Viestiin