Crocs

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Muistakaa pojat ettette käytä legginsejä niiden kanssa!!
Minä kyllä jatkan legginsien pitämistä crocskopioitten kanssa. Pukeudun vain itseäni varten. :)
Niin ja meikkaat myös vain itseäsi varten? 8)
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Numba

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Tunnustan, kympin versiot löytyy.

Viime vuonna kun ensimmäisen kerran näin ko. kapistukset niin ajattelin, että ei helvetti mitkä ihmeen "saunakengät" nuo oikein on, tuommosiahan en jalkaani laita koskaan.
No, toisin kävi. Ostin työkengiksi (mustat) ja ovat ihan mahtavat.
Ilmastointi pelaa ja hyvät kävellä.
1108

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja 1108 »

En muuten jalkoihini pistäis vaikka joku maksaisi. Ärsyttävät muhkut ja muutenkin oksettavat töppöset. Kinttuun kuuluu joko New Rock, Maihari, Converse, Vaelluskenkä tai Turvakenkä.
Herra Manala

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:Muistakaa pojat ettette käytä legginsejä niiden kanssa!!
Mitäs mieltä olet siitä, että pojat käyttelevät näin julkeasti Crocs-kopioita? Eikös tärkeää nimenomaan ollut, että Crocsit ovat aidot ja alkuperäiset, eli oikean merkkiset, eikä mitkään kopiot?
BettyB.

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Mitäs mieltä olet siitä, että pojat käyttelevät näin julkeasti Crocs-kopioita? Eikös tärkeää nimenomaan ollut, että Crocsit ovat aidot ja alkuperäiset, eli oikean merkkiset, eikä mitkään kopiot?
Mulle ihan sama mitä pojat käyttää, kunhan MUN poikaystävät käyttää vaan aitoja!!11 Sehän on vähän sama ku olis kihlasormuksessa zirkonia timangin sijaan!!
Bliss

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bliss kirjoitti:Kammotus. Kumiset Mikkihiirikengät. En omista nyt enkä tulevaisuudessa. Ikinä!!
Luultavasti joudun tarkistamaan lausuntoani pikapuoliin. Ne on kuulemma loistavat uimarantakäytössä, ja rannalla taidan viettää suuren osan kesästä...

MUTTA! Pitää olla vaaleanpunaiset, muuten en ala!!1
Herra Manala

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:Mulle ihan sama mitä pojat käyttää, kunhan MUN poikaystävät käyttää vaan aitoja!!11 Sehän on vähän sama ku olis kihlasormuksessa zirkonia timangin sijaan!!
Crocs vs. timantit, aika hyvä analogia!

Taitaa olla aika hyvä pössis yrttiä piipussa?
BettyB.

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tietäsitpä vaan!!
Aito_Johanna

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

exPertti kirjoitti: Minä kyllä jatkan legginsien pitämistä crocskopioitten kanssa.
Eikä, eikä, eikäeikäeikäeikä :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Ostin kopiot Stadiumin avajaisissa kun maksoivat vain vitosen. Takaoven viereen laitoin että voin sujauttaa jalkaan kun menen tupakalle, mutta lopetin röökaamisen, joten ei ole tullut vielä kertaakaan käytettyä. Mutta eiköhän niille löydy kesällä käyttöä.
Älä löi! En ole hurrit!
ninnithequeen

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Minä kyllä jatkan legginsien pitämistä crocskopioitten kanssa.
Eikä, eikä, eikäeikäeikäeikä :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Ei perkele kiitos tästäkin mielikuvasta :D Pertti legginseissä ja crocseissa. Kääk!
elco

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja elco »

Eikös facebookissa ole ryhmä, jonka nimi osuvasti kuuluu: "I don't care how comfortable crocs are, you look like a dumbass in them"
masa

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Eikös facebookissa ole ryhmä, jonka nimi osuvasti kuuluu: "I don't care how comfortable crocs are, you look like a dumbass in them"
En tiedä, kun en sellaisissa dumbassbookeissa käy.
elco

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:
elco kirjoitti:Eikös facebookissa ole ryhmä, jonka nimi osuvasti kuuluu: "I don't care how comfortable crocs are, you look like a dumbass in them"
En tiedä, kun en sellaisissa dumbassbookeissa käy.
2056 jäsentä, joista minä olen yksi.
masa

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja masa »

Kumpi on typerämpää. Käyttää crockseja vai liittyä Facebookissa Crocseja inhoavien ryhmään?
elco

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: Yleensä kun joku asia on noin ristiriitainen sen täytyy olla suosittu. Tuon palstan perustajan täytyy olla suomalainen tai pihalle potkittu crocsin (tai sen kilpailijan) työntekijä.

Muuten elämän tuhlaaminen tuollaisen palstan ylläpitoon ei kuulosta järkeenkäyvältä. Suomalainenhan voi saada tylsään elämäänsä jopa sisältöä yhden asian vihaamisesta.
"Pertti olet idiootti!"-hymiölle olisi taas tilausta.
elco

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:Käyttää crockseja vai liittyä Facebookissa Crocseja inhoavien ryhmään?
Käyttää Crocseja. Muita kysymyksiä?
masa

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti:Käyttää Crockseja vai liittyä Facebookissa Crocseja inhoavien ryhmään?
Käyttää Crocseja. Muita kysymyksiä?
No hyvä että olet löytänyt itsellesi motivoivan harrastuksen. Onnea valitsemallesi tielle.

Voisi sanoa, että mitään huvittavampaa ei ole olemassa kuin 36 vuotias mies Facebookin I Hate Crocs -ryhmässä. Ihanan uhmaikäistä.
elco

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: Voisi sanoa, että mitään huvittavampaa ei ole olemassa kuin 36 vuotias mies Facebookin I Hate Crocs -ryhmässä. Ihanan uhmaikäistä.
Kaikki internetissä aikaansa tuhlaavat ovat idiootteja?

Missasitte kuitenkin pointin, joka oli, että crocsit jalassa näytätte urmaksilta.
masa

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: Missasitte kuitenkin pointin, joka oli, että crocsit jalassa näytätte urmaksilta.
Ja mitä väliä, miltä näytän lökäpöksyissä, t-paidassa ja crocseissani, kun grillaan Bratwurstia palaa takapihan terassilla :P
BettyB.

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Tsaijai, tosta se alamäki lähtee! Kohta juoksee vaimo naapurin bratwurstin perässä kun kotimakkara ei enää miellytä silmää!
masa

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja masa »

^

No hei. Tottakai siis lökäpöksyni ovat viimeisintä muotia Tommy Hilfigeriltä ja t-paita Sandilta. Lisäksi lahkeessani pullottava Bratwurstini näyttää daamini mielestä syötävän herkulliselta.
Tix

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tykitä, Urmas, tykitä!
masa

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti:Tykitä, Urmas, tykitä!
Jo liityit yhteisöön?
Tix

Re: Crocs

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:
Tix kirjoitti:Tykitä, Urmas, tykitä!
Jo liityit yhteisöön?
Min en moisia feisbuukkeja harrasta. Kopiocrocsitkin on ostamatta. Olen neutraali taho.
Vastaa Viestiin