Rahaa netistä?

Yleinen lätinä jä kitinä
Savannah

Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Kirjoitan blogia ja puoli vuotta sitten minulta kysyttiin haluaisinko tehdä siinä samassa hiukan rahaa. Olin utelias kuulemaan mitä ehdottajalla oli mielessään ja sen jälkeen olen tienannut ihan kivasti kuukausittain pikkurahaa bannereilla. Tästä ei ole minulle mitään ylimääräistä vaivaa tms. ja olen saanut rahani kuukausittain suoraan tililleni. Mites te muut? Tienaatteko tavalla tai toisella netissä? Oletteko koskaan voittaneet mitään texas hold'emissa tai muissa peleissä? Mielestäni on ihan mukavaa saada lisätienestejä siitä, että tekee sitä mitä tekisi ilmaiseksikin ja mikäli surffaa töistä niin saa ikään kuin tuplapalkkaa.
Googlebot

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Myyn peniksensuurennuksia. Myymässäni setissä tulee muuttuvalla skaalalla varustettu mittatikku, pinsetit sekä suurennuslasi. Hinta vain 500€, ja kahden peniksen omistajille nyt kaksi settiä hintaan 750€.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pitäisköhän mun lyödä Kitinään takaisin mainokset!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

aasi kirjoitti:Pitäisköhän mun lyödä Kitinään takaisin mainokset!
Voiton jaosta täytyy sopia koska et ole ihan itse tuottanut koko sisältöä tähän plogiin?? Vai oletko luonut koko maailman? Koska olet WebbiJuMaLa.
Pyyhin Netikettiin..
Savannah

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

aasi kirjoitti:Pitäisköhän mun lyödä Kitinään takaisin mainokset!
Niin miten muuten täällä tulot jakaantuisivat? Tasaisesti ylläpitäjien kesken olettaisin, mutta joo laita vain tännekin mainokset :)
Savannah

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Googlebot kirjoitti:Myyn peniksensuurennuksia. Myymässäni setissä tulee muuttuvalla skaalalla varustettu mittatikku, pinsetit sekä suurennuslasi. Hinta vain 500€, ja kahden peniksen omistajille nyt kaksi settiä hintaan 750€.
Ooh! Kasvattaako kyseinen laite peniksen sellaisillekin joilla ei ole sellaista entuudestaan vai tarvitseeko jo valmista kasvualustaa? Mikä sen kohderyhmä on?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Savannah kirjoitti: Niin miten muuten täällä tulot jakaantuisivat? Tasaisesti ylläpitäjien kesken olettaisin, mutta joo laita vain tännekin mainokset :)
Tasaisesti minun kesken.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Savannah

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

aasi kirjoitti:
Savannah kirjoitti: Niin miten muuten täällä tulot jakaantuisivat? Tasaisesti ylläpitäjien kesken olettaisin, mutta joo laita vain tännekin mainokset :)
Tasaisesti minun kesken.
Nyt laitat välittömästi rahoiksi! Olisin voinut muuten laittaa tämän aiheen siihen helppoa rahaa-ketjuun tms. Oh well..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Savannah kirjoitti: Nyt laitat välittömästi rahoiksi! Olisin voinut muuten laittaa tämän aiheen siihen helppoa rahaa-ketjuun tms. Oh well..
Jännä yhteensattuma, siitä on näköjään lähes tasan kaksi vuotta kun kokeilin Kitinässä Google-mainoksia ja totesin turhiksi ja aivan liian häiritseviksi.

Ehkä aika olisi kypsä kokeilla uudestaan, jotenkin järkevästi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Savannah

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

aasi kirjoitti:
Savannah kirjoitti: Nyt laitat välittömästi rahoiksi! Olisin voinut muuten laittaa tämän aiheen siihen helppoa rahaa-ketjuun tms. Oh well..
Jännä yhteensattuma, siitä on näköjään lähes tasan kaksi vuotta kun kokeilin Kitinässä Google-mainoksia ja totesin turhiksi ja aivan liian häiritseviksi.

Ehkä aika olisi kypsä kokeilla uudestaan, jotenkin järkevästi.
Kokeile. Lupaan napsutella sinullekin rahaa :)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

aasi kirjoitti:Jännä yhteensattuma, siitä on näköjään lähes tasan kaksi vuotta kun kokeilin Kitinässä Google-mainoksia ja totesin turhiksi ja aivan liian häiritseviksi.
Saako noista muka rahaa?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

sivustahuutaja kirjoitti:
aasi kirjoitti:Jännä yhteensattuma, siitä on näköjään lähes tasan kaksi vuotta kun kokeilin Kitinässä Google-mainoksia ja totesin turhiksi ja aivan liian häiritseviksi.
Saako noista muka rahaa?
Eihän noita mainoksia muuten pyörisi ellei siellä joku raha liikkuisi. Mutta tämmöisen rajatun käyttäjäkunnan höpöhöpöforum ei ehkä ole paras mahdollinen paikka. Mutta sielläpä ovat taas rekisteröitymättömien käyttäjien kiusana!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Savannah

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

sivustahuutaja kirjoitti: Saako noista muka rahaa?
Kaikkialla liikkuu rahaa.
BettyB.

