Crocs

Yleinen lätinä jä kitinä
Bliss

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Nyt mä olen nähnyt kaiken :shock:

Mulla oli ne halpis-kopiocrocsit, toimivat erinomaisesti siinä tarkoituksessa, johon ne hankittiin (matonpesukengät). Ovat haudattu odottamaan ensi kesän vastaavaa urakkaa.
BettyB.

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hei, no karvacrocsit on tosi kivat jalassa! Olisin ostanut sellaiset töihin, mut ei ollu haluamaani väriä tarjolla. Systerillä on sellaset, eikä ne mitkään epähygikset ole. Toi vuorihan irtoaa ja sen voi pestä, toisin kun muissa kengissä...
Stinky

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä haluun tommoset mustat karvacrocsit. Mistä niitä, edes feikkejä, saa?
BettyB.

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Stinky kirjoitti:Mä haluun tommoset mustat karvacrocsit. Mistä niitä, edes feikkejä, saa?
En usko että karvafeikkejä saa mistään, aitoja ainakin Sokokselta, Stockalta ja Partioaitasta. Kävin eilen Riihimäellä Partioaitan jossain alemyymälässä, siellä oli vaikka mitä!
Stinky

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Stinky »

BettyB. kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Mä haluun tommoset mustat karvacrocsit. Mistä niitä, edes feikkejä, saa?
En usko että karvafeikkejä saa mistään, aitoja ainakin Sokokselta, Stockalta ja Partioaitasta. Kävin eilen Riihimäellä Partioaitan jossain alemyymälässä, siellä oli vaikka mitä!
Dänks, täytyy suunnata sit vaik itikseen. Sieltä löytyy stocka ja partioaitta :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Mä haluun tommoset mustat karvacrocsit. Mistä niitä, edes feikkejä, saa?
En usko että karvafeikkejä saa mistään, aitoja ainakin Sokokselta, Stockalta ja Partioaitasta. Kävin eilen Riihimäellä Partioaitan jossain alemyymälässä, siellä oli vaikka mitä!
Dänks, täytyy suunnata sit vaik itikseen. Sieltä löytyy stocka ja partioaitta :]
On noita feikkejä karvasia Prismassakin :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^eli jumboon....
Herra Manala

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elppis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Croc:sit, joissa on karvavuori
Sano, että sellaisia ei oikeasti ole :shock:
Eihän?
Kuva
Miks mulle tulee näistä mieleen seeprojen keinovaginat?

Tää Crocs-juttu on kyllä jännä. Kengät saa olla ihan vituksen rumat, hirveät, kamalat ja tyylittömät, ja silti ne on muka-muotitietoisten mielestä tosi koleet, viileet ja in, kun ne on niin mukavat ja käytännölliset. Vittu, verryyttelyhousut ja salihousut ovat mukavat ja käytännölliset eikä läheskään yhtä rumat kuin mitkään crocsit, mutta en näe muotimammojen hyväksymisleimoja niiden päällä.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 17.08.2008 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Feikit... :roll:
Stinky

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^kato kaikil ei vaan o varaa aitoihin :?
Herra Manala

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Stinky kirjoitti:^kato kaikil ei vaan o varaa aitoihin :?
Mitä kiveksen väliä. Edes kiinalainen neekeri-insinööri erota niitä feikkejä aidoista. Ihan yhtä järkyttäviä rei'itettyjä kumisaappaita ne ovat joka tapauksessa. Ainoana erona on se, että pitää oikeasti vähän puhaltaa päässä maksaakseen niistä aidoista rei'itetyistä kumisaappaista niitä hintoja mitä niistä pyydetään.
Stinky

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Herra Manala kirjoitti:Ihan yhtä järkyttäviä rei'itettyjä kumisaappaita ne ovat joka tapauksessa.
Näin on. Ja juurikin siksi mun makuuni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Sun mielipidettä ei kysytty :D
BettyB.

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Guess how stupid u look, kun postaat saman kuvan kolmesti ;)

Jotenki musta tuntuu että tää crocsien vihaaminen on se tosi cool juttu, vähän ku seiskan boikotoiminen tai joku muu vastaava hölmöily. Herranen aika, mäkin vihaan tennissukkia mutten mä silti käy aukomassa päätäni sellaisille jotka niitä käyttää.

Niin, ja mulla siis ei ole crocseja.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:Guess how stupid u look, kun postaat saman kuvan kolmesti ;)
Tosi :oops: Mä olin niin innoissani ku sopiva kuva sattu kohdalle, et sormi kramppas!

Enkä mä päätäni aukonu!

En mä vihaa Crocseja, en vaan itte diggaile ollenkaan. Ei oo jotenkin mun jalan muodolle tehty, joten ei ole mukava jalassa. Myönnän että kokeilin :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
AnaisJune
Kitinä paheena
Viestit: 38
Liittynyt: 17.08.2008 7:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja AnaisJune »

Mä olen hyvillä mielin Crocsien Lenita Airisto.
Vihtahousu

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tajusin vasta tän vuoden puolella mitä nää crocsit on joista jengi höpisee jatkuvasti, siis näin livenä ekaa kertaa. Vähän harmittaa että tiedän näinkin paljon, ei jaksa edes käyttää energiaa niiden mollaamiseen. Käyttää ihmiset turhempiakin asioita.
Vastaa Viestiin