American express platinum

Yleinen lätinä jä kitinä
Chap

American express platinum

Viesti Kirjoittaja Chap »

Minulle tarjottiin American Express Platinum ökykorttia. Onko kellään omakohtaisia kokemuksia kortista tai edes toisen käden tietoa siitä? Erityisesti kiinnostaa mihin loungeihin kortilla pääsee ja miten hyvin matkapalvelu pelittää.
elco

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja elco »

Chap kirjoitti:Minulle tarjottiin American Express Platinum ökykorttia. Onko kellään omakohtaisia kokemuksia kortista tai edes toisen käden tietoa siitä? Erityisesti kiinnostaa mihin loungeihin kortilla pääsee ja miten hyvin matkapalvelu pelittää.
Eipä ole omakohtaista kokemusta. Pirun kallishan tuo on: 550e vuodessa. 500 loungea on aika saatanasti. Luulisi, että melkein minne vaan menee niin tärppää.

Amexin gold sinulla varmaan sitten jo on, kun edes tarjosivat? Suosittelen, että uhittelet luopuvasi siitäkin. Tässä tilanteessa puhelinkuli yhdistää sinut tyypille, joka tarjoaa vuoden jäsenyyttä ilmaiseksi.
Chap

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Chap »

elco kirjoitti:Amexin gold sinulla varmaan sitten jo on, kun edes tarjosivat? Suosittelen, että uhittelet luopuvasi siitäkin. Tässä tilanteessa puhelinkuli yhdistää sinut tyypille, joka tarjoaa vuoden jäsenyyttä ilmaiseksi.
Joo, olen menestyksekkäästi käyttänyt tuota strategiaa nyt kolme vuotta :). Ajattelin kokeilla saisinko platina-kortille testattavaksi vuodeksi ilmaiseksi.
BettyB.

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tälläkö sitte heruu?
Googlebot

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Minä ainakin antaisin jos voisin!
Pyry-Matias

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Googlebot kirjoitti:Minä ainakin antaisin jos voisin!
Mä taas voisin antaa. Tuntuu et kaikki haluu mua.
Chap

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Chap »

Pyry-Matias kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Minä ainakin antaisin jos voisin!
Mä taas voisin antaa.
Huh, johan heruu ... eikä mulla edes oo sitä korttia vielä. Saa nähdä miten käy sitten otat kortin ja käyn vinguttamassa itselleni ferrarin.
BettyB.

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No oikeesti Chap, et voi kieltää etteikö tää alotus ollu selkee signaali.
Chap

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Chap »

BettyB. kirjoitti:No oikeesti Chap, et voi kieltää etteikö tää alotus ollu selkee signaali.
Mitään en myönnä. Heruuks?

Edit: Modet, siirtäkää tää ketju erotiikka-osastolle und schnell!!!1
BettyB.

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Chap kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:No oikeesti Chap, et voi kieltää etteikö tää alotus ollu selkee signaali.
Mitään en myönnä. Heruuks?
No ei kyl heru! Ei ees Ferrarilla!
Pyry-Matias

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Chap kirjoitti:Huh, johan heruu ... eikä mulla edes oo sitä korttia vielä. Saa nähdä miten käy sitten otat kortin ja käyn vinguttamassa itselleni ferrarin.
Kuinka kova juttu niinku globaalisti on Nordean kultainen läpyskä? Mulla on sellanen. On siinä ilmainen luotto ja joskus on lähikaupan kassalla tuntunut et kassaneidiltä herahtaa sisäreittä pitkin nektarit, kun tuo kultainen osuu sopivasti kattovaloon. Voin olla myös väärässä.
Chap

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Chap »

Pyry-Matias kirjoitti:
Chap kirjoitti:Huh, johan heruu ... eikä mulla edes oo sitä korttia vielä. Saa nähdä miten käy sitten otat kortin ja käyn vinguttamassa itselleni ferrarin.
Kuinka kova juttu niinku globaalisti on Nordean kultainen läpyskä? Mulla on sellanen. On siinä ilmainen luotto ja joskus on lähikaupan kassalla tuntunut et kassaneidiltä herahtaa sisäreittä pitkin nektarit, kun tuo kultainen osuu sopivasti kattovaloon. Voin olla myös väärässä.
Multa ainakin tuli nyt housuun. Kerro lisää!
BettyB.

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Täytyykin vissiin alkaa käymään vaan mieskassoilla ton mun OP:n valkoisen Masterin kanssa. Siinä kun lukee oikeen että Omistajajäsen!! Voi luulla mua vaikka pankinomistajattareks!!111 uUUUUUUuuuuuuuUUuuuHHhhhhHHHhHHh!
William Somerset

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

BettyB. kirjoitti:Täytyykin vissiin alkaa käymään vaan mieskassoilla ton mun OP:n valkoisen Masterin kanssa. Siinä kun lukee oikeen että Omistajajäsen!! Voi luulla mua vaikka pankinomistajattareks!!111 uUUUUUUuuuuuuuUUuuuHHhhhhHHHhHHh!
Sun kaa mä ainakin painisin!
Chap

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Chap »

Mä kirjoitin tästä aiheesta myös yhdelle toiselle keskustselupalstalle. Siellä sain vain älykkäitä ja säädyllisiä vastauksia.
BettyB.

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

William Somerset kirjoitti:Sun kaa mä ainakin painisin!
Mutapainia? Vai pelkkää babyoilia?
William Somerset

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

BettyB. kirjoitti:babyoilia?
Toi. Valitsen tuon vaihtoehdon. Nyt heti. Ota se kortti mukaan!
Googlebot

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Chap kirjoitti:Mä kirjoitin tästä aiheesta myös yhdelle toiselle keskustselupalstalle. Siellä sain vain älykkäitä ja säädyllisiä vastauksia.
Johtuu siitä että tämä palsta on täynnä kademieliä.

Mainostan kuiteskin sen verran ettei kummassakaan luottokortissani (MasterCard ja DinersClub) ole käsittääkseni edes mitään limiittiä! Päheetä! Tosin tuo on kollegani väite jonka todenperäisyyttä en ole vielä todentanut. Pitäisi kai joskus testata ostamalla näillä velaksi se Ferrari.

Typerää molemmissa korteissa puolestaan on etteivät ne kelvanneet ainakaan aiemmin R-kioskeilla maksuvälineiksi. Myyjätäti sanoi syyksi ettei heillä toimi ulkomaiset luottokortit. Kaikissa muissa myymälöissä on tuntunut kelpaavan.

Lähdetäänkö törsäämään?
Geetzu

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Mä en ymmärrä tollasii luottokortteja. Siis niin ku törsäämään lähetään sit ku on paalua, ei mitään leikkipaalua. 8)
Chap

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Chap »

Geetzu kirjoitti:^ Mä en ymmärrä tollasii luottokortteja. Siis niin ku törsäämään lähetään sit ku on paalua, ei mitään leikkipaalua. 8)
Vain rahvas kantaa selkä vääränä käteistä mukanaan. Sen puoleen tämä ei liity paalun olemassaoloon vaan sen antamiseen.
Geetzu

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Joo siis toki ymmärrän luottokorttien käytön matkatessa ja noin (tosin ite oon selvinny vissiin käteisellä tai ihan perzus-visalla). En kuitenkaan esim. lähi-ärrällä. Tai no pildee pildee?
Chap

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Chap »

Geetzu kirjoitti:Tai no pildee pildee?
No tietty, ärrällähän aina. Ja jos se ei riitä, niin kaupan päälle saa membership awardseja.
Googlebot

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Geetzu kirjoitti:^ Mä en ymmärrä tollasii luottokortteja. Siis niin ku törsäämään lähetään sit ku on paalua, ei mitään leikkipaalua. 8)
Luuletko minulla oikeasti olevan varaa Ferrariin? Ainoa tapa päästä sellaiseen käsiksi edes hetkeksi olisi ostaa rajattomalla luottokortilla.

R-kioskilla tulin joskus koittaneeksi Masteria koska olin juuri silloin köyhä kuin kirkonrotta, tili tyhjänä. Tutkan alta tuli jälkijunassa iiiso pankkikorttilasku joka veti tilin miinukselle joksikin aikaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Geetzu kirjoitti:^ Mä en ymmärrä tollasii luottokortteja. Siis niin ku törsäämään lähetään sit ku on paalua, ei mitään leikkipaalua. 8)
Luottokortti on hyvä cash managementissa. Käyttelytilillä on turha makuuttaa ylimääräistä pääomaa ja positioiden purkaminen pesukoneen yllättäen lauetessa on kallista ja työlästä.
NuoriDaavid

Re: American express platinum

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Mä en ymmärrä tollasii luottokortteja. Siis niin ku törsäämään lähetään sit ku on paalua, ei mitään leikkipaalua. 8)
Luottokortti on hyvä cash managementissa. Käyttelytilillä on turha makuuttaa ylimääräistä pääomaa ja positioiden purkaminen pesukoneen yllättäen lauetessa on kallista ja työlästä.
Totta munassa. Minä maksan kaikki ostokseni Vizalla, koska haluan pitää itselläni mahdollisimman paljon luottokunnan rahaa.
Vastaa Viestiin