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Savannah kirjoitti:Kaikkialla liikkuu rahaa.
Totta. Mä näen sen ohimarssin aina liksapäivänä mun tilillä.
Bliss

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Kaikkialla liikkuu rahaa.
Totta. Mä näen sen ohimarssin aina liksapäivänä mun tilillä.
Mä en edes näe :(
Liikkuvat perkeleet liian nopeasti paljain silmin nähtäväksi.
Savannah

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Kaikkialla liikkuu rahaa.
Totta. Mä näen sen ohimarssin aina liksapäivänä mun tilillä.
Mä en edes näe :(
Liikkuvat perkeleet liian nopeasti paljain silmin nähtäväksi.
Olen soluttanut vasikan niiden joukkoon joka kertoo niiden aikeista etukäteen jolloin osaan vähän varautua.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Höhö, sain harvinaisen kieron idean laittaa "XXX on norattu" tekstin tilalla Google-mainokset.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

aasi kirjoitti:Höhö, sain harvinaisen kieron idean laittaa "XXX on norattu" tekstin tilalla Google-mainokset.
Ei toimi, mä en näe mitään mainoksia, vaikka olen innokas noraaja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lolita kirjoitti:
aasi kirjoitti:Höhö, sain harvinaisen kieron idean laittaa "XXX on norattu" tekstin tilalla Google-mainokset.
Ei toimi, mä en näe mitään mainoksia, vaikka olen innokas noraaja.
Vasta idea, en kuitenkaan vielä toteuttanut. Enkä tiedä toteutankokaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SaintJohnPerse

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

aasi kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
aasi kirjoitti:Höhö, sain harvinaisen kieron idean laittaa "XXX on norattu" tekstin tilalla Google-mainokset.
Ei toimi, mä en näe mitään mainoksia, vaikka olen innokas noraaja.
Vasta idea, en kuitenkaan vielä toteuttanut. Enkä tiedä toteutankokaan.
Toteuta vaan, mutta ole varovainen, etteivät SA ja Niba tule hakemaan osuuksiaan. ;)
Chap

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Chap »

SaintJohnPerse kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Ei toimi, mä en näe mitään mainoksia, vaikka olen innokas noraaja.
Vasta idea, en kuitenkaan vielä toteuttanut. Enkä tiedä toteutankokaan.
Toteuta vaan, mutta ole varovainen, etteivät SA ja Niba tule hakemaan osuuksiaan. ;)
Mä näen aasin ideassa kyllä sellaisen suuren "race to the bottom" -vaaran kun porukka alkaa kirjoittamaan entistä urpommin, jotta tulisivat noratuiksi, jotta pääsisivät osallisiksi nore-mainosten rahoihin.
Savannah

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

aasi kirjoitti:Höhö, sain harvinaisen kieron idean laittaa "XXX on norattu" tekstin tilalla Google-mainokset.
reps
Elukka

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Chap kirjoitti:Mä näen aasin ideassa kyllä sellaisen suuren "race to the bottom" -vaaran kun porukka alkaa kirjoittamaan entistä urpommin, jotta tulisivat noratuiksi, jotta pääsisivät osallisiksi nore-mainosten rahoihin.
No voiko tän mestan taso muka vielä laskea?
Chap

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Elukka kirjoitti:
Chap kirjoitti:Mä näen aasin ideassa kyllä sellaisen suuren "race to the bottom" -vaaran kun porukka alkaa kirjoittamaan entistä urpommin, jotta tulisivat noratuiksi, jotta pääsisivät osallisiksi nore-mainosten rahoihin.
No voiko tän mestan taso muka vielä laskea?
No vaikeahan se on kuvitella, mutta ajatelle sellaista tilannetta missä sinut lukitaan samaan huoneeseen StadianArskan, Niban ja heidän 100 aivottoman lapsensa kanssa.
BettyB.

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elukka kirjoitti:No voiko tän mestan taso muka vielä laskea?
Nyt on kyllä pakko vähän puuttua. Tän tyylisiä kommentteja tulee tasaisin väliajoin erityisesti valikoidun joukon sormista. Saanen siis kysyä teiltä, että jos taso on mielestänne näin huono, miksi roikutte itse täällä? Jos tuntuu sille, että kaikki muut on täysin säälittäviä luusereita juttuineen, niin mitä te tästä saatte? Vai onko tämä nyt sitten se paikka, missä voi (valheellisesti) tuntea olevansa muita parempi? Onko Kitinä teille sama kun pienimunaiselle BMW?

Terveisin,

Kitisijä, ja ylpeä siitä
Vastaa Viestiin