Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Yleinen lätinä jä kitinä
Vihtahousu

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:Olen oppinut sen, että kaikki mitä tulee mieleen täytyy päästää ulos..
Ja sit pitää kärsiä seuraamukset..

Minä: Muistaks sen jutun? Siin kävi niin, mutta ei se mitään.

Hän: Joo, mutta mikset kertonut aikaisemmin.

Minä: Koska se ei ollut iso asia ja en tiennyt tarkalleen mitä oli käynyt ennenkuin juttelin sun ja hänen kanssaan ja mietin onko fiksua tästä puhua koska saatat ottaa itseesi vaikka asia on pelkkää väärinkäsitystä.

*seuraa keskustelua selvittelyä hyvässä hengessä*

Minä: Kaikki okei? Asia on oikesti ihan tyhmä.

Hän: Juu.

Heti seuraavana päivänä luen hänen blogistaan kuinka häntä ei ymmärretä eikä häneen luoteta ees pienemmissä asioissa.

VITTUSAATANA!
prosessi

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vihtahousu kirjoitti:
masa kirjoitti:Olen oppinut sen, että kaikki mitä tulee mieleen täytyy päästää ulos..
Ja sit pitää kärsiä seuraamukset..

Heti seuraavana päivänä luen hänen blogistaan kuinka häntä ei ymmärretä eikä häneen luoteta ees pienemmissä asioissa.

VITTUSAATANA!
:P Mutta ongelmahan oli, ettet ollut noudattanut masan neuvoa. Et tietenkään ole päästänyt kaikkea mieleen tulevaa ulos, jos olet pantannut sitä jonkun aikaa.
Vihtahousu

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

prosessi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
masa kirjoitti:Olen oppinut sen, että kaikki mitä tulee mieleen täytyy päästää ulos..
Ja sit pitää kärsiä seuraamukset..

Heti seuraavana päivänä luen hänen blogistaan kuinka häntä ei ymmärretä eikä häneen luoteta ees pienemmissä asioissa.

VITTUSAATANA!
:P Mutta ongelmahan oli, ettet ollut noudattanut masan neuvoa. Et tietenkään ole päästänyt kaikkea mieleen tulevaa ulos, jos olet pantannut sitä jonkun aikaa.
No jos olisin päästänyt silloin aikoinaan, jolloin tilanne oli päällä, niin luultavasti räjähdys olis voinut olla luokkaa isompi.

Tarkoitin nyt kyllä lähinnä tilannetta jolloin mun teki mieli kertoa ja kerroinkin. Ei olis taas kannattanut!
prosessi

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vihtahousu kirjoitti:
prosessi kirjoitti: :P Mutta ongelmahan oli, ettet ollut noudattanut masan neuvoa. Et tietenkään ole päästänyt kaikkea mieleen tulevaa ulos, jos olet pantannut sitä jonkun aikaa.
No jos olisin päästänyt silloin aikoinaan, jolloin tilanne oli päällä, niin luultavasti räjähdys olis voinut olla luokkaa isompi.

Tarkoitin nyt kyllä lähinnä tilannetta jolloin mun teki mieli kertoa ja kerroinkin. Ei olis taas kannattanut!
Ei noista räjähdyksistä ja niiden kokoluokista koskaan tiedä kokeilematta. Ja yleensä taitaa kertomistavalla olla paljon enemmän merkitystä kuin itse tapahtumilla. Onnistuit mitä ilmeisimmin kertoessasi vähättelemään tilannetta niin uskottavasti, että toinen osapuoli kuvitteli itse ettei olisi alunalkaen räjähtänyt, ja sai siitä syyn räjähtää kerrottuasi "liian myöhään"...
Vihtahousu

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Tilanne oli semmoinen etten voinut sillä hetkellä tietää kaikkea, joten pidätin omia luulojani koska ne olivat juur silloin just sitä LUULOJA. Halunnut loukata ketään ja en tiennyt miten hän reagoi, joten aattelin että parempi pitää turpansa kiinni kuin järjestää kohtaus tietämättä itse edes mitä oli tarkalleen tapahtunut.

Ja nyt en jatka tätä enää :D
prosessi

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vihtahousu kirjoitti:^ Tilanne oli semmoinen etten voinut sillä hetkellä tietää kaikkea, joten pidätin omia luulojani koska ne olivat juur silloin just sitä LUULOJA. Halunnut loukata ketään ja en tiennyt miten hän reagoi, joten aattelin että parempi pitää turpansa kiinni kuin järjestää kohtaus tietämättä itse edes mitä oli tarkalleen tapahtunut.
En minä epäile ollenkaan, ettetkö olisi arvioinut tilannetta oikein. Jäin vain sitä miettimään, että olisiko tilanteessa (jota tietenkään en edes tunne...) ollut mitään keinoa välttää kohtaus kokonaan. Todennäköisesti ei, tai ainakin se olisi vaatinut sosiaalisen nuorallatanssijan taitoja. Pahinta on, että kertomatta jättämiset saattaa puolestaan löytää edestään, ja niistä seuraa helvetti aina.
Ja nyt en jatka tätä enää :D
:P Ei tarttekaan.
Yönmustaritari

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Oppinut naisilta? No ainakin sen, että ne on perseestä.
Elukka

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Yönmustaritari kirjoitti:Oppinut naisilta? No ainakin sen, että ne on perseestä.
Yhtä rappua ylempää ne kyllä taitaa alunperin tulla... :P
Yönmustaritari

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elukka kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: ne on perseestä.
:P
No niin just. Ja sä kans mokoma kuoliaaksinaurattaja.

Jutut huvittaa yhtä paljon, kuin ammutuksi tuleminen.
elco

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja elco »

Yönmustaritari kirjoitti: Jutut huvittaa yhtä paljon, kuin ammutuksi tuleminen.
Luoti tappaa nopeammin ja kivuttomammin.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Sen että niillä pitää tuntua vitussa painetta, että arvostavat nussimisiässä olevan miehen puhetta. Tai siis että tuntevat kunnioitusta.
Se on kyllä älytöntä bulshittia, että mies ajattelee jalkovälillään. Pillun keksimä läppä emännälleen.
Naisilla vain ei ole yhden ainutta hermosäettä, verisuonta, luuta, tai aivosolua jonka päätepysäkki ei olisi se rosoinen lätkä.
Mies: Tästä syystä ne kuuntelevat silmät hehkuen tyhmää lätinääsi ja kun eivät enää kuuntele, tiedät että on aika tutktia bitchin jörsat päivittäin ylenmääräisen valkovuodon merkkejä hakien. Vittu on niin taitava tyyppi, että se aivosoluja ohjaillessaan saa naisen kuvittelemaan että se on älykäs. Vittu on älykäs. Ei se nainen. Näin ollen vittu taitaakin muuten olla... mies.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Elukka

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

elco kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Jutut huvittaa yhtä paljon, kuin ammutuksi tuleminen.
Luoti tappaa nopeammin ja kivuttomammin.
Ooh, ammattivittuilijoiden runkkurinki. Herkkää. :h:
Rahkapussi

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Yönmustaritari kirjoitti:Oppinut naisilta? No ainakin sen, että ne on perseestä.
Kuitenkin tykkäät :h:
elco

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja elco »

Elukka kirjoitti: Ooh
Kas kun et epärekannut jo. Miksi emme muuten ole noressa kuten edellisellä käyttäjätunnuksellasi uhittelit?
Yönmustaritari

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elukka kirjoitti: Ooh, ammattivittuilijoiden runkkurinki. Herkkää. :h:
Mutta se on hyvä homma, että saa liksaa tekemällä sitä mistä tykkää. Harmi vain, että lammasfarmarin ura kariintui nuoruuden tyhmyyksissä tehtyihin liian avoimiin rakkaudentunnustuksiin.
Elukka

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

elco kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Ooh
Kas kun et epärekannut jo. Miksi emme muuten ole noressa kuten edellisellä käyttäjätunnuksellasi uhittelit?
Niin, miksi todellakin? Kiitos kun muistutit. :yo:
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Crowbar kirjoitti:Sen että niillä pitää tuntua vitussa painetta, että arvostavat nussimisiässä olevan miehen puhetta. Tai siis että tuntevat kunnioitusta.
Se on kyllä älytöntä bulshittia, että mies ajattelee jalkovälillään. Pillun keksimä läppä emännälleen.
Naisilla vain ei ole yhden ainutta hermosäettä, verisuonta, luuta, tai aivosolua jonka päätepysäkki ei olisi se rosoinen lätkä.
Mies: Tästä syystä ne kuuntelevat silmät hehkuen tyhmää lätinääsi ja kun eivät enää kuuntele, tiedät että on aika tutktia bitchin jörsat päivittäin ylenmääräisen valkovuodon merkkejä hakien. Vittu on niin taitava tyyppi, että se aivosoluja ohjaillessaan saa naisen kuvittelemaan että se on älykäs. Vittu on älykäs. Ei se nainen. Näin ollen vittu taitaakin muuten olla... mies.
Tämä kommentti vahvistaa teoriaani siitä, että pillu tai oikeammin sen puute pyörittää maailmaa. Muutoin tämä keskustelu vahvistaa toista teoriaani. Naiset ovat turhia.
(Ääh, minun pitäisi saada nämä teoriani ja ajatukseni kirjalliseen muotoon. Kohta minua jo opetettais lukiossa!)
Äiti ei tiedä
NuoriDaavid

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Leila kirjoitti:
Tämä kommentti vahvistaa teoriaani siitä, että pillu tai oikeammin sen puute pyörittää maailmaa. Muutoin tämä keskustelu vahvistaa toista teoriaani. Naiset ovat turhia.
(Ääh, minun pitäisi saada nämä teoriani ja ajatukseni kirjalliseen muotoon. Kohta minua jo opetettais lukiossa!)
Ööää, jos pillu pyörittää maailmaa, niin eikö maailma sitten pysähtyisi ilman pillua? Naisethan eivät tuon mukaan ole lainkaan turhia.

Hei! Nyt huomaan, sanoitkin pillun puute. Eli ilman naisia pillun puute olisi hirmuinen ja maailma pyörisi valtavaa vauhtia??
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Leila »

NuoriDaavid kirjoitti:Eli ilman naisia pillun puute olisi hirmuinen ja maailma pyörisi valtavaa vauhtia??
Nyt minun pitää ajatella ja teoretisoida hieman lisää, hetkinen vain.
Äiti ei tiedä
NuoriDaavid

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Leila kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eli ilman naisia pillun puute olisi hirmuinen ja maailma pyörisi valtavaa vauhtia??
Nyt minun pitää ajatella ja teoretisoida hieman lisää, hetkinen vain.
Ongelmaa voidaan verrata Ultraviolettikatastrofiin, jonka ratkaisemisesta Max Planck sai Nobel- palkinnon.

Toivotan siis onnea matkaan. Nobel-palkinto suomeen olisi hieno asia.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Leila »

NuoriDaavid kirjoitti:Nobel-palkinto suomeen olisi hieno asia.
Olishan se ihan ihanaa!

Mutta mistä minä löytäisin palkintojenjakotilaisuuteen sellaisen mekon, että näyttäisin paremmalle kuin Vickan ja Madde yhteensä?
Äiti ei tiedä
Vastaa Viestiin