Tyhmin tekosi?

Yleinen lätinä jä kitinä
Elukka

Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No nih, nyt kun näitä alkoi tuolla rohkein tekosi -ketjussa tulla esille, niin kysytään tätäkin.
Mikä on ollut vaarallisin, ajattelemattomin tai muuten vaan tyhmin tempauksesi ikinä?

Mainittakoon, että minä olen (villeinä opiskelijavuosinani) könynnyt kännissä alas sillalta ja soittanut poliisit kuskaamaan kännisen persiini ojanpohjalta kotiin. :oops:
Bliss

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei taida riittää tila Intternetissä, jos rupean oikein tosissaan luettelemaan :oops:
SaintJohnPerse

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Elukka kirjoitti:No nih, nyt kun näitä alkoi tuolla rohkein tekosi -ketjussa tulla esille, niin kysytään tätäkin.
Mikä on ollut vaarallisin, ajattelemattomin tai muuten vaan tyhmin tempauksesi ikinä?

Mainittakoon, että minä olen (villeinä opiskelijavuosinani) könynnyt kännissä alas sillalta ja soittanut poliisit kuskaamaan kännisen persiini ojanpohjalta kotiin. :oops:
Kuulostaa niin teekkari touhulta... Ex-lukio nörtti "kotoa päästyään" hieman juo viinaa, kertoo tyhmiä vitsejä ja oksentelee... Ja sitten niistä oksentelu tapauksia muistellaan ylpeänä, kun juodaan taas viinaa.

Näitä opiskeluaikoja on kiva sitten muistella kauluspaita sammareiden siisään tungettuna...
chevilyn

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Yritin kirjoittaa, mutta sormeni alkoivat krampata ja aivoistani lähti käsky pyyhkiä kaikki pois. Täytyy siis vain todeta, että ei kehtaa kertoa :D
Mulli75

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

chevilyn kirjoitti:Yritin kirjoittaa, mutta sormeni alkoivat krampata ja aivoistani lähti käsky pyyhkiä kaikki pois. Täytyy siis vain todeta, että ei kehtaa kertoa :D
Olette te kumma sakkia Bliss ja Chevilyn. Aluksi sanotte että ois vaikka mitä juttua mutta ette sitten kerro tarkemmin mitä. Antaa tulla vaan.
Elukka

Re: Tyhmin tekosi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mulli75 kirjoitti: