Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Yleinen lätinä jä kitinä

Tarvitaanko Quarterin tilalle moderaattori?

Kyllä!
5
13%
Kyllä, olis hyvä saada ainakin pari lisää.
4
11%
Tuskin tarttee ottaa, katellaan nyt.
10
26%
Ei tarvitse.
9
24%
Loputkin pois!!1
8
21%
EVVK eli Tuulenpuiskat
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 38

Vihtahousu

Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Otsikossa kyssäri. Toivon että äänestätte ja Aasi saa sit lisää infoa, jonka pohjalta voi sitten tehdä diktaattorimaisen ratkaisunsa.
Itse äänestän että kyllä!
Tähän ketjuun saa myös Moderaattori-ehdokkaat ilmoittautua ja sitä rataa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Totta munassa! Moderaattorit on usein palstan parhaan viihteen joukossa.

Ehdotan Vihtahousua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
PerttiMakimaa

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Meillähän on kolme nyt? Kyllä kai yhden voi ottaa, mutta näilläkin mennään ihan hyvin. Vastaan, ehkä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ei todellakaan tarvita, mitä vähemmän sen parempi. Ei pidä käsittää että mun mielestä modausta ei tarvita, sitä on tällä hetkellä ihan sopivasti, mutta nykyinen modauksen määrä tuskin vaatii enempää henkilökuntaa. Mitä enemmän modeja, sitä isompi soppa.

Mä en muuten ennen tiennyt että modet pystyvät näkemään kuka on minkäkin nikin takana. Quarterin ansiosta nyt tiedämme tämänkin, erittäin typerää käyttää tuollaista hyväkseen omien tarkoitusperien pönkittämiseen. Täytyy sanoa että Aasin tuntien ei pelota moinen väärinkäytös yhtään :h: Hänen lisäksi vallan kahvassa taitaa nyt olla Aitis ja Elppa? Nuo ovat mielestäni kohtuullisen luotettavia henkilöitä joiden "puolueettomuuteen" voinee luottaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
safi

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja safi »

Loputkin pois. Mihin täällä sellaisia tarvitaan. Elppis on nimittäin tainnut olla ainoa, joka johonkin kuraan on asiallisesti viime aikoina uskaltanut jopa puuttua. Tällä toisella pimulla ei taas rahkeet riitä, se nähtiin kyllä tässä viimeisimmässä sotkussa.
NuoriDaavid

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti: Onko AJ käyttänyt mode-oikeuksiaan, vai onko ollut edes tarvetta..?
Karttakeppiä heiluttavalle tiukkanutturaisella opettajalle tarvetta? Tuhmat pojat kuriin???

*Kiihottuu*
Googlebot

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Quarter saanut kenkää? Paljon ehtii tapahtua vuorokaudessa.
Georgina kirjoitti:Mä en muuten ennen tiennyt että modet pystyvät näkemään kuka on minkäkin nikin takana.
Tuo on helpohkoa estää käyttämällä anonymous proxy serveriä selaimessaan silloin jos haluaa käyttää esim. mustanikkiä tai muuta arkojen asioiden kertomiseen ja muiden haukkumiseen tarkoitettua varanikkiä.

Jos ei osaa asettaa proxy palvelinta selaimeensa tai se ei toimi (esim. monien työpaikkojen verkoissa), voi tehdä kuten Gattaca ja mennä kirjoittamaan törkyilyviestinsä esim. kirjaston koneelta (tosin kirjaston sijainti saattaa myös paljastaa kirjoittajan, varsinkin jos asut pienellä paikkakunnalla). On tärkeää muistaa poistaa anonymous proxy palvelin pois käytöstä sitten kun palaa käyttämään normaalia nikkiään, muuten hämäysyritys paljastuu jälleen kerran.

Kannattaa kaiken varalta käyttää myös eri selainta, jotta mahdollinen eksoottinen selain tai selainversio ei paljasta kirjoittajaa. Minä esim. käytän useimmiten Kitinään kirjoittaessani melko vanhaa Netscape-versiota, jonka käyttö varmaankin paljastaisi minut vaikka käyttäisinkin proxy palvelinta IP-osoitteeni piilottamiseen (koska harva muu palstalainen käyttänee juuri samaa selainta).

