Painonpudotusta

Yleinen lätinä jä kitinä
BettyB.

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:No mitäs sun ukkos sanos jos lähtis mun kanssa matoa uittamaan?
Öh, ei mitään? Eihän mulla edes ole ukkoa.. kait..tjtn..niinq...öh..

Kalastamaanhan sinne mennään eikä nussimaan!
masa

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti: Kalastamaanhan sinne mennään eikä nussimaan!
:P Onks sulla jigivehkeitä tai taimenvehkeitä olemassa?
BettyB.

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti: :P Onks sulla jigivehkeitä tai taimenvehkeitä olemassa?
Mulla on kaikki mahdolliset vehkeet, tosin ne on nyt alkukodissa. Että täytyy hakea ne jos kerran kalaan pääsee :D
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja Vadim »

masa kirjoitti:Valitettavasti vaan vene on jo täyteen miehitetty :wink:
Hankkikaa kirkkovene!
Aito_Johanna

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Koin tänään päivän järkytyksen, kun osuin Kampin keskuksessa Herbalife-standille, jolla sai teettää ilmaisen rasvaprosentin mittauksen.
Sain tulokseksi 33 %, "korkea". :shock:
Jokainen mut nähnyt voipi miettiä, että jos meiksi on ihraplösö, niin miltähän näyttää ihminen, jonka rasvaprosentti on tuolla asteikolla "normaali" saati "liian matala"... :lol:
Naureskelin tulokselle epäuskoisena, mutta Herbalife-täti (joka, kaikella kunnioituksella, tuolla mittarilla mitattuna olisi jotain "kuoleman partaalla kituva sairaalloisen lihava läskivuori") väitti ihan pokkana, että käyttämällä Herbalife-tuotteita saisin rasvaprosenttini normaaliksi.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Sama kokemus. Mutta mielenkiintoisinta on, että epäilen koko mittaria. Minulta kysyttiin pituus ja paino ja piruuksissani ilmoitin jonkin verran totuudesta poikkeavat. Kas kummaa, mittari näytti täsmälleen samaa tulosta kuin sillä netistäkin löytyvällä laskukaavalla tulee.

Kaava oikeillakin arvoilla antaa minulle lähes läskituloksen, koska saliharjoittelun takia on jonkin verran keskimääräistä enemmän lihasmassaa, jonka kaava typeryyksissään tulkitsee laardiksi.

Ja kyllä, tukeva oli testaajakin, joten ei oikein hyvää mainosta tuotteelleen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Googlebot

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Aito_Johanna kirjoitti:Naureskelin tulokselle epäuskoisena, mutta Herbalife-täti (joka, kaikella kunnioituksella, tuolla mittarilla mitattuna olisi jotain "kuoleman partaalla kituva sairaalloisen lihava läskivuori") väitti ihan pokkana, että käyttämällä Herbalife-tuotteita saisin rasvaprosenttini normaaliksi.
Tulee mieleen lapsuudesta pölynimurikauppias, joka jotenkin kummasti muka sai imuroitua pieneltä, hieman aiemmin omalla imurillamme imuroidulta, matoltamme tuhdin keollisen töhnää ja pölyä. Mikä lie silmänkääntötemppu.

Mitä rasvaprosentteihin tulee, tiedän olevani plösö koska en saa sixpäkkiä kokonaan näkyviin, vaan minulla on "lihaspömppis" (vähän niinku Din Weaselillä). Inhottavaa. Lihaspömppistä on paljon vaikeampi laihduttaa pois kuin läskipömppistä.
NuoriDaavid

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti: Naureskelin tulokselle epäuskoisena, mutta Herbalife-täti (joka, kaikella kunnioituksella, tuolla mittarilla mitattuna olisi jotain "kuoleman partaalla kituva sairaalloisen lihava läskivuori") väitti ihan pokkana, että käyttämällä Herbalife-tuotteita saisin rasvaprosenttini normaaliksi.
Eikö ole outoa, että kauppias itse ei ollut hoikka? Eikö hän käytä myymäänsä tuotetta, vai eikö se toimi?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 26.09.2007 10:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Perkele, paino ei ollut pudonnut. Syytän hormooneita!! Ja kasvanutta lihasmassaa!
William Somerset

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

BettyB. kirjoitti:Ja kasvanutta lihasmassaa!
Sitä se on. Trust me. Mulla on paino noussut. Ja se on nimenomaan sitä suunnitellusti hankinnassa olevaa lihasmassaa. Peilikuva kertoo että rasvaprosentti olisi taas laskenut (mitä sinällään en halua), mutta vaaka kertoi massaksi 78,5 kg. Näin paljon mä en ole painanut vuosikausiin. Messevää. Viime vuoden keväästä olen siis +8,5 kg tilanteessa. Ei huono. Ei huono ollenkaan.
Bhven

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja Bhven »

NuoriDaavid kirjoitti: Eikö ole outoa, että kauppias itse ei ollut hoikka? Eikö hän käytä myymäänsä tuotetta, vai eikö se toimi?
Jos hän oli juuri aloittanut ja laihduttanut vasta kolmekymmentä kiloa.
NuoriDaavid

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bhven kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Eikö ole outoa, että kauppias itse ei ollut hoikka? Eikö hän käytä myymäänsä tuotetta, vai eikö se toimi?
Jos hän oli juuri aloittanut ja laihduttanut vasta kolmekymmentä kiloa.
Tunnustan, että en tullut tuota ajatelleeksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ihan saatananmoisella nälkäkuurilla syömättä oikeastaan mitään oon saanut nyt 3 kiloa nipistettyä pois. Kieltämättä se vähän jo onneksi näkyy, mutta edelleen haluan näyttää paaaaljon paremmalta baarikamppeissa. Jospa auttais kun aloitan sen paskan lappamisen marraskuun alusta vakituiseen, viimeksi ainakin kesti syödä ihan hirveitä määriä lihomatta yhtään. (ja nythän mä en syö hirveitä määriä)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
BettyB.

Re: Painonpudotusta

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Unohdin vallan päivittää keskiviikkona, eli yhteensä -3kg. Hitaastihan toi tuntuu lähtevän, mutta hitaasti se on tullutkin, ja eiköhän tällä treenitahdilla toi lihasmassakin oo kasvusuhdanteinen. Niin ja olinhan mä viime viikolla sikailemassa Budapestissa, ruokaa ja alkoa ympäri vrk.
Vastaa Viestiin