Tyhmin tekosi?

Yleinen lätinä jä kitinä
Elukka

Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No nih, nyt kun näitä alkoi tuolla rohkein tekosi -ketjussa tulla esille, niin kysytään tätäkin.
Mikä on ollut vaarallisin, ajattelemattomin tai muuten vaan tyhmin tempauksesi ikinä?

Mainittakoon, että minä olen (villeinä opiskelijavuosinani) könynnyt kännissä alas sillalta ja soittanut poliisit kuskaamaan kännisen persiini ojanpohjalta kotiin. :oops:
Bliss

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei taida riittää tila Intternetissä, jos rupean oikein tosissaan luettelemaan :oops:
SaintJohnPerse

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Elukka kirjoitti:No nih, nyt kun näitä alkoi tuolla rohkein tekosi -ketjussa tulla esille, niin kysytään tätäkin.
Mikä on ollut vaarallisin, ajattelemattomin tai muuten vaan tyhmin tempauksesi ikinä?

Mainittakoon, että minä olen (villeinä opiskelijavuosinani) könynnyt kännissä alas sillalta ja soittanut poliisit kuskaamaan kännisen persiini ojanpohjalta kotiin. :oops:
Kuulostaa niin teekkari touhulta... Ex-lukio nörtti "kotoa päästyään" hieman juo viinaa, kertoo tyhmiä vitsejä ja oksentelee... Ja sitten niistä oksentelu tapauksia muistellaan ylpeänä, kun juodaan taas viinaa.

Näitä opiskeluaikoja on kiva sitten muistella kauluspaita sammareiden siisään tungettuna...
chevilyn

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Yritin kirjoittaa, mutta sormeni alkoivat krampata ja aivoistani lähti käsky pyyhkiä kaikki pois. Täytyy siis vain todeta, että ei kehtaa kertoa :D
Mulli75

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

chevilyn kirjoitti:Yritin kirjoittaa, mutta sormeni alkoivat krampata ja aivoistani lähti käsky pyyhkiä kaikki pois. Täytyy siis vain todeta, että ei kehtaa kertoa :D
Olette te kumma sakkia Bliss ja Chevilyn. Aluksi sanotte että ois vaikka mitä juttua mutta ette sitten kerro tarkemmin mitä. Antaa tulla vaan.
Elukka

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mulli75 kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Yritin kirjoittaa, mutta sormeni alkoivat krampata ja aivoistani lähti käsky pyyhkiä kaikki pois. Täytyy siis vain todeta, että ei kehtaa kertoa :D
Olette te kumma sakkia Bliss ja Chevilyn. Aluksi sanotte että ois vaikka mitä juttua mutta ette sitten kerro tarkemmin mitä. Antaa tulla vaan.
Nii! :pics:
Elukka

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Elukka kirjoitti:No nih, nyt kun näitä alkoi tuolla rohkein tekosi -ketjussa tulla esille, niin kysytään tätäkin.
Mikä on ollut vaarallisin, ajattelemattomin tai muuten vaan tyhmin tempauksesi ikinä?

Mainittakoon, että minä olen (villeinä opiskelijavuosinani) könynnyt kännissä alas sillalta ja soittanut poliisit kuskaamaan kännisen persiini ojanpohjalta kotiin. :oops:
Kuulostaa niin teekkari touhulta... Ex-lukio nörtti "kotoa päästyään" hieman juo viinaa, kertoo tyhmiä vitsejä ja oksentelee... Ja sitten niistä oksentelu tapauksia muistellaan ylpeänä, kun juodaan taas viinaa.

Näitä opiskeluaikoja on kiva sitten muistella kauluspaita sammareiden siisään tungettuna...
Sähän olet oikea Kitinän Zigmund Freud. :D
Paitsi että ne on farkut, ei sammarit.
SaintJohnPerse

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tyhmiä tekojaan alkaa muistelemaan ja kertomaan vasta, kun on sen verran aikuinen, ettei enää tee niitä...