Tiesitkö muuten myös sen että ainakin ylläpitäjä eli Aasi pystyisi halutessaan lukemaan yksityisviestejäsi? En ole varma pystyvätkö muutkin moderaattorit, luultavasti ei. Aasilla on pääsy aivan äärettömän laajaan runkkumateriaaliin!
Viimeksi muokannut Googlebot, 29.08.2007 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Googlebot kirjoitti:Tiesitkö muuten myös sen että ainakin ylläpitäjä eli Aasi pystyisi halutessaan lukemaan yksityisviestejäsi? En ole varma pystyvätkö muutkin moderaattorit, luultavasti ei. Aasilla on pääsy aivan äärettömän laajaan runkkumateriaaliin!
Ja sitäpaitsi.

Yksinäisimpinä hetkinä kotona kannattaa antaa mielikuvituksen(kin) lentää miettimällä kuinka aasi näkee kitinän kautta juuri siihen kuumottavaan tuoliin, jolla istut. Se on nimittäin mahdollista, ellei jopa todennäköistä. Ja leikki toimii vähintäänkin virkistävänä vaihteluna kaihtimien välistä naapurustolle vilauttelulle.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

En ole kyllä luopumassa moden oikeuksistani, vaikka kukaan ei muista että ne omistan :D Pitää lienee alkaa venyttelemään modelihaksia jos kerta yksi on poissa joukosta.

Olkaa kunnolla niin ei tarvi ruveta mitään :P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
prosessi

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Haemaeraemies kirjoitti:En ole kyllä luopumassa moden oikeuksistani, vaikka kukkaan ei muista että ne omistan :D
Kunhan aasikin unohtaa että sinulla on ne, ei ole pelkoakaan niiden menettämisestä...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Googlebot kirjoitti:kauheasti teknistä tietoa

Tiesitkö muuten myös sen että ainakin ylläpitäjä eli Aasi pystyisi halutessaan lukemaan yksityisviestejäsi? En ole varma pystyvätkö muutkin moderaattorit, luultavasti ei. Aasilla on pääsy aivan äärettömän laajaan runkkumateriaaliin!
Oh, tuon varmaan ymmärtäisi jos ottaisin ajatuksen mukaan. En kuitenkaan koe aiheelliseksi opetella moista, mielestäni modeihin pitää voida luottaa. Hämärämies tuossa jo toimiessaan muistutti olemassaolostaan, modeja on siis ainakin neljä, ei kai niitä enempää tarvi?

Sen tiesin että Aasi voi lukea yksityisviestejä, en kuitenkaan usko hänen koskaan niin tekevän. Ja jos joskus tekisi, en todellakaan usko hänen koskaan siitä avaavan suutaan kenenkään seurassa. Toivottavasti muut modet eivät voi, heihin mulla ei ole tämän asian suhteen yhtä rautaista luottamusta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
masa

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja masa »

Täältä ääni Lolitalle. Jos Lolita ei ole tasapuolisen viittuntunut tai ihastunut kaikkiin runkkuihin, niin ei sitten kukaan muukaan ole.
Aito_Johanna

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vaola kirjoitti:Onko AJ käyttänyt mode-oikeuksiaan, vai onko ollut edes tarvetta..? Itse en kannata liikaa modausta, mutta jotenkin tuntuisi järkeenkäyvältä että oikeudet olisivat niillä, jotka niitä käyttävät.
Kyllä olen joskus jonkin asiattoman viestin poistanut!!!11 *puolustaa kiivaasti modeoikeuksiaan* :hep: yv-laatikkoa tonkimalla saattaisin vielä löytää poistopyynnön, jonka sitten toteutin, jos haluatte todisteita!

