Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Yleinen lätinä jä kitinä

Tarvitaanko Quarterin tilalle moderaattori?

Kyllä!
5
13%
Kyllä, olis hyvä saada ainakin pari lisää.
4
11%
Tuskin tarttee ottaa, katellaan nyt.
10
26%
Ei tarvitse.
9
24%
Loputkin pois!!1
8
21%
EVVK eli Tuulenpuiskat
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 38

Tix

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Quarter kirjoitti:Niin ja sit Mr. T alko väittää, että mä paljastelen kaikille kyselijöille mustanikin oikean identiteetin ko. ketjussa. Ilman todisteita, kuulopuheilla jne mutta eihän sillä o väliä.
Ymmärtääkseni todisteet tutkittiin ylimmän ylipidon toimesta.
Quarter

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Tix kirjoitti:Ymmärtääkseni todisteet tutkittiin ylimmän ylipidon toimesta.
Sä nyt ymmärtelet asioita ihan omaan tahtiis muutenkin.
Tix

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Quarter kirjoitti:Sä nyt ymmärtelet asioita ihan omaan tahtiis muutenkin.
Ja sinä kertoilet asioista aika lailla epätotuudenmukaisia versioita.
Quarter

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Tix kirjoitti:Ja sinä kertoilet asioista aika lailla epätotuudenmukaisia versioita.
No korjaile toki. Sähän oot hyvä siinä.
Tix

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Quarter kirjoitti:
Tix kirjoitti:Ja sinä kertoilet asioista aika lailla epätotuudenmukaisia versioita.
No korjaile toki. Sähän oot hyvä siinä.
Vaatisi luvan julkistaa yksityisviestien sisältöä. En sitä tee. Aasi on kuitenkin asiaan tutustunut ja johtopäätöksensä tehnyt. Sinun versiosi tarinasta kuullostaa masaa lainatakseni "on myöhäistä pyllistää kun paskat on jo housussa" -versiolta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Minulle lähettämästäsi yv:stä lainattua:
Quarter kirjoitti:Tarkoitus oli säikäyttää asianomainen ja ilmeisesti taisi onnistua hiton hyvin.
Jätitkin vastaamatta kysymykseeni että miksi tämä henkilöllisyyden paljastamisella säikyttäminen oli tarpeen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Quarter

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Tix kirjoitti:
Quarter kirjoitti:
Tix kirjoitti:Ja sinä kertoilet asioista aika lailla epätotuudenmukaisia versioita.
No korjaile toki. Sähän oot hyvä siinä.
Vaatisi luvan julkistaa yksityisviestien sisältöä. En sitä tee. Aasi on kuitenkin asiaan tutustunut ja johtopäätöksensä tehnyt. Sinun versiosi tarinasta kuullostaa masaa lainatakseni "on myöhäistä pyllistää kun paskat on jo housussa" -versiolta.
No ylläri että sä oot suklaajunaa aasin kanssa :D Mun väitetään yv:n kautta kertoilleen asioista niinks? Eli aasi on lueskellu mun yv:itä ja niiden yv:itä keille oon joskus jotain lähetellyt? Aijai... aikamoinen luottamuspula pamahtaa meidän isä auringon niskaan... Entä jos sitä ei mielytä joku muu täällä? Lueskellaanko senkin yv:t jotta saadaan lisää paskaa koneeseen? Ja miksi Tix on tietoinen ylipito-tason ratkaisuista ja asioiden hoidosta? Tietoja jaellaan siis vapaasti oikeassa kuppikunnassa ja selkään taputellaan perään? Aikamoinen yhteisö...
Quarter

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

aasi kirjoitti:Jätitkin vastaamatta kysymykseeni että miksi tämä henkilöllisyyden paljastamisella säikyttäminen oli tarpeen.
Ja se pitää sitten ruotia tällä palstalla? En pidä kaksinaamaisista ihmisistä. Väitetään yhtä ja sanotaan piilosta toista. Jos ei ole pokkaa sanoa omalla identiteetillään asioita niin ei tartte sanoa ollenkaan.
Quarter

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Mut hei ei se mitään. Oikeesti. Taakka pois mun harteilta ja yks ase pois Manalalta :) Mua vaan naurattaa teijän tee-kerho :)
Vihtahousu

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Lopeta Q nyt ennenkuin nolaat ittes ihan kokonaan. Et ole ensimmäinen ex-mode, elämä jatkuu.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Aito_Johanna kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Tix kirjoitti:En kannata yhdellekään uudelle oikeuksia nähdä IP-osoitteita. Ei täällä kuitenkaan modeilla niin mihin niitä modeja tarvitsee? No IP-osoitteiden näkemiseen.
Ajattelin poistaa sen napin jokatapauksessa. Olen itseasiassa muutoksen jo tehnytkin "kehitysympäristöön".
Vastalause! Jos modeilta odotetaan modeilua, niin kai he sentään ansaitsevat vaivojensa palkaksi mahdollisuuden tarkistaa, onko Stadinarska jonkun multipersoona tai kuka tällä kertaa laukoo Mustanikin suojista ruokottomuuksia? :wink:
Ymmärrän tosin, että Mustanikkiä käytetään myös aroista asioista avautumiseen. Itse olen pitänyt linjana, että Shrink-osaston mustanikkien IP:itä en katso, mutta olisi varmaan jeesustelua odottaa, että modet tässä noudattaisivat yhteistä periaatetta ja että mustanikkaajat voisivat siihen luottaa.

Terweeks Aito Johannainen!

Mutta esimerkissäsi oli Stadinarskan nimi! Minä Stadinarska olen johdonmukaisesti aina vastustanut kaikkeja sivunikkejä, sillä ikinä ei voi olla varma, onko masat ja tixit ja bootit, annit, candyt,nipit ja ties kutka ihan samoja tyyppejä! Kitkekää tämä pois jotenkin jollain tavalla.

OLEN halunnut ottaa uuden tyylin puhua enemmän asioista enkä itsestäni, mutta jälleen kerran pitää puhua nyt Stadinarskasta, eli
Stadinarskoja on vain yksi ja yhdellä nikillä täällä keskustelemassa.

Kerroin varmuuden vuoksi!

Minä en ole paljoa tutustunut kuka kulloinkin on valvoja. Sellainen oikeudenmukainen ja laajakatsoinen sen on oltava. Eikä vaikutteille altis!

Jos ei ole sellainen, sitten ei saa olla vastuuta!

Minulla ei ole pahoja kokemuksia. Isoista kirjaimista on valitettu joskus ja olen pienentänyt, hehheh! Ikäänkuin se olisi suurikin synti...

SA
titteli tarpeeton :wink:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Tix

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Quarter kirjoitti:Eli aasi on lueskellu mun yv:itä ja niiden yv:itä keille oon joskus jotain lähetellyt?
Kukas noin on sanonut? En minä ainakaan. Sanoin että aasi on asiaan tutustunut. Ei kai sun YV:eissä ole mitään mitä haluaisit salata asian tiimoilta tai joka poikkeasi kertomastasi "totuudesta"? Hmmh?
Quarter

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Tix kirjoitti:Ei kai sun YV:eissä ole mitään mitä haluaisit salata asian tiimoilta tai joka poikkeasi kertomastasi "totuudesta"? Hmmh?
Ei.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Quarter kirjoitti:Aijai... aikamoinen luottamuspula pamahtaa meidän isä auringon niskaan...
No ei todellakaan pamahda. Päinvastoin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä kyllä haluaisin tietää, pystyvätkö modet tai aasi tosiaan lukemaan muitten yksityisviestejä??? Loppu meinaan yyveen kirjottelut heti justiinsa siihen.

Käsittääkseni ei pitäisi pystyä lukemaan niitä?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Aasi varmaan halutessaan pystyy, mutta tuskin tuota tekee. vai miksi sitten pyysi että joku moisen yv:n saanut antaisi hänelle luvan lukea viesti?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

ninnithequeen kirjoitti:Mä kyllä haluaisin tietää, pystyvätkö modet tai aasi tosiaan lukemaan muitten yksityisviestejä??? Loppu meinaan yyveen kirjottelut heti justiinsa siihen.

Käsittääkseni ei pitäisi pystyä lukemaan niitä?
Voin kertoa omalta kohdalta että en en pysty ja uskon että ainoa joka teoriassa voisi pystyä tahtoessaan on aasi.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
ninnithequeen

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No hyvä, mun salainen seksisuhde Arskaan ja Homeboyhin jää sitten salaisuudeksi.
Herra Manala

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ehdottomasti tarvitaan uusi(a) mode(ja)! Sillä moderaattorin tehtävähän on tällä palstalla tulla naurunalaiseksi ja tarjota leipää ja sirkushuveja. Tai ainakin kuperkeikkoja ja kierrosaikatietoja. Kelle me nyt enää nauretaan? Aasille en uskalla, se käy bitti-gymillä, elppikselle en pysty, se on mormooni, hämikselle en voi, sillä on mac-filtteri ja A_J:lle en kykene, sitä ei näy koskaan missään.

Vittu, paska palsta.
Quarter kirjoitti:Mut hei ei se mitään. Oikeesti. Taakka pois mun harteilta ja yks ase pois Manalalta :) Mua vaan naurattaa teijän tee-kerho :)
Mut toisaalta. Quarteri on uhkaillut mua vuosikaudet modeoikeuksilla ja banneilla. Mulla tulis kyllä olla oikeus antaa sille takaisin. Haluan modeoikeudet itselleni määräaikaisesti kahdeksi vuodeksi. Tai jos ei mulle niin ainakin Entulle. Saataisiin vähän väriä tähänkin porukkaan kun olisi oikeasti asiallisia kavereita arpomassa laukaisukoodeja punaisien näppäimien seasta.
Elukka

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Mä kyllä haluaisin tietää, pystyvätkö modet tai aasi tosiaan lukemaan muitten yksityisviestejä??? Loppu meinaan yyveen kirjottelut heti justiinsa siihen.

Käsittääkseni ei pitäisi pystyä lukemaan niitä?
Ylipito on ystäväsi.
Luota ylipitoon
Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:No hyvä, mun salainen seksisuhde Arskaan ja Homeboyhin jää sitten salaisuudeksi.
Voi Ninni rakas. Et sitten huomannut et tää oli julkinen Kitinä.

No, samantien sovitaan taas Kontulan baarissamme häppeningi, kun kerran julkistui. Homeboy ei pääse nyt, mä tuun yksin. Siis tuun.
Mut ei nyt viitsi kertoa ihan yksityiskohtia kaikille, jookosta.

SA
liukas turska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
ninnithequeen

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stadinarska kirjoitti:No, samantien sovitaan taas Kontulan baarissamme häppeningi, kun kerran julkistui. Homeboy ei pääse nyt, mä tuun yksin. Siis tuun.
Ysinelonen vai Paris?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei tarvita uusia kun edellisetkin on vajaatyöllistettyjä.

Ellei löydy yhtä täyspäistä, mitä suuresti epäilen kun katsoo porukkaa ympärillään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:No, samantien sovitaan taas Kontulan baarissamme häppeningi, kun kerran julkistui. Homeboy ei pääse nyt, mä tuun yksin. Siis tuun.
Ysinelonen vai Paris?
Queen tarkoittaa siis kahta samantyyppistä PUBIA Kontulan kauppakeskuksessa. Kyllähän me tiedämme, ettei niistä kumpikaan ole meidän paikka vaan sehän on .... ainiin tää on julkinen...

Länsi Hesassakin Larun poika tietää Kontulan kujeet, hehheh!

Melonisiin ! :)

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elukka

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bluntly kirjoitti:Ei tarvita uusia kun edellisetkin on vajaatyöllistettyjä.

Ellei löydy yhtä täyspäistä, mitä suuresti epäilen kun katsoo porukkaa ympärillään.
"Olla tekemättä mitään" ei välttämättä tarkoita samaa kuin "olla vajaatyöllistetty".
Vastaa Viestiin