Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Yleinen lätinä jä kitinä

Tarvitaanko Quarterin tilalle moderaattori?

Kyllä!
5
13%
Kyllä, olis hyvä saada ainakin pari lisää.
4
11%
Tuskin tarttee ottaa, katellaan nyt.
10
26%
Ei tarvitse.
9
24%
Loputkin pois!!1
8
21%
EVVK eli Tuulenpuiskat
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 38

Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Geetzu kirjoitti:Voisitsä Crowbar ruveta meille modeks?
Toki. Olenhan mä sitä ehdottanut monta kertaa.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

masa kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Mitäs, onkos objekti uimaseuraa vailla?
Sori. Nyt ei toi erikeeper-jengin slangi poreile!?
Objekti = vitukkeellinen = nainen = ihkutissi = hottis = munaton = masa.
Uimaseuraa vailla = kaipaa kosketusta = mukavaa yhdessä oloa = suuteloita veden alla = sylikkäin = koska vähän kiukututtaa = käyttäytyy höntisti = painetta pimpassa = rakkauden nälkää kato.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Pyry-Matias

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Sen vitun verran skitsoja paska-aivoja olette,
Anna mä arvaan. Nukuit pommiin kun herätyskello ei soittanut klo 11:00. Toinen tennissukista oli hukassa, uusin Aku Ankka ei ollut tullut ja jacky makupalatkin oli kaapista loppu. Todella, todella paha päivä?
Mä veikkaan, et lähetti juoppokaverinsa hakemaan lähi-Siwasta korjaussarjaa. Kaveri jäi sille tielle, eikä Crowilla ole massia ostaa itse. On niitä äijiä pienemmästkin tapettu.
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 29.08.2007 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:Kannatan Clayta ja poistun samalla kitinästä.
Ei sulle anneta lupaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
masa

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja masa »

Crowbar kirjoitti: Objekti = vitukkeellinen = nainen = ihkutissi = hottis = munaton = masa.
Uimaseuraa vailla = kaipaa kosketusta = mukavaa yhdessä oloa = suuteloita veden alla = sylikkäin = koska vähän kiukututtaa = käyttäytyy höntisti = painetta pimpassa = rakkauden nälkää kato.
Ai helvetti. Sehän on toi erikeeper-jengi kehittänyt liimapäissään ihan oman kielen.

Meinaat siis et mun ja Lolitan pitäs vetää mäkiviviikon avajaiset ja että Lolita vois helliä mun kukkoa?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

masa kirjoitti: mun kukkoa?
Olen kuullut luotettavista lähteistä, että se on pikemminkin tipu kuin kukko. Masentunut ja suruinen keskosena kuollut pääsiäispupu. Ei sillä mitään riemuralleja järjestetä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Geetzu

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

masa ei oo enää sinkku. Sil on nainen ja koira! Tää tiedoks. Ja mä rupesin nyt kyllä herkuttelemaan ajatuksella, että Clay ja Crowbar vahtis meitä. Poistusin toki heti kun ensimmäinen prikallinen kaatuis päälle, mut onhan toi ajatuksena vallan mainio. Jotenkin kiihottava.
masa

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja masa »

Crowbar kirjoitti:Olen kuullut luotettavista lähteistä, että se on pikemminkin tipu kuin kukko. Masentunut ja suruinen keskosena kuollut pääsiäispupu. Ei sillä mitään riemuralleja järjestetä.
Mitäs se mutsis semmosia on mennyt sanomaan. Mulle se meinaan soittelee alvariinsa ja pyytelee Isoa Kukkoa kylään, kun poika on päivähoidossa. Voisit kyl kertoo sille et lopettas sen ruikuttamisen. Ei jaksais enää panna sitä..
Viimeksi muokannut masa, 29.08.2007 13:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jatkan viiltävän terävällä linjallani:

:shock:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Haemaeraemies kirjoitti:moden oikeuksistani
Oot kai ihan ok mode, mut utelona kysyisin, miks lukitsit kihlajaisketjun?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

masa kirjoitti:
Mitäs se mutsis semmosia on mennyt sanomaan. Mulle se meinaan soittelee alvariinsa ja pyytelee Isoa Kukkoa kylään, kun poika on päivähoidossa. Voisit kyl kertoo sille et lopettas sen ruikuttamisen. Ei jaksais enää panna sitä..
Miten vitussa sun piti muokata tota viestiä 2 kertaa? Tyhmä vai kukko hyppi näppikselle?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
masa

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja masa »

Crowbar kirjoitti: Miten vitussa sun piti muokata tota viestiä 2 kertaa? Tyhmä vai kukko hyppi näppikselle?
Kadotitko erikeeper-pullos, kun ajatus karkas pääasiasta toisaalle?
Tix

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Tix »

En kannata yhdellekään uudelle oikeuksia nähdä IP-osoitteita. Ei täällä kuitenkaan modeilla niin mihin niitä modeja tarvitsee? No IP-osoitteiden näkemiseen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tix kirjoitti:En kannata yhdellekään uudelle oikeuksia nähdä IP-osoitteita. Ei täällä kuitenkaan modeilla niin mihin niitä modeja tarvitsee? No IP-osoitteiden näkemiseen.
Ajattelin poistaa sen napin jokatapauksessa. Olen itseasiassa muutoksen jo tehnytkin "kehitysympäristöön".
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

aasi kirjoitti:
Tix kirjoitti:En kannata yhdellekään uudelle oikeuksia nähdä IP-osoitteita. Ei täällä kuitenkaan modeilla niin mihin niitä modeja tarvitsee? No IP-osoitteiden näkemiseen.
Ajattelin poistaa sen napin jokatapauksessa. Olen itseasiassa muutoksen jo tehnytkin "kehitysympäristöön".
Hyvä. Meinasin just komppailla Tixiä ja ehdottaa myös AJ:n modeoikeuksien poistamista.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Tix

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Tix »

aasi kirjoitti:Ajattelin poistaa sen napin jokatapauksessa. Olen itseasiassa muutoksen jo tehnytkin "kehitysympäristöön".
Kuullostaa ihan hyvältä ajatukselta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lisää vain!

Minä paimennan eläimiä ja AJ ammatikseen lapsia/nuoria; eiköhän meillä ole teihin kitisijöihin jo koulutuksetkin :D

Vihtahousu voi pistää huonosti käyttäytyvät "ahtaalle", ja Lolita lähettää ulkomaille.

Mä olen ns. silent mode, te ette edes huomaa mun pieniä topikkien siirtoja ja viestien siistimisiä :twisted: Kerran olen jopa antanut yhdelle henkilölle oikeudet kitinään, kun jostain syystä joku oli asettanut herralle bannin (ja ko. henkilö ei tod. ollut tehnyt mitään..).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja ak »

aasi kirjoitti:
Tix kirjoitti:En kannata yhdellekään uudelle oikeuksia nähdä IP-osoitteita. Ei täällä kuitenkaan modeilla niin mihin niitä modeja tarvitsee? No IP-osoitteiden näkemiseen.
Ajattelin poistaa sen napin jokatapauksessa. Olen itseasiassa muutoksen jo tehnytkin "kehitysympäristöön".
Ootpas tehokas. Meinasin jo ehdottaa ton tyyppistä ratkasua kehityskeskusteluun, mutta sitten unohdin :)
Aito_Johanna

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Elppis kirjoitti:Lisää vain!

Minä paimennan eläimiä ja AJ ammatikseen lapsia/nuoria; eiköhän meillä ole teihin kitisijöihin jo koulutuksetkin :D

Vihtahousu voi pistää huonosti käyttäytyvät "ahtaalle", ja Lolita lähettää ulkomaille.
:jee: Vielä kun saadaan rekrytoitua joukkoon ainakin vanginvartija, psykiatri, mielisairaanhoitaja ja portsari, niin optimaalinen tiimi alkaa olla koossa.

Mutta minulla olisi eräs raikas idea, jolla saataisiin kivasti tuuletettua modekuntaa ja koko Kitinää. Nimittäin joskus ammoisina aikoina jossain (Keski-Euroopassa keskiajalla, kai?) oli valtakunnassa tapana viettää ns. Väärän kuninkaan päivää. Idea oli, että valitaan yhden päivän ajaksi kulmakunnan sekopäisin kylähullu kuninkaaksi, ja tämä saa itsevaltiaana täydet oikeudet. Päivän päätteeksi kylähullu hirtetään.

Voisimmeko siis sitoa Kitinän modevalinnat tällaiseen historialliseen viitekehykseen? Valitaan aina vaikka kerran kuussa palstapellejen, pahimpien spammaajien ja moraalittomimpien sossupokepaskanheittäjien joukosta yksi, joka päivän ajan saa olla mode. Se katsoisi kaikki IP:t ja levittelisi niitä eteenpäin, sotkisi muiden viestejä, bannaisi asialliset tyypit ja poistaisi Gattacan bannit. Vuorokauden vaihtuessa Aasi saisi bannata väärän moden, ja saisimme taas rakentaa perusteellisesti sotketun Kitinän raunioille uutta, entistä ehompaa Kitinää!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

saisko vielä pikasen tiivistyksen siitä, miks kuudeen modeoikeudet poistettiin? oon selkeesti kityilly ihan liian vähän viime aikoina, yhyy!
Prepare for the worstest.
Aito_Johanna

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

aasi kirjoitti:
Tix kirjoitti:En kannata yhdellekään uudelle oikeuksia nähdä IP-osoitteita. Ei täällä kuitenkaan modeilla niin mihin niitä modeja tarvitsee? No IP-osoitteiden näkemiseen.
Ajattelin poistaa sen napin jokatapauksessa. Olen itseasiassa muutoksen jo tehnytkin "kehitysympäristöön".
Vastalause! Jos modeilta odotetaan modeilua, niin kai he sentään ansaitsevat vaivojensa palkaksi mahdollisuuden tarkistaa, onko Stadinarska jonkun multipersoona tai kuka tällä kertaa laukoo Mustanikin suojista ruokottomuuksia? :wink:
Ymmärrän tosin, että Mustanikkiä käytetään myös aroista asioista avautumiseen. Itse olen pitänyt linjana, että Shrink-osaston mustanikkien IP:itä en katso, mutta olisi varmaan jeesustelua odottaa, että modet tässä noudattaisivat yhteistä periaatetta ja että mustanikkaajat voisivat siihen luottaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Aito_Johanna kirjoitti:Nimittäin joskus ammoisina aikoina jossain (Keski-Euroopassa keskiajalla, kai?) oli valtakunnassa tapana viettää ns. Väärän kuninkaan päivää.
Ainakin Sinuhe Egyptiläisessä, oiskohan itse perinnekin faaraoiden ajoilta lähtöisin, vai onko Waltari sotkenut pakkaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Quarter

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

nowaysis kirjoitti:saisko vielä pikasen tiivistyksen siitä, miks kuudeen modeoikeudet poistettiin? oon selkeesti kityilly ihan liian vähän viime aikoina, yhyy!
Satuin mainitsemaan, että modet (minä) näkee muiden IP:t. Pari hannaria mustanikin takana säikähti kun ilmaantu pieni tsäänssi ottaa vastuuta puheistaan ja long story short... Mut saatiin kaikkien vihaama, palstan anti-kristus, setä banni-saatana pois virasta. :demoni:

:h:

Edit:
Aito_Johanna kirjoitti:Vastalause! Jos modeilta odotetaan modeilua, niin kai he sentään ansaitsevat vaivojensa palkaksi mahdollisuuden tarkistaa, onko Stadinarska jonkun multipersoona tai kuka tällä kertaa laukoo Mustanikin suojista ruokottomuuksia? :wink:
Ymmärrän tosin, että Mustanikkiä käytetään myös aroista asioista avautumiseen. Itse olen pitänyt linjana, että Shrink-osaston mustanikkien IP:itä en katso, mutta olisi varmaan jeesustelua odottaa, että modet tässä noudattaisivat yhteistä periaatetta ja että mustanikkaajat voisivat siihen luottaa.
My point exactly! Mua kiinosta paskan vertaa kenellä teistä on ollu vaikea lapsuus.
Tix

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Quarter kirjoitti:Satuin mainitsemaan, että modet (minä) näkee muiden IP:t. Pari hannaria mustanikin takana säikähti kun ilmaantu pieni tsäänssi ottaa vastuuta puheistaan ja long story short.
Just. Noinhan se menikin. Tai sitten ei.
Quarter

Re: Quarter sai kenkää, tarvitaanko lisää modeja?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Tix kirjoitti:Just. Noinhan se menikin. Tai sitten ei.
Niin ja sit Mr. T alko väittää, että mä paljastelen kaikille kyselijöille mustanikin oikean identiteetin ko. ketjussa. Ilman todisteita, kuulopuheilla jne mutta eihän sillä o väliä.
Vastaa Viestiin