Googlebotille tiedoksi: Niin mielelläni kuin modet lukisivatkin toisten yyveitä, vain Aasilla on siihen mahdollisuus.

muoks: Tärkein unohtui: Kesäkuisessa feikkinakukuvajupakassa osallistuin väsymättömään modejen ja Gattacan bannaus - uudelleenkirjautumis - bannaus - uudelleenkirjautumis - bannaus -mittelöön. Kerran ehdin bannata yhden uus-Gattacan, muut bannit taisivat tulla QD:lta. Mutta kyllä tämä todistaa, että panostani tarvitaan.
Viimeksi muokannut Aito_Johanna, 29.08.2007 11:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vaola kirjoitti: Reps. Wohoo!!!1 Yksi pyyntö!?! :D Pakko kuitenkin myöntää, että myös itse olen mode-asioissa ollut yhteyksissä jonkun muun kuin sun kanssa. Alankin siis tästä lähtien pommittamaan sua, jos tarve tulee. :twisted:
Eiku on niitä enemmän tullut, mutta en ole varma, kuinka monen perusteella olen ehtinyt itse toimiin ja kuinka moni on jo ehditty toteuttaa ennen kuin olen lukenut pyynnön. En katsokaas laske töitäni niin tarkkaan, tämähän on kutsumustyötä :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

masa kirjoitti:Täältä ääni Lolitalle. Jos Lolita ei ole tasapuolisen viittuntunut tai ihastunut kaikkiin runkkuihin, niin ei sitten kukaan muukaan ole.
:shock:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen muuten käyttänyt AJ:aa yhden minun mielestäni törkeän kuvan poistattamiseen galleriasta. Oli nopeaa ja hyvää palvelua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lolita kirjoitti:Mä olen muuten käyttänyt AJ:aa yhden minun mielestäni törkeän kuvan poistattamiseen galleriasta. Oli nopeaa ja hyvää palvelua.
Siinäs kuulitte! :on:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Ehdotan sellaista systeemiä, että jokainen palstan aktiivikirjoittaja on päivän vuorollaan modena.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kannatan Clayta ja poistun samalla kitinästä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Semmonen "kuukauden mode" -arvonta vois olla jännää :think:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

masa kirjoitti:Täältä ääni Lolitalle. Jos Lolita ei ole tasapuolisen viittuntunut tai ihastunut kaikkiin runkkuihin, niin ei sitten kukaan muukaan ole.
Joo, Lolita ehdottomasti. Sitten teillä olisi läjässä sellainen modeporukka, että voisitte ihan piruuttaan kokeilla jotain Muropaketin tyylistä linjaa. Siis niin, että tuollaisista Safi-läpistä tulee pitkä jäähy heti ja ketjuja lukkoon enemmän. Pitäisitte saman linjan joka on nytkin poistojen kohdalla eli mitään ei juurikaan poistettaisi. Tuo mode-porukka olisi kuitenkin sen verran järkiperästä sakkia, että toimet olisivat viileitä eikä Mäyräkoiran hännänheilutuksia kun tunteita tulee päähän niin kamalan paljon. LSD on vähän kommunisti, mutta pitäähän yksi kansanmurhaaja olla viranomaisissa aina.

Sen vitun verran skitsoja paska-aivoja olette, että olisi syytä tiukentaa. Kokeilisitte miten se toimii. Mitä sanoa kun ei voikaan heittää läppää toisen lapsesta, ulkonäöstä tai puheviasta. Opettelisitte vittuileen niinku mä hyvinä päivinä. (HUOM! Davesta, sen lapsista ja vaimosta saisi edelleen sanoa mitä vaan. Palstan vapaa riista. Ellei se sitten lainaa mulle 40k€ törkeällä korolla. Laita Dave paperit pystyyn ja tee lainasijoitus.)
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
masa

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja masa »

Crowbar kirjoitti: Sen vitun verran skitsoja paska-aivoja olette,
Anna mä arvaan. Nukuit pommiin kun herätyskello ei soittanut klo 11:00. Toinen tennissukista oli hukassa, uusin Aku Ankka ei ollut tullut ja jacky makupalatkin oli kaapista loppu. Todella, todella paha päivä?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

masa kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Sen vitun verran skitsoja paska-aivoja olette,
Anna mä arvaan. Nukuit pommiin kun herätyskello ei soittanut klo 11:00. Toinen tennissukista oli hukassa, uusin Aku Ankka ei ollut tullut ja jacky makupalatkin oli kaapista loppu. Todella, todella paha päivä?
Mitäs, onkos objekti uimaseuraa vailla?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Geetzu

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Voisitsä Crowbar ruveta meille modeks?
masa

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja masa »

Crowbar kirjoitti:Mitäs, onkos objekti uimaseuraa vailla?
Sori. Nyt ei toi erikeeper-jengin slangi poreile!?
Vastaa Viestiin