Kännissä olet ääliö

Yleinen lätinä jä kitinä
chevilyn

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Mörrimöykyksi? :D
Jolta roikkuu spermajojo aunarista. Söpöä.
Tätä et kyllä saa minun sanomakseni vaikka miten sitä toistelisit. :)
*repskops*
Pyry-Matias

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

chevilyn kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Jolta roikkuu spermajojo aunarista. Söpöä.
Tätä et kyllä saa minun sanomakseni vaikka miten sitä toistelisit. :)
*repskops*
Ton täytyi olla vain mulle, pusu!
chevilyn

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Pyry-Matias kirjoitti: Ton täytyi olla vain mulle, pusu!
Ei, ei se kyllä ollut :)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja Clay »

chevilyn kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: Ton täytyi olla vain mulle, pusu!
Ei, ei se kyllä ollut :)
Onneks jotkut on ääliöitä selvinpäinkin.
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriDaavid

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Sen jälkeen, kun lopetin reippaan humalahakuisen juomisen, ei satunnainen alkoholin käyttö ole enää tuntunut hyvältä. Enää ei ole ihanaa nousuhumalaa, vaan viinasta tulee tokkurainen ja paska olo :(
Pitkään olen ottanut pe ja la. Nyt kolmena viime viikonloppuna vain la ja se ei tunnukaan yhtä hyvältä kuin pe ja la ottaminen.

Viinan juonti vaatii siis ylläpitoa, jotta se tuntuisi yhtä hyvältä.
Wattu. Taas sama havainto. Kun ottaa pe ja la, niin soppa maistuu hyvin. Nyt kun otin taas vain la niin ei huvittanut ottaa kuin 1/2 pulloa punaviiniä ja pari olutta. :(
Sheetlord

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Feiz kirjoitti:mutta tallaiset kampanjat jotka perustuvat vain kayttaytymisen muuttumiseen eivat tule toimimaan.
En olisi ihan noin varma. Otetaanpa esimerkki: tupakka. 1990-luvun Kaliforniasta ensin USA:han ja manner-Euroopan kautta Suomeen levinnyt kielteinen asenneilmasto näkyy nykyisin lainsäädännössäkin. Viissenttiseni sen puolesta, että jos "nobody drinks anymore" ottaisi länsirannikolla riittävän vahvasti tuulta purjeisiinsa, viidessä-kymmenessä vuodessa humalahakuinen juominen voisi olla maaseudulla ördäävien Klamydiaa diggaavien aikamiespoikien yksinoikeus ;)
Vihtahousu

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Sheetlord kirjoitti:maaseudulla ördäävien Klamydiaa diggaavien aikamiespoikien yksinoikeus ;)
Jes, entäs miten käy kaapungissa ördäävien ja Klamydiaa kuuntelevien aikamiespoikien?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Sheetlord kirjoitti:
Feiz kirjoitti:mutta tallaiset kampanjat jotka perustuvat vain kayttaytymisen muuttumiseen eivat tule toimimaan.
En olisi ihan noin varma. Otetaanpa esimerkki: tupakka. 1990-luvun Kaliforniasta ensin USA:han ja manner-Euroopan kautta Suomeen levinnyt kielteinen asenneilmasto näkyy nykyisin lainsäädännössäkin. Viissenttiseni sen puolesta, että jos "nobody drinks anymore" ottaisi länsirannikolla riittävän vahvasti tuulta purjeisiinsa, viidessä-kymmenessä vuodessa humalahakuinen juominen voisi olla maaseudulla ördäävien Klamydiaa diggaavien aikamiespoikien yksinoikeus ;)
Komppaan tätä. Muistan kun ihmettelin Friscossa 90-luvun puolivälissä, että kukaan ei polttanut ravintolassa, vaikka ollaan vapauden ja markkinoiden ihmemaassa.

Kaverini juuri kertoi palattuaan Nycistä, että siellä aivan yleisesti ollaan ryyppäämisestä (ja tupakoinnista) sitä mieltä, että se on huonosti koulutettujen ja alempien sosiaaliluokkien typerä tapa. Terveet elämäntavat ovat fiksun ihmisen merkki.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vihtahousu kirjoitti:Jes, entäs miten käy kaapungissa ördäävien ja Klamydiaa kuuntelevien aikamiespoikien?
Sä et ole aikamiespoika, joten älä murehdi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja urasiili »

NuoriDaavid kirjoitti: No on tietysti, mutta jos kyseessä oli raiskaus, niin eikö teksti "Harkintakyky ei riittänyt jatkoille asti" olisi silloinkin tosi? Tuskin nainen selvinpäin olisi lähtenyt miesten mukaan?
Olisiko miehet lähteneet selvinpäin naisen mukaan? Siinä toisessa videossa Mira (se vihainen nainen) antaa sellaisen kuvan, että seurustelee toisen miehen kanssa. Ajattelemalla, että miehet käyttävät kännistä naista hyväkseen, unohtaa sen että nuo miehetkin ovat ehkä ihan tuubassa, eivätkä tee niinkuin selvinpäin harkiten olisivat tehneet. Huomaavatkohan he edes, että nainen sammuu jossain vaiheessa? Sänkypuuhissa on minusta ihan normaalia, että riisutaan toiselta vaatteita pois. Minulle ei jää sellaista kuvaa, että hähää, nainen on sammunut, naidaan sitä, vaan enemmän sellainen, että kaikkia hävettää seuraavana päivänä. Varsinkaan, kun se on noinkin epäselvä, ettei voi olla ihan varma mitä nainen on tehnyt ja missä vaiheessa se sammuu vai sammuuko edes.

Lisätään nyt vielä, missään nimessä ketään ei saa käyttää seksuaalisesti hyväkseen missään tilanteessa, mutta minusta tuo pätkittäinen video ei anna tarpeeksi tietoa mitä on tapahtunut.
Kukkuluuruu!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minusta tuollainen kampanja on aivan oikeansuuntainen ja herättää varmasti oikeasti ajattelemaan ja kenties sitten muuttamaan tapojaankin...

Muuten, minun on sanottava, etten sinänsä omaa omaa kokemusta siitä kuinka ääliö voi kännissä olla! Olenko täällä Kitinässä ainoa, joka ei aikuisen oikeesti koskaan ole ollut selkeästi kännissä!???

Enkä uskoakseni tule koskaan olemaankaan! On toki alkoholi mennyt päähän, suurimmin samppanja nautittuna tyhjään vatsaan, ja koskaan en oo ollut absolutisti, mutta en ole ollut käytökseltäni kovin selkeästi kännissä. Joskus tosin olen tuntenut lievää pahoinvoivaa oloa jos olen ottanut yli 2 drinkkiä, mut ihmettelen miksi muut jatkavat tiedottomuuteen asti tai känniin? Eikö se ole ihan pöhköä noin lapsellisesti kysyttynä?
Koska en ole lapsi enää,vaikkakin lapsekaskin osin, voinen tätä silti ihmetellä. Vanhempani eivät ole mitenkään puritaaneja eivätkä ole erityisesti minua kieltäneet mistään asiasta!
Ihmettelen kännäämistä ja tupakanpolttoa varmaan hautaani asti! Jos nyt kuolen joskus.

Mutta jotta periaatteeni puhua asiasta enkä itsestäni toteutuisi, korostan vielä, että tyyli , saattaa känniasia ääliömäiseksi, on oikeansuuntaista!

SA
pitäisi jo nukkua, taidan ottaa yömyssyn :P
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Rahkapussi

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Kyllä minä olen sitä mieltä, että sitä pitää pitää itsensä siinä kunnossa, että osaa tulla omin jaloin kotiin ja tietää missä mennään. Sellainen holhousmentaliteetti, joka viskaa vastuun pois vastuuttomasti käyttäytyvien henkilöiden niskoilta, on silkkaa shittiä.

Jos kerran juo itsensä siihen kuntoon, että ei tiedä, missä päin on ylä- ja alapuoli, niin voi katsoa aamulla peiliin ja kysyä itseltään, että ketä oikein odottaa koko ajan pelastamaan itseltään. Kyllä vastuu omista teoistaan ja tekemättä jättämisistään on suurelta osin yksilöllä itsellään. Eri asia tietenkin, jos ihminen on huumattu vastoin tahtoaan yms., mutta tässä kampanjassa ei puututa siihen asiaan.

Hei, on tosiasia, että maailma on paha ja se on täynnä kusipäitä, jotka ovat valmiita hyökkäämään heikompien tai muuten vaan "heikommassa kunnossa" olevien yksilöitten kimppuun. Tässä kun on kohistu koko ajan siitä, saako kämpille mukaan lähtenyttä ja sinne sammunutta vosua (joka muuten on saattanut lähteä mukaan lisäviinan toivossa) naida, niin voitaisiin yhtä hyvin kauhistella sitä, kuinka päihtyneessä/sammuneessa tilassa olevia miehiä hakataan ja ryöstetään harva se ilta eri puolilla Suomea.
NuoriDaavid

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rahkapussi kirjoitti:Kyllä minä olen sitä mieltä, että sitä pitää pitää itsensä siinä kunnossa, että osaa tulla omin jaloin kotiin ja tietää missä mennään. Sellainen holhousmentaliteetti, joka viskaa vastuun pois vastuuttomasti käyttäytyvien henkilöiden niskoilta, on silkkaa shittiä.

Jos kerran juo itsensä siihen kuntoon, että ei tiedä, missä päin on ylä- ja alapuoli, niin voi katsoa aamulla peiliin ja kysyä itseltään, että ketä oikein odottaa koko ajan pelastamaan itseltään. Kyllä vastuu omista teoistaan ja tekemättä jättämisistään on suurelta osin yksilöllä itsellään. Eri asia tietenkin, jos ihminen on huumattu vastoin tahtoaan yms., mutta tässä kampanjassa ei puututa siihen asiaan.

Hei, on tosiasia, että maailma on paha ja se on täynnä kusipäitä, jotka ovat valmiita hyökkäämään heikompien tai muuten vaan "heikommassa kunnossa" olevien yksilöitten kimppuun. Tässä kun on kohistu koko ajan siitä, saako kämpille mukaan lähtenyttä ja sinne sammunutta vosua (joka muuten on saattanut lähteä mukaan lisäviinan toivossa) naida, niin voitaisiin yhtä hyvin kauhistella sitä, kuinka päihtyneessä/sammuneessa tilassa olevia miehiä hakataan ja ryöstetään harva se ilta eri puolilla Suomea.
^^Olet mun sisäinen sankarini.
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Rahkapussi kirjoitti:Kyllä minä olen sitä mieltä, että sitä pitää pitää itsensä siinä kunnossa, että osaa tulla omin jaloin kotiin ja tietää missä mennään. Sellainen holhousmentaliteetti, joka viskaa vastuun pois vastuuttomasti käyttäytyvien henkilöiden niskoilta, on silkkaa shittiä.

Jos kerran juo itsensä siihen kuntoon, että ei tiedä, missä päin on ylä- ja alapuoli, niin voi katsoa aamulla peiliin ja kysyä itseltään, että ketä oikein odottaa koko ajan pelastamaan itseltään. Kyllä vastuu omista teoistaan ja tekemättä jättämisistään on suurelta osin yksilöllä itsellään. Eri asia tietenkin, jos ihminen on huumattu vastoin tahtoaan yms., mutta tässä kampanjassa ei puututa siihen asiaan.

Hei, on tosiasia, että maailma on paha ja se on täynnä kusipäitä, jotka ovat valmiita hyökkäämään heikompien tai muuten vaan "heikommassa kunnossa" olevien yksilöitten kimppuun. Tässä kun on kohistu koko ajan siitä, saako kämpille mukaan lähtenyttä ja sinne sammunutta vosua (joka muuten on saattanut lähteä mukaan lisäviinan toivossa) naida, niin voitaisiin yhtä hyvin kauhistella sitä, kuinka päihtyneessä/sammuneessa tilassa olevia miehiä hakataan ja ryöstetään harva se ilta eri puolilla Suomea.
Se, että sammunutta naista ei saa raiskata, ei ole mitenkään pois siitä, että sammuneita miehiä ei saa hakata ja ryöstää.