En ole tehnyt ikinä mitään typerää.
Bliss

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti: En ole tehnyt ikinä mitään typerää.
Paitsi laittanut Vesa Keskisen avatarkuvaksesi :P
*puistatus*
chevilyn

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Elukka kirjoitti: Olette te kumma sakkia Bliss ja Chevilyn.
Tiedän. Jonkinnäköinen yksityisyyden suojaus on aika kummallista palstakäyttäytymistä :D
SaintJohnPerse

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: En ole tehnyt ikinä mitään typerää.
Paitsi laittanut Vesa Keskisen avatarkuvaksesi :P
*puistatus*
Eikö Vesa olekaan symppis?
Tix

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mulli75 kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Yritin kirjoittaa, mutta sormeni alkoivat krampata ja aivoistani lähti käsky pyyhkiä kaikki pois. Täytyy siis vain todeta, että ei kehtaa kertoa :D
Olette te kumma sakkia Bliss ja Chevilyn. Aluksi sanotte että ois vaikka mitä juttua mutta ette sitten kerro tarkemmin mitä. Antaa tulla vaan.
No kerrohan sinä mussukka ensin tyhmille tytöille esimerkiksi omat kaikkein noloimmat munauksesi. Lista on epäilemättä pitkä.
Mulli75

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

chevilyn kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Olette te kumma sakkia Bliss ja Chevilyn.
Tiedän. Jonkinnäköinen yksityisyyden suojaus on aika kummallista palstakäyttäytymistä :D
Sitten vielä laitat mun sanat Elukan suuhun siteerauksessa.
Mitähän kaikkea sinusta oikein paljastuukaan.
Mulli75

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tix kirjoitti:No kerrohan sinä mussukka ensin tyhmille tytöille esimerkiksi omat kaikkein noloimmat munauksesi. Lista on epäilemättä pitkä.
Vituiksi meni sun arvaus.
chevilyn

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Mulli75 kirjoitti: Sitten vielä laitat mun sanat Elukan suuhun siteerauksessa.
Mitähän kaikkea sinusta oikein paljastuukaan.
reps
Pahoitteluni. Nyt keksinkin mikä on vastaukseni ketjun alkuperäiseen kysymykseen. Tämä saattaa tulla suurena yllätyksenä, mutta lainasin kerran väärin kirjoittajaa Kitinässä.
Tix

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mulli75 kirjoitti:Vituiksi meni sun arvaus.
Enpä usko. Tämäkin ketju osoittaa sen luokan kognitiivisen kapasiteetin vajausta, että kaikki hammaspesua monimutkaisempi lienee seikkailu.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä luulen että tyhmin teko tapahtui joskus 13.8.2005 tienoilla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tix kirjoitti:kaikki hammaspesua monimutkaisempi lienee seikkailu.
Sekin voi olla s(e)ik(k)ailu, kuten varmasti ilman tätäkin inside-läppää tiedät! :)
Mulli75

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tix kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Vituiksi meni sun arvaus.
Enpä usko. Tämäkin ketju osoittaa sen luokan kognitiivisen kapasiteetin vajausta.
Täälläkö mun pitäisi joka juttuun keskittyä tarkkuudella ja ratkaista ongelmia. Niitä saan muutenkin tehdä työkseni ihan tarpeeksi. Nyt on sun vaakakupeissa reikiä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulli, Mulli, tämä on leikkimielinen ketju, jossa voi, allekirjoitustasi siteeraten, päteä tyhmemmilläkin jutuilla. Älä väitä, että et ole ikinä tehnyt mitään tyhmää ja idioottimaista!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
didi

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja didi »

syntyminen...
SaintJohnPerse

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

didi kirjoitti:syntyminen...

Sleep is good, death is better; but of course, the best thing would to have never been born at all.
prosessi

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tässä näköjään tulee minunkin rajani vastaan. Ei pysty ei kykene, vaikka täällä paljon typeryyksiäni olenkin kertonut, niin tuota ei voi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kävelin pois.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pyry-Matias

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ala-asteella leikittiin poikien kans leikkiä, jossa yks kerrallaan vedettiin keuhkot täyteen ilmaa ja sit painettiin rinnasta seinää vasten niin kauan et taju lähti. Naureskeltiin kippurassa vuoron perään, kun ei jätkä heti herännyt 8)

Olin nuorempana sinkoileva aikapommi, kaikkea on kokeiltu. Kerron lisää, jos keksin jotain erikoisempaa.

...yks muistu:
Joskus pienenä mentiin littaa veljen kanssa tavaratalossa, ja remusin niin kovaa, et kaadoin kaatuessani kaupan leivoshyllyn leivoksineen. Äippä kuittas miehekkään laskun.

Vanhempana olen elänyt rikkumattoman harmonian kyllästämää A+-luokan elämää. En tee enää virheitä.
Vastaa Viestiin