On hienoa, jos itse pystyt olemaan aina tilanteen yläpuolella ja viinan huurut eivät ikinä koskaan vie mukanaan. Kaikki eivät kuitenkaan ole niin vahvoja. Nallekarkit eivät ole jaettu tässä maailmassa tasan ja jos joku vetää ahdinkoonsa hetkellisen valheellisen hyvän olon saamiseksi pullollisen, niin ei se silti takuulla ketään oikeuta raiskaamaan, ryöstämään tai hakkaamaan yhtään ketään. Tai jättämään lumihankeen. Ideaalitilanteessahan kukaan ei joisi itseään kuin korkeintaan hiprakkaan ja jokainen tulisi niillä omilla jaloillaan kotiinsa, urheilisi, söisi terveellisesti lähiruokaa, hankkisi vähintään kaksi lasta, olisi onnellinen ja terve heteroseksuaali, pyöräilisi töihin, toisi verotuloja ja harrastaisi kulttuuria, mutta se nyt vaan ei aina mene niin. Se, miten kännissä käy, ei muutu suoraan siitä, kenen vastuulla se tapahtuu. Turha lyötyjä on lyödä.

(Ja kyllä, tämä sisältää väitteen, että ihminen ei voi henkisesti kovin hyvin, jos on tarve jatkuvasti nollata päänsä viinalla/mömmöillä)
Kukkuluuruu!
Rahkapussi

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

urasiili kirjoitti:plaa plaa plaa plaaa ...
Kuten olen aikaisemmissa postauksissa maininnut, isäni oli väkivaltainen alkoholisti, jota perheemme sai tosissaan pelätä henkensä edestä. Tämän amokinsa hän päätti oman käden kautta 80-luvun alussa. Veljeni alkoholisoitui 14-vuotiaana heti ensimmäisen ryypyn jälkeen ja on nyt, alle 40-vuotiaana invalidisoinut itsensä viinalla niin, että ei pysty koskaan enää tekemään työtä. Olemme äitini kanssa tietoisia siitä, että hän saattaa hyvinkin kuolla 5 vuoden sisällä elimistön pettäessä.

Suo anteeksi, jos en jaa kanssasi tuota sossutantta-asennetta. Kukaan ei yleensä kaada viinaa väkisin kenenkään kurkkuun, aina voi valita.
Zeb

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja Zeb »

urasiili kirjoitti:empatiakykyistä ja järkevää tekstiä
Komppaus tähän.

Se, ettei hyväksy väkivaltaa ei vielä tee kenestäkään sossutanttaa. Juu, joskus maailma on paha ja vahvat pärjää parhaiten. Aivan asia on taas se onko tämä oikein.

Ja kyllä, minunkin isäni oli alkoholisti ja kyllähän sitä mieluummin olisi valinnut toisin, jos olisi mahdollista ollut. Ymmärrän kuitenkin hänen lähtökohtansa ja heikkoutensa, ja ehkä juuri siksi en kannata ihmisoikeuksíen viemistä humalaisilta tai juopoilta.
Bhven

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Sopivaa holhoamista voisi olle, että yli promillen puhaltaville myytäisiin snägäreillä vain kaalikääryleitä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kännissä olet ääliö

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rahkapussi kirjoitti:Hei, on tosiasia, että maailma on paha ja se on täynnä kusipäitä, jotka ovat valmiita hyökkäämään heikompien tai muuten vaan "heikommassa kunnossa" olevien yksilöitten kimppuun. Tässä kun on kohistu koko ajan siitä, saako kämpille mukaan lähtenyttä ja sinne sammunutta vosua (joka muuten on saattanut lähteä mukaan lisäviinan toivossa) naida, niin voitaisiin yhtä hyvin kauhistella sitä, kuinka päihtyneessä/sammuneessa tilassa olevia miehiä hakataan ja ryöstetään harva se ilta eri puolilla Suomea.
Joo, olen Nuoren Taavetin kanssa samaa mieltä, jos nyt oikein ymmärsin. Kuitenkin itse oon ihmetellyt kuinka paljon miehiä voidaan pahoinpidellä että siitä oltaisiin yhtään kiinnostuneita. Ovat jonkinlaista hyväksyttyä pohjasakka-riistaa.

Miesten ei missään nimessä kannattaisi olla humalassa paljon! Sitten voisi ajaa autollakin lämpimään kotiin eikä verissään putkaan tai sairaalaan...

SA
arskapussi
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin